0
zpět
 

diskuze k tématu: VW Passat 3C 2.0 TFSI? 1.8TSI? Nebo raději TDI?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla
TomikBass
počet příspěvků3
datum registrace07.11.2012
Středa 07.11.2012 11:07, VW Passat 3C 2.0 TFSI? 1.8TSI? Nebo raději TDI?
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na vůz značky Volkswagen, konkrétně model Passat 3C. Vím že hodně lidí na tyto koncernové vozy nadává, já však vlastním již druhý model passatu a zatím jsem spokojen. Vezmu to trochu ze široka. Vlastnil jsem Passat 1.9TDi 96kw sedan z r. 2003 a letos v březnu jsem si pořídil Passat 3C 1.9TDi 77kw sedan z roku 8/2005. S výbavou, vzhledem, i jízdními vlastnostmi auta jsem spokojen, jelikož jsem měl doposud jenom auta s naftovými motory, nikdy jsem nepřemýšlel o vozu s benzínovým motorem. Nicméně stále častěji o tom přemýšlím, jelikož ročně najezdím cca do 20.000 km z toho přes týden jsou to krátké trasy cca 7km do práce, což je zvlášť v zimě asi pro naftový motor docela "záhul". Také se mi minulou zimu stávalo, že mi auto venku (nemám garáž) zamrzlo a muselo roztát až v servisu. Musím zaklepat fakt, že jsem zatím nemusel měnit vstřiky, váhu vzduchu nebo dvojhmotový setrvačník, nicméně pořád zde hrozí možnost, že se něco z toho dříve nebo později pokazí. Proto přemýšlím jestli není lepší u příštího vozu sáhnout po benzínovém motoru. Rád bych se současným Passatem alespoň 3 roky ještě jezdil, ale pak bych asi rád pořídil Passat 3C Variant cca 6-7 let starý s nějakým benzinovým motorem. Chci se tedy zeptat, jaký motor byste doporučili do tohoto auta. O 2.0TFSI jsem slyšel zatím jen chválu (spolehlivost, výkon, zvuk) a říkám si že řádově vyšší spotřeba by nemusela až tolik vadit vzhledem k poruchovosti naftových motorů u tohoto modelu. Dále bych rád manuální převodovku, dělají se u 2.0TFSI vůbec?
Budu rád za jakýkoliv názor na motory v tomto modelu 3C Variant.
Děkuji za odpověď,
pěkný den všem.
Tomáš
reagovat
JirkaRS
počet příspěvků13
datum registrace11.12.2011
Středa 07.11.2012 17:22, RE: VW Passat 3C 2.0 TFSI? 1.8TSI? Nebo raději TDI?
Jelikož mám O2 RS, tak za mě jdi do 2,0TFSI. dlouhodobá spotřeba 8,01l/100km, dálky za 7 - 7,5l, podle jízdy. Super zvuk a dá se nachipovat na 180kw/350Nm.
reagovat
Reno
počet příspěvků1345
datum registrace30.03.2010
Středa 07.11.2012 19:22, RE: VW Passat 3C 2.0 TFSI? 1.8TSI? Nebo raději TDI?
JirkaRS napsal:
Jelikož mám O2 RS, tak za mě jdi do 2,0TFSI. dlouhodobá spotřeba 8,01l/100km, dálky za 7 - 7,5l, podle jízdy. Super zvuk a dá se nachipovat na 180kw/350Nm.


to musí být zážitek 250 koní na předek. určitě to má řešenou přední nápravu sofistikovaně jako Focus RS

reagovat
Alda
počet příspěvků36
datum registrace25.05.2007
Středa 07.11.2012 20:40, RE: VW Passat 3C 2.0 TFSI? 1.8TSI? Nebo raději TDI?
JirkaRS napsal:
Jelikož mám O2 RS, tak za mě jdi do 2,0TFSI. dlouhodobá spotřeba 8,01l/100km, dálky za 7 - 7,5l, podle jízdy. Super zvuk a dá se nachipovat na 180kw/350Nm.


