0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 318i (E90) a zkušenosti po prvních 50 tis. km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2011 18:55, RE: Moc pěkná recenze
Libor_J napsal:
Zdravím všechny a díky za reakce. S tou finanční sebevraždou jsem to asi přehnal, byla to spíš reakce na řeči známých a rodiny typu: BMW, víš to co to stojí? U skoro novýho auta se samozřejmě vážný závady nepředpokládají, ale stát se může a BMW v tom není vyjímka.

Zdravím i skorosouseda Michala, klidně někdy zatrubte až profičíte kolem a dáme pokec, ale závodit s Váma nebudu Mně nevadí, když mě předjede Clio, natož nějaký kouřící kamna))
závodit netřeba, já se vždycky koukám, kdo má tolik odvahy nechat stát novou trojku před barákem...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2011 18:58, RE: Pochvala
Michal napsal:
Je to možné, asi jsem narazil na špatný zdroj - ovšem viz video...
To není špatným zdrojem, ale starou výkonovou verzí (95 Kw).
Na videu je vytuněný motor ( to pak není levou zadní) a je to octavia - jiná třída. 118i má zrychlení v serii bez úprav za 8,7s.
Vůbec neříkám, že 318i (105 kW) je nějaký závodník, ale do běžného provozu dostatečná motorizace, kde vám to co se tam běžně pohybuje (včetně zmíněných 1,9TDI) prostě neujede.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2011 19:16, RE: Pochvala
TOM napsal:
To není špatným zdrojem, ale starou výkonovou verzí (95 Kw).
Na videu je vytuněný motor ( to pak není levou zadní) a je to octavia - jiná třída. 118i má zrychlení v serii bez úprav za 8,7s.
Vůbec neříkám, že 318i (105 kW) je nějaký závodník, ale do běžného provozu dostatečná motorizace, kde vám to co se tam běžně pohybuje (včetně zmíněných 1,9TDI) prostě neujede.
Když budu slovíčkařit, tak úplně na začátku se mluvilo o TDI, takže to klidně může být 2.0 TDI. Nebo taky 3.0 TDI.-) Jde o to, že zatímco upravit atmosférický čtyřválec je poměrně obtížné, turbodehet vylepší každý debil...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2011 19:46, RE: Pochvala
Michal napsal:
Když budu slovíčkařit, tak úplně na začátku se mluvilo o TDI, takže to klidně může být 2.0 TDI. Nebo taky 3.0 TDI.-) Jde o to, že zatímco upravit atmosférický čtyřválec je poměrně obtížné, turbodehet vylepší každý debil...
Tvůj příspěvěk z 14:28 - jaké tam je TDI?
3,0 TDI dáme stranou. Ty máš pocit, že 2,0 TDI ( v jakém autě?) tomuto BMW napráská? To bohužel ani náhodou. A jestli na to potřebuješ vytahovat upravenou variantu daného motoru, jen to dokazuje to, co říkám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2011 19:58, RE: Pochvala
TOM napsal:
Tvůj příspěvěk z 14:28 - jaké tam je TDI?
3,0 TDI dáme stranou. Ty máš pocit, že 2,0 TDI ( v jakém autě?) tomuto BMW napráská? To bohužel ani náhodou. A jestli na to potřebuješ vytahovat upravenou variantu daného motoru, jen to dokazuje to, co říkám.

http://www.fastestlaps.com/cars/skoda_octavia_combi_rs_20_tdi.html
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2011 20:05, RE: Pochvala
Michal napsal:

http://www.fastestlaps.com/cars/skoda_octavia_combi_rs_20_tdi.html
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_320si.html
atmosferický dvoulitr od BMW - rychlejší o celou vteřinu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.11.2011 21:19, RE: Moc pěkná recenze
Michal napsal:
Jakože pochvalovat si fungl nové, že servis nic nestojí je srandovní. Spíš bych se divil tomu, kdyby se fungl nové auto sra.lo. Po najetých 50 tisících čekat závady - to by bylo opravdu k vzteku.
Už jsem mnohokrát zmiňoval svůj prokletý Ford Fusion. Ano, i nové auto se může drbat, a co je smutné, že někteří importéři a jejich autorizované servisy se k tomu staví tak, jako by další auta nepotrebovali prodávat a servisovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 07:31, RE: Pochvala
TOM napsal:
http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_320si.html
atmosferický dvoulitr od BMW - rychlejší o celou vteřinu
Tome, poznáš od sebe číslice 18 a 20? Je to docela snadné, zvládnou to i děti ve třetí třídě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 07:47, RE: Pochvala
Michal napsal:
Tome, poznáš od sebe číslice 18 a 20? Je to docela snadné, zvládnou to i děti ve třetí třídě.
a ty poznáš 1,9 od 2,0?? a víš co, podívej se jaký čas na kolo tam má 118i (105 kW) - ještě o další vteřinu lepší - tak přestan machrovat a napiš něco věcnýho
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 08:27, RE: Pochvala
TOM napsal:
a ty poznáš 1,9 od 2,0?? a víš co, podívej se jaký čas na kolo tam má 118i (105 kW) - ještě o další vteřinu lepší - tak přestan machrovat a napiš něco věcnýho
Tome, úplně na začátku se mluvilo o TDI a tys mi sám navrhnul, abych bral v potaz i 2.0 TDI. Mluvilo se o tom, že tenhle bavorák napráská každýmu tédéíčku. TENHLE bavorák /318i/ napráská KAŽDÝMU tédéíčku. A vida, třeba od obyčejného RS, sériového, dostane výprask. Tím se rozumí, že v běžném provozu ho předjede.
