0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 3 – vybrat E46 nebo E91?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.03.2010 08:43, rada
řeším úplně stejný problém už asi půl roku, avšak pořád jsem se nedobral řešení
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.03.2010 08:58, rada
2alik: nejsem ani trošku zastáncem nafty i když zrovna teď jednou jezdím, ale prosímtě proboha v čem je dražší údržba na nafťáka? V jednom naftovém filtru který mením jednou za uherský rok? Když se dobře chovám k turbu a netankuju v JZD tak bych ten rozdíl až tak darstický neviděl ani v servisu. Pořád se ovšem bavím o 3,0d od BMW, ne diesel x benzín obecně.
Jinak svým způsobem můžeš mít pravdu jak ty tak my ostatní, jelikož neznáme věc nejpodstatnější a tou je částka kterou má pán připravenou.
Divím se redakco že nezavede nějaký řád v tomto. Co týden to dotaz širokej jak ....... na který se nedá objektivně ani odpovědět.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.03.2010 10:37, rada
E46 318i, 330iA. E90 320i, 335i - vse vlastnim.
Uprimne je to o osobnich preferencich. Ale interier a materialy se mi vice libi v E46
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.03.2010 15:50, rada
Nevím, v čem je levnější servis na benzín než na naftu? Oleje a filtry měním u obou stejně, palivovej je trochu dražší na naftu, ale zas nemusím měnit svíčky a případně kabely k nim a další typické benzínové záležitosti... Vzhledem k tomu, že pokud pán najede byť jen podprůměrných 20t km ročně (osobně jezdím kolem 50t km ročně), ušetří na naftě min 15000Kč oproti benzínu a to rozhodně v servisu ani v pov. ručení nenažene a pořizovcí cena je u ojetých aut dnes mnohdy nižší u nafty než u benzínu, protože naftových aut je mnohem více a tím je cena v rámci konkurence menší! Uvědomte si rozdíl mezi slovy údržba a opravy!!! Ano, v případě oprav je samozřejmě dražší opravit naftový motor, lépe řečeno je tam toho více, co se může porouchat (turbo, vysokotlaké vstřiky, spousty nejrůznějších čidel...) a stojí to i více, ale to přeci neznamená, že každé naftové auto se musí podělat a benzínové ne... Ta šance je úplně stejná, né-li dokonce vyšší u benzínu, protože přeci jen naftový motor má životnost větší (pohyblivé díly v motoru benzínovém urazí za 100t km stejnou vzdálenost jako nafťák za cca 200t km), takže pokud někdo vysloveně nemá odpor k naftě a k projevu motoru, tak není důvod ho strašit drahou údžbou a cpát ho do benzínu!!! Osobně jsem měl spoustu různých aut a nikdy sem u žádného nafťáku nic zásadního řešit nemusel (krom váhy vzduchu nebo podobných drobností), a u benzínu - zase různé věci od svíček a kabeláže, přes lamda sondy až jednou po prasklou hlavu při 230t km najetých. Nafťáky měli většinou kolem 250t km když šly z domu a bez vážných závad a všechny fungují bez závad do dnes, co vím od lidí, kterým sem je prodal... Ano, taky mám radši zvuk benzínového motoru, ale třeba chod motoru mi vyhovuje více u turbonafty, kdy stačí šlápnout na plyn a auto jede a nemusím při tom o dva podřazovat a mít přes 5000ot. abych pořádně zrychlil... Takže závěrem, ať si lidi, kteří najedou více jak 20t km ročně vybírají spíše podle toho co jim osobně více vyhovuje a třeba podle aktuální nabídky konkrétního vozu, a ne podle toho, že nafta má údajně dražší údržbu než benzín...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.03.2010 18:30, rada
BMWfan - ty máš autopůjčovnu nebo co? Mít takové čtyři autíčka, není to lepší prodam a koupit si jednu třeba 750ku?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.03.2010 22:03, rada
Reno: nevěř hned všemu co tady kdejaký anonym napíše...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 09:08, výbava x motor
Částečně nesouhlasím s panem Hernou že BMW si nekupujem kvůli výbavě ale kvůli motoru a podvozku. Když už věnujete celý odstavec tomu jak výhodně za 6 let auto prodám či neprodám, jistě byste také měl zmínit jak dobře se bude prodávat ono "nevybavené" auto které doporučujete. Téměř vrcholná motorizace 330i kterou jste doporučil a já se s vámi plně ztotožňuji, je bez nadstandartní výbavy jako jsou xenony, sportovní sedáky, automatická klima, případně Mpaket velmi špatně prodejná za běžnou cenu. A světe div u nás je takových modelů pár, ale v D jich je nespočet.
