0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 3 - vybíráme benzínový motor

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 16:59, RE: BMW+LPG
SADAM napsal:
Máte někdo zkušenost s BMW 530 nebo 330i 190kw (předpokládám že jsou to totožné motory) od r.v.2005 na plyn?
Motory jsou totožné,ale dávat LPG do takového auta mě připadne přinejmenším divné.Když chcete šetřit tak si kupte fábii HTP !!!Sekvence LPG je tak min. za 40.000,-kč a stejně jsou s tím neustále potíže!!!Si kupte 330D a budete jezditt okolo 8L a nemusíte auto prasit plynem,plyn přijde do sporáku a ne do BMW!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.02.2009 19:29, jaký motor?
Já zvolil verzi 318 (dvoulitr 105 kW) a jsem spokojen. Do cca 3500 ot. se nic zvláštního neděje (i když se dokáže pěkně "sebrat" i z nízkých otáček), ale potom výborně táhne až do omezovače. I na pátý rychlostní stupeň, což v praxi znamená že (na 5) zrychluje líp cca od 150 km/h až do maxima (snadno a lehce dosažitelného), než do 150. Proměnné časování ventilů funguje opravdu skvěle. To vše za příjemného ale stále decentního zvukového projevu. Kultivovanost je téměř na úrovni šestiválce. Spotřeba se pohybuje kolem 7.5 l dlouhodobý průměr (svižná ale plynulá jízda). Na delších cestách není problém stlačit spotřebu k 7 litrům aniž byste se snažil. Nejvíc jsem měl 8.5 (vč. dovádění na sněhu). Samotného mě Baworák svou střídmostí překvapil. Olej jsem zatím dolévat nemusel, asi to bude tím že ho měním raději už po 15 000, já totiž tomu počítači moc nedůvěřuju a vždy je lepší měnit olej dřív než později. A taky jsem viděl olej který měl za sebou 30 000. S olejem to už nemělo moc společného, dobrý odstrašující příklad. A co zadokolka v zimě? Pokud nebydlíte někde na samotě nebo kde neodhrnují sníh tak nemáte problém. Když už se rozjedete tak nemusíte čekat žádnou záludnost. Samozřejmostí jsou dobré zimní pneu. Protiprokluz a stabilizace mi příjde v tomto autě zbytečná a nemusíte se bát je vypnout. Stačí citlivý přístup k plynovému pedálů a trocha rozumu. Pokud nechcete jet bokem napřed, nemusíte. A i kdyby tato situace nastala, skvělé řízení a jemné kontra vás s jistou samozřejmostí vráti "do hry". Abych jen nechválil, přední náprava je opravdu choulostivá a milé ramínka na našich cestách vydrží tak 90 000. Výměna obou vás vyjde zhruba na 10 000 (jak kde a jak u koho). Škoda že nejde vyměnit samotný čep, mělo by to stejný efekt a vyšlo by nás to na pár stováků. Ale jinak bez problémů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.02.2009 00:35, RE: Připomínka k příměrům u zemětřesení
Muroň napsal:
Doporučení se mi líbí, pouze bych vznesl připomínku k zemětřesení. Nahrazení karburátoru stříkačkou nelze klást na roveň k nahrazení rotačního čerpadla common railem, neboť obojí je to přímý vstřik, jen se liší systém vstřikování a tlaky. Spíš bych u dieselů použil nahrazení nepřímého vstřiku přímým.
Mozna mysleli revoluci z pohledu akustickeho projevu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.02.2009 11:37, RE: BMW+LPG
dagoš napsal:
Motory jsou totožné,ale dávat LPG do takového auta mě připadne přinejmenším divné.Když chcete šetřit tak si kupte fábii HTP !!!Sekvence LPG je tak min. za 40.000,-kč a stejně jsou s tím neustále potíže!!!Si kupte 330D a budete jezditt okolo 8L a nemusíte auto prasit plynem,plyn přijde do sporáku a ne do BMW!!!
Děkuji za odpověď, o fabii se bavit nebudem . Mám zájem o koupi BMW 530 Xi 05, samozřejmně jsem řešil jestli nafta nebo benzin. Vzhledem k tomu že často jezdím po městě a jsou časté studené starty, předpokládám že bude lepší benzín. Vzhledem k tomu že najedu cca 35tkm za rok si myslím že i těch 40tkč za plyn se mi vyplatí. Proto se ptám jestli máte zkušenost a proč , jak píšete jsou s tím neustále potíže? Děkuji za info
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.02.2009 16:06, RE: BMW+LPG
SADAM napsal:
Děkuji za odpověď, o fabii se bavit nebudem . Mám zájem o koupi BMW 530 Xi 05, samozřejmně jsem řešil jestli nafta nebo benzin. Vzhledem k tomu že často jezdím po městě a jsou časté studené starty, předpokládám že bude lepší benzín. Vzhledem k tomu že najedu cca 35tkm za rok si myslím že i těch 40tkč za plyn se mi vyplatí. Proto se ptám jestli máte zkušenost a proč , jak píšete jsou s tím neustále potíže? Děkuji za info
Jestli můžu ješzě k LPG,pořídil jsem si kdysi před lety do E32 neboli 7.mička od r.v.1986 735i LPG,je pravda,že v té době by plyn pouze obyč. za klapku,ale pak se stal ze super spolehlivého auta nespolehlivý krám,neustálé kolísání volnoběhu atd..,spíše problém v tom,že teplote hoření plynu je větší a poměrně hodně jsem využíval výkon,tak praskla hlava což u 3,5L nebylo tak časté.Myslím si že řadový šestivál díky své dlouhé stavbě není ideál.Co vím známý si nechal udělat plyn do Pajera 3,5L žadného starce r.v.2006 a po roce šel plyn ven!!!Neustálé návštěvy servisu LPG ho nakonec omrzeli,několikrát se mu ty jednotky zasukovali a nejel vůbec!!!Pro mě LPG never more!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.02.2009 16:49, RE: BMW+LPG
SADAM napsal:
Děkuji za odpověď, o fabii se bavit nebudem . Mám zájem o koupi BMW 530 Xi 05, samozřejmně jsem řešil jestli nafta nebo benzin. Vzhledem k tomu že často jezdím po městě a jsou časté studené starty, předpokládám že bude lepší benzín. Vzhledem k tomu že najedu cca 35tkm za rok si myslím že i těch 40tkč za plyn se mi vyplatí. Proto se ptám jestli máte zkušenost a proč , jak píšete jsou s tím neustále potíže? Děkuji za info
Já bych se osobně plynu v autě nebál, zvláště sekvenčního vstřiku. Kdysi jsem měl š-120 na plyn a ačkoli mi všichni tvrdili jak auto za rok odepíši, dal jsem ho sešrotovat až za 10 let a dalších 300 tisíc km bez generálky motoru. Pravda poslední cca rok jezdilo jen jako druhé auto v rodině (především s vozíkem při rekonstrukci domu), ale důvodem šrotování a nikoli prodeje byl stav karoserie - samá díra. Sám jsem před třemi lety zvažoval (při koupi nového vozu) benzín + přestavba, ale chtěl jsem pro častou jízdu po dálnici 6 kvalt a zároveň jsem nechtěl objem 2,0. Tak jsem tehdy koupil diesel, teď začínám přemýšlet o změně vozu a vzhledem k už dostatečnému výběru motorů 1,6 a 1,8 se 6° převodovkou je plyn zajímavou volbou. Jak říkám spolehlivosti bych se nebál - jen pozor na firmu které auto svěříte, rozhodně bych si nevybíral podle ceny.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.