0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320d nebo Audi A3?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.09.2006 19:40, RE: bez předmětu
cruise napsal:
no to se právě pleteš...auta s velikým motorem jsou pro hodně lidí sen, protože na ně prostě nemají a nemyslím tím na nové, ale i na ojeté...celkový provoz takového auta ja samozřejmě nákladnější, než vozy typu HTP, např. pov. ručení, gumy, kotouče, desky atd...a samozřejmě, že spotřeba, ale já jsem ve svém příspěvku psal, že prostě není nemožné se šestiválcem jet i za 6+- ... a pisatel s JTD ať si užívá svůj dlouhodobý průměr 6 nafty, já si budu užívat svůj dlouhodobý průměr 9 benzínu s octavi...
No s 1,8 turbo sem jezdil a nic moc a když jezdím 150km deně tak mám úsporu 140 kč at to je dost poněvadž sem student kdybych byl milionář tak si koupim 6ti-litr. A vono kd\ž si vemeš ty přecpaný silnice samá uzavírka a omezení a do toho ten bodovej systém tak naco výkonný auto to ti ta nafta bohatě stačí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.09.2006 19:40, RE: bez předmětu
cruise napsal:
no to se právě pleteš...auta s velikým motorem jsou pro hodně lidí sen, protože na ně prostě nemají a nemyslím tím na nové, ale i na ojeté...celkový provoz takového auta ja samozřejmě nákladnější, než vozy typu HTP, např. pov. ručení, gumy, kotouče, desky atd...a samozřejmě, že spotřeba, ale já jsem ve svém příspěvku psal, že prostě není nemožné se šestiválcem jet i za 6+- ... a pisatel s JTD ať si užívá svůj dlouhodobý průměr 6 nafty, já si budu užívat svůj dlouhodobý průměr 9 benzínu s octavi...
No s 1,8 turbo sem jezdil a nic moc a když jezdím 150km deně tak mám úsporu 140 kč at to je dost poněvadž sem student kdybych byl milionář tak si koupim 6ti-litr. A vono kd\ž si vemeš ty přecpaný silnice samá uzavírka a omezení a do toho ten bodovej systém tak naco výkonný auto to ti ta nafta bohatě stačí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.09.2006 21:57, RE: bez předmětu
cruise napsal:
no to se právě pleteš...auta s velikým motorem jsou pro hodně lidí sen, protože na ně prostě nemají a nemyslím tím na nové, ale i na ojeté...celkový provoz takového auta ja samozřejmě nákladnější, než vozy typu HTP, např. pov. ručení, gumy, kotouče, desky atd...a samozřejmě, že spotřeba, ale já jsem ve svém příspěvku psal, že prostě není nemožné se šestiválcem jet i za 6+- ... a pisatel s JTD ať si užívá svůj dlouhodobý průměr 6 nafty, já si budu užívat svůj dlouhodobý průměr 9 benzínu s octavi...
Obavam se ze se nepletu. Velke auta s velkym motorem klesaji na cene mnohem rychleji nez auta s mensimi motory tudiz velke auto s velkym motorem neni zadny sen. Nasledne naklady na provoz uz jsou neco jineho. S tim souhlasim. Ale velky objem neni zadny sen - neni problem takove auto poridit. Tato kategorie neni u nas oblibena prave kvuli nasledne financni narocnosti - a jsem zase u te spotreby. Velky objem proste zere. Nevim jestli motor 2,5l dokaze jet za 7 nebo za 7,5l, ale znovu opakuju ze potom nechapu nac kupovat auto ktere ma 300k kdyz s nim hodlam jezdit jak duchodce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.09.2006 22:26, RE: bez předmětu
cruise napsal:
no to se právě pleteš...auta s velikým motorem jsou pro hodně lidí sen, protože na ně prostě nemají a nemyslím tím na nové, ale i na ojeté...celkový provoz takového auta ja samozřejmě nákladnější, než vozy typu HTP, např. pov. ručení, gumy, kotouče, desky atd...a samozřejmě, že spotřeba, ale já jsem ve svém příspěvku psal, že prostě není nemožné se šestiválcem jet i za 6+- ... a pisatel s JTD ať si užívá svůj dlouhodobý průměr 6 nafty, já si budu užívat svůj dlouhodobý průměr 9 benzínu s octavi...
