0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto s nízkou spotřebou do 170tis

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
KingGustavo
počet příspěvků8
datum registrace06.11.2018
Pondělí 12.11.2018 13:32, RE: RE: RE: RE: Už mám skoro vybráno :)
citace:
reakce na: Giorgio, 11.11.2018 11:34 (Evidentně jsi další z těch, co ...)


O3 bych si samozřejmě pojistil. Seat Leon vypadá taky dobře, ale cenově vychází o něco dráž než O3. Exeo "se vyráběl jen chvílí budou tam drahé náhradní díly"

Co třeba Kia Ceed 1,6CDti/Hyundai i30 r.v. 2014 ? Prý to jsou stejná auta jen mají jiné kastle. Ale nevím jak jsou na tom se spotřebou na dálnici. A nevím jak je na tom toto auto s cenou dílů a porochavostí.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Úterý 13.11.2018 09:20, RE: RE: RE: RE: RE: Už mám skoro vybráno :)
citace:
reakce na: KingGustavo, 12.11.2018 13:32 (O3 bych si samozřejmě pojistil ...)


Korejci bohužel mají drahé FAP filtry a turba. Dá se něco sehnat v Polsku, ale je to vždycky vabank
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Středa 14.11.2018 07:34, RE: RE: RE: RE: RE: Už mám skoro vybráno :)
citace:
reakce na: KingGustavo, 12.11.2018 13:32 (O3 bych si samozřejmě pojistil ...)


Exeo se sice vyrábělo chvíli, ovšem ta A4 se vyráběla plný životní cyklus. Odmyslíme-li si některé plechy a světla, pak veškerá technika i interiér se shodují (jsou tedy dostupné díly i použité). Myslím, že pokud je cena náhradních dílů důležitá, pak je to cena dílů spotřebních a případně "poruchových". Pokud má člověk strach třeba o světlomety, holt si musí sjednat havarijní pojištění. Nová světla jsem ovšem potřeboval koupit poprvé a naposledy na Škodu 105L (kvůli korozi parabol).

Cena OIII je možná u ojetin nižší než u leonu, ale rozhodně ne u srovnatelně zachovalých ojetin. Kupovat vyžilé firemní auto za teoreticky nízkou cenu není pro každého. A ona OIII není zrovna kvalitativně žádný zázrak. Použité materiály jsou mnohdy horší (např. palubní deska, tapecírunk dveří a spousta toho, co není vidět) než u OII, kůže na volantu nebo řadicí páce (tam i s chromováním) je poškozená/pryč klidně po 50 tis. km. Subjektivně bych řekl, že se šetřilo i na odhlučnění a elektroinstalaci. Zatímco OII totiž "jen" pálila žárovky v předních světlech, u OIII ta světla přestávají z ničeho nic svítit komplet (poddimenzovaná kabeláž).
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.