0
zpět
 

diskuze k tématu: Zimní pneumatiky na sezónu 2007/2008

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.11.2007 17:34, Zaujal mě především výrok zástupce Matadoru
"...od nižší střední třídy výše" ...aneb medvěd na srágorách.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.11.2007 09:06, Firmy
Nějak se nedostalo na firmy, jejichž dovozci zde nemluvili - namátkou třeba Kleber nebo Fulda...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.11.2007 09:46, Mám zkušenosti takové
že zimní gumy jsou dobrá věc. Spor o gumách jsme jednou řešili pokusy s letním a zimním obutím. Na mírně se svažující silnici zakončenou příčnou křižovatkou ( povrch uježděný sníh) jsme postavili vedle sebe dva passáty. Jeden na zimních a ten druhý na letních gumách. Teplota okolo nuly. Pokusů bylo několik, měnili jsme se v autech, prohazovali auta na silnici, celou akci předcházelo vážení aut, prostě brali jsme to dost vážně, protože šlo o dva sudy 12 Plzně. Výsledek byl jednoznačný. Auto na letních gumách do křižovatky vjelo pokaždé, to na zimních stačilo dát přednost. Rozdíl byl od dvou do tří metrů.Takže si myslím, že ti, co říkají, že přezouvat není potřeba, protože se jim za léta nic nestalo, měli doposud pouze štěstí. Představa diskutujících o universálech je docela úsměvná. Značka M+S (mud and snow) je na zimních gumách, protože bláto a sníh je záležitost ziních měsíců. Nic proti tomu, když někdo jezdí na zimních gumách celoročně. Horší je to obráceně. A ještě blbější je, když máte zimní, a zezadu do vás vlítne šetřílek na letních. Díky opěrkám se to ale dá přežít. Pro ty, co si myslí, že jezdím jenom kolem komína, najezdím okolo 50 tisíc Km ročně za každých podmínek. Pouze na čisté poledovici je jedno, co máte obuto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.11.2007 10:11, RE: Mám zkušenosti takové
anonym napsal:
že zimní gumy jsou dobrá věc. Spor o gumách jsme jednou řešili pokusy s letním a zimním obutím. Na mírně se svažující silnici zakončenou příčnou křižovatkou ( povrch uježděný sníh) jsme postavili vedle sebe dva passáty. Jeden na zimních a ten druhý na letních gumách. Teplota okolo nuly. Pokusů bylo několik, měnili jsme se v autech, prohazovali auta na silnici, celou akci předcházelo vážení aut, prostě brali jsme to dost vážně, protože šlo o dva sudy 12 Plzně. Výsledek byl jednoznačný. Auto na l...
Jsem rád, že se tady našel někdo, kdo se tímto skutečně zabýval. V jiné diskuzi jsem to už psal, tak to tady zopakuji.
Myslím si, že zimní gumy nejsou na autě z následujících důvodů:
1 - nejsou na ně prachy (de facto stojí kolikrát tolik, co to auto, na které by se montovaly)
2 - auto je v zimě zazimované - což nebrání tomu, aby se tady diskutovalo o reklamní masáži
3 - přecenění trakce strojů se zadním náhonem s agregátem rovněž nad touto náprvou - odkazuje nás na bod 1
4 - městský provoz s možností výběru vyjet X nevyjet
5 - tupá hlava, která není schopna vyhodnotit zda jde o přínos nebo ne, čili vítězí setrvačnost (strach ze změny, zejména názorů je velmi silný)
6 - příliš vysoké řidičské sebevědomí - bohužel nezřídka neopodstatněné
Kdo se nenašel, tak prosím uvést důvod, který jsem opomněl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 02.11.2007 10:16, RE: Mám zkušenosti takové
anonym napsal:
že zimní gumy jsou dobrá věc. Spor o gumách jsme jednou řešili pokusy s letním a zimním obutím. Na mírně se svažující silnici zakončenou příčnou křižovatkou ( povrch uježděný sníh) jsme postavili vedle sebe dva passáty. Jeden na zimních a ten druhý na letních gumách. Teplota okolo nuly. Pokusů bylo několik, měnili jsme se v autech, prohazovali auta na silnici, celou akci předcházelo vážení aut, prostě brali jsme to dost vážně, protože šlo o dva sudy 12 Plzně. Výsledek byl jednoznačný. Auto na l...
Váš názor zpochybňovat nebudu, přestože s ním nesouhlasím. Jen chci upozornit na faktický omyl se symbolem M+S. Třeba takový výrobce Pirelli u typu 2500, což je celoroční pneu i podle specifikace výrobce, dává na bok symbol M+S, takže vaše konstatování, že M+S je na zimních gumách, je omyl...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 04.11.2007 18:59, Pneumatiky podle toho, jako kdo, kde jezdí.