Jeste jedna vec. Chlubit se tuctovou octavii, kterych je na kazde krizovatce tak deset, mi prijde take docela zajimave (a hlavne hodne vtipne).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.09.2006 00:46, RE: bez předmětu
Radek napsal:
Jeste jedna vec. Chlubit se tuctovou octavii, kterych je na kazde krizovatce tak deset, mi prijde take docela zajimave (a hlavne hodne vtipne).
ale to je pořád já o voze a ty o koze....prostě velký šestiválce jsou nákladný to nikdo nepopírá, přečti si ale raději můj první příspěvek a koukni na co jsem reagoval...na to, že někdo chytrej začal tvrdit, že se s 328 nedá jezdit mezi 6-10 litry...znovu říkám, proč by nedalo ? a neznamené nutně , že tím pádem jezdíš jako důchodce... krom toho oktávkou jsem se nechlubil...opět to byla reakce...někdo tu psal, jak mraky lidí kupuje chrochtající diesely kvůli úspornosti...jasně neberu jim to...já si ale radši připlatím a jezdím s jedním s nejpovedenějších turbobenzínových motorů...a že bych měl zrovna "tuctovku" mi nepřipadá...ať už chip na 190PS, tak 4x4, či vzhled RS mi nepřipadá zas až tak tuctové...jasně oktávek jezdí mraky, ale to mi nijak žíly netrhá. Vím, že i z "tuctové" oktávie se dá udělat pěkné a rychlé auto...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.09.2006 06:17, RE: bez předmětu
cruise napsal:
ale to je pořád já o voze a ty o koze....prostě velký šestiválce jsou nákladný to nikdo nepopírá, přečti si ale raději můj první příspěvek a koukni na co jsem reagoval...na to, že někdo chytrej začal tvrdit, že se s 328 nedá jezdit mezi 6-10 litry...znovu říkám, proč by nedalo ? a neznamené nutně , že tím pádem jezdíš jako důchodce... krom toho oktávkou jsem se nechlubil...opět to byla reakce...někdo tu psal, jak mraky lidí kupuje chrochtající diesely kvůli úspornosti...jasně neberu jim to...já ...
Ry¨chle auto mozna,ale pekne opravdu NE!
Ochcavka neni moc pekna a ani nebude,jestli mas jeste TOUR,tak ta je hnusna po vsech smerech,ale je to dano koncepci z roku 1996!
Takovy "rodinny" vuz ))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.09.2006 07:59, RE: bez předmětu
cruise napsal:
ale to je pořád já o voze a ty o koze....prostě velký šestiválce jsou nákladný to nikdo nepopírá, přečti si ale raději můj první příspěvek a koukni na co jsem reagoval...na to, že někdo chytrej začal tvrdit, že se s 328 nedá jezdit mezi 6-10 litry...znovu říkám, proč by nedalo ? a neznamené nutně , že tím pádem jezdíš jako důchodce... krom toho oktávkou jsem se nechlubil...opět to byla reakce...někdo tu psal, jak mraky lidí kupuje chrochtající diesely kvůli úspornosti...jasně neberu jim to...já ...
