0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat Variant 1,9 TDI po 200 tis. km.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:09, RE: dobrá recenze
anonym napsal:
ANO, tak takové recenze by se zde měly objevovat. Myslím si, že Passata popsal pisatel dokonale a objektivně. Souhlasím s tím, že šetrný němec neprodá auto, aniž by s ním najezdil 100 tis. km. Sám sleduji ceny ojetin v německu a kolikrát se divím, že auta s hodně najetými kilometramy stojí v D stejně nebo více než u nás. Při dnešní kvalitě zpracování materiálů v interiéru většiny aut se nedivím, že se dají i vraky upravit do hodně slušného stavu. Pak se někdo diví, že jsou Passáty křápy, kterým ...
šetrný němec auto neprodá pod 100 tis ? Chápu že ne všichni se mohou orientovat, ale když nevíte, nepište. V německu jsou velmi drahé pojistky, proto když auto jen ťuknete, je lepší ho prodat. Rozumíte rozdílu ?? Kilometry s tim nemaji nic společného !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:11, RE: dobrá recenze
anonym napsal:
ANO, tak takové recenze by se zde měly objevovat. Myslím si, že Passata popsal pisatel dokonale a objektivně. Souhlasím s tím, že šetrný němec neprodá auto, aniž by s ním najezdil 100 tis. km. Sám sleduji ceny ojetin v německu a kolikrát se divím, že auta s hodně najetými kilometramy stojí v D stejně nebo více než u nás. Při dnešní kvalitě zpracování materiálů v interiéru většiny aut se nedivím, že se dají i vraky upravit do hodně slušného stavu. Pak se někdo diví, že jsou Passáty křápy, kterým ...
Tak, ono je to všeobecná záležitost. Jeden by řekl, že v Německu mají auta jen důchodci na nákup. Od blbečka "f-adidasu-a-ve-zlatejch-řetězech-voe" fakt důvěryhodná informace, ale spousta lidí se takhle pořád a pořád nechává tahat za fusekle a snad tomu i věří. Ale aby v tom nebyly jen bazary. Nedavno jsem byl v autorizovaném servisu (Auta Tábor - Škoda, VW) a padlo mi tam do oka celkem pěkné, dle cedule málo jeté a dle obsluhy i nebourané Punto. Z blízka už tak pěkné nebylo a když jsem se zeptal, proč má nový lak, byl jsem ujišťován, že to auto je fakt nebourané, že ho jen přestříkali - dobrý joke, ne ? I lama jako já poznala, že bylo minimálně "lehce-ťuklý-na-předek-woe". Mohou si být jistí, že jim dělám reklamu kudy chodím a auto bych u nich z principu nekoupil ani nové !

Mimochodem, připojuji se k ostatním - moc dobrá recenze !

