0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 a první dojmy majitelky

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 00:47, Kilometry
Tak 14 let starrý Audi A4 a 150 000 km, hm, tak to bude určitě pravda. Každé auto v ČR má koukám najeto co rok, deset kolíků :o) No kfyž tomu věříte, stejně jako u Vašeho vozu. TAm je ten průměr sice vyšší, ale taky nepravěpodobný :o) Je vidět, že jste předtím jezdila ve Swiftovi. Nemyslím to zle, ale trochu víc soudnosti a méně nadšení .o) Ty cinty jak je skvělej podvozkek po xxx xxx kilometrech a jak ten motor skvěle táhne už od spodu To je jak z pera majitelů Schade Tak hodně šťastných kilometrů :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 06:11, RE: Kilometry
Thor napsal:
Tak 14 let starrý Audi A4 a 150 000 km, hm, tak to bude určitě pravda. Každé auto v ČR má koukám najeto co rok, deset kolíků :o) No kfyž tomu věříte, stejně jako u Vašeho vozu. TAm je ten průměr sice vyšší, ale taky nepravěpodobný :o) Je vidět, že jste předtím jezdila ve Swiftovi. Nemyslím to zle, ale trochu víc soudnosti a méně nadšení .o) Ty cinty jak je skvělej podvozkek po xxx xxx kilometrech a jak ten motor skvěle táhne už od spodu To je jak z pera majitelů Schade Tak hodně šťastných kilometrů :o))
Ale on ten diesel v Alfě opravdu táhne už asi od 1200 otáček,problém je ovšem v tom,že náprava na ten motor není postavená,další v tom,že diesel do Alfy zásadně nepatří a nakonec taky v tom,že na předku máte "šutrák" a zbytek auta je relativně lehký (tedy pokud nemáte kufr plný cementu),ale to je problém obecně skoro všech menších aut s dieselem.Takže jízdní vlastnosti jsou po odpojení všech těch stabilizačních blbůstek dost tragické,Alfu a tento model nevyjímaje (a ani skvělý podvozek to nezachrání)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 06:50, RE: Kilometry
Rover623 napsal:
Ale on ten diesel v Alfě opravdu táhne už asi od 1200 otáček,problém je ovšem v tom,že náprava na ten motor není postavená,další v tom,že diesel do Alfy zásadně nepatří a nakonec taky v tom,že na předku máte "šutrák" a zbytek auta je relativně lehký (tedy pokud nemáte kufr plný cementu),ale to je problém obecně skoro všech menších aut s dieselem.Takže jízdní vlastnosti jsou po odpojení všech těch stabilizačních blbůstek dost tragické,Alfu a tento model nevyjímaje (a ani skvělý podvozek to nezachrání)
Nejde ani tak o diesel jako takový, 1.9 JTD je velmi rozumnou volbou, byť ortodoxní Alfisté budou skřípat zuby. Zvolený 2.4 bohužel působí mimo jiné i zmiňované problémy s rejdem (kvůli šířce motoru bylo nutné omezit rejd kol) a značně zatěžuje problémovou přední nápravu. V podstatě je to asi motor, který se pro 159 nejméně doporučuje...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 07:53, Straline
Kdybych našel na autě cokoliv Starline, tak bych jej snad do šroubku prolez a všechny tyto shity nahradil minimállně nějakou renomovanější druhovýrobou a podle zatížení součástky i originálem. Jinak měnit ramena po 30-50 tkm je opravdu velmi tristní. A jestli je cena Alfy 156 z roku 2000 ve vrcholné naftové motorizaci a s celkem povedeným motorem na úrovni téměř 15 let straré A4, tak to je taky celkem nářez.
Jinak jsem se domníval, že benzínové motory od Alfy jsou citlivé na použitý olej a naftové motory naopak patří spíše k těm povedenějším, kde se používá olej řekněme běžný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 08:29, RE: Straline
David V napsal:
Kdybych našel na autě cokoliv Starline, tak bych jej snad do šroubku prolez a všechny tyto shity nahradil minimállně nějakou renomovanější druhovýrobou a podle zatížení součástky i originálem. Jinak měnit ramena po 30-50 tkm je opravdu velmi tristní. A jestli je cena Alfy 156 z roku 2000 ve vrcholné naftové motorizaci a s celkem povedeným motorem na úrovni téměř 15 let straré A4, tak to je taky celkem nářez.
