0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo 1,2 TDI a první dojmy majitele

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 12:35, Autor je schizofrenik...
...jinak by mu nemohly vadit ty dlouhé převody, kvůli kterým to auto málo žere, což byl jeden z důvodů, proč ho kupoval.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 12:39, RE: Autor je schizofrenik...
Giorgio napsal:
...jinak by mu nemohly vadit ty dlouhé převody, kvůli kterým to auto málo žere, což byl jeden z důvodů, proč ho kupoval.
No, mně se nezdá spotřeba nijak zvlášť extra. U tak malého diesela bych čekal spotřebu snad nižší, nevím. Za tohle dokážou jezdit i daleko větší objemy. Ale autor má pravdu v tom, že se Polo s Fabií nedá vůbec srovnávat, je to holt jiná úroveň.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 14:28, RE: Autor je schizofrenik...
Stanislav Crkal napsal:
No, mně se nezdá spotřeba nijak zvlášť extra. U tak malého diesela bych čekal spotřebu snad nižší, nevím. Za tohle dokážou jezdit i daleko větší objemy. Ale autor má pravdu v tom, že se Polo s Fabií nedá vůbec srovnávat, je to holt jiná úroveň.
Spotreba mimo mesto do 4 L je super, to delaji prave ty dlouhe prevody....Nevim ktere daleko vetsi objemy dokazou jezdit za 4L, mozna 1.9 SDI? A neplette si panove spotrbu podle PP a podle dotankovani, to je trochu rozdil (+- 30% i vice). Chybi mi trochu informace o otackach, kolik to toci pri 100 a 130 km/hod? A nakonec: Polo je uplne jiny level nez Fabka, kdo jel tak pochopi.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 15:29, To nechápu
Autor chce šetřit na spotřebě a povinném ručení a koupí si auto takřka v luxusní výbavě. To ho to ručení opravdu vytrhne. Článek je asi nějaká nachytačka, tohle normální člověk nevymyslí..... Dobrá hláška je i ta o jiném levelu !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 15:56, RE: To nechápu
Roman AX napsal:
Autor chce šetřit na spotřebě a povinném ručení a koupí si auto takřka v luxusní výbavě. To ho to ručení opravdu vytrhne. Článek je asi nějaká nachytačka, tohle normální člověk nevymyslí..... Dobrá hláška je i ta o jiném levelu !
Taky se divím, že dnes ještě někdo hledá auto podle výše povinného ručení. V ročních nákladech na provoz je rozdíl v pojištění mezi kubaturou naprosto zanedbatelná částka.
Hlavně že má v polu tempomat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 23:24, RE: Autor je schizofrenik...
gottak napsal:
Spotreba mimo mesto do 4 L je super, to delaji prave ty dlouhe prevody....Nevim ktere daleko vetsi objemy dokazou jezdit za 4L, mozna 1.9 SDI? A neplette si panove spotrbu podle PP a podle dotankovani, to je trochu rozdil (+- 30% i vice). Chybi mi trochu informace o otackach, kolik to toci pri 100 a 130 km/hod? A nakonec: Polo je uplne jiny level nez Fabka, kdo jel tak pochopi.....
Mam dojem, ze autor taky nic o dotankovani nepise. Tak je otazka kolik je tech 4.8L prumer v realu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 08:05, RE: Autor je schizofrenik...
Petr S napsal:
Mam dojem, ze autor taky nic o dotankovani nepise. Tak je otazka kolik je tech 4.8L prumer v realu.
Ta spotřeba je měřená podle dotankování, teď po dalších 1500 km mi dlouhodobá klesla na 4,6 l.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 08:08, RE: To nechápu
Roman AX napsal:
Autor chce šetřit na spotřebě a povinném ručení a koupí si auto takřka v luxusní výbavě. To ho to ručení opravdu vytrhne. Článek je asi nějaká nachytačka, tohle normální člověk nevymyslí..... Dobrá hláška je i ta o jiném levelu !
Auto jem nekupoval podle výše povinného ručení. Jsem zvyklý na auta s vyšší výbavou a navíc tohle jsem nekupoval jako nové.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 10:47, RE: Autor je schizofrenik...
johntom napsal:
Ta spotřeba je měřená podle dotankování, teď po dalších 1500 km mi dlouhodobá klesla na 4,6 l.
