0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojeté BMW řady 1 s benzínem nebo dieselem?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.04.2011 09:57, rada
Tak nevím jestli je z hranice do 300 z čeho vybírat. Konkrétně zde na tipcars je 1x 118i a 2x120i. Co se ropných agregátů týče je nabídka bohatší ale spolu s ní je i kilometrický nájezd proti benzínům průměrně dvojnásobný.
Řekl bych že cenový strop je pro tento model trošku nešťastný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.04.2011 10:31, rada
V DE je jich do 12 tisíc mraky, ale je potřeba počítat s tím, že okolo najetých sto tisíc je jich dost málo. Jinak bych řekl, že BMW nemá špatné motory, takže spíš než jaký motor bych řešil, aby auto bylo v dobrém stavu. Což je slušná loterie, protože se může stát, že pojezdíte deset aut a žádné se Vám líbit nebude. Možná bych zvážil benzín při nájezdu,který uvádíte. Diesel se může nepěkně prodražit. Ale rozhodně bych se pro auto vydal ven.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.04.2011 20:22, rada
BMW 1 neni zrovna nejlepsi volba. Kdyz uz chcete BMW tak 3 je podstatne prostornejsi (hlavne na zadnich sedadlech ale to asi neni vas problem kdyz jezdite max ve dvou ) taky je vetsi nabidka vozu a to nesrovnatelne. Nepochopim proc dava nekdo prednost jednicce ne jen ze je horsi ale tak my pride docela seredna. A ted univerzalni rada pro oba vozy jedine zazehovy motor vzhledem ze jezdite kratke trasy tak by vam mohl delat potize filtr pevnych castic u dieselu. Dejte prednost 2l motoru nevidim jediny duvod proc vybrat 1.8 .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.04.2011 23:38, rada
118i i 120i jsou oba dvoulitry :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 11:05, rada
ona i 116i je dvoulitr, stejně jako nafty 118 a 120d také obě dvoulitry, osobně bych doporučil dovoz, tady jsou hodně předražené, a pokud nemá tazatel zájem o 116i v bílé barvě a třídvířku, které se občas dají koupit za rozumnou cenu díky nedávné akci kyslíkového operátora tak asi nic jiného nezbyde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 13:00, rada
"116i je dvoulitr" na to si prisel proboha jak? radeji sem uz nic nepis...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 13:41, rada
Pro Vás s tímto nájezdem km rozhodně 120i. hezký den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 17:07, rada
UFO, než něco plácneš, tak se informuj. 116i, 118i, 120i je motor s obsahem 1.995 cm3. 116d, 118d, 120d a dokonce i 123d je taky dvoulitr. Jen je každý naladěný na jiný výkon a proto jiné označení. Doba, kdy tohle označení ukazovalo u BMW na obsah motoru je dávno pryč....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 17:19, rada
Ja bych s tim "venkem" tak optimisticky nebyl, sam ziju v DE a auta jsou tady v poslednich 6-8 mesicich jednoznacne drazsi nez v CR. Auta na mobile.de a na autoscoutu bych bral s naprosto stejnym despektem, jako u ceskych bazaristu, turci a polaci se stim nemazou a prodaji taky cokoli. Jedine Privatverkauf, tam je cena jinde ale samozrejme s jakous stakous jistotou, jinak jedine u autorizovaneho prodejce a se zarukou, takova Premium Selection je naprosta jistota. Osobne bych se rovnez priklanel k nazoru, ze dnes uz se rozdil 3-er a 1-er stiraji, 1-er je imageovka pro zensky a proto je cena tak vysroubovana, doporucuji si sednout a svezt se. Jakkoli totiz 3-er v e90 neni co to byvalo, tak 1-er je na tom jeste o fous hur.A ve vami psanem cenovem rozpeti se da 3ka uz poridit.
