0
zpět
 

diskuze k tématu: Benzíňák do 150-180 000 Kč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, osobní
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 14.06.2016 21:21, RE: Cena
brin napsal:
To už ani náhodou nebude za 180


V diskuzi byl limit zvýšen na 250-300.
reagovat
Bacza
počet příspěvků10
datum registrace01.06.2016
Středa 20.07.2016 15:02, Typ na Citroen C5
Před nedávnem jsem dostal typ ještě na Citroen C5, jako pohodlný kombík. Zajímalo by mne, jaké benzínové motory k tomuto vozu? Díky za názory a typy tento povoz
reagovat
Citroenak
počet příspěvků718
datum registrace13.04.2012
Středa 20.07.2016 15:38, Benzin C5
Tak su na vyber celkom 4, o dvoch sa nema zmysel bavit. Vyhnite sa teda 1.6 THP kvoli spolahlivosti (viac na nete, ale zacina to rozvodmy, karbonom->turbo atd) a 1.8. Ten nie je vo svojej podstate zly, ale je slaby a preto sa namaha. Zvykne potom zrat olej. Ostanu motory 2.0 a 3.0V6. Obidva sa ale ponukali do roku 2010 (mozno 2011, nie som si isty), takze to budu uz starsie auta. Na rozdiel od naftovych ale nemavaju taky najazd. 2.0i ma 103kw, a na tazky citroen je to vykon na hrane. Ked ho ale vytocite, v pohode dokazete predbehnut cokolvek. Jeho spotreba ale na najnovsej c5 uz mierne poskocila kvoli zvysenej vahe, a zerie v priemere tych 8.5. Motor 3.0V6 je najlepsia volba. Je spojeny s automatom AISIN 6 st., ktory je spolahlivy a hodi sa k charakteru auta. Problem moze byt spotreba, ale tento motor bez problemov zvlada prestavbu na plyn. Vo finale teda budete mat vykonne auto co zerie priblizne 10-12l plynu (tolko pre predstavu zerie dacia logan MPV, ked ide po dialnici 120 km/h, aspon to vravel sofer).
Obidva motory su konstrukcne jednoduche. Niekto moze namietat, ze su drahe rozvody na V6. Dnes sa to da spravit za 500eur, a menia sa po 160t km. Dalej na V6 obcas hnevaju zapalovacie cievky.
Zhrniem to, za mna je najlepsi citroen C5 do roky 2008 (prvy po facelifte), ktory bol celkovo vacsi a najme lahsi, takze aj uspornejsi. Novsi c5 ale vyzera lepsie a bude aj bezpecnejsi. A nezabudnite, ze spravny citroen ma mat hydractive..
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Středa 20.07.2016 19:58, Za 300
bych šel k Rencků, vybarl předváděčku s plnou zárukou na Megana a byl bych vysmátej. 1,6 je akorát, pán je klidný řidič (což jen chválím) a dřív, než na limity auta, narazí eventuálně na limity řidičksého umění. vím, co píšu, protože s ním mám dostatek zklušeností. SPotřeba pohoda 6/100, olej nežere, na závady netrpí, sedačky velmi příjmené, provedení výborné, nerezaví (aspoň všechny dosavadní generace meganů mimo M1 nehnily). Servis je o něco dražší, než na Forda, ale záruka to jistí, kdyby něco. Jediné, co je bohužel nevýhoda, je, že není kombi, ale hatchback.
Třeba toto. Je to sice pojmenované, jako kombi, ale podle mě to klasický kombi není.
http://www.tipcars.com/renault-megane/renault-megane-15860522.html
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.