Jinak jsem se domníval, že benzínové motory od Alfy jsou citlivé na použitý olej a nafto...
No nezbyva nez poprat, aby po prvotnim nadseni z noveho auta pokracovalo nadseni z nizkych vydaju za opravy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 08:57, Nebuďme tak přísní:o)
Já bych to neviděl tak zle, pokud tu recenzi psala žena, tedy tvor stavěný na nákupy a tlachání s kamarádkami, tak je to pěkný článek. Považme, že v dnešní době, kdy mnohé ženy neumí obsloužit kuchyň a udělat houskový knedlík, je potěšující, že se najde jedna, která je schopna přihodit svůj názor do kotle, ve kterém topí muži.
Možná nám měla trochu vysvětlit, jak přišla při dosavadním nájezdu necelých 10 tisíc km na to, že se každý 30 až 50 tisíc mění půlka předná nápravy, abychom v tom nehledali brouky a možná i naznačit, kde přišla k negativnímu vztahu k firmě Starline. Pokud tím totiž krmila Swifta, tak si může být jistá, že i kdybych měla posvěcený originál, stejně se jí to bude sypat. Pro to mám vážně důkaz, znám Swifta u první majitelky starého 14 let, najeto 42 tisíc km. Auto vyjede každý den z garáže, ujede 2 km do práce, tam stojí celý den a zase jede zpět. Každou chvíli se opravuje výfuk, pravidelně odchází kotouče a destičky a není to firmou, která díl dodala, ale zda za tím stojí, že se auto ani nerozjede a zase už stojí. Prostě mu to nesvědčí. Ale z venku je v metalíze a nikdo nic nepozná:o)
Ale to je jedno, tady máme Alfu a paní nebo slečnu, která má vlastní nároz. Já jí děkuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 09:14, Ehm
Zdravím
Co mě zaráží, že paní/slečna má najeto teprve necelých 10 tisíc a už ví, že Alfě nesvědčí levné díly, už ví, že jí nesvěčí některé typy olejů, atd. Takže jestli koupila tak skvělý vůz tak výhodně, musela už do něho během těch 10ti tisíc nacpat slušný balík za náhradní díly... Tudíž potom se vytrácí cenová výhoda. Zrovna tak se vytrácí tvrzení, které zde bylo před nedávnem, že je Alfa 156 je dnes výhodná koupě, protože je v bazarech levná, nikdo ji nechce (žřejmě lidé vědí proč) atd. Pokud budu každou chvíli zevlovat pod autem a kupovat "značkové" (v podání alfy beztak šitové) a drahé díly a kvalitní oleje, tak se mi v žádném případě nejeví 156tka jako výhodná koupě technicky povedeného vozu. Takže pro mě stále zůstává jedním z nejnevýhodnějších vozů navíc s maximálním rizikem koupě nějakého zmetku (např. v podání přidřeného 16V TwinSparku).
Co se týče zmiňovaného dieselu, je faktem, že bude těžký na už tak citlivou nápravu AR 156. Jinak to nemusí být špatný motor, nehodlám jej posuzovat, neznám jeho kvality a Alfu s tímto motorem jsem nikdy neřídil.
Jen malý dotaz k motoru: pokud se nemýlím, je to 5ti válec že? Nemá náhodou svůj původ u značky Volvo či Audi?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 09:23, RE: Ehm
nokunoka napsal:
Zdravím
Co mě zaráží, že paní/slečna má najeto teprve necelých 10 tisíc a už ví, že Alfě nesvědčí levné díly, už ví, že jí nesvěčí některé typy olejů, atd. Takže jestli koupila tak skvělý vůz tak výhodně, musela už do něho během těch 10ti tisíc nacpat slušný balík za náhradní díly... Tudíž potom se vytrácí cenová výhoda. Zrovna tak se vytrácí tvrzení, které zde bylo před nedávnem, že je Alfa 156 je dnes výhodná koupě, protože je v bazarech levná, nikdo ji nechce (žřejmě lidé vědí proč) atd. Poku...