čekal bych že dálky budou v rozmezí 7,00598 - 7,49501 když je dlouhodobá 8,01
reagovat
rojack
počet příspěvků145
datum registrace06.01.2009
Středa 07.11.2012 22:38, super zvuk a dá se načipovat
Jak málo stačí k doporučení typu motoru..........
reagovat
JirkaRS
počet příspěvků13
datum registrace11.12.2011
Středa 07.11.2012 22:51, RE: VW Passat 3C 2.0 TFSI? 1.8TSI? Nebo raději TDI?
Reno napsal:
JirkaRS napsal:
Jelikož mám O2 RS, tak za mě jdi do 2,0TFSI. dlouhodobá spotřeba 8,01l/100km, dálky za 7 - 7,5l, podle jízdy. Super zvuk a dá se nachipovat na 180kw/350Nm.
to musí být zážitek 250 koní na předek. určitě to má řešenou přední nápravu sofistikovaně jako Focus RS


Psal jsem, že se dá, pokud by někomu bylo serie 200k bylo málo, já osobně mám zatím serii, ale plánuji chip, protože po nějaký době je každý příděl koní málo
reagovat
JirkaRS
počet příspěvků13
datum registrace11.12.2011
Středa 07.11.2012 22:52, RE: super zvuk a dá se načipovat
rojack napsal:
Jak málo stačí k doporučení typu motoru..........


A jaký máš motor, ty? Co ty doporučíš? Já mluvím z vlastní zkušenosti...
reagovat
JirkaRS
počet příspěvků13
datum registrace11.12.2011
Středa 07.11.2012 22:54, RE: VW Passat 3C 2.0 TFSI? 1.8TSI? Nebo raději TDI?
Alda napsal:
JirkaRS napsal:
Jelikož mám O2 RS, tak za mě jdi do 2,0TFSI. dlouhodobá spotřeba 8,01l/100km, dálky za 7 - 7,5l, podle jízdy. Super zvuk a dá se nachipovat na 180kw/350Nm.
čekal bych že dálky budou v rozmezí 7,00598 - 7,49501 když je dlouhodobá 8,01


By mě zajímalo, jaký výkon máš ty a za kolik jezdíš ty? pokud teda nemáš fobii s 1,2 htp s 11l/100km na dálnici
reagovat
David V
počet příspěvků1863
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 08.11.2012 08:53, Spotřeba
Tak pokud nevadí řádově vyšší spotřeba, tak lze zvolit i V6. A zvukem to strčí do kapsy jakýkoliv 4-válec a spotřeba se nebude muset řešit se setinovou přesností.
reagovat
JirkaRS
počet příspěvků13
datum registrace11.12.2011
Čtvrtek 08.11.2012 09:04, RE: Spotřeba
David V napsal:
Tak pokud nevadí řádově vyšší spotřeba, tak lze zvolit i V6 nebo dokonce do W8. A zvukem to strčí do kapsy jakýkoliv 4-válec a spotřeba se nebude muset řešit se setinovou přesností.


Tak V6 je super, ale na tu se dotyčný neptal a W8 se v nových passatech myslím že už nedělá. A ta setinová spotřeba vychází z tohoto: http://www.spritmonitor.de/en/detail/489686.html
reagovat
David V
počet příspěvků1863
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 08.11.2012 09:13, RE: Spotřeba
JirkaRS napsal:
David V napsal:
Tak pokud nevadí řádově vyšší spotřeba, tak lze zvolit i V6 nebo dokonce do W8. A zvukem to strčí do kapsy jakýkoliv 4-válec a spotřeba se nebude muset řešit se setinovou přesností.
Tak V6 je super, ale na tu se dotyčný neptal a W8 se v nových passatech myslím že už nedělá. A ta setinová spotřeba vychází z tohoto: http://www.spritmonitor.de/en/detail/489686.html


