0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký diesel do Audi A8?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.06.2009 20:21, rada
Osobne vlastni Audi A8 4.0Tdi a uz ted si brousim zuby na 4,2Tdi,co se tyce benzin a nafta je to uplne jasne 4,2FSI ma zrychleni 6,1 a 4,2TDI 5.9sec.to se nebavime o spotrebe kde po meste je u benzinu 20l a nafty 12..jediny problem vidim v nakupni cene 3.0TDI a 4,2Tdi coz je skoro 500tkc!!!
a nemyslete si ze milionari nesetrej spotrebu resej ji vsichni i moji znamy co videlaj 150mesicne....

navrhy typu BMW 7 jedine v benzinu, jenze ty zerou,a so tyce vnitrku stare 7 s te je mi na bliti jak skoda 120L, a co bych uvedl jako posledni a dulezity detail ktery poznate v zime je AUDI 4x4 a to je k nezaplaceni
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.06.2009 20:22, rada
Tady více lidí nechápe, že přijet do vyšší společnosti v naftovém autě je asi taková společenská "sebevražda" jako obélknout si pod tmavý oblek bílé ponožky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.06.2009 22:20, rada
co to meles za picoviny ty si asi peknej sasek s Favoritem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 07:48, rada
Favorit je pro mě moc velký, já jezdím Fiatem Panda, tím starým, hranatým (141A - pro znalce Fiatů) .
A pokud jsi také autorem příspěvku "A8 4,2TDi Jasna Volba" potom bych ti radil, vrať se do cca šesté třídy základní školy a doplň si základní vzdělání a základní znalost českého pravopisu neb s perlami tipu " vidělaj" pusobíš dojmem, že vyděláš max. 150 Kč denně za ukradený poklop z kanálu, nebo několik metrů hlinikového či měděného kabelu odevzadaného do sběrny a zbytek jsou sociální dávky a Audi A8 máš maximálně jako model o BBuraga .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 09:16, rada
Taková malá poznámka k příspěvku racetigra - vybodovat se na rychlost dá za jedno odpoledne i se Škodou 105. To nemá s výkonem motoru moc společného.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 09:25, rada
jizdní vlastnosti jsou lepsi pochopitelně u 4,2 benzin, ale tazatel je pevně rozhodnut na TDI
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 09:50, rada
Ja mam sice shodou okolnosti auto na benzin, ale v takove spolecnosti, kde se na nekoho s dieselovym autem koukaji skrz prsty bych se pohybovat nechtel. To musi byt pekni idioti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 10:13, rada
Když máš Pandu, tak proč vůbec vstupuješ do takovýhle diskuze? Autor dotazu se chce dozvědět věcné rady od lidí, kteří s těmito motory a auty mají zkušenosti a ne poslouchat nějaká výplody fantazie člověka, který očividně nemá o A8 ani páru jaká je!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 10:15, rada
myslím,že dotaz na takové auto je úplně zbytečný.Někdo psal,že se to nikde neřeší a nepíše se o tom,proč asi?
Puberťáci se tady hádaj,pár jedinců co to auto viděli na fotkách napíšou,že ho mají doma a,že 4,2tdi je určitě lepší,protože má víc kw tak je to jasný.
A odpověď v článku bude,že pokud chcete auto s dostatečným výkonem a ještě rozumnou spotřebou kupte 3,0tdi a pokud si chcete jednou za čas zazávodit kupte 4,2tdi.
To radši zas budem řešit jestli Octavii TDi nebo 1,8T...už 24hodin se o tom nepsalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 10:40, rada
re: AUDI. Pán je asi znalec, předpoklad že po zastavení s turbodieselem by se měl nechat motor ještě minutu nechat běžet je správný, ale rozhodně to není kvůli nějakým rozžhaveným tekutinám, ale pro to aby se ochladilo turbodmychadlo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 11:04, rada
Jinak 3.0TDI má o litr menší kombinovanou spotřebu (8.4 vs 9.4). 4.2 je taky o 100kg těžší, to znamená také vyšší namáhání podvozku, brzd atd. Tudíž pokud jde o provozní náklady, 3.0 je určitě lepší. Co se spolehlivosti týče, to netuším, na to spolehlivě odpoví jen čas, ale předpokládám, že obě verze budou sloužit k plné psokojenosti po celých 250 tis.km, pokud se s tím bude jezdit slušně a dávat tomu pravidelný servis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 11:08, rada
Obecná zásada jako u všech aut - když si ho koupíte nové, zajíždějte ho opatrně, nezkoušejte hned, co se z něj dá "vymáčknout". To má pak na budoucí spolehlivost motoru a převodovky a dalších částí taky velký vliv. Jinak myslím, že tohle auto si stejně nenechá během prvních cca 1000km nic moc líbit, dělaly to tak už bavoráky v roce 1995, že si vynutili prvních 1000km jízdy se sníženým výkonem motoru. Myslím, že audi o 15 let později to bude mít taky nějak podchycené.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 11:11, rada
A ještě jedna zajímavost - omlouvám se za spam, ale 3.0 má stejně velkou nádrž, jako 4.2, to zanemná, že s 3.0 dojedete dál bez tankování Pokud jezdíte daleko, tak to taky může být plus.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 11:11, rada
Jestli pán přesně ví co chce tak nevím proč se ptá!!! Já osobně bych audi a8 nevolil a určitě né DIESEL když už tak rozhodně 4,2 benzín snad ho nějákej ten litr na víc nezrujnuje když má na takovou káru!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 11:33, rada
Na této diskusi má „páru“, byť zprostředkovanou, o A8 možná ten přispěvatel, jehož otec Audi prodává. A tazatel, stejně jako většina přispívajících maximálně slintá nad obrázky A8 na internetu či v katalogu a pokud by si měli někdy A8 koupit, potom jako „zdechlinu“ s najetým půlmiliónem na tachometru.
Prostě se dobře bavím čtením pubertálních výplodů a tím, že občas popíchnu někoho, kdo má IQ heveru.
A propo moje Panda – víš, co Němci označují slovem „Hobbyfahrzeug“?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 12:22, rada
For Arthur: to že na nové auto nemáš ty, neznamená, že na něj nemají i ostatní...
Pro tazatele: mám zkušenosti s A6 Allroad 3.0Tdi a v něm je tento motor dostačující a myslím že i v A8 bude na normální svezení stačit, pokud ovšem preferujete svižnou jízdu tak, 4,2Tdi určitě nic nezkazíte, protože jak už tu bylo řečeno, když budete jezdit stejně svižně s 3,0 nebo 4,2 tak bude spotřeba cca stejná, protože slabší motor se s vozem více nadře. Osobně bych spíše volil benzinový motor, ale proti gustu.....