2.4 JTD je skutečně 5-ti válec, ale myslim, že je to jejich vlastní motor Fiat/Alfa. Navíc pokud si uvědomuji, tak Volvo má 2,5 (D5) a Audi taky mívala 2,5. Ovšem tyto info jsou ode mne bez záruky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 09:46, RE: Ehm
David V napsal:
2.4 JTD je skutečně 5-ti válec, ale myslim, že je to jejich vlastní motor Fiat/Alfa. Navíc pokud si uvědomuji, tak Volvo má 2,5 (D5) a Audi taky mívala 2,5. Ovšem tyto info jsou ode mne bez záruky.
Koncern Fiat opravdu nemá potřebu nakupovat dieselového motory někde jinde, sám dělá jedny z nejlepších. Nevím jak někoho mohlo napadnout, že je to pětihrnek od Audi - už jenom charakteristika 2.5 TDI - spodek nic, pak turobokopanec, vršek nic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 10:13, RE: Kilometry
Thor napsal:
Tak 14 let starrý Audi A4 a 150 000 km, hm, tak to bude určitě pravda. Každé auto v ČR má koukám najeto co rok, deset kolíků :o) No kfyž tomu věříte, stejně jako u Vašeho vozu. TAm je ten průměr sice vyšší, ale taky nepravěpodobný :o) Je vidět, že jste předtím jezdila ve Swiftovi. Nemyslím to zle, ale trochu víc soudnosti a méně nadšení .o) Ty cinty jak je skvělej podvozkek po xxx xxx kilometrech a jak ten motor skvěle táhne už od spodu To je jak z pera majitelů Schade Tak hodně šťastných kilometrů :o))
Jo no, taky mi to přijde jako podezřelá hodnota... Popravdě jsem už dlouho v českém bazaru nebo inzerátu neviděl auto deseti a více let staré auto co má nejeto víc jak 200 000 km, zajímavé ale je, že se dá najít spousta 3 - 4 letých aut (zvlášť kombajnů s dieselem) co mají najeto nějakých 150 000 doložené serviskou. Ty ale nikdo nechce, protože jsou "drahé a mají už moc najeto" . Zajímalo by mě, co ten kombajn s dieselem od Alfy, co tu paní popisovala dělal celou tu dobu. Pochybuju, že auto s pořizovací cenou kolem mega s výkonným dieselem si koupil soukromník aby s ním najezdil pár tisíc km ročně. Asi to bylo takhle, po najetí 150 000 auto dlouho stálo a nikdo s ním nejezdil až pak ho koupila ta paní, stejně jako u tisíců podobných aut u nás :D . Takže, všem co takové auta kupují děkuji, že nám necháváte ty "předražené plečky, co najely za 4 roky 150 tkm", který vůl si je může koupit, že? P.S. co se týče parkování a poloměru otáčení, paní by si koupí AR 147 nepolepšila. Poloměr otáčení mají AR 156, 147 a GT stejně hrozný. Ale tím Alfu nekritizuju, naopak jsem fanouškem těchto již klasických Alf (bezchybnou Alfu bych ani nechtěl) a taková šestiválcová GT je mým tajným snem. Každopádně jako své jediné auto bych si ji nepořídil ;o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 10:13, RE: Ehm
nokunoka napsal:
Zdravím
Co mě zaráží, že paní/slečna má najeto teprve necelých 10 tisíc a už ví, že Alfě nesvědčí levné díly, už ví, že jí nesvěčí některé typy olejů, atd. Takže jestli koupila tak skvělý vůz tak výhodně, musela už do něho během těch 10ti tisíc nacpat slušný balík za náhradní díly... Tudíž potom se vytrácí cenová výhoda. Zrovna tak se vytrácí tvrzení, které zde bylo před nedávnem, že je Alfa 156 je dnes výhodná koupě, protože je v bazarech levná, nikdo ji nechce (žřejmě lidé vědí proč) atd. Poku...
nonukoko, vy jste blb jako z haškova románu...arciblb. Doporučuju okamžitou superarbitraci pro blbost z tohoto serveru!