Už jsem to zjistil, že W8 je v předchozí generaci, než se ptá a svůj příspěvek dodatečně editoval a koukám, že pozdě...
A při přechodu z 77 kW v TDi byť jen na 1.8 TSi bude podle mě docela slušný výkonový skok, že by ani nemusel hned mít dvojnásobek v podobě přeplňovaného 2-litru. Ono bude dost záležet na nabídce a stavu kusů. Asi jsou oba motory použitelné, i když VW a jeho produkty jdou trochu mimo mě.
reagovat
rojack
počet příspěvků145
datum registrace06.01.2009
Čtvrtek 08.11.2012 12:12, RE: super zvuk a dá se načipovat
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
Jak málo stačí k doporučení typu motoru..........
A jaký máš motor, ty? Co ty doporučíš? Já mluvím z vlastní zkušenosti...


No, to je právě ten problém. Buď se budu s osmnáctiletým honičem otáček trumfovat, kdo má lepší motor, kdo si sežene lepší čip, kdo vygumuje nejvíc asfaltu, ........ nebo budu doporučovat motor podle zkušeností z provozu nejlépe po nejméně 200tis. km natočených na tomto motoru, případných projevených závadách, apod....
reagovat
JirkaRS
počet příspěvků13
datum registrace11.12.2011
Čtvrtek 08.11.2012 12:21, RE: super zvuk a dá se načipovat
rojack napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
Jak málo stačí k doporučení typu motoru..........
A jaký máš motor, ty? Co ty doporučíš? Já mluvím z vlastní zkušenosti...
No, to je právě ten problém. Buď se budu s osmnáctiletým honičem otáček trumfovat, kdo má lepší motor, kdo si sežene lepší čip, kdo vygumuje nejvíc asfaltu, ........ nebo budu doporučovat motor podle zkušeností z provozu nejlépe po nejméně 200tis. km natočených na tomto motoru, případných projevených závadách, apod....


To není o honění otáček, gumování aschvaltu a chipování. Je to o tom, že když máš auto s 200 - 250 koňama, tak když máš auto naložený (rodina v autě + nějaké zavazadla), tak pak nemusíš řešit kdy a kde a co předjedu. Jedu do kopce za kamionem, před ním další, no tak podřadím a dva kamiony předjedeš dřív než řekneš švec. Je to o pasivní bezpečnosti. No a pak když je chuť, tak je to i o těch otáčkách, ale to samozřejmě na letišti nebo třeba na okruhu.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1046
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 08.11.2012 14:12, RE: super zvuk a dá se načipovat
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
Jak málo stačí k doporučení typu motoru..........
A jaký máš motor, ty? Co ty doporučíš? Já mluvím z vlastní zkušenosti...
No, to je právě ten problém. Buď se budu s osmnáctiletým honičem otáček trumfovat, kdo má lepší motor, kdo si sežene lepší čip, kdo vygumuje nejvíc asfaltu, ........ nebo budu doporučovat motor podle zkušeností z provozu nejlépe po nejméně 200tis. km natočených na tomto motoru, případných projevených závadách, apod....
To není o honění otáček, gumování aschvaltu a chipování. Je to o tom, že když máš auto s 200 - 250 koňama, tak když máš auto naložený (rodina v autě + nějaké zavazadla), tak pak nemusíš řešit kdy a kde a co předjedu. Jedu do kopce za kamionem, před ním další, no tak podřadím a dva kamiony předjedeš dřív než řekneš švec. Je to o pasivní bezpečnosti. No a pak když je chuť, tak je to i o těch otáčkách, ale to samozřejmě na letišti nebo třeba na okruhu.


Máš to Jirko celé popletené - výkon motoru pro bezpečné předjíždění spadá do aktivní bezpečnosti. Na druhé stranu zmíněné rychlé předjíždění dvou kamionů naráz je bezpečné málokdy a většinou spíše zavání hazardem (nikdy totiž nevíš, co je před tím druhým kamionem schované) .

