0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojeté BMW řady 1 s benzínem nebo dieselem?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.04.2011 14:17, 116i
116i a postrehy majitela a servisu BMW:
"Ako náhle prišlo ochladenie auto malo ráno problém udržať otáčky napr. na 2000 ot/min. Parkujeme v miernom kopci, ale ak auto nezohrejem tím že ho nechám naštartované tak sa s ním nerozbehnem pretože chcípne. Možno je to normálne a možno nie ale po pridaní plynu otáčky majú problém vystúpiť hore. Motor ma ako keby nepravidelný chod. Je to divné. Po rozbehnutí sa človek dostane pri preradení kopanec pretože auto cuká ako nejaká koza. Je to strašné. Ľudia pozerajú čo za začiatočník to sedí za volantom. Motor sa jazdou zahreje a po cukani niet ani stopy. Boli sme s tím v BMW nech sa na to pozrú. Povedali že auto je v poriadku. Neverím im. Podľa mňa sa pol ročná prestávka na aute prejavila takouto vadou. Verím že o nej aj vedia, ale nechcú sa priznať pretože vedia, že oprava by bola asi veľmi drahá. Možno je tam len niečo zanesené alebo boh vie čo. Odpoveď na otázku čo môže byt príčinou týchto komplikácií som dostal nasledovnú: Viete to je 16 ventilový vysoko otáčkový motor, ktorý sa potrebuje zahriať."
gianmarco1 - moje.auto.cz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.04.2011 16:49, RE: 116i
nicco napsal:
116i a postrehy majitela a servisu BMW:
"Ako náhle prišlo ochladenie auto malo ráno problém udržať otáčky napr. na 2000 ot/min. Parkujeme v miernom kopci, ale ak auto nezohrejem tím že ho nechám naštartované tak sa s ním nerozbehnem pretože chcípne. Možno je to normálne a možno nie ale po pridaní plynu otáčky majú problém vystúpiť hore. Motor ma ako keby nepravidelný chod. Je to divné. Po rozbehnutí sa človek dostane pri preradení kopanec pretože auto cuká ako nejaká koza. Je to strašné. Ľudia ...
servis na BMW na SR - jedna velka nespokojnost, poznam to a mam skusenosti s roznymi, tam nie ste zakaznik ale prosebnicek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.04.2011 17:28, RE: chybička???
Petr - TipCars.com napsal:
Variantě po F/L se budu věnovat v samostatné poradně až nasbírám dostatek informací a svezu se s nimi. Zatím mám jen osobní zkušenosti s verzí 123d, 135i ani jinou verzi po F/L jsem zatím neřídil (všechny mnou testované verze jsou před F/L).
Autor zcela přesně vystihl správný motor pro někoho, kdo si chce užít radost z jízdy. Jenom s tou spotřebou to trochu přehnal a řadu zájemců možná odradil. Tohle mi při svižné cestovní jízdě vezme M3E46 a třeba 530i s tím samým motorem mi brala okolo 10 litrů, proto jsem přesvědčen, že 130i musí běžně jezdit pod 10.

Úplně bych nezavrhoval ani 120i, spíše než BMW mi sice připomínala lepší Golf (hluk od motoru, plasty v interiéru...), ale na běžné ježdění je to auto hodně příjemné, navíc jsem dlouhodobě držel spotřebu okolo 8 litrů benzínu, což se mi třeba s firemním Golfem 1,6 nedaří ani omylem...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.04.2011 19:52, RE: chybička???
Antonín Kunst napsal:
Autor zcela přesně vystihl správný motor pro někoho, kdo si chce užít radost z jízdy. Jenom s tou spotřebou to trochu přehnal a řadu zájemců možná odradil. Tohle mi při svižné cestovní jízdě vezme M3E46 a třeba 530i s tím samým motorem mi brala okolo 10 litrů, proto jsem přesvědčen, že 130i musí běžně jezdit pod 10.

Úplně bych nezavrhoval ani 120i, spíše než BMW mi sice připomínala lepší Golf (hluk od motoru, plasty v interiéru...), ale na běžné ježdění je to auto hodně příjemné, navíc jsem dl...
Je pravda, že 130i jsem si vždy užíval a podle toho vypada i spotřeba. I při běžném cestováním rád v yužiji dynamiky motoru a doslova návykového zvuku šestiválce.