JP
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:12, RE: bez předmětu
anonym napsal:
takze k tem autum z ciziny, tam jsou jeste drahsi jak u nas a je rozdil koupit zborku tam a tady, ve vysledku je zde kupovana a opravena levnejsi (NEHADEJTE SE JE TO TAK) a ten technicak si dopravka nechava, nechava a nechava a proc to vsechno tak je a ne jinak, protze pepa do toho bazaru jezdi uz 10 let a vzdy jak se tam ukaze tak tamn necha 500 000 az 1 000 000 ( mnozstevni sleva a bonus vernemu zakaznikovi), zna karosare a mechose a lakyrniky ve svem okoli a ma vlastni odtahovku atd. atd., ta...
Chtěm jsem nezasvěceným vysvětlit, jak to chodí, ale udělal jsi to sice svou pusou :)) ale za mě. Kolega píše pravdu. Pokud nevěříte, zkuste sami, ono jen na tom co projedete, než najdete......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:13, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Pěkná recenze, kritická, čtivá a roumná. Po dlouhé době jsem se nedozvěděl nic o spotřebě TDI kolem 4,5l (čemuž nevěřím)
pozor je TDI a TDI klasicke TDI s primim strikem a rotacnim cerpadlem fakt je schopne jet za 4,5 ale jedete s tim uz fakt na hrane jak s traktorem a motoru uz se to vyslovene nelíbí, zatimco TDI typu PD čerpadlo tryska za tak směšnou hodnotu fakt nejede, už výkon 96kw se u 1,9 musí nekde podepsat a navíc 4,5 litru může dosáhnout lehký golf atd. passat fakt ne když se k tomu chovate jako člověk tzn. 1600 - 2500ot.
jinak recenze pekná cau
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:19, RE: bez předmětu
anonym napsal:
takze k tem autum z ciziny, tam jsou jeste drahsi jak u nas a je rozdil koupit zborku tam a tady, ve vysledku je zde kupovana a opravena levnejsi (NEHADEJTE SE JE TO TAK) a ten technicak si dopravka nechava, nechava a nechava a proc to vsechno tak je a ne jinak, protze pepa do toho bazaru jezdi uz 10 let a vzdy jak se tam ukaze tak tamn necha 500 000 az 1 000 000 ( mnozstevni sleva a bonus vernemu zakaznikovi), zna karosare a mechose a lakyrniky ve svem okoli a ma vlastni odtahovku atd. atd., ta...
to je přesný.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:20, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Pěkná recenze, kritická, čtivá a roumná. Po dlouhé době jsem se nedozvěděl nic o spotřebě TDI kolem 4,5l (čemuž nevěřím)
Souhlasím, zajímavá a dobře recenze. K té spotřebě: mám Octavia TDI 66kW (2002) a jezdím svižně těsně přes 5 litrů, když se sunu po pěkných silnicích 90, spotřebuji něco málo přes 4 litry. Je to moje druhá Octavie a u té první to bylo obdobné...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:21, RE: "Všichni jezdí předpisově"
anonym napsal:
Ad ten, kdo má 4,5 l a klobouk:
ve městě na křižovatkách jsem z nich většinou vypadl dřív než ti ve vedlejších pruzích. Žádný klobouk.
Praha - Špindl na 145 km cca 1:35 - 1:40.
Praha - Garmisch cca 500 km, ještě bez obchvatu Plzně a bez dálnice za Rozvadovem v noci cca 5 hodin.
Správný automacho to samozřejmě dělá za půlku, ale stejně myslím, že na klobouk to není. Dělám ale sport, v němž si rychlosti užiju celkem dost, a tak nemám potřebu dokazovat si něco na silnici v provozu. To už je nicméně...
Prosím vás lidi, napište mi kde jezdíte. Já jsem ze středočeského kraje a nikde jsem vás tady neviděl.
Všichni sem pořád píšou, jak jezdí dle předpisů, ale já jsem vás nikde nepotkal. Jezdím denně do zaměstnání téměř 60km a téměř nikdo nejede jak má. Já jezdím podle potřeby a situace. Když mám volnou cestu a spěchám, tak jedu klidně 130 (nikoho neohrožuji a neomezuji) Když to nejde, tak nepředjíždím za každou cenu. Mám silné auto a mnohdy se mi stává, že např. řidič fábie nemůže přenést přes srdce, že ho někdo předjíždí a záměrně zrychluje. Nedávno se mi to stalo taky, vyhodil jsem blinkr, začal přejíždět fábii a ten přede mnou začal ihned přidávat. V protisměru se objevilo auto a já musel ještě podřadit abych to stihnul. Říkal jsem si " chce mě zabít" ???? Po několika kilometrech jsme museli zastavit na světlech, vystoupil jsem, vytáhnul obchodního zástupce nějakého pivovaru za kravatu z jeho silného HTP a dal jsem mu ránu, že mi visel v ruce jak papír. Poté jsem ihned nasednul do auta a odjel, protože jsme tam brzdili provoz. Obchoďáček na mě může klidně podat i trestní oznámení (toho se nebojím), ale já vím, že jsem motorismu prokázal službu. Někomu z vás se to může zdát moc hrubé, ale do budoucna to jinak nepůjde, ahoj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:49, RE: Prevodovka
mufik.martin napsal:
Ani jsem nevedel, ze se do passata 96kw daval petikvalt. Myslel jsem, ze tuhle prasecinu udelali jen Superbu, aby nekonkuroval tolik VW. Jak to tedy bylo? 6 ti kvalt byl k tomuto motoru za priplatek? Protoze uz PD 85kw melo 6tikvalt, tak proc vykonejsi varianty byly s petikvaltem?A pak posledni dotaz, jaky je o u Passata rozdil mezi 5 a 6 ti kvaltem? Toci 5 ti kvalt a 6 ti kvalt pri 130 stejne otacky a jen 6 ti kvalt ma rychlosti blize u sebe, nebo prvnich 5 rychlosti je absolutne identickych a ...
"Myslel jsem, ze tuhle prasecinu udelali jen Superbu, aby nekonkuroval tolik VW."

