0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké koupit větší auto do 200 tis. Kč?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.09.2008 16:54, RE: Mondeo, Omega
Koloss napsal:
Jen k té korozi na Mondeu - není to tak zlé, jedná se jen o spodní hranu dveří, asi 1 cm proužek nad prahem, jinak Mondeo nerezne a ani ty dveře nejsou katastrofa. A já bych se přimluvil za ten benzín 2.5 V6, kdo ho zná, jen ho chválí, dvoulitr by byl na tahání lodě asi slabý. Tažné má na 1800 kg.

Naopak bych u Omegy rozmluvil 2.5 V6. Kamarád ho měl a je to snad nejhorší motor, co tam dávali. Hodně drobných poruch a velmi špatná opravitelnost. Vzhledem k pohonu zadní nápravy je podélně a je zas...
nemuzu uverit,ani jeden blabol od Kylie,slava,zacinam mit zase chut si to tady procitat,panaka na to dnes k veceru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.09.2008 19:03, RE: Mondeo, Omega
baworak napsal:
nemuzu uverit,ani jeden blabol od Kylie,slava,zacinam mit zase chut si to tady procitat,panaka na to dnes k veceru
Zato blábolů od ubožáka baworáka je tu dostatek. A urážte to on umí.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.09.2008 19:06, RE: e39
vasapasa napsal:
Pánové máte v tom zmatek. 525 (2,5i) je nástupce motoru o shodném objemu 523 (2,5i) takže do podzimu 2000 se dělalo ve dvoua půl litru s označením 523 po faceliftu 525 objem motoru byl vždy 2,5,ale výkon u 523 125kw a u 525 141kw což je o celou 1kw méně než 528 (2,8i) - 142 který byl taktéž od podzimu 2000 nahrazen 530i (170kw) 3,0i který byl (ted nechci kecat) 4 krát nebo 5 krát po sobě vítězem ve své kategorii v soutěži endžajn of the ýr a s drobnými změnami je vyráběn dodnes!!! Tak zde prosí...
Nemám v tom zmatek, vím že 523i i 525i jsou tytéž motory jen s rozdílnými výkony.
Jinak 1kw rozdíl mezi 525i a 528i je velice znatelnej, protože objem ničím nenahradíš a tím tuplem jede 528i odspodu mnohem, mnohem líp!
Tím pádem je na jízdu mnohem příjemnější než 525i a také má nižší spotřebu než 525i!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.09.2008 19:10, RE: Benzín
Valnoha napsal:
Měl jsem vectru B 1,8 16V a velká spokojenost. Byl to rok 2000 ještě poslední 85kw verze. Do B se pak ještě montovaly 92kw 1,8. Svezl jsem se i ve 2,0i a žádný velký rozdíl jsem nezaznamenal. S 2,2i zkušenost nemám.
Já měl Astru G 1.8 s 85kw a jela moc hezky, hlavně její pružnost byla skvělá!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.09.2008 21:38, RE: Mondeo, Omega
Kylie napsal:
Zato blábolů od ubožáka baworáka je tu dostatek. A urážte to on umí.....
omyl,zatim jsem moc neprispel,co se tyce tohoto tematu,moje volba by byla petkova 528i,najede to klidne pulmilion a spotreba kolem deseti neni nerealna,jen to chce koupit pekny kousek a ne nejakou zboreninu,sam jsem kdysi jezdil s 328Ci a dodnes na ni vzpominam jen v dobrem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.09.2008 22:44, Subaru Legacy B6 3.0
baworak napsal:
omyl,zatim jsem moc neprispel,co se tyce tohoto tematu,moje volba by byla petkova 528i,najede to klidne pulmilion a spotreba kolem deseti neni nerealna,jen to chce koupit pekny kousek a ne nejakou zboreninu,sam jsem kdysi jezdil s 328Ci a dodnes na ni vzpominam jen v dobrem
Řadový šestiváleček 2.8 býval moc moc prima, tam se velmi snadno shodnem. Ale stejně bych (k TOMUTO účelu)) zvolila Subaru s třílitrovým šestiválcem (vyšší spotřeba, ale jinak ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.09.2008 10:57, RE: e39
zigi napsal:
Nemám v tom zmatek, vím že 523i i 525i jsou tytéž motory jen s rozdílnými výkony.
Jinak 1kw rozdíl mezi 525i a 528i je velice znatelnej, protože objem ničím nenahradíš a tím tuplem jede 528i odspodu mnohem, mnohem líp!
Tím pádem je na jízdu mnohem příjemnější než 525i a také má nižší spotřebu než 525i!
