0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 330i (E90)

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 01:12, bezkonkurenční motor
Třílitrovej bavoráckej motor vyhrál už několikrát v řadě titul motor roku, je to bezkonkurenční špička v dané kubatuře. Přístrojovka se mi nelíbí. Banglův design je strašný, zkurvil všechny řady, ale u trojky se držel už jakš takš při zemi a 3kupé už je to pravé ořechové až na tu přístrojovku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 07:22, Jasan
Je to tak,poslední opravdove BMW byla e39 a e46 ale mít tohle tak bych se nezlobil.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 08:04, RE: bezkonkurenční motor
anonym napsal:
Třílitrovej bavoráckej motor vyhrál už několikrát v řadě titul motor roku, je to bezkonkurenční špička v dané kubatuře. Přístrojovka se mi nelíbí. Banglův design je strašný, zkurvil všechny řady, ale u trojky se držel už jakš takš při zemi a 3kupé už je to pravé ořechové až na tu přístrojovku.
Podle mě nejlepší motorizace pro bmw.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 08:41, recenze
Recenze sterilní jako Auto Moto revue. V podstatě nicmoc ze zkušeností, skoro bych řekl že opsané tiskové materiály a testy z časopisů.
Auto nejspíš služební nebo od taťky, když ani neví jaká výbava je ve standardu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 09:02, RE: bezkonkurenční motor
anonym napsal:
Třílitrovej bavoráckej motor vyhrál už několikrát v řadě titul motor roku, je to bezkonkurenční špička v dané kubatuře. Přístrojovka se mi nelíbí. Banglův design je strašný, zkurvil všechny řady, ale u trojky se držel už jakš takš při zemi a 3kupé už je to pravé ořechové až na tu přístrojovku.
Mě třeba 5-ková řada jako zkurvená nepřijde ale proč si nekydnout trochu špíny na něco co nikdy nebudeš mít, viď?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 09:08, Palubka
Souhlas s tím, že ta palubka je děs, asi úsporné opatření. BMW moc nemusím, ale líbil se mi vždy interier, ta nová trojka..... škoda
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 10:21, RE: recenze
watchtower napsal:
Recenze sterilní jako Auto Moto revue. V podstatě nicmoc ze zkušeností, skoro bych řekl že opsané tiskové materiály a testy z časopisů.
Auto nejspíš služební nebo od taťky, když ani neví jaká výbava je ve standardu.
no tak někdy sem pošli svojí recenzi ať můžeme porovnávat, kdo píše sterilně. Naopak z tebe čiší jen závist, že se někdo vozí takovým autem...předpokládám, že mi určitě odepíšeš, že tohle auto si koupil manželce a sám máš novou X5... naopak recenze je to na zdejší poměry až velice kvalitní a vzhledem k tomu, že BMW je celkově moje "srdcovka", tak díky za ní...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 10:24, RE: recenze
watchtower napsal:
Recenze sterilní jako Auto Moto revue. V podstatě nicmoc ze zkušeností, skoro bych řekl že opsané tiskové materiály a testy z časopisů.
Auto nejspíš služební nebo od taťky, když ani neví jaká výbava je ve standardu.
Zkušenosti dobré, ale škoda, že v článku není nic o problémech a více techniky. Problémy se bohužel nové trojce nevyhýbají, ostatně jako žádnému autu a technika použitá na voze je zcela příkladná. Osobně mi však přišly předchozí dvě generace E36 a E46 vzhledem k době vzniku nadčasovější. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 11:03, Ben
E46 jsem měl, žena má X5, ale od banglizace nás žádné BMW nezajímá. Navíc jdou s kvalitou dolů - laciné a méně kvalitní ovladače, elektro atd. - prostě levnější dodavatelé. Už to není prémiová značka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 11:17, RE: bezkonkurenční motor (Ne)
anonym napsal:
Mě třeba 5-ková řada jako zkurvená nepřijde ale proč si nekydnout trochu špíny na něco co nikdy nebudeš mít, viď?
Problem neni ani tak Bangle jako spise upadek celkove kvality. Petka ma rozhodne nejmene kvalitni interier ve sve tride, kdy nejenom ze se nechyta zpracovanim na E-classe (ktera vzdy mela interier kvalitnejsi), ale uz dokonce i Audi A6 ji ukazuje zada s velkym odstupem. U trojky je to jeste horsi. Mel jsem pujcenou E90 a tam uz "zacinaji slapat na paty" korejske konkurenci. Bohuzel uz neni ani na urovni bezne nepremiove stredni tridy.