Mnoho řidičů si to neuvědomuje, ale jak sám píšete, tento výkonný šestiválec je důkazem toho, že dokáže jezdit v běžném provozu za stejnou spotřebu jako běžná šestnáctistovka (třeba v Golfu) nebo přeplňovaný "vyhoněný" nízkoobjemový agregát...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.04.2011 19:53, RE: benzín, rozhodně
tunyngman napsal:
benzín proto, že BMW 1 není moc prostorné.Je to auto, které je spíše na pobavení.
Vpředu není s místem problém, vzadu je to doopravdu tragické. Ale kdo chce prostorný vůz pro přepravu více lidí, rozhodně nebude přemýšlet o jedničkovém BMW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.04.2011 19:56, RE: 116i
nicco napsal:
116i a postrehy majitela a servisu BMW:
"Ako náhle prišlo ochladenie auto malo ráno problém udržať otáčky napr. na 2000 ot/min. Parkujeme v miernom kopci, ale ak auto nezohrejem tím že ho nechám naštartované tak sa s ním nerozbehnem pretože chcípne. Možno je to normálne a možno nie ale po pridaní plynu otáčky majú problém vystúpiť hore. Motor ma ako keby nepravidelný chod. Je to divné. Po rozbehnutí sa človek dostane pri preradení kopanec pretože auto cuká ako nejaká koza. Je to strašné. Ľudia ...
Právě toto je jeden z důvodů, proč nebrat 116i ... tyto problémy zažívá dost majitelů 116i ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.04.2011 20:48, jen
mi trochu nejde do hlavy ta snaha výrobců aut vyhladit charakteristiku motoru a zbavit ho jakéhokoli přílišného nárůstu zátahu. Já chci u motoru kopanec! Zajímalo by mě jestli jsem sám
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.04.2011 21:47, RE: +1
Tomi napsal:
To je všechno pravda, ale Petr to vysvětloval tak, že tazatel chtěl ročníky 04-06. Ale zároveń chtěl auto do 300tis. Tak snad se řídím všemi kritérii a ne jen tím, co se mi hodí.
Druhá věc je, že 123d jsem zmínil jen proto, že první diskutér chválí jak je tam vše vyčerpávající. Mě jednoduše zajímala právě 123d, tak jsem se ozval. Dál už to neřeš.
No 123d je na trhu chvíli a pochybuji, že někdo o tomto provedení bude mít nějaké slušné informace, aby ti zdělil co bys chtěl vědět. Jo dvoujitě oturbený 2.0d se (tuším) 150kw bude nejspíš výborný motor a sám by mě o něm zajímalo spousta věcí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.04.2011 08:17, RE: +1
zigi napsal:
No 123d je na trhu chvíli a pochybuji, že někdo o tomto provedení bude mít nějaké slušné informace, aby ti zdělil co bys chtěl vědět. Jo dvoujitě oturbený 2.0d se (tuším) 150kw bude nejspíš výborný motor a sám by mě o něm zajímalo spousta věcí...
Alpina ho dává i do trojkové řady.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.04.2011 08:19, RE: jen
ivan2 napsal:
mi trochu nejde do hlavy ta snaha výrobců aut vyhladit charakteristiku motoru a zbavit ho jakéhokoli přílišného nárůstu zátahu. Já chci u motoru kopanec! Zajímalo by mě jestli jsem sám
Kopanec, který se dostaví za tři sekundy po zmáčknutí plynového pedálu nadoraz? Kterému předchází parádní turbodíra? Děkuji, ne
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.04.2011 11:08, RE: jen
Michal napsal:
Kopanec, který se dostaví za tři sekundy po zmáčknutí plynového pedálu nadoraz? Kterému předchází parádní turbodíra? Děkuji, ne
o "turbodíře" nikdo nemluvil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.04.2011 11:28, RE: jen
ivan2 napsal:
o "turbodíře" nikdo nemluvil
atmosférický motor nekope...pokud se tedy pořádně nepodřadí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.04.2011 22:05, RE: 116i
nstar napsal:
servis na BMW na SR - jedna velka nespokojnost, poznam to a mam skusenosti s roznymi, tam nie ste zakaznik ale prosebnicek
Na Slovensku je tych nekvalitnych veci viacej. Kazdy iba hrabe a neponuka ziadne sluzby, ale to uz je mimo aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.04.2011 10:46, Mám 2,8 benzín 6ti válec 142 kW, technologie asi nikam nepokročily.
Celkem mě udivuje, jak technologie za 15 let provozu nikam nepokročily!
Mám BMW E39, rok výroby 1996 a motor 2.8L BENZÍN!!! šestiválec se 142 kW.
Když jedu a nešetřím (klima, rychlé rozjezdy, předjížení):
- na dálnici 130-200km/h, spotřeba 10, protože 200 nejde udržet dlouho, často dojíždím jiné řidiče ale zásadně na nikoho ve 130 netlačím ani nedotírám.
- na dálnici 120km, spotřeba 8l/100km.
- město 11.
- mimo město 10.

Když jedu na spotřebu (v obci 50 bez zácpy, resp. jen průjezd na 4ku, mimo obec 80-90, dálnice 100)
Spotřeba v obci 6, mimo obec 8, dálnice 7.

Když si spočítám, kolik bych musel vrazit do nového naftového auta hned na začátku, tak je mi trochu zle.
Návratnost tak 10 let!!!
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.