Jo, jasně, Fiat, Lancia a AR si půjčují diesely od Audishitu a Volva.. Nanukoko, je to jinak. Fiat vyrábí diesely pro velkou spoustu aut jiných značek..nanukoko, i ty jeden! Pokuď vím, tak už to měl i Jeep, teď se tím pyšní komplet Opel....protože si sám neumí vyrobit diesel....slavná fiaťácká 1.9 Jtd byla už skoro všude. A nezapoměň, nanukoko, že Fiat byl spolutvůrce commonrailu...a s kteroupak renomovanou automobilkou se na tom podílel. Ani Audi, ani Bmw.....hledej šmudlo v internetu...

Jak si může Fiat půjčovat diesely, když sám byl prvním, kdo vyrobil přímosvstřikový 1.9 Tdi......

A lidi nekupují AR, protože ví proč....no, nediv se, tady to je samý Ing strojař z plzeňské the american college of Pilsen mega star giga machinery and industry ...i ty si přijď pro svůj Dis a Bc titul.....

Ty vole, to sjou jinak ale hlášky jak řemen.....von ten jako tedlencten diesel je jako už povedený, bo cuca enem normalny voley ...Tondo, to ušetřime, pověz to i bagristovi Ivanovi....to ušetřime stofku na lytru, vole.

Ale že to má dvouhmoťáky, vstřiky, turba....to už nic....haha
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 10:16, RE: Ehm
nokunoka napsal:
Zdravím
Co mě zaráží, že paní/slečna má najeto teprve necelých 10 tisíc a už ví, že Alfě nesvědčí levné díly, už ví, že jí nesvěčí některé typy olejů, atd. Takže jestli koupila tak skvělý vůz tak výhodně, musela už do něho během těch 10ti tisíc nacpat slušný balík za náhradní díly... Tudíž potom se vytrácí cenová výhoda. Zrovna tak se vytrácí tvrzení, které zde bylo před nedávnem, že je Alfa 156 je dnes výhodná koupě, protože je v bazarech levná, nikdo ji nechce (žřejmě lidé vědí proč) atd. Poku...
Stačí si projít trochu net a dozvíte se o olejích a ramenech AR dost i bez osobní zkušenosti s vozem. Jinak jsem rád za článek a oceňuji odvážný výběr paní/slečny. Mohla si koupit Fábku htp (s hustokrutě červeným p) a to by byl teprve článek..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 10:23, RE: Ehm
Alda napsal:
Stačí si projít trochu net a dozvíte se o olejích a ramenech AR dost i bez osobní zkušenosti s vozem. Jinak jsem rád za článek a oceňuji odvážný výběr paní/slečny. Mohla si koupit Fábku htp (s hustokrutě červeným p) a to by byl teprve článek..
A jestli je ta slečna alespoň trošku kočka, tak okamžitě vytahuju z garáže ten svůj italský ojeb s twinsparkem a jedu za ní....ať se nám ty auta rozpadnou na společné cestě životem....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 10:42, RE: Ehm
gablenz napsal:
nonukoko, vy jste blb jako z haškova románu...arciblb. Doporučuju okamžitou superarbitraci pro blbost z tohoto serveru!

Jo, jasně, Fiat, Lancia a AR si půjčují diesely od Audishitu a Volva.. Nanukoko, je to jinak. Fiat vyrábí diesely pro velkou spoustu aut jiných značek..nanukoko, i ty jeden! Pokuď vím, tak už to měl i Jeep, teď se tím pyšní komplet Opel....protože si sám neumí vyrobit diesel....slavná fiaťácká 1.9 Jtd byla už skoro všude. A nezapoměň, nanukoko, že Fiat byl spolutvůrce commonra...
Inu, jak vidno, Alfisti se ozvali...