Aha tak to potom jo.Máš pravdu objem ničím nenahradíš, to říkali i chlapi včera v hospodě jo a že má 528 menši spotřebu?No tak pokud nebudeme porovnávat výsledky jednotlivých ecorallie řidičů a porovnáme papírové hodnoty tak je to takhle (manuální převodovka provedení sedan)

528i (kombinovaná 9,9 město 14,2 mimo město 7,4) CO2-Kombinované emise: 235 g/km

525i (kombinovaná 9,3 město 13,1 mimo město 7,2) CO2-Kombinované emise: 225 g/km

No nemá asi smysl debatovat nad tím co má větší spotřebu každej umí číst že?Jinak ty emise jsou přímo závislý na spotřebě a kdyby to náhodou chlapi v hospodě neříkali tak spotřeba se vypočítává právě z naměřenejch emisí CO2.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.09.2008 13:22, RE: e39
zigi napsal:
Nemám v tom zmatek, vím že 523i i 525i jsou tytéž motory jen s rozdílnými výkony.
Jinak 1kw rozdíl mezi 525i a 528i je velice znatelnej, protože objem ničím nenahradíš a tím tuplem jede 528i odspodu mnohem, mnohem líp!
Tím pádem je na jízdu mnohem příjemnější než 525i a také má nižší spotřebu než 525i!
Tak to rozhodně nejsou. Jednoduše mícháte tři generace řadových šestiválců v jednu. 525i E34 je motor řady M50, 523i E39 má sice shodný objem, ale jde o motor řady M52 a no a poslední 525i E39 nevím z hlavy, jsetli je stejně velká jako předchozí, ale vím, že jde o motor řady M54. Rozdíly jsou větší, než to na první pohled vypadá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.09.2008 21:11, RE: e39
koos napsal:
Tak to rozhodně nejsou. Jednoduše mícháte tři generace řadových šestiválců v jednu. 525i E34 je motor řady M50, 523i E39 má sice shodný objem, ale jde o motor řady M52 a no a poslední 525i E39 nevím z hlavy, jsetli je stejně velká jako předchozí, ale vím, že jde o motor řady M54. Rozdíly jsou větší, než to na první pohled vypadá.
Akorát že tady vubec nebyla řeč o E34 bavíme se tady pouze o motorech v E39tkácha.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.09.2008 10:53, RE: Benzín
tomaskrtek napsal:
Nestačím zírat, vy jste asi nikdy netahali vlek s autem na plyn, co? Aby to jelo tak se na to musí šlapat 2x víc než normálně čímž se smázne úspora. Nehledě na to že z výše uvedených aut jen cca polovina může mít na kouli více jak jeden a půl tuny.
Z uvedených přichází v úvahu pouze Omega/BMW 5er/MB E.
Osobně bych bral E 300TD.
Krtek má pravdu. Většina zde zmiňovaných aut není pro tahání takového přívěsu vhodná. Pokud má loď 1500kg, vlek bude okolo 500kg, tzn. je třeba tažné na min. 2000kg a to většina zde na psaných aut nemá. Na tažení 2000kg a více je asi přece jen nejvhodnější dodávka nebo terénní vůz (bytelnější, stabilnější vše více vydrží). Ale pán chce vůz užívat i jako běžný rodinný vůz a na to se asi dodávka moc nehodí. Často potkávám s takovým přívěsem trojici alhambra, galaxy a sharan. Všechny tyto vozy s jakýmkoliv TDI mají tažné na 2t, ale když se podíváte do stratistik TUV, tak žádná sláva...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.09.2008 12:38, RE: Benzín
Radek napsal:
Krtek má pravdu. Většina zde zmiňovaných aut není pro tahání takového přívěsu vhodná. Pokud má loď 1500kg, vlek bude okolo 500kg, tzn. je třeba tažné na min. 2000kg a to většina zde na psaných aut nemá. Na tažení 2000kg a více je asi přece jen nejvhodnější dodávka nebo terénní vůz (bytelnější, stabilnější vše více vydrží). Ale pán chce vůz užívat i jako běžný rodinný vůz a na to se asi dodávka moc nehodí. Často potkávám s takovým přívěsem trojici alhambra, galaxy a sharan. Všechny tyto vozy s ja...
Je pravda,že z dotazu to není přímo jasné -zda-li to bude 1,5t loď + vlek a nebo 1,5t vlek i s lodí.
Tak nebo tak většina zmíněných vozů tažné na 2t má - BMW E39, Mercedes E...( alespoň ve zde doporučených silnějších motorizacích.)
Plus další auta mají tažné třeba na 1,6t,ale pokud se nepřekročí celková možná hmotnost soupravy( auto není plně vytíženo),může se za nimi tahat taky třeba až 2t.