Ročně najedu mezi 40 - 70tis. km. Dnes je dokázáno, že pneumatika M+S najede v podmínkách pro které je určena asi 0,4 - 4% z celkového proběhu km. Na auta jsem si vždy vybral letní pneu s výrazně členěnou figurou vzorku. Poslední dobou je to stále větší potíž. AL kola, nízký profil, nabídka výrobců směřuje spotřebitele k nutnému přezouvání. Nízká životnost univerzálů. V sezoně 2005/2006 jsem najel na sněhu pouze 42 km. V sezoně 2006/2007 jsem najel na sněhu 8 km. Bohužel s letními pneumatikami, protože sníh napadl koncem října 06. Po přezutí na zimní, jsem na sněhu, ledu, jinovatce nenajel ani 1 km. Jezdím denně. Protože mi výrobce dodal na nové auto pneu zn. GY 205/55x16, které po ujetí ca 20 tis. km (45% opotřebení na hnací nápravě) mají vzorek jako F1 na suchých pneu, musel jsem zakoupit nové zimní. Objednal a nasadil pneu Syron Everest 1, 195/65x15 na AL disky DMS. Pneu Syron jsou Argentinské výroby. Vzorek mají shodný s Michelin Alpin 3. Po nasazení na auto, jsem jako vždy vzal indikátor a změřil radiální a axiální házivost. Nebyla žádná. Tak přesně kulatá kola jsem měl na autě naposledy, když jsem Barumky vzteky obrousil, protože vpředu neustále po čase začala kmitat kola. Ještě dodávám, na Syronech není v autě slyšet žádný hluk odvalujících se pneu. Jenom doufám, že napadne sníh, abych je vyzkoušel v podmínkách, pro které jsou určeny. Za ty peníze úžasná užitná hodnota.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.11.2007 13:53, RE: Mám zkušenosti takové
anonym napsal:
že zimní gumy jsou dobrá věc. Spor o gumách jsme jednou řešili pokusy s letním a zimním obutím. Na mírně se svažující silnici zakončenou příčnou křižovatkou ( povrch uježděný sníh) jsme postavili vedle sebe dva passáty. Jeden na zimních a ten druhý na letních gumách. Teplota okolo nuly. Pokusů bylo několik, měnili jsme se v autech, prohazovali auta na silnici, celou akci předcházelo vážení aut, prostě brali jsme to dost vážně, protože šlo o dva sudy 12 Plzně. Výsledek byl jednoznačný. Auto na l...
Mylite se. Na zamorskych pneumatikach indikuje M+S skutecne celorocni, unoverzalni pneu.
Jezdi se na nich dokonce i na Floride
¨Pekny den, M..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.11.2007 02:07, Bob
Jsem z podkrkonoší a neumím si představit, že by zde někdo neobul zimní gumy, když je běžný každý rok půl metru sněhu a více. U mě je výjimka, že jezdím celoročně na zimních gumách už cca 15 let. Donutila mě k tomu práce, jelikož v létě jet na horskou chalupu po louce, která je navlhlá atd, neměl jsem s letňákama šanci. S celoročníma cenově dostupnýma se zde v zimě nechytáme. Na dálnice vyjedu málokdy a na normálních silnicích to není dle jízních vlastností k poznání až na to, že jsou hlučnější. Za deště jsou jízdní vlastnosti lepší. Ze začátku mi každý říkal, že ty gumy za rok sjedu (najedu tak 20tkm/rok), ale toto se nepotvrdilo a najedu 50-60tkm. Kupoval jsem matadorky (nyní mám 2 roky Lassu a stav pneumatik je obdobný, ikdyž si myslím, že matadorky MP55 byly lepší) a asi hlavně nejsem divoch.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.11.2007 19:43, RE: Mám zkušenosti takové
anonym napsal:
že zimní gumy jsou dobrá věc. Spor o gumách jsme jednou řešili pokusy s letním a zimním obutím. Na mírně se svažující silnici zakončenou příčnou křižovatkou ( povrch uježděný sníh) jsme postavili vedle sebe dva passáty. Jeden na zimních a ten druhý na letních gumách. Teplota okolo nuly. Pokusů bylo několik, měnili jsme se v autech, prohazovali auta na silnici, celou akci předcházelo vážení aut, prostě brali jsme to dost vážně, protože šlo o dva sudy 12 Plzně. Výsledek byl jednoznačný. Auto na l...
presne tak.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.