Ja to nevydrzim a musim autora popichnout. Mam velky kombik v automatu se sestivalem 2.5 na plyn, ekvivalentni spotrebu mam dlouhodobe 5,5l/100km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 10:56, RE: To nechápu
johntom napsal:
Auto jem nekupoval podle výše povinného ručení. Jsem zvyklý na auta s vyšší výbavou a navíc tohle jsem nekupoval jako nové.
Ja ti nevim covece, dal jsem si tu praci a porovnal na webu ceny za obsahy 1.2 a 1.9 a svete div se, ceny jsou prakticky stejne. Rozdil je jen u nekolika malo pojistoven..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 13:17, RE: Autor je schizofrenik...
ivan2 napsal:
Ja to nevydrzim a musim autora popichnout. Mam velky kombik v automatu se sestivalem 2.5 na plyn, ekvivalentni spotrebu mam dlouhodobe 5,5l/100km
tak tak :) taky se směju, Audi A4 quattro, turbo benzin s chipem a lpg = 230koní a v přepočtu 6,5litru benzinu. tady si opravdu připlatím...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 17:30, RE: To nechápu
johntom napsal:
Auto jem nekupoval podle výše povinného ručení. Jsem zvyklý na auta s vyšší výbavou a navíc tohle jsem nekupoval jako nové.
No tak v té "recenzi" nepiš, že jsi ho vybíral kvůli nízkému povinnému ručení. Vypadá to hodně blbě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 10:33, RE: To nechápu
rojack napsal:
Taky se divím, že dnes ještě někdo hledá auto podle výše povinného ručení. V ročních nákladech na provoz je rozdíl v pojištění mezi kubaturou naprosto zanedbatelná částka.
Hlavně že má v polu tempomat.
Co máš proti tempomatu v Polu? Tempomat je základ pro pohodové ježdění na delší trasy... Snižuje únavu, spotřebu, zvyšuje pohodlí. Tak proč si jej nedát do Pola?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 10:38, RE: Autor je schizofrenik...
SupermanXXX napsal:
tak tak :) taky se směju, Audi A4 quattro, turbo benzin s chipem a lpg = 230koní a v přepočtu 6,5litru benzinu. tady si opravdu připlatím...
Jen jsi nějak zapomněl, že každých 10 let musíš mít revizi na nádrž, kterou ti u nás nikdo neudělá. Takže novou.
Že pokud máš toroid, tak dojezd na plyn nic moc, rezerva v háji, nebo naopak rezerva v kufru, nesmíš do podzemních garáží atd...
Užívání lpg je prostě mnohem méně pohodlné, mnohem větší drbačka a spousta kompromisů. A každý dělá kompromisy někde jinde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 11:03, Smysluplnost výměny
Podle ceníku stojí 1.2 TDI s 5st. převodovkou cca totéž jako silnější 1.2TSI 6st. + aktuálně o stupínek lepší výbava.
S 1.2 TSI není problém v Polu jezdit kolem 6 l. Tedy zhruba o litr vyšší spotřeba oproti TDI. Na 100 tis. km tedy máme uspořeno nějakých 36 tisíc.
Otázka provozních nákladů - to si netroufnu soudit, olejová nápň bude podobná, turbo mají oba, u TSI může zarachtat řetěz, u TDI zazlobit C-R, dejme tomu remíza.
Přitom prodejem relativně nového Pola majitel vyhodil oknem tak 2deci vína ;) a pochybuji, že mělo najeto tolik, že už byl čas dát mu sbohem...
A hlavně - výměnou přišel o značnou část komfortu a dynamikou spadl o 3 třídy... K tomu problémy s naftou v zimě a kvalitou celoročně... Jediný silný argument vidím v bodové tísni, malé TDI majitele jednozznačně přesunulo do závodní kategorie HTP.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 11:26, RE: Smysluplnost výměny
rohYpnol napsal:
Podle ceníku stojí 1.2 TDI s 5st. převodovkou cca totéž jako silnější 1.2TSI 6st. + aktuálně o stupínek lepší výbava.