Dalsim problemem, ktery je u BMW nevydany jsou v posledni dobe problemy s bezpecnosti, ktera u predchozich rad byla na spicce a ted je na ocasu ci spise daleko za nim.
Myslim, ze BMW by si melo rozmyslet zdali chce vyrabet draha nebo lacina auta, ale delat lacina auta za draho asi dlouhodobe nepujde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 11:58, RE: bezkonkurenční motor (Ne)
anonym napsal:
Problem neni ani tak Bangle jako spise upadek celkove kvality. Petka ma rozhodne nejmene kvalitni interier ve sve tride, kdy nejenom ze se nechyta zpracovanim na E-classe (ktera vzdy mela interier kvalitnejsi), ale uz dokonce i Audi A6 ji ukazuje zada s velkym odstupem. U trojky je to jeste horsi. Mel jsem pujcenou E90 a tam uz "zacinaji slapat na paty" korejske konkurenci. Bohuzel uz neni ani na urovni bezne nepremiove stredni tridy.
Dalsim problemem, ktery je u BMW nevydany jsou v posledni do...
Interiéry starších řad byly opravdu mnohem lepší, ale s tou bezpečností bych to neviděl tak tragicky. Důvodem je to, že dnes všichni dělají auta tak, aby vyhověla co nejlépe požadavkům NCAP a získala co nejvíce hvězdiček-pokud možno pět. Otázkou ovšem zůstává, jak moc se liší praxe od zmíněných testů. Ty kladou možná až příliš velký důraz na zatížení posádky, což je hlavní důvod proč BMW zdánlivě neuspělo. Je prostě příliš tvrdé, což znamená zvýšené hodnoty spoždění, naměřené na jednotlivých částech zkušební figuríny. Situace by se obrátile, kdyby se zvýšila rychlost nárazu ze současných 64 km/h řekněme na 68. Jak známo kinetická energie zde roste kvadraticky s rychlostí, tudíž by síla působící na karosérii byla mnohem vyšší
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 14:58, RE: recenze
cruise napsal:
no tak někdy sem pošli svojí recenzi ať můžeme porovnávat, kdo píše sterilně. Naopak z tebe čiší jen závist, že se někdo vozí takovým autem...předpokládám, že mi určitě odepíšeš, že tohle auto si koupil manželce a sám máš novou X5... naopak recenze je to na zdejší poměry až velice kvalitní a vzhledem k tomu, že BMW je celkově moje "srdcovka", tak díky za ní...
Žádná závist chudáku. Auto zdaleka není tak extra, aby bylo hodno závisti. Na to tu jezdí jiná auta a od závisti jsou tu jiní lidé než zrovna já. Na to to mám v hlavě příliš srovnané, než abych se snížil k něčemu tak ubohému.
Prostě v té recenzi nic nového není.
A jen tak mimochodem, X5-ka je auto pro baby aby vozily děcky do školky a na nákupy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 15:02, samý odborník
Líbí se mi, jak se v diskuzi ozývají kritici, kteří nikdy neměli auto mladší deseti let...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 15:24, RE: samý odborník
anonym napsal:
Líbí se mi, jak se v diskuzi ozývají kritici, kteří nikdy neměli auto mladší deseti let...
Mě se nová generace BMW líbí a líbí se mi hlavně ty zadní světla. Trvalo chvilku, než jsem si na ně zvyknul, ale dneska už se fakt líbí. Vnitřky mě neuráží, ani nenadchnou, osobně si myslím, že je to velmi individuální. Napsat, že je vnitřek nekvalitní mohu tehdy, když tam bude něco skřípat, odírat se, nebo upadávat. To, že mi vnitřek nesedí, dle mého gusta neznamená, že je nekvalitní. Tady jsem četl kritiku dokonce i na int. Mazdy 6 a když jsem ji používal, tak jsem měl pocit z velmi kvalitního zpracování. Někdy tady těm lidem nerozumím, asi je BMW1 a BMW2 a totéž u Mazdy a td.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 15:54, RE: recenze
watchtower napsal:
Žádná závist chudáku. Auto zdaleka není tak extra, aby bylo hodno závisti. Na to tu jezdí jiná auta a od závisti jsou tu jiní lidé než zrovna já. Na to to mám v hlavě příliš srovnané, než abych se snížil k něčemu tak ubohému.