Pro tazatele: Motor 2,0 TFSI se doporučit klidně dá, naopak 1,8 TSI bych se vyhnul - má problémové rozvody (ve firmě nám nový superb najel do výměny potkaného motoru necelých 60 tisíc km).
reagovat
JirkaRS
počet příspěvků13
datum registrace11.12.2011
Čtvrtek 08.11.2012 14:17, RE: super zvuk a dá se načipovat
Pavlik napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
Jak málo stačí k doporučení typu motoru..........
A jaký máš motor, ty? Co ty doporučíš? Já mluvím z vlastní zkušenosti...
No, to je právě ten problém. Buď se budu s osmnáctiletým honičem otáček trumfovat, kdo má lepší motor, kdo si sežene lepší čip, kdo vygumuje nejvíc asfaltu, ........ nebo budu doporučovat motor podle zkušeností z provozu nejlépe po nejméně 200tis. km natočených na tomto motoru, případných projevených závadách, apod....
To není o honění otáček, gumování aschvaltu a chipování. Je to o tom, že když máš auto s 200 - 250 koňama, tak když máš auto naložený (rodina v autě + nějaké zavazadla), tak pak nemusíš řešit kdy a kde a co předjedu. Jedu do kopce za kamionem, před ním další, no tak podřadím a dva kamiony předjedeš dřív než řekneš švec. Je to o pasivní bezpečnosti. No a pak když je chuť, tak je to i o těch otáčkách, ale to samozřejmě na letišti nebo třeba na okruhu.
Máš to Jirko celé popletené - výkon motoru pro bezpečné předjíždění spadá do aktivní bezpečnosti. Na druhé stranu zmíněné rychlé předjíždění dvou kamionů naráz je bezpečné málokdy a většinou spíše zavání hazardem (nikdy totiž nevíš, co je před tím druhým kamionem schované) . Pro tazatele: Motor 2,0 TFSI se doporučit klidně dá, naopak 1,8 TSI bych se vyhnul - má problémové rozvody (ve firmě nám nový superb najel do výměny potkaného motoru necelých 60 tisíc km).


Není náhodou aktivní bezpečnost airbag, esp, a další elektronické systémy? Jinak to předjíždění zase musí být v rámci nějakého "bezpečného předjíždění", né jak magor
reagovat
Petr S
počet příspěvků1110
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 08.11.2012 14:41, RE: super zvuk a dá se načipovat
JirkaRS napsal:
Pavlik napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
Jak málo stačí k doporučení typu motoru..........
A jaký máš motor, ty? Co ty doporučíš? Já mluvím z vlastní zkušenosti...
No, to je právě ten problém. Buď se budu s osmnáctiletým honičem otáček trumfovat, kdo má lepší motor, kdo si sežene lepší čip, kdo vygumuje nejvíc asfaltu, ........ nebo budu doporučovat motor podle zkušeností z provozu nejlépe po nejméně 200tis. km natočených na tomto motoru, případných projevených závadách, apod....
To není o honění otáček, gumování aschvaltu a chipování. Je to o tom, že když máš auto s 200 - 250 koňama, tak když máš auto naložený (rodina v autě + nějaké zavazadla), tak pak nemusíš řešit kdy a kde a co předjedu. Jedu do kopce za kamionem, před ním další, no tak podřadím a dva kamiony předjedeš dřív než řekneš švec. Je to o pasivní bezpečnosti. No a pak když je chuť, tak je to i o těch otáčkách, ale to samozřejmě na letišti nebo třeba na okruhu.
Máš to Jirko celé popletené - výkon motoru pro bezpečné předjíždění spadá do aktivní bezpečnosti. Na druhé stranu zmíněné rychlé předjíždění dvou kamionů naráz je bezpečné málokdy a většinou spíše zavání hazardem (nikdy totiž nevíš, co je před tím druhým kamionem schované) . Pro tazatele: Motor 2,0 TFSI se doporučit klidně dá, naopak 1,8 TSI bych se vyhnul - má problémové rozvody (ve firmě nám nový superb najel do výměny potkaného motoru necelých 60 tisíc km).
Není náhodou aktivní bezpečnost airbag, esp, a další elektronické systémy? Jinak to předjíždění zase musí být v rámci nějakého "bezpečného předjíždění", né jak magor


To mas jednoduchy. Aktivni bezpecnost znamena, ze "prvek" pomaha predchazet nehode. Pasivni pomaha zmirnit nasledky nehody kdyz uz k ni dojde. A ted mas dost informaci k tomu abys spravne rozradil kam patri, Airbag, ESP, motor atd.