Proto bych doporučil připlatit si za výbavu která mi čas v autě bude několik let zpříjemňovat a ocením ji i při případném následném prodeji.
V neposlední Řadě bych zmínil i fakt že od roku 2007 je ve verzi 325i montován motor 3,0 a "odškrcení" na 330i stojí pár tisíc. Značně to rozšiřuje pole kde je možné vybírat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 11:15, E46xE91
Jak by napsal pan Dvorský, ať si tazatel obě prohlídne, do obou sedne a zjistí, co mu vyhovuje . Mně se zvenku více líbí starší verze, za volantem se mnohem lépe cítím v novější verzi. Víc času člověk spíš stráví v autě než koukáním na něj. Jel jsem s 330i i 330d, obojí je paráda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 11:40, Spekulace o cenách
Ten příspěvek o zachování si standardu odkládáním peněz ve velikosti ztráty hodnoty je tak trochu úsměvný. Hodnotím li to ze svého pohledu provozu motorových vozidel. Tak prvním mým vozidlem byl 14 let starý Opel Kadett za 45 tisíc v roce 2000. O 3 roky později jsem jej vyměnil za 8 let starou Vectru A za 140 tisíc, a tu jsem vloni prodal ve stáří 14 let za poloviční cenu, než jsem tehdy koupil stejně starýho Kadetta a ta auta se nedala srovnat velikostí třídy, výbavou ani stavem (Vectra byla výrazně lepší). Vloni jsem koupil 8 let starý Mondeo za prakticky stejné peníze jako tehdy Vectru a opět se ta auta srovnávají těžce v ohledech, pohodlí, bezpečnosti, výbavy a zpracování. Když to zobecním, tak prostě auta zlevňují a druhá věc je, že pokud by se člověk měl zaobírat ztrátou poklesu ceny, tak v těchto ohledech drží prvenství auta těch nejlevnějších kategorií, které s léty už tratí hodnotu minimálně i v případě sešrotování se dá standard "udržet" za pár korun.
Spotřebu prosím Vás u ojetin řešte jen při opravdu velkých nájezdech až nad třeba 20000 ročně, při těch 20000 km/rok a litru rozdílu se bavíme o 6000 Kč/rok. Co to je u auta, za který je někdo ochoten na počátku zaplatit 400 tisíc?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 12:40, RE: Spekulace o cenách
David V napsal:
Ten příspěvek o zachování si standardu odkládáním peněz ve velikosti ztráty hodnoty je tak trochu úsměvný. Hodnotím li to ze svého pohledu provozu motorových vozidel. Tak prvním mým vozidlem byl 14 let starý Opel Kadett za 45 tisíc v roce 2000. O 3 roky později jsem jej vyměnil za 8 let starou Vectru A za 140 tisíc, a tu jsem vloni prodal ve stáří 14 let za poloviční cenu, než jsem tehdy koupil stejně starýho Kadetta a ta auta se nedala srovnat velikostí třídy, výbavou ani stavem (Vectra byla vý...
Ono se asi nedá toto hodnoti z pohledu pouze dvojnásobné výměny vozu, z nichž ta první probíhala napříč třídami, ale hlavně mezitím (tou druhou výměnou) zasáhla svět celosvětová krize dotýkající se zejména autoprůmyslu a způsobující pokles cen vozů nových i ojetých. o tom je ale v článku řeč.
A standard chápu tak, že třeba právě ty jsi ochotný akceptovat cca 20tis roční pokles vozu a proto musíš jezdit 9-14letými vozy. a stačí ti to a respektuji to. Někdo má standard jiný a chce jezdit 2-5 letými vozy (do starršího by prostě nesedl) ale musí potom být ochotný akceptovat 50tisícový roční pokles. Je jasný, že když kupuješ auto po pravidelných časových intervalech a vždy přibližně stejně staré (každý člověk má svojí potřebu), tak logicky koupíš vždy auto lepší-většinou o generaci novější.
