0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320d nebo Audi A3?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 00:16, těžká volba
Je to určitě těžká volba, ale má ruka by sáhla po BMW asi proto, že Audi (A4 1,8T quattro) mám teď, tak by jsem chtěl zkusit BMW. Další důležitá věc u mě je doba vzniku a na tom je lépe BMW, ale cena vzhledem k roku je příznivější pro Audi. Možná by jsem se rozhodl podle konkretního kusu a vybral ten, který bude v lepším stavu. Jinak přeji dobrou ruku při výběru!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 00:20, srovnání
Jak můžete srovnávat A3, které je na 90% identické z golfem a BMW 3-er? Vždyť je to úplně jiná třída. Naopak si myslím, že u A3 platí jen za image a v podstatě za nic. To už radši golfa. BMW 3-er vede přece "válku o zákazníky" s A4, Passatem a C-Klasse. To jsou teda rady.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 06:00, BMW
Urcite vemte BMW,uz jen kvuli kufru,ktery bude u sedanu urcite vetsi nez u A3!
Dale vzhled,jizdni vlastnosti a image hraje pro BMW!
Nevahal bych
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 07:32, RE: srovnání
toran@ga napsal:
Jak můžete srovnávat A3, které je na 90% identické z golfem a BMW 3-er? Vždyť je to úplně jiná třída. Naopak si myslím, že u A3 platí jen za image a v podstatě za nic. To už radši golfa. BMW 3-er vede přece "válku o zákazníky" s A4, Passatem a C-Klasse. To jsou teda rady.
Srovnávat můžou co chtěj. Hlavně se pan Boukal rozhoduje mezi temito dvěmy auty. Tak vo co de?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 07:54, BMW 3 vs Audi A3
Vzhledem k tomu, že tyto auta nejsou ve stejné rozměrové kategorii tak volba nemusí být příliš těžká. Stejně staré audi je levnější, protože je to výrazně menší auto. Stačí porovnat velikost rozvoru. autor článku jezdí sám nebo 1+1 takže volba bude asi mezi BMW 3 Coupe a Audi A3 3D hatchback. Čili pokud není potřeba velké zadní vrata k nakládání hodně velkých zavazadel, tak bych doporučil BMW 3 Coupe, pokud chcete mít možnost naložit i něco velkého, co se nevejde do normálního kufru pod pevné zadní okno, tak bych doporučil BMW 3 Touring.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 09:50,
Určitě bych se rozhodl pro BMW, asi bych uvažoval o jiným motoru, protože 2.0d měl do roku 2001 ( tedy před faceliftem ) docela problémy s přehříváním a problém taky s turbem a že by byl nějak kultivovanej to se taky nedá říct. A hlavně do roku 2001 tento motor neměl vstřikování Common-rail. Když 4válcový diesel, tak po faceliftu, ale to jsme někdě jinde s cenou. Ja bych osobně volil nějaký 6válcový motor - přece jenou bramborák by měl mít šest válců a víc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 10:30, bmw
Pro řidiče jasně BMW. Velmi nesouhlasím s hodnocením údajně nepohodlného pérování BMW 3, to je u sériového nesnižovaného podvozku naopak perfektní a progresivní. Měl jsem 328i z roku 1998 E46 4 roky. Perfektní svezení, pohodlné, úsporné (6-10) a bezpečně rychlé. Závady mezi 110 až 190 tkm : 1x zadní ložisko, 1x chladič, 1x paliv. čerpadlo s palivoměrem, 1x čidlo airbagu a 2x stahovací mechanismus oken. Odtahovku jsem potřeboval jen jednou, když mi došel benzin a dojezd to ukazovalo 126km.
Teď mám 330d z roku 2000 s továrním sportpaketem (kratší tvrdší pružiny, širší rozchod) a pohodlí opravdu ubylo, ale snesitelně. Spotřeba v průměru 7, štreka 5,5 až 6,5.