Takže z prvu, děkuji všem za urážky, utvrzuje mne to v mém názoru, že za počítačem sedí mnoho hulvátů neschopných normální odpovědi na dotaz člověka, kterého dieselové motory AR/Fiat nikdy nezajímaly a proto se ptá v domění, že se dočká slušné odpovědi. Nedočkal. Takže nevím, kdo z nás by si měl jít pro titul na blbost... Osobně se nevyjadřuji hulvátsky. Tudíž použíté výrazy a urážky svědší jen a jen o nízké iteligenci autorů. Tudíž jedinným blbem zde bude jistě někdo jiný, že gablenzi? Vy už jistě svůj titul hulváta a blba zároveň máte. Asi nejhorší kombinace.
Položil jsem jednoduchý dotaz, na který stačilo slušně odpovědět. Jelikož mne diesely Alfy naprosto nezajímají, neznám proto původ každého jejich motoru. Nu což, za otázku člověka neznalého se holt platí. Jelikož jsem zyklý na to, že mnohé benzinové motory nejsou vlastním produktem Alfy, napadlo mne to samé i motoru 2.4 a proč? Protože D5 od Volva má objem právě 2.4 a pět válců (někdo neznalý jako já zde zmínil objem 2.5 - ten kdysi Volvo používalo např. v modelu V70, to ano, ale byl to motor TDi od Audi, nikoli Volvo, mimochodem považovaný za jeden z nejlepších motorů v tomto voze). Jelikož si automobilky "půjčují" své produkty, nebo spolupracují na vývoji, zajímal mne původ pětiválce v Alfě. Jak vidím, blbost "znalejších" zvítězila...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 10:48, RE: Ehm
Alda napsal:
Stačí si projít trochu net a dozvíte se o olejích a ramenech AR dost i bez osobní zkušenosti s vozem. Jinak jsem rád za článek a oceňuji odvážný výběr paní/slečny. Mohla si koupit Fábku htp (s hustokrutě červeným p) a to by byl teprve článek..
S Alfou zkušenost mám, nikoli však s motorem 2.4, ale to jsem psal. O problémech jejích TS motorů vím dobře, nepotřebuji hledat na netu zkušenosti z druhé ruky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 11:02, RE: Ehm
*autofans* napsal:
Koncern Fiat opravdu nemá potřebu nakupovat dieselového motory někde jinde, sám dělá jedny z nejlepších. Nevím jak někoho mohlo napadnout, že je to pětihrnek od Audi - už jenom charakteristika 2.5 TDI - spodek nic, pak turobokopanec, vršek nic.
To, že má motor někde původ, ještě neznamená, že je totožný... Stačí totožný blok či od jiného výrobce, na to posadit svoji hlavu atd. To Alfa zná z benzinových motorů. D5 od Volva má objem 2.4 proto ta otázka a ten nápad a také se o tom již bavili v diskusích, padaly na toto téma otázky, přičemž nikdo neznal přesnou odpověď, takže mne to zajímalo. Hledal jsem rozzuzlení. Řeči/odpovědi typu: "alfa to nemá za potřebí" nejsou důkazem, nýbrž jen tvrzením zřejmě alfistů. Mnoho automobilek si motory půjčuje, společně vyvíjí atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 11:15, RE: Ehm
gablenz napsal:
nonukoko, vy jste blb jako z haškova románu...arciblb. Doporučuju okamžitou superarbitraci pro blbost z tohoto serveru!

Jo, jasně, Fiat, Lancia a AR si půjčují diesely od Audishitu a Volva.. Nanukoko, je to jinak. Fiat vyrábí diesely pro velkou spoustu aut jiných značek..nanukoko, i ty jeden! Pokuď vím, tak už to měl i Jeep, teď se tím pyšní komplet Opel....protože si sám neumí vyrobit diesel....slavná fiaťácká 1.9 Jtd byla už skoro všude. A nezapoměň, nanukoko, že Fiat byl spolutvůrce commonra...
Urážkami člověk většinou žádného úspěchu nedosáhne. Pokud se Tě osobně dotýká, že se někdo nelichotivě otírá o AR, tak se stačí párkrát z hluboka nadechnout a vydechnout, a to přináší okamžitou úlevu a uvolnění stresu - není to jen taková ta fráze z hluboka dýchat.