Něco jinýho je pokud někdo teprve začíná a v kvalitě svého vozu se teprve vypracovává - postupně kupuje lepší a lepší a třeba mladší a mladší,ale nakonec dojde každý na ten svůj limit akceptovatelného ročního poklesu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 13:18, RE: Spekulace o cenách
TOM napsal:
Ono se asi nedá toto hodnoti z pohledu pouze dvojnásobné výměny vozu, z nichž ta první probíhala napříč třídami, ale hlavně mezitím (tou druhou výměnou) zasáhla svět celosvětová krize dotýkající se zejména autoprůmyslu a způsobující pokles cen vozů nových i ojetých. o tom je ale v článku řeč.
A standard chápu tak, že třeba právě ty jsi ochotný akceptovat cca 20tis roční pokles vozu a proto musíš jezdit 9-14letými vozy. a stačí ti to a respektuji to. Někdo má standard jiný a chce jezdit 2-5 letým...
Však co píšeš není v rozporu s tím, co jsem psal já. Podle mě akceptovatelný roční pokles je poněkud zavádějící pojem. Lepší vyjádření by bylo ve ztrátě hodnoty vztažené na kilometr. Protože kdo jezdí více, řekněme dokonce mnoho, nebo je pro něj spolehlivost klíčová, bude se snažit investovat tak, aby měl co nejméně problémů, a tím pádem bude volit buď přímo nová auta nebo zánovní exempláře a po rozpočtu na kilometr se dostane na lepší ceny než třeba já s 10-ti letou šunkou a 12 tisíc km/rok.
Další věcí je, na co se auto primárně kupuje. Za těch svých 150 tisíc jsem si moh koupit to, co jsem si nakonec vybral nebo mladší auta jiných tříd nebo nové auto jiné třídy a jiného výrobce. Vzhledem k tomu, že mám auto na víkendový provoz s rodinou (ne do chrámů konzumu) na delší cesty, zvolil jsem větší slušně vybavený starší vůz, který je ovšem při koupi podrobit důkladnější expertíze. A upřímně říkám, že kdo na autě neumí zhola nic nebo alespoň teoreticy nezná principy funkce, aby ho neutáhli na vařené nudli, nemá si staré auto s vidinou uspořených peněz kupovat - nemusí k té úspoře dojít.
Kdo by do staršího auta než 5 let nesedl, a teď nehodlám za tuto pózu někoho kritizovat, tak ho automaticky zařadím k lidem, kteří strojům nerozumí - možná se orientují v motorizacích a výbavách a faceliftech, ovšem jádro pudla, v tomto případě funkce stroje jim zůstává skryto. S úsměvem se jich ptám jestli 15 let starý výtah pohybující se 30 metrů nad zemí jim nevadí, nebo třeba jestli se nebojí letět 15 let starým letadlem nebo 25 let starým vlakem.
Takže abych to shrnul, pán chce kombíka, bude s ním jezdit delší vzdálenosti, ale na nové nedosáhne, takže případná záruka bude buď záviset na benevolenci prodejce a v případě koupě na vlastní pět prakticky žádná nebude. V tomto případě bych volil starší a tudíš levnější model, který sice asi bude déle vybírat, ale zůstanou mu peníze pro strýčka příhodu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 13:47, RE: Spekulace o cenách
David V napsal:
Však co píšeš není v rozporu s tím, co jsem psal já. Podle mě akceptovatelný roční pokles je poněkud zavádějící pojem. Lepší vyjádření by bylo ve ztrátě hodnoty vztažené na kilometr. Protože kdo jezdí více, řekněme dokonce mnoho, nebo je pro něj spolehlivost klíčová, bude se snažit investovat tak, aby měl co nejméně problémů, a tím pádem bude volit buď přímo nová auta nebo zánovní exempláře a po rozpočtu na kilometr se dostane na lepší ceny než třeba já s 10-ti letou šunkou a 12 tisíc km/rok.
D...
A co strýček příhoda - nehoda ? E46 byla navrhována ještě podle starých bezpečnostních standardů a v roce 1998 na tom byla jistě dobře,ale E90 je v tomto ohledu jistě o slušný kus dál.