Co se bezpečnosti týče, považuji karoserii E46 za pevnější než A3-4 z té doby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 15:10, RE: bmw
apo napsal:
Pro řidiče jasně BMW. Velmi nesouhlasím s hodnocením údajně nepohodlného pérování BMW 3, to je u sériového nesnižovaného podvozku naopak perfektní a progresivní. Měl jsem 328i z roku 1998 E46 4 roky. Perfektní svezení, pohodlné, úsporné (6-10) a bezpečně rychlé. Závady mezi 110 až 190 tkm : 1x zadní ložisko, 1x chladič, 1x paliv. čerpadlo s palivoměrem, 1x čidlo airbagu a 2x stahovací mechanismus oken. Odtahovku jsem potřeboval jen jednou, když mi došel benzin a dojezd to ukazovalo 126km.
Teď m...
Chtěl bych vidě na 2,8 od bmw spotřebu 6 litrů (viz. víše) to sem se teda pobavil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 19:25, RE: bmw
marek napsal:
Chtěl bych vidě na 2,8 od bmw spotřebu 6 litrů (viz. víše) to sem se teda pobavil
no ja myslim ze to jde.. s hoodne lehkou nohou a prazdnym autem na rovny silnici s rychlosti okolo 90ky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.09.2006 09:26, RE: bmw
marek napsal:
Chtěl bych vidě na 2,8 od bmw spotřebu 6 litrů (viz. víše) to sem se teda pobavil
Tady zase někdo mudrcuje, že když je velký objem motoru, tak zákonitě musí být velký spotřeba. Před pár lety jsem jel v Lexusu LS (4 litr benzin) a spotřeba byla při velmi agresivní jízdě 9.5 litru a při "normální" 7 litrů. Asi tu někdo jezdí s Fabii 1.2 po dálnici 140 (jestli to vubec dokaze ) a kouka na ten vir v nadrzi......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.09.2006 16:25, RE: bmw
marek napsal:
Chtěl bych vidě na 2,8 od bmw spotřebu 6 litrů (viz. víše) to sem se teda pobavil
na dálku po okreskách kolem stovky jede i stará 528i kolem 7l/100km mudrci...průměr leží mezi 9-10l/100km...to že to má skoro 200k nutně neznamená že to chlastá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.09.2006 18:37, RE: bmw
mayklmaykl napsal:
na dálku po okreskách kolem stovky jede i stará 528i kolem 7l/100km mudrci...průměr leží mezi 9-10l/100km...to že to má skoro 200k nutně neznamená že to chlastá...
Ale notak spamatujte se at mi nikdo netvrdí že bude jezdit s 2,8 za 6-10 mam dojem že tady sou samí důchodci co jezděj po rovných okrskách sami a konstantních 90 a to mluvíme o BMW o kterých se ví že je žravý
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.09.2006 18:37, RE: bmw
mayklmaykl napsal:
na dálku po okreskách kolem stovky jede i stará 528i kolem 7l/100km mudrci...průměr leží mezi 9-10l/100km...to že to má skoro 200k nutně neznamená že to chlastá...
Ale notak spamatujte se at mi nikdo netvrdí že bude jezdit s 2,8 za 6-10 mam dojem že tady sou samí důchodci co jezděj po rovných okrskách sami a konstantních 90 a to mluvíme o BMW o kterých se ví že je žravý
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.09.2006 19:49, RE: bez předmětu
hanss napsal:
Určitě bych se rozhodl pro BMW, asi bych uvažoval o jiným motoru, protože 2.0d měl do roku 2001 ( tedy před faceliftem ) docela problémy s přehříváním a problém taky s turbem a že by byl nějak kultivovanej to se taky nedá říct. A hlavně do roku 2001 tento motor neměl vstřikování Common-rail. Když 4válcový diesel, tak po faceliftu, ale to jsme někdě jinde s cenou. Ja bych osobně volil nějaký 6válcový motor - přece jenou bramborák by měl mít šest válců a víc.
