0
zpět
 

diskuze k tématu: Skrytá vada při koupi ojetého vozidla

kategorie zařazení tématu: poradna, ostatní, německá vozidla
Jan26
počet příspěvků1
datum registrace19.04.2017
Středa 19.04.2017 17:19, Skryté vady na automobilu
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Koupily jsme cca před třemi měsíci Seat Alhambra 1.9 tdi r.v. 2003 z bazaru, auto je dovoz z Německa. A nevím, zda se dají uplatnit vady na autě jako skryté: (nefunkční prave zrcadko, respektive nejde nastavit do požadované polohy pro jízdu, zamykání u auta, které se též projevilo až po třech mesicich a teď nejnověji poloosa). Zajímalo by mne jen jestli se dané vady, které se objevily až teď dají považovat za vady skryté či vady způsobené běžným užíváním vozidla.

Mockrát předem děkuji za radu.
Jan Grepl
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Středa 19.04.2017 17:46, RE: Skryté vady na automobilu
Jan26 napsal:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Koupily jsme cca před třemi měsíci Seat Alhambra 1.9 tdi r.v. 2003 z bazaru, auto je dovoz z Německa. A nevím, zda se dají uplatnit vady na autě jako skryté: (nefunkční prave zrcadko, respektive nejde nastavit do požadované polohy pro jízdu, zamykání u auta, které se též projevilo až po třech mesicich a teď nejnověji poloosa). Zajímalo by mne jen jestli se dané vady, které se objevily až teď dají považovat za vady skryté či vady způsobené běžným užíváním vozidla. Mockrát předem děkuji za radu. Jan Grepl


pokud jste si v lednu koupili 14 let staré auto,a ted v dubnu přestalo jít zrcátko určitě se nejedná o skrytou vadu ale prostě elektronika která odešla.

Pokud odešlo zamykání (předpokládám,že centrál dálkou),a tři měsíce fungovalo,tak opět..odešla pravděpodobně Řj - nejedná se o skrytou vadu.Jiná věc by byla pokud by vozidlo již v době koupě vykazovalo problémy s zamykáním (jednou se nezamče.pětkrát ano).

poloosa - 14 let starý mechanický díl - tam vůbec výrobce nepočítá,že bude po 14 letech plnit stále svou vlastnost v plném rozsahu.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Středa 19.04.2017 22:16, RE: Skryté vady na automobilu
Jan26 napsal:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Koupily jsme cca před třemi měsíci Seat Alhambra 1.9 tdi r.v. 2003 z bazaru, auto je dovoz z Německa. A nevím, zda se dají uplatnit vady na autě jako skryté: (nefunkční prave zrcadko, respektive nejde nastavit do požadované polohy pro jízdu, zamykání u auta, které se též projevilo až po třech mesicich a teď nejnověji poloosa). Zajímalo by mne jen jestli se dané vady, které se objevily až teď dají považovat za vady skryté či vady způsobené běžným užíváním vozidla. Mockrát předem děkuji za radu. Jan Grepl



To je strašný, tuto
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 19.04.2017 23:04, RE: Skryté vady na automobilu
Jan26 napsal:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Koupily jsme cca před třemi měsíci Seat Alhambra 1.9 tdi r.v. 2003 z bazaru, auto je dovoz z Německa. A nevím, zda se dají uplatnit vady na autě jako skryté: (nefunkční prave zrcadko, respektive nejde nastavit do požadované polohy pro jízdu, zamykání u auta, které se též projevilo až po třech mesicich a teď nejnověji poloosa). Zajímalo by mne jen jestli se dané vady, které se objevily až teď dají považovat za vady skryté či vady způsobené běžným užíváním vozidla. Mockrát předem děkuji za radu. Jan Grepl