Jasne to nema cenu. Za chvilku tady nekdo bude jezdit s 735 za 4l/100km. Nac vlastne kupovat diesely kdyz obrovske benziny jezdi za stejnou spotrebu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.09.2006 10:17, RE: bez předmětu
Radek napsal:
Jasne to nema cenu. Za chvilku tady nekdo bude jezdit s 735 za 4l/100km. Nac vlastne kupovat diesely kdyz obrovske benziny jezdi za stejnou spotrebu.
too zigi : jojo, mám TOUR a hnusná nebo ne je samozřejmě věcí názoru. Pro mě dost rozhodovaly jisté parametry...aby to byl motor 1,8 T, který má super parametry, dá se chipovat a ještě spadá do nízké kategorie pov.ruč...a hlavně aby to bylo mladé (2001 a výš) a 4x4...a do 300 ! jako ať bych oktávku chtěl nebo ne (a upřímně fakt jsem jí chtěl i když říkáš, že je hnusná :o)) ) tak se jiná varianta moc nenabízí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.09.2006 10:24, RE: bez předmětu
cruise napsal:
too zigi : jojo, mám TOUR a hnusná nebo ne je samozřejmě věcí názoru. Pro mě dost rozhodovaly jisté parametry...aby to byl motor 1,8 T, který má super parametry, dá se chipovat a ještě spadá do nízké kategorie pov.ruč...a hlavně aby to bylo mladé (2001 a výš) a 4x4...a do 300 ! jako ať bych oktávku chtěl nebo ne (a upřímně fakt jsem jí chtěl i když říkáš, že je hnusná :o)) ) tak se jiná varianta moc nenabízí...
too Radek: no tak teď už ztrapňuješ fakt jen sám sebe...každej, kdo četl pozorně tuhle diskuzi a "naší" debatu, tak moc dobře ví o co mi šlo...takže speciálně jen pro tebe ještě jednou : PROSTĚ NENÍ NEMOŽNÉ S VELKÝM MOTOREM JEZDIT ZA MÁLO.... a můžeš se tu uvztekat jak je diesel úspornější...nikdo to přeci nevyvrací...je to prostě jen otázka vkusu a nároků na jízdu, zvuk a podobně...a samozřejmě nákladů...diesel je úspornější...a tím všechny jeho výhody začínají a taky končí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.09.2006 14:48, RE: bez předmětu
cruise napsal:
too Radek: no tak teď už ztrapňuješ fakt jen sám sebe...každej, kdo četl pozorně tuhle diskuzi a "naší" debatu, tak moc dobře ví o co mi šlo...takže speciálně jen pro tebe ještě jednou : PROSTĚ NENÍ NEMOŽNÉ S VELKÝM MOTOREM JEZDIT ZA MÁLO.... a můžeš se tu uvztekat jak je diesel úspornější...nikdo to přeci nevyvrací...je to prostě jen otázka vkusu a nároků na jízdu, zvuk a podobně...a samozřejmě nákladů...diesel je úspornější...a tím všechny jeho výhody začínají a taky končí.
Tak nevim kdo se vzteka vic Jen pro upresneni - jsem take zastance benzinu a benzinovy motor take mam. Ale naftove motory proste sve vyhody maji. Ta tva veta jeste zvyraznena velkymi pismeny mne docela dostala. Neuvazujes ze vstoupis do politiky? Takove vyroky, ktere nic moc nerikaji se v politice rikaji casto. Co je velky motor?? Je to 1,5 nebo 2,5 nebo 5,5l? Co je jezdit za malo?? 2l je malo nebo 8l nebo 15l? Ja jsem reagoval na konkretni spotrebu u konkretniho motoru. Na zaver jsi to napsal takovym zpusobem, ze na tom se rozhodne shodnem Opravdu neni nemozne jezdit s velkym motorem za malo. Ale co to znamena to nevim
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.09.2006 00:48, RE: bez předmětu
Radek napsal:
Tak nevim kdo se vzteka vic Jen pro upresneni - jsem take zastance benzinu a benzinovy motor take mam. Ale naftove motory proste sve vyhody maji. Ta tva veta jeste zvyraznena velkymi pismeny mne docela dostala. Neuvazujes ze vstoupis do politiky? Takove vyroky, ktere nic moc nerikaji se v politice rikaji casto. Co je velky motor?? Je to 1,5 nebo 2,5 nebo 5,5l? Co je jezdit za malo?? 2l je malo nebo 8l nebo 15l? Ja jsem reagoval na konkretni spotrebu u konkretniho motoru. Na zaver jsi to naps...