Potom pro každýho dle jeho možností je odpověd na otázku, zda-li se vyplatí připlatit těch 10tis ročně jiná.
A ještě k tomu co psal Valnoha - někdo holky jiný vdolky - někdo výbavu, jiný.... To je otázka co je nakonec lépe prodejnější a za řekněme pěl let bude (lépe vybavená e46 nebo méně E90) - kdo bude za pět let koukat na e46 ikdyž slušně vybavenou ? - kdo dnes kouká na e36? podle mě jednoznačně se to říct nedá - každý má priority jinde, každý ve voze třídy BMW očekává ve výbavě něco jinýho - něco tam mít rozhodně musí a něco je schopný oželet.
Pokud třeba na tipcars vidím e46 s M-paketem, rok 05 za 300-350tis - já bych to za to nedal, ikdyž ty auta vypadají určitě hezky a radši za řekněme 400tis koupil e91 ve střední výbavě - toť můj postoj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 14:24, RE: Spekulace o cenách
TOM napsal:
A co strýček příhoda - nehoda ? E46 byla navrhována ještě podle starých bezpečnostních standardů a v roce 1998 na tom byla jistě dobře,ale E90 je v tomto ohledu jistě o slušný kus dál.
Potom pro každýho dle jeho možností je odpověd na otázku, zda-li se vyplatí připlatit těch 10tis ročně jiná.
A ještě k tomu co psal Valnoha - někdo holky jiný vdolky - někdo výbavu, jiný.... To je otázka co je nakonec lépe prodejnější a za řekněme pěl let bude (lépe vybavená e46 nebo méně E90) - kdo bude za pět le...
Nestraš tady s nehodou... proč tedy rovnou nekoupit nějakou starou Liazku - ty prachy by asi stačily. A jakejch 10 tisíc ročně, myslíš na základě těch hypotéz v článku? Další téma ke spekulaci může být konstrukce vozidla tak, aby co nejlépe vyhověla přesně definovaným nárazovým testům.
Každá věc má svého kupce a pokud Ty se za autem neotočíš, neznamená to, že to neudělá někdo jiný. Navíc mladá generace pořád dorůstá a je potřeba na "čocho" trochu oslnit. Taky sí říkám, jakto že někdo kupuje, třeba to nebo tohle, když je to evidentní šunt. Proč se prodávají párky s podílem masa v procentech atp....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 15:37, RE: Spekulace o cenách
David V napsal:
Nestraš tady s nehodou... proč tedy rovnou nekoupit nějakou starou Liazku - ty prachy by asi stačily. A jakejch 10 tisíc ročně, myslíš na základě těch hypotéz v článku? Další téma ke spekulaci může být konstrukce vozidla tak, aby co nejlépe vyhověla přesně definovaným nárazovým testům.
Každá věc má svého kupce a pokud Ty se za autem neotočíš, neznamená to, že to neudělá někdo jiný. Navíc mladá generace pořád dorůstá a je potřeba na "čocho" trochu oslnit. Taky sí říkám, jakto že někdo kupuje, tř...
No protože na to pořádný maso prostě někdo nemá.....A neotáčej zbytečně moje myšlenky do nějakých nesmyslů jako, že kvůli bezpečnosti je lepší si koupit LiAZku když já normálně poznamenám, že e90 je bezpečnější než E46. každý si kupuje to na co má - to co je pro jednoho šunt je pro druhého super kára - to je přece normální. ale když mám na to lepší a ta cena mě nebolí, tak proč si to nekoupit?
Stejně tak se můžu zeptat ( a nemyslím to vážně nijak zle) - proč sis koupil za 140tis Mondeo rok 01, když si mohl mít za polovičku koupit předchozí generaci s naprosto shodným motorem srovnatelně starou? naproti tomu u BMW zde v dotazu mluvíme o uplně nové generaci motorů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 16:13, RE: Spekulace o cenách
TOM napsal:
No protože na to pořádný maso prostě někdo nemá.....A neotáčej zbytečně moje myšlenky do nějakých nesmyslů jako, že kvůli bezpečnosti je lepší si koupit LiAZku když já normálně poznamenám, že e90 je bezpečnější než E46. každý si kupuje to na co má - to co je pro jednoho šunt je pro druhého super kára - to je přece normální. ale když mám na to lepší a ta cena mě nebolí, tak proč si to nekoupit?