Asi se tím nemyslel závod na okruhu. Ale to už opravdu řešíme kraviny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 08:36, RE: Pochvala
Michal napsal:
Tome, úplně na začátku se mluvilo o TDI a tys mi sám navrhnul, abych bral v potaz i 2.0 TDI. Mluvilo se o tom, že tenhle bavorák napráská každýmu tédéíčku. TENHLE bavorák /318i/ napráská KAŽDÝMU tédéíčku. A vida, třeba od obyčejného RS, sériového, dostane výprask. Tím se rozumí, že v běžném provozu ho předjede.
Asi se tím nemyslel závod na okruhu. Ale to už opravdu řešíme kraviny.
Jestli se nepletu 320 si je speciálně upravené auto pro okruhy... tedy v rámci možností...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 09:07, RE: Pochvala
Michal napsal:
Pánové pánové.... viz google: 318i 0-100 za 9,9 sekund, to je hodnota, kterou TDI dosáhne levou zadní... takže ty vaše poučky jsou úplně k ničemu
Řešíte tady dolu hlouposti. Chtěl jsem jenom předtím říct, že modla krouťák je pouze nafouknutá bublina (Hlavně když nvináři píšou, že auto má výkon nějakých xy kW ale PŘEDEVŠÍM krouťák yz Nm, nebo dokonce auto má výkon a krouťák..jako kdyby to byly 2 věci, 2 výstupy. Motor má výstup pouze jeden! krouťák je pouze výkon v jiné souřadné soustavě, chcete-li). Co potřebujete při jízdě a zrychlování jsou koně. Stačí se kouknout na graf (otáčky/krouťák, otáčky/výkon) třeba onoho TDi (ale klidně úplně jiného benzinového nepřeplňovaného agregátu). Ten mívá úplně plochou křivku kroutícího momentu, zatímco křivka výkonu s otáčkami roste (sice ve velice malém spektru, ale to neva). Jízda ustálenou rychlostí je rovnovážný stav, zrycholování nerovnovážný. Vzrůstají při něm jízdní odpory, ale krouťák se nemění (v rozmezí nějakých 2000 - 2500 otáček, předpoklad je plně otevřená klapka plynu nebo maximálně dlouho otevřené sací ventily nebo maximální množství paliva, které vstřikovače pustí do válců..jak chcete), co v tomto rozmezí roste, je VÝKON, který žene auto vpřed. Velký krouťák (v nízkých otáčkách) znamená pouze to, že auto disponuje velkým výkonem hned odspodu. Ale chcete-li porovnávat TDi od vw a benzíny od BMW nebo někoho jiného, změřte plochu, která je shora ohraničená křivkou výkonu, budete překvapeni, jak jsou na tom naftové přeplňované agregáty špatně
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 09:18, RE: Pochvala
pargi napsal:
Řešíte tady dolu hlouposti. Chtěl jsem jenom předtím říct, že modla krouťák je pouze nafouknutá bublina (Hlavně když nvináři píšou, že auto má výkon nějakých xy kW ale PŘEDEVŠÍM krouťák yz Nm, nebo dokonce auto má výkon a krouťák..jako kdyby to byly 2 věci, 2 výstupy. Motor má výstup pouze jeden! krouťák je pouze výkon v jiné souřadné soustavě, chcete-li). Co potřebujete při jízdě a zrychlování jsou koně. Stačí se kouknout na graf (otáčky/krouťák, otáčky/výkon) třeba onoho TDi (ale klidně úplně ...
Vy jste zřejmě z oboru. Je to zajímavé čtení, ale mně stačí, jak se to potom chová v reálném životě a to se poměřuje zrychlení, ať už z 0-100 nebo 0-200... a v těchto číslech to zdaleka nevychází tak jak to popisujete.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 09:27, RE: Pochvala
Michal napsal:
Vy jste zřejmě z oboru. Je to zajímavé čtení, ale mně stačí, jak se to potom chová v reálném životě a to se poměřuje zrychlení, ať už z 0-100 nebo 0-200... a v těchto číslech to zdaleka nevychází tak jak to popisujete.