Předpokládám že to máš vyčtený z tadytoho jejich povídání. Já 320d ještě bez common railu mám, nechal jsem ho dokonce načipovat a že by se nějak hřálo nebo něco podobnýho jsem nezaznamenal. Mám ho sice necelej rok, ale závady dohromady žádny, snad jen repase startéru ale to je spíš kilometrama než bavorákem. A spotřeba po čipu kolem 6 litrů, podle toho jak nebo spíš kde jezdim, vyloženě město tak kolem sedmi. Každopádně s A3 nebo A4 se to nedá vůbec srovnávat. Zatím můžu tenhle motor jen doporučit. A co se týče kultivavanosti, chce snad někdo tvrdit, že tdi jsou kultivovanější? Asi těžko, na diesela a čtyřválce ještě k tomu to jde. Ale 33Od je 330d. To je jiný kafe.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.09.2006 23:23, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Předpokládám že to máš vyčtený z tadytoho jejich povídání. Já 320d ještě bez common railu mám, nechal jsem ho dokonce načipovat a že by se nějak hřálo nebo něco podobnýho jsem nezaznamenal. Mám ho sice necelej rok, ale závady dohromady žádny, snad jen repase startéru ale to je spíš kilometrama než bavorákem. A spotřeba po čipu kolem 6 litrů, podle toho jak nebo spíš kde jezdim, vyloženě město tak kolem sedmi. Každopádně s A3 nebo A4 se to nedá vůbec srovnávat. Zatím můžu tenhle motor jen doporuč...
Jestli máš možnost, tak se nech svést modelem po faceliftu ( s Common-railem ) a uvidíš ten rozdíl. Jo a ta připomínka, že to tady mám někde vyčtený - ne to opravdu nemám, já sem totiš měl o tento typ také zájem, ale rodinný příbuzný ( majitel Bmw servisu a prodeje ) mě to vymluvil. Měl jsme možnost porovnat a je to sakra rozdíl. Hlavně to neber jako bych ti to chtěl nějak hanit, to rozhodně néééé. Určitě to je dobrá kára.
A protože model 2001 a novější je furt za moc pěnez, tak si raději koupím benzínový 6válec a nějaký ten litřík navíc obětuju.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.09.2006 10:39, RE: bez předmětu
hanss napsal:
Jestli máš možnost, tak se nech svést modelem po faceliftu ( s Common-railem ) a uvidíš ten rozdíl. Jo a ta připomínka, že to tady mám někde vyčtený - ne to opravdu nemám, já sem totiš měl o tento typ také zájem, ale rodinný příbuzný ( majitel Bmw servisu a prodeje ) mě to vymluvil. Měl jsme možnost porovnat a je to sakra rozdíl. Hlavně to neber jako bych ti to chtěl nějak hanit, to rozhodně néééé. Určitě to je dobrá kára.
A protože model 2001 a novější je furt za moc pěnez, tak si raději koup...
ne tady se fakt ukazuje, že se ozývají nejvíce ti, kterým jejich HTP chlastá při konečné 150km rychlosti 10 litrů...nevidím na spotřebě 6-10l u 328 ani při nejmenším nic nereálného...měl jsem Galanta r.v 99 2,5 V6 a dlouhodobý průměr 8-9, dálka, např Chorvatsko ve 4 lidech i za 5,9 !!!, střelba v Dubskejch zatáčkách na Českolipsku (motorkáři ví o čem mluvím :o) ) samozřejmě i za 13-14...velký obsah nutně neznamená velkou spotřebu a plácají to jen ti, kteří nikdy auto s velkým motorem neměli a je to jen jejich velký sen. Sorry, ale fakt to neumím jinak říct...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.09.2006 13:29, RE: bez předmětu
hanss napsal:
Jestli máš možnost, tak se nech svést modelem po faceliftu ( s Common-railem ) a uvidíš ten rozdíl. Jo a ta připomínka, že to tady mám někde vyčtený - ne to opravdu nemám, já sem totiš měl o tento typ také zájem, ale rodinný příbuzný ( majitel Bmw servisu a prodeje ) mě to vymluvil. Měl jsme možnost porovnat a je to sakra rozdíl. Hlavně to neber jako bych ti to chtěl nějak hanit, to rozhodně néééé. Určitě to je dobrá kára.
A protože model 2001 a novější je furt za moc pěnez, tak si raději koup...