Jistě, někde to psali na internetu a Vy to vydáváte za obecnou pravdu. Sklutečně si mylsíte že tohleto má zásadní vliv na odbyt ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:58, RE: Prevodovka
anonym napsal:
"Myslel jsem, ze tuhle prasecinu udelali jen Superbu, aby nekonkuroval tolik VW."

Jistě, někde to psali na internetu a Vy to vydáváte za obecnou pravdu. Sklutečně si mylsíte že tohleto má zásadní vliv na odbyt ?
Věř mi, že kdyby SuperBu daly 6° převodovku k 1.9TDI 96kw a dělali by se taky ve verzi kombi, to bys viděl, jak by prodejnost passatů výrazně klesla!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 12:59, RE: Prevodovka
anonym napsal:
"Myslel jsem, ze tuhle prasecinu udelali jen Superbu, aby nekonkuroval tolik VW."

Jistě, někde to psali na internetu a Vy to vydáváte za obecnou pravdu. Sklutečně si mylsíte že tohleto má zásadní vliv na odbyt ?
Taky jsem myslel, že do 96 kw TDi Passata dávali jen 6 kvalt. S 5 rychlostma to pak na dálnici moc teda není. 6 kvalt točí při 130 km/h jen 2100 ot./min, to je potom pohodlný cestování.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 13:20, RE: "Všichni jezdí předpisově"
anonym napsal:
Prosím vás lidi, napište mi kde jezdíte. Já jsem ze středočeského kraje a nikde jsem vás tady neviděl.
Všichni sem pořád píšou, jak jezdí dle předpisů, ale já jsem vás nikde nepotkal. Jezdím denně do zaměstnání téměř 60km a téměř nikdo nejede jak má. Já jezdím podle potřeby a situace. Když mám volnou cestu a spěchám, tak jedu klidně 130 (nikoho neohrožuji a neomezuji) Když to nejde, tak nepředjíždím za každou cenu. Mám silné auto a mnohdy se mi stává, že např. řidič fábie nemůže přenést př...
Díky,... udělal jsi pro bezpečnost dobrý počin ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 13:21, RE: Prevodovka
zigi napsal:
Věř mi, že kdyby SuperBu daly 6° převodovku k 1.9TDI 96kw a dělali by se taky ve verzi kombi, to bys viděl, jak by prodejnost passatů výrazně klesla!!!
Když už, tak se píše dali s měkkým i.

Je velmi úsměvné poslouchat názory marketingových expertů na auta, co nezvládají základní pravidla pravopisu a vyšijou takovouhle hrubku. Myslet si samozřejmě můžete co chcete, mně ovšem způsobíte leda křeč bránice))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 13:29, RE: Prevodovka
anonym napsal:
"Myslel jsem, ze tuhle prasecinu udelali jen Superbu, aby nekonkuroval tolik VW."