Ono se to totiž porovnává těžko. Vstupuje do toho hodně věcí, hmotnost, převodovka, stálý převod, valivý odpor pneu, aerodynamika auta, řidič... Já jsem chtěl proto srovnat jen motory (a jejich parametry), ne konkrétní auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 09:37, RE: Pochvala
Michal napsal:
Vy jste zřejmě z oboru. Je to zajímavé čtení, ale mně stačí, jak se to potom chová v reálném životě a to se poměřuje zrychlení, ať už z 0-100 nebo 0-200... a v těchto číslech to zdaleka nevychází tak jak to popisujete.
Naopak je to velice jednoduché, podívej se na hodnoty výrobcem udávaného zrychlení. Ty vždy korespondují s výkonem a nikdy s točivým momentem. 100 kW benzín se Mk 190 Nm bude mít ve stejném voze lepší hodnoty zrychlení než 77 kW turbochrocht s 250 Nm. A zmiňované pružné zrychlení stačí jinak definovat a je chrocht taky ztracen.
Člověče ty se tady točíš na tom TDI, že si začínám myslet, že ho máš a nesneseš pomyšlení, že něco může jet lépe...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 09:52, RE: Pochvala
David V napsal:
Naopak je to velice jednoduché, podívej se na hodnoty výrobcem udávaného zrychlení. Ty vždy korespondují s výkonem a nikdy s točivým momentem. 100 kW benzín se Mk 190 Nm bude mít ve stejném voze lepší hodnoty zrychlení než 77 kW turbochrocht s 250 Nm. A zmiňované pružné zrychlení stačí jinak definovat a je chrocht taky ztracen.
Člověče ty se tady točíš na tom TDI, že si začínám myslet, že ho máš a nesneseš pomyšlení, že něco může jet lépe...
http://www.auto.cz/bmw-rada-3-facelift-320xd-dvouspojkova-prevodovka-a-novy-motor-330d-7210
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 09:55, RE: Pochvala
Michal napsal:
http://www.auto.cz/bmw-rada-3-facelift-320xd-dvouspojkova-prevodovka-a-novy-motor-330d-7210
Snad ti nebude po ránu vadit, když tě vyvedu z omylu. Viz tabulka výše. BMW 330i - výkon 200 kw (tuším 272 hp) z nuly na sto za 6,1. BMW 330d - výkon 180 kw - 245 hp - z nuly na sto za naprosto stejných 6,1. Ta tvoje teorie má vážné trhliny. Vůz s menším výkonem má stejné zrychlení...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 10:04, RE: Pochvala
Michal napsal:
Snad ti nebude po ránu vadit, když tě vyvedu z omylu. Viz tabulka výše. BMW 330i - výkon 200 kw (tuším 272 hp) z nuly na sto za 6,1. BMW 330d - výkon 180 kw - 245 hp - z nuly na sto za naprosto stejných 6,1. Ta tvoje teorie má vážné trhliny. Vůz s menším výkonem má stejné zrychlení...
btw. fastestlap.com uvádí zrychlení u 330i 6,4 a u 330d 6,1 - a že je 330d těžší, o tom už se ani nezmiňuju
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 10:11, RE: Pochvala
Michal napsal:
Snad ti nebude po ránu vadit, když tě vyvedu z omylu. Viz tabulka výše. BMW 330i - výkon 200 kw (tuším 272 hp) z nuly na sto za 6,1. BMW 330d - výkon 180 kw - 245 hp - z nuly na sto za naprosto stejných 6,1. Ta tvoje teorie má vážné trhliny. Vůz s menším výkonem má stejné zrychlení...
Na to je celkem snadná odpověď, zvol si vyšší koncovou rychlost a máš to tam, klidně to může být způsobeno tím, že chrochtě lépe sednou kvalty převodovky do stovky, takže benzín nemá čas to pak dohnat, ale stačí zvolit rychlost 120 nebo 150 (aby to trojka ještě utáhla) a tam se už rozdíl projeví. Na takové vysoké výkony už 100-ka není vhodné kritérium, 200-ka by byla vhodnější. Možná až si něco nastuduješ, tak pochopíš, o čem se tady bavíme.
Apropos zase se nám vracíš do starých kolejí a píšeš jednu reakci do dvou příspěvků.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.11.2011 10:15, RE: Pochvala
Michal napsal:
Tome, úplně na začátku se mluvilo o TDI a tys mi sám navrhnul, abych bral v potaz i 2.0 TDI. Mluvilo se o tom, že tenhle bavorák napráská každýmu tédéíčku. TENHLE bavorák /318i/ napráská KAŽDÝMU tédéíčku. A vida, třeba od obyčejného RS, sériového, dostane výprask. Tím se rozumí, že v běžném provozu ho předjede.
Asi se tím nemyslel závod na okruhu. Ale to už opravdu řešíme kraviny.
Michale, dyt ty si vůbec nevidíš do pusy (nebo lépe řečeno pod prsty na klávesnici) a máš viditelně problémy se zpracováním toho, co kdo napsal v diskuzi.
reagovat
  1 2 3 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.