0
zpět
 

diskuze k tématu: 50 x TEST SPOTŘEBY - kdo je nejlepší?

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 05:43, No nic ve zlém...
... ale ani jeden Renautl?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 06:42, RE: No nic ve zlém...
anonym napsal:
... ale ani jeden Renautl?
Renault musel už při prvním okruhu dvakrát do servisu, takže by byly výsledky zkreslené... ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 06:59, RE: No nic ve zlém...
anonym napsal:
Renault musel už při prvním okruhu dvakrát do servisu, takže by byly výsledky zkreslené... ;)
A navíc, co ušetříš za benzín v případně výborných motorů 1.6 benzin, dás za servis a náhradní díly...Jo, a arogance personálu vytočí každého, tu dostaneš zadarmo!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 07:56, dobry "clanek"
dobry "clanek"...perfektni porovnani velkeho poctu aut.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 08:24, Pěkný
No tak to bychom měli. Toyota je zase nejlepší.....já to pořád říkám a v okolí mi to nikdo nevěří
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 08:25, Pro redakci
Hned v prvním rámečku máte 2x napsáno nejnižší spotřeba, u okruhu II by to měla být spotřeba nejvyšší.
Jinak super článek, sice už tad ymoc nepřispívám, ale pořád tady chodím a čtu si zajímavé články...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 08:33, RE: Pro redakci
zigi napsal:
Hned v prvním rámečku máte 2x napsáno nejnižší spotřeba, u okruhu II by to měla být spotřeba nejvyšší.
Jinak super článek, sice už tad ymoc nepřispívám, ale pořád tady chodím a čtu si zajímavé články...
Omluva, už jsem to pochopil, je to nejnižší nejvyšší dosažená spotřeba
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 09:15, RE: Pěkný
Marcus napsal:
No tak to bychom měli. Toyota je zase nejlepší.....já to pořád říkám a v okolí mi to nikdo nevěří
Toyota automobily umí, bohužel zejména cenou patří k premiantům třídy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 09:33, RE: Pěkný
Petr - TipCars.com napsal:
Toyota automobily umí, bohužel zejména cenou patří k premiantům třídy.
To je fakt,že už se z nich stávají poměrně drahé vozy.
Bohužel žádající Německý trh zvedá hodnotu těchto vozů i u nás.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 09:41, RE: Pěkný
Marcus napsal:
No tak to bychom měli. Toyota je zase nejlepší.....já to pořád říkám a v okolí mi to nikdo nevěří
Hele, když už jsi odborník přes Toyoty - proč mají všechny tak divně prověšený střední díl výfuku? Toho si nejde nevšimnout...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 09:48, RE: Pro redakci
zigi napsal:
Omluva, už jsem to pochopil, je to nejnižší nejvyšší dosažená spotřeba
Stejne bych si vzal radeji A3 :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 09:55, Milan
Proč tam nemáte značku Fiat?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 10:17, RE: Milan
anonym napsal:
Proč tam nemáte značku Fiat?
V tomto přehledu chybí mimo Fiat více značek. Důvodů je hned několik. Daná značka například neměla v minulém období žádný nový model v testovací flotile pro novináře, nebo mělo dohodnuté vozidlo havárii a skončilo v servise, dalším důvodem může být neakceptování výpůjčních podmínek ze strany redakce, nebo naopak neochota daný automobil zapůjčit - i s takovým přístupem se zatím setkáváme, nicméně je to naštěstí pouze pár případech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 10:18, Rencek
No jasně, tady se jen potvrzuje má zkušenost s renckama, že to jsou prostě mrdky, na těch autech se jen pořád něco opravuje, nevydrží to ani hovno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 11:17, Připomínka