:o) bez komentáře....už jen slovíčkaříš a píšeš tu jen nesmysly...přečti si můj první příspěvek v této diskuizi raději pořádně a pak SNAD pochopíš o co mi šlo hm ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.09.2006 14:07, RE: bez předmětu
cruise napsal:
:o) bez komentáře....už jen slovíčkaříš a píšeš tu jen nesmysly...přečti si můj první příspěvek v této diskuizi raději pořádně a pak SNAD pochopíš o co mi šlo hm ?
A kdo pak mne asi k tomu slovickareni donutil? Mozna na to i prijdes. Jinak je s tebou docela sranda, doufam ze zase nekdy podiskutujem. Pokud si prectes me prispevky ty, take mozna pochopis o co mi slo. Asi tak nejak: jezdit s motorem 2,5 - 3,0l za 6l/100 je asi tak realne jako ze se Paroubek zitra stane premierem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.09.2006 14:42, RE: bez předmětu
Radek napsal:
A kdo pak mne asi k tomu slovickareni donutil? Mozna na to i prijdes. Jinak je s tebou docela sranda, doufam ze zase nekdy podiskutujem. Pokud si prectes me prispevky ty, take mozna pochopis o co mi slo. Asi tak nejak: jezdit s motorem 2,5 - 3,0l za 6l/100 je asi tak realne jako ze se Paroubek zitra stane premierem.
vždyt to píšu od začátku netvrdím že by za určitých podmínek nešlo jet s 2,8 za 6 ale když někdo napíše že jezdí za 6-10 tak to si hodně ubral to rozmezí beru jako spotřebu při normální jízdě u bmw 2,8 bych to viděl tak na 9-15
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.09.2006 20:43, RE: bez předmětu
marek napsal:
vždyt to píšu od začátku netvrdím že by za určitých podmínek nešlo jet s 2,8 za 6 ale když někdo napíše že jezdí za 6-10 tak to si hodně ubral to rozmezí beru jako spotřebu při normální jízdě u bmw 2,8 bych to viděl tak na 9-15
too radek a marek: hele já nevím, jaký máte zkušenosti s autama s motorem nad 2,0...já docela jo, i když BMW jsem neměl nikdy, každopádně popisoval jsem např. svojí zkušenost s Galantem 2,5 V6 163 PS, se kterým jsem jel do chorvatska ve 4 lidech okolo 6 (i za víc samozřejmě) ale max do 8... tak proto mi nepřipadá kravina, že s 328 umí jezdit za 6-10...to't vše...s mondeem MK2 kombi 2,5 V6 ST200 jsem měl dlouhodobý průměr 9-10, dalo se s ním jet i okolo 7,5...tak nevím proč se tak furt čertíte, že to není možný....sorry, ale každý, kdo s podobnými auty jezdí, nebo jezdil ví, že mám pravdu a vy jen dokazujete, že jste s takovými auty objeli maximálně parkoviště(bez urážky prosím). Jinak je s tebou Radku taky sranda, když vidím, jak máš rád Paroubka :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 10:18, RE: bez předmětu
cruise napsal:
too radek a marek: hele já nevím, jaký máte zkušenosti s autama s motorem nad 2,0...já docela jo, i když BMW jsem neměl nikdy, každopádně popisoval jsem např. svojí zkušenost s Galantem 2,5 V6 163 PS, se kterým jsem jel do chorvatska ve 4 lidech okolo 6 (i za víc samozřejmě) ale max do 8... tak proto mi nepřipadá kravina, že s 328 umí jezdit za 6-10...to't vše...s mondeem MK2 kombi 2,5 V6 ST200 jsem měl dlouhodobý průměr 9-10, dalo se s ním jet i okolo 7,5...tak nevím proč se tak furt čertíte, ...