Ale jak už tady někdo zmínil - je potřeba si pořádně ověřit jak je to s předpisy k soupravám jejiž celková hmotnost přesáhne 3,5t. A samozřejmě nejen u nás,ale i v zahraničí kudy bude jezdit. Aby se takový člověk pak nedivil,že dostane pokutu třeba za to,že nemá tachograf...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.09.2008 13:35, RE: Benzín
TOM napsal:
Je pravda,že z dotazu to není přímo jasné -zda-li to bude 1,5t loď + vlek a nebo 1,5t vlek i s lodí.
Tak nebo tak většina zmíněných vozů tažné na 2t má - BMW E39, Mercedes E...( alespoň ve zde doporučených silnějších motorizacích.)
Plus další auta mají tažné třeba na 1,6t,ale pokud se nepřekročí celková možná hmotnost soupravy( auto není plně vytíženo),může se za nimi tahat taky třeba až 2t.
Ale jak už tady někdo zmínil - je potřeba si pořádně ověřit jak je to s předpisy k soupravám jejiž cel...
Jakto že to není z dotazu jasné? Pán jasně napsal "motorová loď s hmotností cca 1,5t". Tzn. celková hmotnost okolo 2t (neznám přívěsy na lodě, ale předpokládám že mají okolo 0,5t). Pokud má auto tažné na 1,6t, tak nelze tahat 2t. Výrobci neuvádějí max. hmotnost brzděného přívěsu pro srandu králíků.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.09.2008 14:21, RE: Benzín
Radek napsal:
Jakto že to není z dotazu jasné? Pán jasně napsal "motorová loď s hmotností cca 1,5t". Tzn. celková hmotnost okolo 2t (neznám přívěsy na lodě, ale předpokládám že mají okolo 0,5t). Pokud má auto tažné na 1,6t, tak nelze tahat 2t. Výrobci neuvádějí max. hmotnost brzděného přívěsu pro srandu králíků.
" Hmotnost brzděného přívěsu může být zvýšena o 300kg za podmínky,že je snížena hmotnost vozidla tak, aby nebyla překročena celková hmotnost jízdní soupravy" - citace z originálního manuálu výrobce vozů Peugeot. - jistě to tam neuvádí pro srandu králíkům. Neřekl jsem,že to tak lze všude,ale někde ano.
A z té tazatelovi formulace může být zdánlivě jasno,že to bude loď plus vlek,ale dle jeho výběru vozů,může o tom vzniknou jistá pochybnost. Lidi se ne vždy vyjadřují zcela přesně.
Ale jak jsem napsal - navrhované vozy podmínku splňují -
BMW 530d - 2t
Mercedes E - 1,9t - 2,1 t ( dle motorizace)
Audi A6 - 1,8t - 2,1t ( silnější motorizace)
Omega 2,5 . 3,0 - 1,85t....
Naproti tomu první generace Galaxy ( s druhou bude problém se vejít do 200tis) má jen 1,5t
Takže jak jsem napsal už v poradně - já vidím ideál BMW 530d po faceliftu( 142 kW). Možná bude taky problém sehnat pěkný kousek do 200tis,ale dá se a určitě se to vyplatí ikdyby měl stát 210 nebo 220 tis Kč.( takový pak může být rok 01 - 02 s jasnou servisní historií.)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 28.09.2008 20:17, RE: Benzín
TOM napsal:
" Hmotnost brzděného přívěsu může být zvýšena o 300kg za podmínky,že je snížena hmotnost vozidla tak, aby nebyla překročena celková hmotnost jízdní soupravy" - citace z originálního manuálu výrobce vozů Peugeot. - jistě to tam neuvádí pro srandu králíkům. Neřekl jsem,že to tak lze všude,ale někde ano.
A z té tazatelovi formulace může být zdánlivě jasno,že to bude loď plus vlek,ale dle jeho výběru vozů,může o tom vzniknou jistá pochybnost. Lidi se ne vždy vyjadřují zcela přesně.
Ale jak jsem nap...