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 12:33, rada
miloval jsem týpky co honili vodu v A8 2.5TDi s náhonem na předek. pokud si chcete skutečně koupit A8 v naftě tak jedině 4.2, ale 100x lepší by byl 4.2FSi benzín, oni ty kecy o lepší společnosti mají něco do sebe... nehledě na to že Bang Olufsen v tom benzínu nějak lépe zní
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 12:48, rada
Pro Kubu:A podle čeho usuzuješ, že nemám na nové auto ?
Snad ne podle Pandy, to opravdu nerozímíš a nejsi schopen si přeložit jedno německé slovo ? Že by také inteligence onoho zažízení na zvedání auta ?

Naproti tomu úroveň vyjadřování a pravopisu většiny příspívajícíchch plně opravňuje k pochybám o úspěšném dokončení povinné osmileté školní docházky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 13:50, rada
Pro Kubu: Uvedl-li jsem kdy přesvědčení, že někdo na toto auto ve skutečnosti nemá, potom jen u těch přispěvatelů, jejichž písemný a intelektuální projev odpovídá úrovni žáka páté třídy zvláštní školy, byť je jich zde většina, nikoliv však plošně u všech potenciálních zájemců z celé republiky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.06.2009 13:57, rada
For Arhur: Usuzuji z tvého "příspěvku", z něhož vyznělo, že si myslíš, že v ČR nemá nikdo na nové auto především na Audi a spol. Jinak němčinu trochu ovládám, takže se nemusíš bát o mé znalosti.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.