K tomu motoru, tam si nejsem jist jestli silny motor jednoznacne prispiva k bezpecnosti. Pokud ho ma v aute nekdo kdo predjizdi cokoli a kdykoli... Kdyz je to preci tak bezpecne.
reagovat
David V
počet příspěvků1863
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 08.11.2012 15:19, RE: super zvuk a dá se načipovat
Petr S napsal:
JirkaRS napsal:
Pavlik napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
Jak málo stačí k doporučení typu motoru..........
A jaký máš motor, ty? Co ty doporučíš? Já mluvím z vlastní zkušenosti...
No, to je právě ten problém. Buď se budu s osmnáctiletým honičem otáček trumfovat, kdo má lepší motor, kdo si sežene lepší čip, kdo vygumuje nejvíc asfaltu, ........ nebo budu doporučovat motor podle zkušeností z provozu nejlépe po nejméně 200tis. km natočených na tomto motoru, případných projevených závadách, apod....
To není o honění otáček, gumování aschvaltu a chipování. Je to o tom, že když máš auto s 200 - 250 koňama, tak když máš auto naložený (rodina v autě + nějaké zavazadla), tak pak nemusíš řešit kdy a kde a co předjedu. Jedu do kopce za kamionem, před ním další, no tak podřadím a dva kamiony předjedeš dřív než řekneš švec. Je to o pasivní bezpečnosti. No a pak když je chuť, tak je to i o těch otáčkách, ale to samozřejmě na letišti nebo třeba na okruhu.
Máš to Jirko celé popletené - výkon motoru pro bezpečné předjíždění spadá do aktivní bezpečnosti. Na druhé stranu zmíněné rychlé předjíždění dvou kamionů naráz je bezpečné málokdy a většinou spíše zavání hazardem (nikdy totiž nevíš, co je před tím druhým kamionem schované) . Pro tazatele: Motor 2,0 TFSI se doporučit klidně dá, naopak 1,8 TSI bych se vyhnul - má problémové rozvody (ve firmě nám nový superb najel do výměny potkaného motoru necelých 60 tisíc km).
Není náhodou aktivní bezpečnost airbag, esp, a další elektronické systémy? Jinak to předjíždění zase musí být v rámci nějakého "bezpečného předjíždění", né jak magor
To mas jednoduchy. Aktivni bezpecnost znamena, ze "prvek" pomaha predchazet nehode. Pasivni pomaha zmirnit nasledky nehody kdyz uz k ni dojde. A ted mas dost informaci k tomu abys spravne rozradil kam patri, Airbag, ESP, motor atd.K tomu motoru, tam si nejsem jist jestli silny motor jednoznacne prispiva k bezpecnosti. Pokud ho ma v aute nekdo kdo predjizdi cokoli a kdykoli... Kdyz je to preci tak bezpecne.