Paroubka mam rad asi tak jak Topolanka a vsechny ostatni z politiky. Ja jsem na rozdil od tebe jezdil i s bmw (konkretne 528 a 525). Uvadene spotreby jsem nedosahoval ani nahodou. Pravdou ovsem je ze v te dobe jeste nebyl bodovy system a nepatrim mezi klobouckare (mezi ktere se zrejme radis ty). Nejde mi do hlavy jak nekdo s 200 konmi pod kapotou muze jezdit za 6l/100, kor kdyz se jedna o BMW s perfektnim podvozkem. Hold asi patrim mezi ty slabsi ridice. Vsak take jezdim jen 80000km rocne a vic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 10:23, RE: bez předmětu
Radek napsal:
Paroubka mam rad asi tak jak Topolanka a vsechny ostatni z politiky. Ja jsem na rozdil od tebe jezdil i s bmw (konkretne 528 a 525). Uvadene spotreby jsem nedosahoval ani nahodou. Pravdou ovsem je ze v te dobe jeste nebyl bodovy system a nepatrim mezi klobouckare (mezi ktere se zrejme radis ty). Nejde mi do hlavy jak nekdo s 200 konmi pod kapotou muze jezdit za 6l/100, kor kdyz se jedna o BMW s perfektnim podvozkem. Hold asi patrim mezi ty slabsi ridice. Vsak take jezdim jen 80000km rocne a vic.
Jo jeste jsem se zapomnel zminit ze jsi mne opet dost dostal. Ty jsi opravdu rozeny politik (mozna by nebylo na skodu to zkusit) a mas asi dost spolecneho prave s Paroubkem. Ta veta ze kazdy vi ze mas pravdu, ta je jako kdyby mu z ust vypadla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 18:55, RE: bez předmětu
Radek napsal:
Jo jeste jsem se zapomnel zminit ze jsi mne opet dost dostal. Ty jsi opravdu rozeny politik (mozna by nebylo na skodu to zkusit) a mas asi dost spolecneho prave s Paroubkem. Ta veta ze kazdy vi ze mas pravdu, ta je jako kdyby mu z ust vypadla.
:o)) smysl pro humor ti nechybí, patřím mezi kloboučkáře a jezdím s octavii 1,8 T, Galant 2,5 V6 Mondeo ST200 a podobnými vozy...no nevím chlapče, jestli jsis ráno nezapomněl vzít léky...podle všeho to tak vypadá, tak to prosím nepodceňuj, pak píšeš takový bláboly(Paroubkův slovník jsi jistě jako jeho fanda poznal) . Pokud je pravda, že jezdíš 80tis. ročně a více, tak jezdíš asi tak stejně jako já, což mě vede k poznání, že ne všichni řidiči, kteří najezdí hodně kilometrů, musí zákonitě rozumět autům, čehož jsi zářný příklad...a prosím opravdu čti pořádně...nepsal jsem, že jsem s BMW nejezdil, ale že jsem ho nikdy neměl...tak nevím, jak je to s tou politikou - jsi docela dobrý demagog ...měl by jsi se nad sebou zamyslet a taky nesrovnávat bmw pětkové řady s bmw trojkové...je v tom rozdíl, tak to třeba při svých dlouhých cestách jedou zjistíš a taky možná přestaneš být zbytečně podrážděný a nervózní, když zjistíš, že ti docházejí argumenty :o)) tak se měj, a nevztekej se, není to zdravé :o)) psát už nebudu, jelikož jsi opravdu už jen nudný a vzteklý :o) ale třeba se potkáme v jiné diskuzi a budeš k tomu mít co říct...zdar...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 20:33, RE: bez předmětu
cruise napsal:
:o)) smysl pro humor ti nechybí, patřím mezi kloboučkáře a jezdím s octavii 1,8 T, Galant 2,5 V6 Mondeo ST200 a podobnými vozy...no nevím chlapče, jestli jsis ráno nezapomněl vzít léky...podle všeho to tak vypadá, tak to prosím nepodceňuj, pak píšeš takový bláboly(Paroubkův slovník jsi jistě jako jeho fanda poznal) . Pokud je pravda, že jezdíš 80tis. ročně a více, tak jezdíš asi tak stejně jako já, což mě vede k poznání, že ne všichni řidiči, kteří najezdí hodně kilometrů, musí zákonitě rozumět ...