a pak prodejte někomu 14 let starou ojetinu, když po světě chodí takoví vychytralci co si myslí že na to je záruka jak na nové
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Čtvrtek 20.04.2017 03:00, RE: Skryté vady na automobilu
Humusus napsal:
Jan26 napsal:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Koupily jsme cca před třemi měsíci Seat Alhambra 1.9 tdi r.v. 2003 z bazaru, auto je dovoz z Německa. A nevím, zda se dají uplatnit vady na autě jako skryté: (nefunkční prave zrcadko, respektive nejde nastavit do požadované polohy pro jízdu, zamykání u auta, které se též projevilo až po třech mesicich a teď nejnověji poloosa). Zajímalo by mne jen jestli se dané vady, které se objevily až teď dají považovat za vady skryté či vady způsobené běžným užíváním vozidla. Mockrát předem děkuji za radu. Jan Grepl
a pak prodejte někomu 14 let starou ojetinu, když po světě chodí takoví vychytralci co si myslí že na to je záruka jak na nové


navíc řešit u auta s pořizovací cenou kolem 800 000.-kč položky za pár tisíckorun pomalu k soudu jako skrytou vadu mi přijde trochu zcestné....pokud si kupuji auto v cenové kategorii k milionu,tak přece neřeším takový prkotiny.....(neřeším že je to 14let starý..neřešil bych to ani u 5 let starýho auta).
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Čtvrtek 20.04.2017 09:47, RE: Skryté vady na automobilu
Jan26 napsal:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Koupily jsme cca před třemi měsíci Seat Alhambra 1.9 tdi r.v. 2003 z bazaru, auto je dovoz z Německa. A nevím, zda se dají uplatnit vady na autě jako skryté: (nefunkční prave zrcadko, respektive nejde nastavit do požadované polohy pro jízdu, zamykání u auta, které se též projevilo až po třech mesicich a teď nejnověji poloosa). Zajímalo by mne jen jestli se dané vady, které se objevily až teď dají považovat za vady skryté či vady způsobené běžným užíváním vozidla. Mockrát předem děkuji za radu.Jan Grepl