Jasnačka, common rail musí být o něčem jiným. To nevyvracím a taky bych si ho býval byl pořídil ale nechtělo se mi to platit o kilo víc. Tenhle není tak pružnej ale zas vcelku bezúdržbovej, nevím akorát jestli common rail má taky řetěz nevo řemen. Nechtěl jsem nijak napadat znalosti, on jen každej rád kritizuje aniž by to znal z vlastrní zkušenosti. Porovnávám co znám, common railem jsem ještě nejel a uznávám že to bude nebe a dudy. Původně jsem bavoráka ani nechtěl, chtěl jsem Mondeo tddi nebo tdci, tady na tipcarsu to strašně vychvalovali, já se pak s tím svezl a do bavoráka to má sakra daleko. I motorově. To jen abych vysvětlil to stím vyčtením. Nedá se to brát doslova, vše co tu napíšou má něco do sebe ale je to obecné, pro mně a myslím i pro ostatní jsou cennější osobní poznatky. Zdar
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.09.2006 08:45, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jasnačka, common rail musí být o něčem jiným. To nevyvracím a taky bych si ho býval byl pořídil ale nechtělo se mi to platit o kilo víc. Tenhle není tak pružnej ale zas vcelku bezúdržbovej, nevím akorát jestli common rail má taky řetěz nevo řemen. Nechtěl jsem nijak napadat znalosti, on jen každej rád kritizuje aniž by to znal z vlastrní zkušenosti. Porovnávám co znám, common railem jsem ještě nejel a uznávám že to bude nebe a dudy. Původně jsem bavoráka ani nechtěl, chtěl jsem Mondeo tddi nebo ...
Mimochodem mám alfu 156 1,9 jtd a bere mi právě těch 6. A ted mi vysvětlete proč si teda ty miliony lidí kupujou ty úsporný ale nekultivovaný traktory s vyšíma provozníma nákladama když si vlastně můžou koupit BMW 2,8 a můžou jezdit taky za 6. Bejt váma tak se vzpamatuju a sundám si ty růžový brejle. Tohle si vyprávějte doma manželce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.09.2006 12:12, RE: bez předmětu
cruise napsal:
ne tady se fakt ukazuje, že se ozývají nejvíce ti, kterým jejich HTP chlastá při konečné 150km rychlosti 10 litrů...nevidím na spotřebě 6-10l u 328 ani při nejmenším nic nereálného...měl jsem Galanta r.v 99 2,5 V6 a dlouhodobý průměr 8-9, dálka, např Chorvatsko ve 4 lidech i za 5,9 !!!, střelba v Dubskejch zatáčkách na Českolipsku (motorkáři ví o čem mluvím :o) ) samozřejmě i za 13-14...velký obsah nutně neznamená velkou spotřebu a plácají to jen ti, kteří nikdy auto s velkým motorem neměli a j...
No priznam se ze taky moc nechapu ty reci o tom jak nekdo buhvi s jak velkym objemem nejezdi za buhvi jak nizkou spotrebu. Kdyz si koupim 3-litr tak s nim asi nebudu jezdit 70. Na to mi staci HTP. To se potom vytraci vyznam velkym objemu a vykonu. A to o tom ze velky objem je pro mnohe sen je take dost blbost. Velke auta s velkym objemem jsou drahe jako nove. Jako ojetiny o ne naopak neni zajem takze jsou velmi levne a vyrazne dostupnejsi nez auta s nizsim objemem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.09.2006 14:33, RE: bez předmětu
Radek napsal:
No priznam se ze taky moc nechapu ty reci o tom jak nekdo buhvi s jak velkym objemem nejezdi za buhvi jak nizkou spotrebu. Kdyz si koupim 3-litr tak s nim asi nebudu jezdit 70. Na to mi staci HTP. To se potom vytraci vyznam velkym objemu a vykonu. A to o tom ze velky objem je pro mnohe sen je take dost blbost. Velke auta s velkym objemem jsou drahe jako nove. Jako ojetiny o ne naopak neni zajem takze jsou velmi levne a vyrazne dostupnejsi nez auta s nizsim objemem.
no to se právě pleteš...auta s velikým motorem jsou pro hodně lidí sen, protože na ně prostě nemají a nemyslím tím na nové, ale i na ojeté...celkový provoz takového auta ja samozřejmě nákladnější, než vozy typu HTP, např. pov. ručení, gumy, kotouče, desky atd...a samozřejmě, že spotřeba, ale já jsem ve svém příspěvku psal, že prostě není nemožné se šestiválcem jet i za 6+- ... a pisatel s JTD ať si užívá svůj dlouhodobý průměr 6 nafty, já si budu užívat svůj dlouhodobý průměr 9 benzínu s octavii 1,8 T 4x4
schválně kdo má větší radost z jízdy ? :o)
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.