0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo XC60 D5 a hodnocení majitele po 62 tis. km.

kategorie zařazení tématu: ostatní
Projectigi
počet příspěvků32
datum registrace17.12.2008
Úterý 08.09.2015 13:39, Volvista
Sám jsem se stal tento rok volvistou, konkrétně mám model V70 se stejnou motorizací, je to velmi pohodlné auto, veliký zavazadelník, ale nejvíc mě baví design. Řízení je opravdu velmi odtažité, jako řídit auto na počítači pomocí volantu do USB. Co se týká ceny servisu tak to není katastrofa, třeba v T6R, který je fakt supr, tak chtěji 550 za hodinu práce, a to je i v dalších servisech kteří se profilují, jako kvalitní, běžná cena. Když jsem měl škodovku, tak jsem platil jen o 150 za hodinu práce méně.
jinak pěkná recenze na značku, které jsem fanda.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 08.09.2015 16:17, +
Hezky napsané.
reagovat
*autofans*
počet příspěvků159
datum registrace21.11.2008
Úterý 08.09.2015 17:35, Podvozek XC60
Krásně napsané, ale jen bych doplnil následující. U Volva lze zvolit kromě zbytečných a drahých adaptivních tlumičů ještě typ podvozku - komfort nebo sport, který se dost zásadně liší charakteristikou pérování. Podle fotek, které odhalují nějaké R-design prvky tipuji, že auto je na sportovním podvozku = bouchání na nerovnostech. Komfortní varianta dokáže nerovnosti filtrovat celkem s grácií i když je pravda, že Volvo v posledních letech celkově "přitvrdilo". Hodně záleží i na průměru ráfků a použitých pneumatikách.
reagovat
Martaslover
počet příspěvků27
datum registrace10.05.2007
Úterý 08.09.2015 19:55, komfort
R Prvky tam myslím nemáme, zvenčí je to standard, fotka k článku je ilustrativní od admina, neměl jsem zrovna žádnou u sebe, když jsem článek psal. O možnosti volby podvozku slyším poprvé, takže nemohu říci, je tam je něco tvrdšího nebo ne. Ono to není nic hrozného, ale jen bych to prostě u auta v této ceně nečekal. Možná je to snahou limitovat náklony v zatáčkách, kdy u vyššího SUV auta zvolili řešení v podobě tvrdších pružin.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.