Přesně tak, pokud to dojde do stádia, že to řidič řeší stylem, tohle ještě stihnu, tak se o žádnou aktivní bezpečnost nejedná. Na druhé straně souhlasím s tím, že je lepší výkonovou rezervu mít a předjížděcí manévry zkracovat. Bohužel to s sebou opravdu nese pokušení v předjíždění delších kolon, což občas udělám taky. Ono stačí pár slabých aut a kamion jedoucí 75-80 do mírného kopce, kde s edo předjíždění nikdo nepustí byť je dobrý rozhled. Druhým nešvarem, který k tomu ponouká, je dodržování malýh rozestupů. Když nehodlám předjíždět, tak před sebou nechám dost místa pro někoho, kdy se plazit nechce. Člověk by to po autě přeskákal, ale když jedou jak vláček, tak se špatně vrací do pruhu, a to se najdou magoři, kteří jsou schopni to místo zavřít.
Prosím Vás předjíždění není osobní záležitost, někdo jede rychleji a někdo pomaleji s výkonem motoru to nemusí souviset, tak se navzájem nepruďme. Třeba za prasárnu považuji zbytečně brzké připojování ve stoupacích pruzích, když se zezadu rychle blíží osamocené auto, za kterým je volno. Párkrát jsem byl svědkem, že předčasně se řidič z pravého zažřadil do průjezdného a zenmožnil tím naprosto bezproblémové předjetí.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Pátek 09.11.2012 09:03, RE: super zvuk a dá se načipovat
David V napsal:
Petr S napsal:
JirkaRS napsal:
Pavlik napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
JirkaRS napsal:
rojack napsal:
Jak málo stačí k doporučení typu motoru..........
A jaký máš motor, ty? Co ty doporučíš? Já mluvím z vlastní zkušenosti...
No, to je právě ten problém. Buď se budu s osmnáctiletým honičem otáček trumfovat, kdo má lepší motor, kdo si sežene lepší čip, kdo vygumuje nejvíc asfaltu, ........ nebo budu doporučovat motor podle zkušeností z provozu nejlépe po nejméně 200tis. km natočených na tomto motoru, případných projevených závadách, apod....
To není o honění otáček, gumování aschvaltu a chipování. Je to o tom, že když máš auto s 200 - 250 koňama, tak když máš auto naložený (rodina v autě + nějaké zavazadla), tak pak nemusíš řešit kdy a kde a co předjedu. Jedu do kopce za kamionem, před ním další, no tak podřadím a dva kamiony předjedeš dřív než řekneš švec. Je to o pasivní bezpečnosti. No a pak když je chuť, tak je to i o těch otáčkách, ale to samozřejmě na letišti nebo třeba na okruhu.
Máš to Jirko celé popletené - výkon motoru pro bezpečné předjíždění spadá do aktivní bezpečnosti. Na druhé stranu zmíněné rychlé předjíždění dvou kamionů naráz je bezpečné málokdy a většinou spíše zavání hazardem (nikdy totiž nevíš, co je před tím druhým kamionem schované) . Pro tazatele: Motor 2,0 TFSI se doporučit klidně dá, naopak 1,8 TSI bych se vyhnul - má problémové rozvody (ve firmě nám nový superb najel do výměny potkaného motoru necelých 60 tisíc km).
Není náhodou aktivní bezpečnost airbag, esp, a další elektronické systémy? Jinak to předjíždění zase musí být v rámci nějakého "bezpečného předjíždění", né jak magor
To mas jednoduchy. Aktivni bezpecnost znamena, ze "prvek" pomaha predchazet nehode. Pasivni pomaha zmirnit nasledky nehody kdyz uz k ni dojde. A ted mas dost informaci k tomu abys spravne rozradil kam patri, Airbag, ESP, motor atd.K tomu motoru, tam si nejsem jist jestli silny motor jednoznacne prispiva k bezpecnosti. Pokud ho ma v aute nekdo kdo predjizdi cokoli a kdykoli... Kdyz je to preci tak bezpecne.
Přesně tak, pokud to dojde do stádia, že to řidič řeší stylem, tohle ještě stihnu, tak se o žádnou aktivní bezpečnost nejedná. Na druhé straně souhlasím s tím, že je lepší výkonovou rezervu mít a předjížděcí manévry zkracovat. Bohužel to s sebou opravdu nese pokušení v předjíždění delších kolon, což občas udělám taky. Ono stačí pár slabých aut a kamion jedoucí 75-80 do mírného kopce, kde s edo předjíždění nikdo nepustí byť je dobrý rozhled. Druhým nešvarem, který k tomu ponouká, je dodržování malýh rozestupů. Když nehodlám předjíždět, tak před sebou nechám dost místa pro někoho, kdy se plazit nechce. Člověk by to po autě přeskákal, ale když jedou jak vláček, tak se špatně vrací do pruhu, a to se najdou magoři, kteří jsou schopni to místo zavřít. Prosím Vás předjíždění není osobní záležitost, někdo jede rychleji a někdo pomaleji s výkonem motoru to nemusí souviset, tak se navzájem nepruďme. Třeba za prasárnu považuji zbytečně brzké připojování ve stoupacích pruzích, když se zezadu rychle blíží osamocené auto, za kterým je volno. Párkrát jsem byl svědkem, že předčasně se řidič z pravého zažřadil do průjezdného a zenmožnil tím naprosto bezproblémové předjetí.