No jestli ti pripada octavia 1,8 T jako neco extra, tak mi to staci abych si udelal obrazek. Tva logika mne neustale prekvapuje. Nemusis auto vlastnit k tomu aby jsi zjistil jakou ma spotrebu. Staci s nim jezdit. Tvou bystrost uz jsem take poznal - bmw trojkove a petkove rady opravdu neni totez. Nevim komu dochazeji argumenty. Ja nejsem ten kdo porad opakuje to same Navic argumenty typu "mam pravdu a kazdy to vi" opravdu za moc zdarile nepovazuji. Jeste v minulem prispevku se mnou byla sranda, ted uz jsem nudny - zkus si to nejdrive srovnat v hlave. Navic zacinam zjistovat ze mam zrejme neco s ocima. At se divam jak se divam nikde nevidim ze bych se vztekal. Je mi lito ze jsem byl nudny, ale ty jsi mne opravdu bavil velmi kvalitne. Kraus je proti tobe hadra.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.10.2006 12:31, Tak zkušenosti s BMW
Radek napsal:
No jestli ti pripada octavia 1,8 T jako neco extra, tak mi to staci abych si udelal obrazek. Tva logika mne neustale prekvapuje. Nemusis auto vlastnit k tomu aby jsi zjistil jakou ma spotrebu. Staci s nim jezdit. Tvou bystrost uz jsem take poznal - bmw trojkove a petkove rady opravdu neni totez. Nevim komu dochazeji argumenty. Ja nejsem ten kdo porad opakuje to same Navic argumenty typu "mam pravdu a kazdy to vi" opravdu za moc zdarile nepovazuji. Jeste v minulem prispevku se mnou byla srand...
Zdravím, než vyšel článek s mím dotazem tak jsem si již koupil BMW 320d r.v. 1998 E46 100Kw. Vybíral jsem velice dlouho a pečlivě a nakonec jsem našel udržovaný kosek se 138tis. km a pravidelně servisovaný u BMW Bychl...Závady hned při koupi byli : zadní hlučné ložisko a hlučná servo pumpa...Jinak bez potíží...Co mě však dostalo a to koroze pod prahama!!! Co se týče jízdích vlastností tak ty jsou velice dobré ale mouchy se najdou.Třeba posilovač je málo učinný, v rychlostech kolem 140km když začnete dělat "slalom tak auto zaplave" to třeba civic díky trvdšímu nalezení nedělal ovšem nebyl tak pohodlný při přejíždění nerevností...Řazení u báva je naprosto skvělé a brzdy dost učinné.Přehřívaní motoru je nesmysl jak tady někdo psal..Výkon 100Kw ale není znát. Připadá mi to dost líné ale to je dané asi váhou.Facelift který má o 20Kw více bude asi svižnější a uspornější protože u tohoto modelu i při lehké noze v pruměrném terénu je spotřeba 6.4l a to je dost n naftu..Je to asi i tím, že turbo reaguje až od 2500tis což je dost vysoko. Plasty prý jsou sice kvalitní ale ovšem jen na oko a na ohmatání jinak dost vržou, naštěstí u mého vozu tomu tak moc není...Někdy lituji, že jsem nekoupil A3 (ikdyž je to jiná třída), protože by byla mnohem živější, sportovnější, uspornější a protože to je hatchback tak i praktičtšjší..Nicméně na dlouhé cesty je bávo komfortní a prostorné. Tak to je asi vše co bych mohl napsat za ty 2měsíce co ho mám..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.12.2006 16:04, BMW nebo Golf
Pane pisateli, položte si spíš tuhle otázku a musí vám být jasné, že 320d!
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.