Jistě, někde to psali na internetu a Vy to vydáváte za obecnou pravdu. Sklutečně si mylsíte že tohleto má zásadní vliv na odbyt ?
V podstate ma pravdu. Skodovka smi pouzit pouze horsi technologie nez materske VW nerkuli Audi, takze Superb nedostal sestikvalt, nedostal 2.5TDI 132kW, nedostal novy 3.0 V6 jako Audi, nedostal 4Motion a dalsi. Proste Skodovka je lacina znacka koncernu a jako takova nektere vyssi prvky vybavy nedostava.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 13:30, RE: Prevodovka
mufik.martin napsal:
Ani jsem nevedel, ze se do passata 96kw daval petikvalt. Myslel jsem, ze tuhle prasecinu udelali jen Superbu, aby nekonkuroval tolik VW. Jak to tedy bylo? 6 ti kvalt byl k tomuto motoru za priplatek? Protoze uz PD 85kw melo 6tikvalt, tak proc vykonejsi varianty byly s petikvaltem?A pak posledni dotaz, jaky je o u Passata rozdil mezi 5 a 6 ti kvaltem? Toci 5 ti kvalt a 6 ti kvalt pri 130 stejne otacky a jen 6 ti kvalt ma rychlosti blize u sebe, nebo prvnich 5 rychlosti je absolutne identickych a ...
Sestikvalt dostal Passat k 1.9TDI 96kW tusim od modeloveho roku 2003 (nekde cca polovina 2002), sesty kvalt neni prilepeny k petce (petka u sestikvaltu toci vice nez u petikvaltu), ale sestka je samozrejme "delsi".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 14:19, Jakou jste mel Hondu?
Pro uplnost, coby Hondare, by me zajimalo, co jste mel za Hondu
diky jc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 14:58, Nový passat
Mám služební passat poslední generace, oproti vozu popisovaném v článku se výrazně vylepšily jízdní vlastnosti i mimo dálnici - auto sedí perfektně v zatáčkách a taky dobře brzdí. Motor 2.0 TDI 103 kW je dost hlučný, poskytuje dobrou dynamiku (na závodění ale není), spotřeba cca 6,2 l. Proti předposlední generaci mi nový passat přijde i víc robustní - v tom mi připomíná původní model z první poloviny 90. let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 14:58, Nový passat
Mám služební passat poslední generace, oproti vozu popisovaném v článku se výrazně vylepšily jízdní vlastnosti i mimo dálnici - auto sedí perfektně v zatáčkách a taky dobře brzdí. Motor 2.0 TDI 103 kW je dost hlučný, poskytuje dobrou dynamiku (na závodění ale není), spotřeba cca 6,2 l. Proti předposlední generaci mi nový passat přijde i víc robustní - v tom mi připomíná původní model z první poloviny 90. let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 14:58, Nový passat
Mám služební passat poslední generace, oproti vozu popisovaném v článku se výrazně vylepšily jízdní vlastnosti i mimo dálnici - auto sedí perfektně v zatáčkách a taky dobře brzdí. Motor 2.0 TDI 103 kW je dost hlučný, poskytuje dobrou dynamiku (na závodění ale není), spotřeba cca 6,2 l. Proti předposlední generaci mi nový passat přijde i víc robustní - v tom mi připomíná původní model z první poloviny 90. let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 15:04, článku chybí fanatismus
Pane Vaculíku, tak a ne jinak má vypadat objektivní kritická recenze čehokoli !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.07.2007 15:13, RE: Prevodovka
anonym napsal:
V podstate ma pravdu. Skodovka smi pouzit pouze horsi technologie nez materske VW nerkuli Audi, takze Superb nedostal sestikvalt, nedostal 2.5TDI 132kW, nedostal novy 3.0 V6 jako Audi, nedostal 4Motion a dalsi. Proste Skodovka je lacina znacka koncernu a jako takova nektere vyssi prvky vybavy nedostava.
proc by mel VW vyrabet dve identicke auta? kdyby dali stejnou techniku do skody , seatu jak do passatu tak by byli i v jine cenove kategorii. Renault tez nestrka do loganu posledni techniku, protoze ho chce prodavat za nizsi cenu jak megane. My jen muzeme byt radi ze VW nevyrabi v skodovce uplne lacine auta, ale slusne konkurenta francousu a asiatu. kdyby ji tenkrat koupil renault tak by jsme stale prodavali felicii z technikou stareho megane
reagovat
  1 2 3 ... 10




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.