0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký diesel do Audi A8?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 13:59, rada
Omlouvám se, že je zde můj příspěvek třikrát. Omylem jsem se překlik.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 14:05, rada
No po pravdě motorizace 3.0 TDI je saleko spolehlivější než varianta 4.2TDI. Jsem technik v autorizovaném servise a se 4.2TDI máme daleko více problému u starých verzí byl děsivý motor 4.0TDI ale i v novém 4.2TDI nejsou problémy odstraněny. 3.0TDI je ověřený motor a nyní i s vyšším kroutícím momentem 500N.m. Jízdní vlastnosti jsou dostačující, ale 4.2TDI je pila ta napráská i 4.2FSI a na pružné zrychlení ze 120km/h na 200km/h i bohužel variantě W12. Ale jestli chcete spolehlivost tak 3.0TDI. na servise mám tyto auta 4denně a z pozice technika vím co se kde sere.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 14:58, rada
Vy, kteří se tady pánovi, co zadal dotaz vysmíváte, proč si nekoupí raději benzín, použijte kalkulačku. Při nájezdu 250 000km ušetří na PHM minimálně 250 000Kč. To znamená každý rok dovolená zadarmo, např. Druhý aspekt, který musíte uvážit je ten, že s benzínovým motorem bude to auto téměř neprodejné, takže na prodeji bude tratit mnohem méně s dieslem. Takže vysmívat se mu, že šetří na pohonných hmotách je od vás přispěvovatelů poměrně dost hloupé. Jinak s autem samozřejmě nemám žádné zkušenosti, ale v jednom z minulých čísel výborného časopisu autoojetiny byla slušná recenze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 16:58, rada