Ta citace mi logicky připadá hodně divná. Nejde přece jen o celkovou hmotnost, ale také o hmotnost, kterou táhneme (hmotnost, jakou musí zvládnout tažné zařízení a komponenty s tím související). Nevím jak to má peugeot a neznám ani nikoho kdo má takovou odvahu aby tahal 2t jakýmkoliv peugeotem, ale proti gustu... Tazatelova formulace mi připadá jednoznačná, ale samozřejmě souhlasím s tím, že lidé se ne vždy vyjadřují přesně (tzn. co měl na mysli ví jen on). Nicméně tak jak to napsal je to myslím jasné. Galaxy druhé generace pro sebe bez problémů do 200000 seženu (TDI 85kW 6-kvalt). Pro člověka (tazatele) co se v automobilovém trhu příliš neorientuje by to možná byl trochu problém, to uznávám. U těchto vozů (galaxy, alhambra, sharan) bych spíš viděl problém v kvalitě (spolehlivosti) - viz TUV. Já vidím ideál jinde. Na tahání dodávku. Na běžné ježdění třeba to bmw. Zkloubit auto na rodinné ježdění + na tahání těžšího přívěsu asi nelze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.09.2008 10:20, RE: Benzín
Radek napsal:
Ta citace mi logicky připadá hodně divná. Nejde přece jen o celkovou hmotnost, ale také o hmotnost, kterou táhneme (hmotnost, jakou musí zvládnout tažné zařízení a komponenty s tím související). Nevím jak to má peugeot a neznám ani nikoho kdo má takovou odvahu aby tahal 2t jakýmkoliv peugeotem, ale proti gustu... Tazatelova formulace mi připadá jednoznačná, ale samozřejmě souhlasím s tím, že lidé se ne vždy vyjadřují přesně (tzn. co měl na mysli ví jen on). Nicméně tak jak to napsal je to myslím...
To co jsem napsal se týká 407 SW. Tažné zařízení a ostatní komponenty jako takové v tom případě musí být na ty 2t udělané a stejně tak brzdy ( se započtením brz vleku) na celkovou hmotnost cca 3,7t. To znamená cca - prázdné auto - 1,6t + 2t vlek a nebo plné auto 2,1t + 1,6t vlek ( zaokrouhlené hodnoty) - mně to zní logicky.
A ten Galaxy a motorem 85 kW by byl na toto možná slabý. Já bych tento motor nechtěl ani v samotném autě natož na tahání 2t přívěsu. A 96 kW zas bude cenově výš ( ale jak říkáš - ja to otázka možností a schopností),ale i tak mu bude pořád chybět suverenita 530d ( 142 kW).
A pokud by mělo to tahání převažovat - já bych nešel do dodávky ( taky ne vždy mají na kouli tolik kg),ale již zmiňované Frontery. Ta má jestli se nepletu na kouli 2,4t. .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.09.2008 13:02, RE: Benzín
TOM napsal:
To co jsem napsal se týká 407 SW. Tažné zařízení a ostatní komponenty jako takové v tom případě musí být na ty 2t udělané a stejně tak brzdy ( se započtením brz vleku) na celkovou hmotnost cca 3,7t. To znamená cca - prázdné auto - 1,6t + 2t vlek a nebo plné auto 2,1t + 1,6t vlek ( zaokrouhlené hodnoty) - mně to zní logicky.
A ten Galaxy a motorem 85 kW by byl na toto možná slabý. Já bych tento motor nechtěl ani v samotném autě natož na tahání 2t přívěsu. A 96 kW zas bude cenově výš ( ale jak řík...
Tak to už jsem z toho úplně jelen. Tažné má na 1,6t, ale všechny komponenty zvládají 2t. Já v tom vidím problém - např. při policejní kontrole. Pokud mne zastaví s autem, které má tažné třeba na 1,5t a mám zapřáhlý vlek o celkové hmotnosti 2t, tak je to na pokutu ať jsem v autě sám nebo tam jsme čtyři...407 neznám (ani netoužím potom ji poznat - vzhledem k její spolehlivosti), přesto považuji tahat takový vlek za 407 jako docela slušný adrenalin. Nicméně možná se pletu. Já většinou tahám větší váhy. Nepsal jsem, že galaxy 85kW je k tomuto účelu vhodný. Pouze to, že za 200000 ho lze sehnat. Jinak s tím terénním vozem na tahání plně souhlasím - to je také možnost. Ostatně to už jsem psal v jednom z předchozích příspěvků. Dodávky samozřejmě mají různé tažné. Já jsem měl na mysli "skutečnou" dodávku typu sprinter nejlépe maxik. Ne nějaké vivaro nebo já nevím co.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.10.2011 20:40, XTGWjthGcpT
Four score and seven minutes ago, I read a sweet aritlce. Lol thanks
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.10.2011 03:55, mlPIIJQMfILJTw
So that's the case? Quite a reveailton that is.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 08.10.2011 04:59, JPGxxjedzOxSUwH
That's going to make tnhgis a lot easier from here on out.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 08.10.2011 05:42, YzohYqAGjC
Call me wind becuase I am absolutely blown away.
reagovat
  1 ... 5 6 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.