Stejně tak se můžu zeptat ( a nemyslím to vážně nijak zle) - proč sis koupil za 140tis Mondeo rok 01, k...
No a přesně tak je to s vozy. Každý si koupí to, na co má. A novější Mondeo jsem si původně koupit nechtěl. Původně jsem se díval po Vectře B kolem 100 tisíc, ale nebyly. Mondeo I mělo horší reputaci, horší antikorozní úpravu a jeho bublinózní tvary se mi nelíbily. Navíc končilo výrobu 2000 a já jsem z nějakých pohnutek chtěl auto z 2001. Nakonec jsem trochu proti své vůli šel do Mondea II, byť bylo kravsky velký a těžký, a proto jsem Duratec VE považoval za nutnost. Peníze taky nebyly nakonec žádným limitujícím faktorem, protože nebýt mělkého kufru, tak už dávno brázdím silnice Opelem Signum z roku 2004 s motorem 2.2, za který tehdy chtěli ještě o dalších 30 tisíc více (místo původně plánovaných 100 bych vysolil přes 170). Lapidárně řečeno jsem se nerozhodoval mezi tím, jestli koupím starší "plnou palbu a motor" nebo novější "impotentní holátko" a vzal jsem novější "plnou palbu s motorem". Ovšem pokud se bavíme na téma starší zpravidla po faceliftu vychytaný vrcholný model z posledních let výroby za nižší cenu než holátko s "dětskými" nemocemi z prvních let výroby následující generace při zachování stejných atributů koupě, což znamená tzv. prověřený vůz, tak moje konzevativní myšlení není nastaveno na image, ale na vztah hodnota-cena. V tom případě vítězí vůz starší, výkonnější a lépe vybavený za nižší cenu - protože neexistuje obecné pravidlo, že novější=lepší. A na závěr, když srovnám věci, které mi postupně přicházejí pod ruce, tak velmi často je na moderních nových věcech patrné, že se výrobce snaží šetřit na nákladech, ale aby to opticky tak nevypadalo. Na těch autech je to vidět docela dost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 17:35, RE: Spekulace o cenách
David V napsal:
Ten příspěvek o zachování si standardu odkládáním peněz ve velikosti ztráty hodnoty je tak trochu úsměvný. Hodnotím li to ze svého pohledu provozu motorových vozidel. Tak prvním mým vozidlem byl 14 let starý Opel Kadett za 45 tisíc v roce 2000. O 3 roky později jsem jej vyměnil za 8 let starou Vectru A za 140 tisíc, a tu jsem vloni prodal ve stáří 14 let za poloviční cenu, než jsem tehdy koupil stejně starýho Kadetta a ta auta se nedala srovnat velikostí třídy, výbavou ani stavem (Vectra byla vý...
Davide, já Vám nechci sahat do svědomí, ale v roce 2003 za Vectru A dát 140.000?? Co já si pamamatuji, v té době jsem začínal jezdit, měl jsem po našich Fávo za které mi nabízel známý cca 45.000.- (bylo bez koroze a pěkný, najeto asi 65t.km a rok 89!!!) a právě jsem uvažoval o vectře A 2.0 GL r.v. 93, že bych toho moc nemusel doplácet a měl bych o třídu a půl lepší auto - stála tuším 60.000.-, první majitel a serviska - fakt pěkná, ABS, klima, šíbr, airbag. A Vectra B lízala pěti-místnou cifru (99.900.-)...
Jinak k BMW - osobně bych raději E46 v top výbavě. Sežene okolo 250-270t...(takže za cenu malého nového auta). E91 je samozřejmě taky dobrý, o malinko lepší, ale ten design se mi nikdy nelíbil. Ona po pravdě E46 vypadá i po tolika letech (12/8 facelift) stálejako nový model a technologie v ní použitá se nedostavuje ani v hot novinkách lidové třídy. E91 převzala úspěšnou platformu, pokurvila design a je dražší. A pokud se řeší pád cen, mám obavu, že po náběhu nové trojky ta současná spadne mnohem více dolu, než E46 před lety.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 17:41, RE: Spekulace o cenách
David V napsal:
No a přesně tak je to s vozy. Každý si koupí to, na co má. A novější Mondeo jsem si původně koupit nechtěl. Původně jsem se díval po Vectře B kolem 100 tisíc, ale nebyly. Mondeo I mělo horší reputaci, horší antikorozní úpravu a jeho bublinózní tvary se mi nelíbily. Navíc končilo výrobu 2000 a já jsem z nějakých pohnutek chtěl auto z 2001. Nakonec jsem trochu proti své vůli šel do Mondea II, byť bylo kravsky velký a těžký, a proto jsem Duratec VE považoval za nutnost. Peníze taky nebyly nakonec ž...