Přesně tohle mě dokáže vytočit k nepříčetnosti - hlemejždi se plazí, předjíždět nechtějí (nebo na to memaj káru nebo koule), ale pustit auto, který ten vláček na dvakrát nebo na třikrát přeskáče, nechtějí. Naschvál to zavřou, a ještě troubí. Razím heslo: buďto jeď, nebo nech jet toho, kdo chce.
reagovat
TomikBass
počet příspěvků3
datum registrace07.11.2012
Pátek 09.11.2012 09:50, postřehy
Pěkný den,
díky všem za postřehy, byť celá diskuse spadla do polemizování o předjíždění:) Co se týká šestiválcového motoru, myslím že v benzínu se do 3C nedělají, nebo se mýlím? Každopádně bych raději 4 válce. Z několika zdrojů jsem už slyšel, že motory 1.8TSi mají nějaké problémy, jak zde psal kolega s tím Superbem. Nejvíce mě láká ten 2.0 TSi, takže si asi zkusím počíhat na něj. Bude taky záležet jaká bude nabídka ojetin, protože benzínových passatů není moc.
Ještě bych se rád zeptal, jestli někdo nevlastní motor 2.0 FSI v 3C a případně měl možnost vyzkoušet i motor 2.0Tsi (nebo obráceně:)) Vim, že atmosféra vs. turbo bude rozdíl, nicméně by mě zajímalo subjektivní zhodnocení majitele 2.0FSI, třeba zda se dá s plně naloženým autem bezpečně předjet:) Také může dotyčný zhodnotit spotřebu a celkové chování motoru.
Díky pokud se někdo takový najde, hezký den všem.

Tomáš
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 09.11.2012 15:18, RE: postřehy
TomikBass napsal:
Pěkný den,díky všem za postřehy, byť celá diskuse spadla do polemizování o předjíždění:) Co se týká šestiválcového motoru, myslím že v benzínu se do 3C nedělají, nebo se mýlím? Každopádně bych raději 4 válce. Z několika zdrojů jsem už slyšel, že motory 1.8TSi mají nějaké problémy, jak zde psal kolega s tím Superbem. Nejvíce mě láká ten 2.0 TSi, takže si asi zkusím počíhat na něj. Bude taky záležet jaká bude nabídka ojetin, protože benzínových passatů není moc. Ještě bych se rád zeptal, jestli někdo nevlastní motor 2.0 FSI v 3C a případně měl možnost vyzkoušet i motor 2.0Tsi (nebo obráceně:)) Vim, že atmosféra vs. turbo bude rozdíl, nicméně by mě zajímalo subjektivní zhodnocení majitele 2.0FSI, třeba zda se dá s plně naloženým autem bezpečně předjet:) Také může dotyčný zhodnotit spotřebu a celkové chování motoru. Díky pokud se někdo takový najde, hezký den všem.Tomáš


jasně že se do Pašíka V6ky dávají, 3.2 a 3.6, ona bájná dálniční stíhačka našich uberpolicistů ale obojí jen s DSG a ve ´´čtyřkolce´´. nicméně jsou za zajímavé ceny a obvykle v maxi výbavě.
PS pozdravuj Achmeda I kill you
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.