A 116i neni 2-litr, jak tu nekdo psal, je to sestnactka, ale je to asi nejhorsi motorizace: nedynamicka, zrava.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 17:25, rada
116i do roku 2007, pred liftem byly 16-stovky, s vykonem 115PS. Po liftu je tam 2-litr s 122PS, ale ten neni za ty penize, co pan pozaduje...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 20:31, rada
koukni na www.jelinekholding.cz tam maj krásnýho hnědýho ve dvoulitru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.04.2011 23:07, rada
Jelikož mám v plánu kupovat taky jedničkovou sérii, tak zkusím přispět svou troškou do mlýna V prvé řadě, když někdo napíše že chce řadu 1 nevnucujte mu řadu 3, jak by se Vám líbilo, kdyby vám místo vysněného Focuse cpal někdo Mondeo protože je větší Jelikož bylo v otázce psáno, že pán jezdí maximálně ve dvou, myslím že prostor bych neřešil, je to jediné velké mínus tohoto auta, a to opravu místo vzadu, v počtu 2+2 je to tak do max 50km.... Jinak k motorizaci, nejlepší výběr a dle mého i volba je 118d, je jich na trhu nejvíc, dá se slušně vybrat i s dobrou výbavou, 90kW uspokojivých a provozní náklady docela malé, vím i o jedné slušné 130i, ale tam je pojistka a náklady dosti vysoké, pokud byste chtěl i přesto informace, napiště na email (MartinOndra81@seznam.cz). Ale kdybychom zůstaly při zemi, 120d by byla ta nejlepší varianta, bohužel není jich moc a mají i docela hodně najeto, ikdyž bych se nebál jít do auta s najetýma kilometrama do 150tis, měli by v pohodě zvládnou hranici 300tis. V Německu je o dost větší výběr, ale auta jsou stejně drahá + navíc ještě k tomu musíte platit za dovoz, já bych z Německa tahal jen kvůli té servisní kvalitě, kdy si na ni Němci potrpí. Jednička je určitě super auto které dělá jenom radost, bohužel má kontroverzní vzhled, který se 30% lidí strašně líbí a 70% lidí ho zase nesnáší Každopádně to auto se odvděčí naprosto perfektním řízením a držením na silnici, ještě bych jen možná poradil, že bych se snažil najít jedničku po faceliftu, o hodně se uvnitř zlepšili materiály. Přeji dobrou ruku při koupi. PS: Omlouvám se za pravopisné chyby...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.04.2011 06:41, rada
Já bych teda ještě upřesnil že ty německé dovozy (ačkoliv za přibližně stejnou cenu plus práce a čas s dovozem) budou mít zpravidla lepší výbavu než u nás kupované holobyty. A pokud mne paměť neklame v případě 118d se skutečně jedná o motor s objemem 2,0, tak bych se v případě rozhodnutí pro ropný agregát poptal u zasvěcených na "odškrcení" 118d pro možnost širšího výběru.
Vím že v případě 325i (tuším po roce 2007 kdy 325 už nebyl motor 2,5 ale 3,0 za "odškrcení" chtěli v origo BMW necelých 10tisíc a týkalo se to výměny škrtících klapek a menšího zásahu do ŘJ. Což dle mého názoru za získaných 30Kw není špatné
Pak-li že se spokojíš u 118d s nějakými cca 90Kw tak je to bezpředmětné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.04.2011 07:56, rada
podla mna do takehoto auta aj ked je relativne tazke urcite 90kW barsjako staci...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.04.2011 08:18, rada
Myslím že "odškrcení" ze 118d na 120d je u nafty docela problém, někde jsem četl že je to skoro až nemožné, nebo za moc peněz, ikdyž jak jsem psal, jen sem to někde četl, takže se radši přeptat Ale pokud člověk není nějaký echt závodník, mělo by těch 90kW stačit, pak jedině za nějakých cca 8tis. upravit řídící jednotku, bez problému by se to mohlo dostat na 110kW a klidně i víc...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.04.2011 11:08, rada
Já bych si právě v případě té ropy troufl tvrdit že jde jen o elektronické omezení výkonu. A to by žádná velká věda být neměla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.04.2011 11:34, rada
Jasne, poradte mu at si koupi tu najslabsi a nejhorsi motorizaci a pak si to nacipuje jako nejakou koncernovou mrchu...jste fakt debilkove - voni asi v bmw delaji 118 a spol kvuli tunerum jako ste vy...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.04.2011 11:45, rada
Pedro doporučuji nastudovat parametry motoru 118 a 120d. Oni si totiž soudruzi v NDR řekli že je asi ekonomičtější dělat dva stejné motory a jeden z toho výkonově seškrtit než mít další linku na další motor. Odškrtit 118d na 120d není podle mne totéž co nechat u franty ve stodole načipovat na 160koní Octavku s křídlem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.04.2011 12:35, rada
Samozřejmě, že jde o totožné motory, dnes zcela běžná praxe, že se jeden výkonově přiškrtí. moc tomu nerozumím, ale je to tak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.04.2011 12:51, rada
Doporučil bych benzínové agregáty, vůbec bych se nebál ani nejslabšího 2.0 v 116i, vzhledem k hmotnosti auta těch 90kW není až tak málo. Sám mám v 3er e90 2.0 ve verzi 105kW (318i) což tuším odpovídá i jedničce v 118i. Dynamika je slušná, spotřeba 100% město 8.5l, v zimě až k 9l, 50/50 město-dálnice kolem 7.5l a při dodržování limitů na dálnici nebi okresce pod 7l (cesta do HR loni průměr 6.5l) - u jedničky by to mohlo být míň. Výměna oleje dle PP, doporučuju ale měnit ročně. Ideálně vybírat v Premium Selection, ale v této cenové relaci to asi bude problém.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.