Jezdím vozy BMW už téměř 20 let - první byla E12 v 91 roce. Zažil jsem generační skoky napříč všemi řadami a většinou generací. Obměna která u BMW přichází cca po 7-8 letech je vždy velmi znatelná ve prospěch každé nové generace. Přece by snad někdo nechtěl poírat zrovna práci konstruktérů BMW. To není jako Golf V a VI. Kupoval jsem velmi často první ročníky nové generace (jako ojeté vozy) a nikdy se mi tento výběr nevymstil. O dětských nemocech nových modelů jsem slyšel ledasco,ale nikdy ne u BMW. Snad jedině můžeme zmínit, že 110kW verze u 320d je lepší než ne moc doporučeníhodná 100kw verze.
A o těch holátkách pozor - holátka - pokud to tak nazvem - generace E90 se dají koupit pod 300tis. Tzn za 400 tis to už bude celkem slušně vybavený - pro mě osobně dostatečně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.03.2010 21:16, RE: Spekulace o cenách
logins01 napsal:
Davide, já Vám nechci sahat do svědomí, ale v roce 2003 za Vectru A dát 140.000?? Co já si pamamatuji, v té době jsem začínal jezdit, měl jsem po našich Fávo za které mi nabízel známý cca 45.000.- (bylo bez koroze a pěkný, najeto asi 65t.km a rok 89!!!) a právě jsem uvažoval o vectře A 2.0 GL r.v. 93, že bych toho moc nemusel doplácet a měl bych o třídu a půl lepší auto - stála tuším 60.000.-, první majitel a serviska - fakt pěkná, ABS, klima, šíbr, airbag. A Vectra B lízala pěti-místnou cifru ...
Je pravda, že to tehdy byla snad ta nejdražší VA, kterou jsem viděl, ale po těch letech mohu říci - stála tehdy za to. Jinak v 93 byl facelift, já měl 95 s 2 SRS, manu klimou, ABS, servem, šíbrem a 1.8. Běžná cena byla tak kolem 100-120 za ročník 95 a Béčková začínala na 150. Tahle čísla vím přesně. První nepříjemnost jsem měl po 4. letech provozu, když odešel diodový můstek. Jak říkám - stála tehdy za ty těžký háky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 20.03.2010 00:43, starší díly E46 vs E91
Jen tak mimochodem nikdo to tu nezmínil,ale pokud budete shánět nějakou blbost co vám odejde (třeba startér, nebo čidla nějaký... třeba ABS, nebo třeba vám ženská roztrhně nějakým supr páskem koženou sedačku, nebo vám nějakej vandal ulomí zrcátko...) co myslíte na který auto to seženete líp a levněji? Jednoznačně bouranejch E46 z kterejch se dá sehnat spousta dílů je víc.... pokud by váš dotaz zněl jsem vaťák a můžu si koupit auto za 400 nebo za 600 je mi jedno kolik za něj dám tak to nepíšu. Ale naznačujete v dotazu, že vaše finanční prostředky jsou omezené tak je tohle taky potřebe zvážit. A to už vůbec neříkám co se krade víc E46 nebo E90 řekl bych že dnes ta E90 bude víc žádaná. Být váma tak si koupím E46 nechám si nějaký prachy jako rezervu a třeba za 2 roky až ceny opadnou a něco přišetříte si kupte E 90. Rozhodně bych nekupoval holátko jak se tu pořát rozebírá na který bych si ještě musel půjčit. A spíš bych vzal 330i než d. Pokud najedete opravdu moc tak LPG to jistí... tím nechci rozdmýchat debatu těch co tomuto palivu nefandí, já bych ovšem neváhal ani chvíli.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.