Řekl bych, že první kritérium TipCars index poměrně hodně zkresluje dosažené výsledky a velmi zamíchá pořadím automobilů. Toto kritérium není špatné, ale 100 bodové hodnocení nepovažuji za úměrné hodnotě tohoto kritéria. Domnívám se, že jeho váha by měla odpovídat buď následujícím zvoleným rozsahům (tedy 50 bodů) nebo raději polovinu tohoto rozsahu (čili 25). Výsledná souhrnná tabulka pak spíše vypovídá o výkonových charakteristikách vozů než o jejich spotřebě, což měl být primární výsledek testu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 11:18, hrušky s jablkama
Pěkný porovnání,ale naprosto bez vypovídající hodnoty.Auta napříč kategoriema,benzíny s dieslama.Náklady na provoz nejsou jen pohonné hmoty - za úsporní diesl si taky řádně připlatíte,při dnešních cenách nafty je návratnost jen při velkém kilometrovém proběhu.Co vymyslet index poměr výkon - cena při dejme tomu nájezdu 100 000 km za tři roky,následný prodej - ztráta ceny,vyčíslení nákladů na 1 km,pak by asi tabulka vypadala trochu jinak.Je to jenom nápad,vím že chytráků je vždycky dost
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 11:30, RE: Připomínka
David V napsal:
Řekl bych, že první kritérium TipCars index poměrně hodně zkresluje dosažené výsledky a velmi zamíchá pořadím automobilů. Toto kritérium není špatné, ale 100 bodové hodnocení nepovažuji za úměrné hodnotě tohoto kritéria. Domnívám se, že jeho váha by měla odpovídat buď následujícím zvoleným rozsahům (tedy 50 bodů) nebo raději polovinu tohoto rozsahu (čili 25). Výsledná souhrnná tabulka pak spíše vypovídá o výkonových charakteristikách vozů než o jejich spotřebě, což měl být primární výsledek testu.
Aby moje připomínka nebyla jen pohým plácnutím do vody, uvedu pár vozů, které zmíněné kritérium i přes slušné výsledky spotřeby diskriminovalo: Peugeot 207, Lancia Ypsilon (tyto jsou nejevidentnější)
Naopak zde jsou vozy, které by bez kritéria byly naprosto průměrné Škoda Octavia RS nebo by se dokonce krčily na chvostu Honda Civic a Honda Accord.
Považuji ten test za skoro manipulativní, neboť se na přední místa v hodnocení spotřeby dostaly vozy, které tam zcela evidentně nepatří.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 11:41, RE: Připomínka
David V napsal:
Aby moje připomínka nebyla jen pohým plácnutím do vody, uvedu pár vozů, které zmíněné kritérium i přes slušné výsledky spotřeby diskriminovalo: Peugeot 207, Lancia Ypsilon (tyto jsou nejevidentnější)
Naopak zde jsou vozy, které by bez kritéria byly naprosto průměrné Škoda Octavia RS nebo by se dokonce krčily na chvostu Honda Civic a Honda Accord.
Považuji ten test za skoro manipulativní, neboť se na přední místa v hodnocení spotřeby dostaly vozy, které tam zcela evidentně nepatří.
Pokud hledáte vůz s nejnižší dosažitelnou spotřebou v kombinovaném provozu, je pro Vás určena tabulka Okruh I.





reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 11:48, RE: No nic ve zlém...
anonym napsal:
A navíc, co ušetříš za benzín v případně výborných motorů 1.6 benzin, dás za servis a náhradní díly...Jo, a arogance personálu vytočí každého, tu dostaneš zadarmo!
tohle jsem uz slysel tolikrat, ze to snad bude pravda, jeste jsem neslyel nejakou chvalu na renault...to o necem vypovida...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.12.2007 11:50, RE: Připomínka
Petr - TipCars.com napsal:
Pokud hledáte vůz s nejnižší dosažitelnou spotřebou v kombinovaném provozu, je pro Vás určena tabulka Okruh I.





Ano, ale to pouze v té kategorii. Myšlenka špatná nebyla, jen bodové hodnocení prvního kritéria degradovalo výsledky v poslední tabulce. Jak si napříkad vybere vůz řidič, který má těžkou nohu, čili ho zajímá nízká spotřeba a hlavně nízký rozptyl spotřeb. To by perfektně splňovala poslední tabulka bez nešťastného indexu zahrnující výkon a hmotnost vozu.
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.