To, že se Ti podařilo koupit pěknou starší Alfu bohužel neznamená, že se okamžitě změní povědomí lidí. I já mám tímto pokroucené povědomí a nenarovnala ho ani Tvoje recenze o autě, kterému někdo evidentně snášel modré z nebe a Ty v tom pokračuješ. Paušálně lze tvrdit, že vhodnou péčí lze bez problému provozovat i ten statisticky největší střep.
Jedna vlaštovka prostě léto nedělá.
Jestli chceš bojovat za Alfu, zvol jinou strategii, protože tohle je střelba do vlastních řad.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 11:15, Vtipné
tak dobře jsem se tu dlouho nepobavil. Předně auto velikosti 156ky v kombinaci s dieselovým 5válcem už samo o sobě nevěstí nic dobrého. Pokud se nepletu, je motor umístěn nad přední nápravou, např. na rozdíl od BMW 330d, kde by měl být posunut mírně za přední nápravu. Čili velký těžký motor a k tomu velmi málo trvanlivé podvozkové díly Alfy...
Takový detail - anatomicky tvarovaná sedadla má dnes podle mě i Dacia, neznám vůz, kde by byly sedadla tvarována neanatomicky ;) Chápu, jak to bylo myšleno ale na rovinu říkám, že Alfa má podle mě sedadla pěkná hlavně na pohled.
K nájezdu si také myslím, že pokud není stav doložený nebo nějak ověřený, pak je to utopie. Milovník Alfy, který by s ní moc nenajel a pečoval o ni, nikdy nekoupí kamna. A služební život Alfa podle mě nepřežije. Nejsou to vozy stavěné na to, aby s nimi jezdili dobytci.
Pokud díly vydrží tolik, kolik autorka zmínila, pak to je velmi zajímavé. Měnit tyhle věci při nájezdu 10 tis. km/0,5 roku každého 1,5 až dva roky, tomu říkám výhodná koupě. Navíc výměna setrvačníku, možná vstřiky... Tím nechci shazovat diesely Fiatu. Obecně je mám opravdu za jendy z těch rozhodně lepších a průkopnictví nelze koncernu Fiat upřít.
Podle mě ale celkově kombinace vyloženě na prd. Alfy mám velice rád, ale jsou to podle mě auta pro radost, pro zábavu, pro potěšení. A těšit se z kamen? Inu, paní majitelka má evidentně jiný názor než já, tak popřeji alespoň hodně šťastně ujetých km .... (ne na odtahovce).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 11:17, RE: Ehm
nokunoka napsal:
S Alfou zkušenost mám, nikoli však s motorem 2.4, ale to jsem psal. O problémech jejích TS motorů vím dobře, nepotřebuji hledat na netu zkušenosti z druhé ruky.
Ale o problémech motorů TS přece ví všichni, ne? To je to největší zlo. Zákeřné motory, které se mají zadírat v okamžiku vjezdu do tříkilometrového tunelu nebo zrovna, když jste na jižním pólu. Plnou olejovou nádrž Selenie dokáží drze vyplivnou otvorem na měrku do obličeje matky samoživitelky, která právě potřebovala jet do školky pro své tři nezaopatřené děti.....A ani vůbec nejedou....jak onehdá psal Vaculík...tak k čemu vlastně jsou? Benzín to žere, nejede to a je to poruchové. Myslím si, že tady spáchali Italové sabotáž. Možná se jenom mstí soudce Falcone z onoho světa...kdo ví..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.04.2010 11:39, odhad ceny
Teď jsem si všimnul, co napsala slečna nahoru do úvodu ohledně odhadu ceny. Haha.....kdyby sousedi (moto-analfabeti) na naší ulici věděli kolik mě stála třeba moje AR.....takhle kolují zvěsti, že ten spratek někde asi musel čórovat autorádia, nebo bůhví jestli ve sklepě nevaří pervitin...dyť paní Nováková, tudle povídal můj zeť Lojza, že tydlenc francouzský kupé stojej jako moooc, že na to takovej kluk jako poctivě nemůže vydělat...kdyby věděli, že mě to stálo míň než jejich ojeté Fabie na splátky od KKK Křáp s.r.o.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.