Prostě v té recenzi nic nového není.
A jen tak mimochodem, X5-ka je auto pro baby aby vozily děcky do školky a na nákupy.
X5-ka je auto pro baby aby vozily děcky do školky a na nákupy ---- haha ty jsi odborník.... možná tak na šťourání v nose...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 15:59, RE: bezkonkurenční motor (Ne)
anonym napsal:
Problem neni ani tak Bangle jako spise upadek celkove kvality. Petka ma rozhodne nejmene kvalitni interier ve sve tride, kdy nejenom ze se nechyta zpracovanim na E-classe (ktera vzdy mela interier kvalitnejsi), ale uz dokonce i Audi A6 ji ukazuje zada s velkym odstupem. U trojky je to jeste horsi. Mel jsem pujcenou E90 a tam uz "zacinaji slapat na paty" korejske konkurenci. Bohuzel uz neni ani na urovni bezne nepremiove stredni tridy.
Dalsim problemem, ktery je u BMW nevydany jsou v posledni do...
Tak s tou korejskou konkurencí bych ubral,ale k snížení kvality došlo.Ale pořád převažuje špičková konstrukce, motorizace a podvozek. Abych pravdu řekl,raději ať uberou na kvalitě plastů,ale když to přibude na kvalitě jízdních vlastností,což se děje,tak proč tolik křiku? Vem si toho "svého" korejce a pojď si to "rozdat". Jak myslíš,že to dopadne? Vylezeš celý upocený strachy,ale se šťastným výrazem,že máš kvalitnější plasty?!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 16:02, RE: recenze
watchtower napsal:
Žádná závist chudáku. Auto zdaleka není tak extra, aby bylo hodno závisti. Na to tu jezdí jiná auta a od závisti jsou tu jiní lidé než zrovna já. Na to to mám v hlavě příliš srovnané, než abych se snížil k něčemu tak ubohému.
Prostě v té recenzi nic nového není.
A jen tak mimochodem, X5-ka je auto pro baby aby vozily děcky do školky a na nákupy.
OMG.. X5 je jedno z nejlepsich auto co jezdi po silnici. Na silnici strci do kapsy temer vsechny sedany mimo premiove znacky. BEZ DISKUZE
Sportovni luxus a muj sen od doby co jsem ho mel parkrat pujceny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 17:44, RE: recenze
anonym napsal:
OMG.. X5 je jedno z nejlepsich auto co jezdi po silnici. Na silnici strci do kapsy temer vsechny sedany mimo premiove znacky. BEZ DISKUZE
Sportovni luxus a muj sen od doby co jsem ho mel parkrat pujceny.
X5 strčí do kapsy ostatní možná na dálnici ale určitě ne na okresce se zatáčkama.Šlápnout na plyn na dálnici umí i cvičená opice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 18:51, RE: recenze
anonym napsal:
X5 strčí do kapsy ostatní možná na dálnici ale určitě ne na okresce se zatáčkama.Šlápnout na plyn na dálnici umí i cvičená opice.
tady někdo plácá o korejci myslíš asi japonce vid :))) No nic..Myslím že Kvalitní japonec by to tvému bmw natřel v trvanlivosti a ovladatelnosti ale tod muj názor...E46 co jsem měl se mi líbyla...trvanlivost materiálů nic moc. Nová trojka se mi líbí z venčí moc ale uvnitř vůbec .Kvalitě materiálů ale nevěřím pořád...Včera jsem jel Mercedesem kabriolet omlouvám, že nevím co to byl za model pamatuji jen 147Kw a r.v. 99..No ale zvenku paráda ale uvnitř tak laciný rozvrzaný, auto no děs..Já prostě němce už doma nechci. Libor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 19:32, Málo platné, srovnávat se bude vždy s Audi a Mercedesem
a koneckonců rozhoduje komfort uvnitř. Trojka byla vždy řadou, na které se u BMW vydělávalo, sedmička bývala skoro vždy téměř ztrátová, musela však držet hráze proti Mercedesům.
Nejen interiér ale i životnost novějších BMW dost poklesly, zejména ovšem proto, že si takové auto kupují řidiči s pravým lýtkem podstatně silnějším, než levým, od šlapání na plyn. Sport dnes znamená šlapat na to.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.