S 1.2 TSI není problém v Polu jezdit kolem 6 l. Tedy zhruba o litr vyšší spotřeba oproti TDI. Na 100 tis. km tedy máme uspořeno nějakých 36 tisíc.
Otázka provozních nákladů - to si netroufnu soudit, olejová nápň bude podobná, turbo mají oba, u TSI může zarachtat řetěz, u TDI zazlobit C-R, dejme tomu remíza.
Přitom prodejem relativně nového Pola majitel vyhodil oknem tak 2deci ...
Tankuju jen u Shellu a nikdy jsem problém s naftou neměl. TSI mělo rozhodně větší dynamiku do 100 km/h, pak už to zas tak slavně nejelo. A co se týká té kategorie HTP, tak to rozdně nemáš pravdu. Polo je odost svižnější. S dynamikou je na tom stejně jak Pašík v kombíku 1.9 TDI 81kw, to mám vyzkoušeno. Jestli nevěříš tak přijeď a svezu tě..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 11:27, RE: To nechápu
rojack napsal:
No tak v té "recenzi" nepiš, že jsi ho vybíral kvůli nízkému povinnému ručení. Vypadá to hodně blbě.
OK :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 11:31, RE: Autor je schizofrenik...
rohYpnol napsal:
Jen jsi nějak zapomněl, že každých 10 let musíš mít revizi na nádrž, kterou ti u nás nikdo neudělá. Takže novou.
Že pokud máš toroid, tak dojezd na plyn nic moc, rezerva v háji, nebo naopak rezerva v kufru, nesmíš do podzemních garáží atd...
Užívání lpg je prostě mnohem méně pohodlné, mnohem větší drbačka a spousta kompromisů. A každý dělá kompromisy někde jinde.
Já taky na LPG nepřišel na chuť, nicméně revize na 10 let by mě netrápila. Pokud bych LPG instaloval sám, tak bych auto asi 10 let neměl a pokud bych už s LPG koupil, tak bych s výměnou nádrže počítal a zahrnul do rozvahy. V podzemkách parkuju sporadicky, v podstatě si ani nevybavuju, kdy jsem naposledy byl v podzemkách, takže jediným argumentem pro mě by mohla být absence rezervy, protože kufr prostě potřebuju. Takže to řeším tak, že mám V6-ku v benzínu a je mi tak nějak jedno kolik benzín stojí, když potřebuju, jedu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 11:32, RE: Smysluplnost výměny
johntom napsal:
Tankuju jen u Shellu a nikdy jsem problém s naftou neměl. TSI mělo rozhodně větší dynamiku do 100 km/h, pak už to zas tak slavně nejelo. A co se týká té kategorie HTP, tak to rozdně nemáš pravdu. Polo je odost svižnější. S dynamikou je na tom stejně jak Pašík v kombíku 1.9 TDI 81kw, to mám vyzkoušeno. Jestli nevěříš tak přijeď a svezu tě..
Zajímalo by mě jak to myslíš s tím komfortem? Kromě xenonů, parkovacích senzorů vpředu a vyhřívaných sedaček tak mám vše.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.06.2012 11:37, RE: Autor je schizofrenik...
rohYpnol napsal:
Jen jsi nějak zapomněl, že každých 10 let musíš mít revizi na nádrž, kterou ti u nás nikdo neudělá. Takže novou.
Že pokud máš toroid, tak dojezd na plyn nic moc, rezerva v háji, nebo naopak rezerva v kufru, nesmíš do podzemních garáží atd...
Užívání lpg je prostě mnohem méně pohodlné, mnohem větší drbačka a spousta kompromisů. A každý dělá kompromisy někde jinde.
Jasan, ale tohle všechno nevadí každému. Já třeba auto 10 let pravděpodobně mít nebudu, a kdyžtak nová nádrž stojí tušim řádově tisíce, čili to máš za půl roku zpátky. Navíc LPG spíš cenu auta zvyšuje při prodeji. Rezerva a garáže to může být skutečně komplikace, někomu je to fuk, jinýmu ne..
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.