TVL, to by mě fakt nenapadlo, něco z toho zkoušet reklamovat, ti lidi jsou fakt divní.Oni už nemají soudnost a myslí si že je to auto v zárucce jako z autosalonu...
reagovat
hannycka
počet příspěvků5
datum registrace19.05.2017
Pátek 19.05.2017 09:01, Reklamace.
Prosím o Váš názor - koupila jsem Felicii, starou 20 let, sice s kosmetickými vadami - nevadí mi, souhlasila jsem, ale motorově dle prodejce v pořádku, STK platná ještě 15 měsíců. S prodejcem jsem se v ní svezla, a už tehdy se mi zdálo, že se pomalu rozjíždím, ale shodli jsme se na tom, že nejsem na tuto spojku zvyklá, že to se poddá. Už od prvního dne se mi zdálo, že nezabírá jednička a dvojka, auto se jakoby nechtělo rozjet, rozjíždělo se hodně pomalu, což vadilo hlavně na křižovatkách, kde jsem zdržovala. Pokud jsem hodně brzy zařadila trojku, auto se jakoby chytlo a jelo už dobře - tyto potíže jsem stále přisuzovala nezvyku na toto auto. Zdůrazňuji, že jsem zkušená řidička, která řídí již třicet let, odřídila jsem několik aut a nikdy jsem se spojkou neměla problém, vždycky jsem si rychle zvykla. Avšak po třech dnech provozu, tedy necelý týden od koupě mi auto přestalo jet úplně, nerozjíždělo se skoro vůbec, spojka začala srmdět a už jsem nezařadila. Auto jsem nechala odtáhnout do servisu, tam mi sdělili, že je spojka totálně v háji. Kontaktovala jsem prodejce, ten se brání, spojka prý byla dělaná před rokem, ale prý zařídí odtah a opravu u něho v jeho servisu, ale nemá se k placení, o skryté vadě nechce slyšet, auto prý bylo v pořádku a pojízdné, když jsem ho přebírala a navíc máme ve smlouvě, že vzhledem ke stáří vozu mohou nastat další problémy... jenže mně se nezdá, že bych mohla totálně odrovnat spojku za tři dny provozu, obzvlášť, když už mám něco řízení za sebou. Poraďte mi, jak mám postupovat dále. Děkuji. Hanka.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pátek 19.05.2017 11:56, Pragmaticky
Vyměnil bych spojku, což je běžný spotřební díl podléhající opotřebení, na své vlastní náklady a v servise, kam obvykle jezdím.
Co čekáte od 20-ti letého auta, za které jste zaplatila několik procent jeho původní pořizovací hodnoty?
Nejde mi dohromady zkušená řidička a prokluzující spojka. To jste přeci musela poznat, že náběh otáček motoru jaksi neodpovídá zrychlování...
Jestli je špatná na Feldě jen spojka, tak to jste to ještě vyhrála....
reagovat
hannycka
počet příspěvků5
datum registrace19.05.2017
Pátek 19.05.2017 12:20, Skrytá vada
Samozřejmě, že nečekám zázrak, auto bylo zakoupeno pouze na dojetí do STK, neřeším korozi, či opotřebované jiné díly, kosmetické vady už vůbec ne a s tím, že budou potřeba nějaké další opravy jsem sice počítala, proto jsem pořizovala felicii, kde jsou náhradní díly levné.... ovšem dát po třech dnech užívání polovinu ceny vozu jen za opravu, tak to jsem tedy opravdu nečekala.... Co se týče prokluzující spojky - ačkoliv jsem měla v užívání během třiceti let postupně asi 6 vozů, u žádného z nich mne spojka nikdy nezlobila a protože jsem v této oblasti amatér, prokluzující spojku jsem tedy fakt nepoznala, navíc po ujištění majitele, že "je to jen o zvyk"......
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pátek 19.05.2017 12:39, Spojka
Koukl jsem se na net a spojka stojí 1500 Kč. Myslím, že není o čem diskutovat.
reagovat
hannycka
počet příspěvků5
datum registrace19.05.2017
Pátek 19.05.2017 13:45, Spojka
Tak to je omyl, kdyby to bylo 1500 tak to rozhodně nebudu řešit. Ale v servisu mi oznámili cenu i s prací 4 až 5 tisíc.... a to už teda řeším. Bývalý majitel mi sdělil, že má známého, který mu to opraví za 2500.... tak asi tak.... ta vaše cena je asi jen za díl, ale já musím zaplatit i práci..... a v servisu mi řekli, že se to musí vyměnit celé....
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1009
datum registrace23.04.2014
Pátek 19.05.2017 15:44, RE:
David V má pravdu.
Rozumím tomu, že vyměnit na felicii spojku je cca 5000Kč i s prací, ale jsou to ceny, kde spojkové sady jiných aut začínají...
Koupila jste odhadem 20 let staré auto za 10% původní hodnoty (tipuji 30t kč). Opotřebenou spojku lze poznat při zkušební jízdě a vy jste to vpodstatě téměř odhalila. I když v prvním příspěvku píšete že nechcete dát polovinu ceny vozu za opravu. To jste opravdu koupila feldu za deset a řešíte, že má spojku po smrti? Za deset tisíc si dneska stěží koupíte fajn jízdí kolo... Spojku vyměňte, nechte si u toho proklepnout v servisu pořádně auto a berte to jako ponaučení pro příště: vemte si pro nákup auta někoho ssebou. Někoho kdo Vám je aspoň trochu schopen zjistit a popsat technický stav vozu.
reagovat
hannycka
počet příspěvků5
datum registrace19.05.2017
Pondělí 22.05.2017 06:33, Spojka.
Dobrý den Davide,
neříkám, že nemáte v lecčems pravdu, ale skutečně jsem očekávala, že budu po koupi alespoň nějaký měsíc jezdit a pak budu řešit opravy, které se vyskytnou. Ale opravdu jsem neočekávala, že mi bude prodáno auto se spojkou již zničenou, aniž bych to věděla. Ano, téměř jsem to odhalila, avšak jen téměř, což je mojí chybou. Ale vezmu si ponaučení, jak správně říkáte..... ale jinak, už jsme se dohodli a smlouvu rušíme...... takže asi tak. Ale děkuji za reakci a přeji hezký den. H.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 22.05.2017 14:29, Stejně loterie
Nechci být škarohlíd, ale v této cenové relaci budete vybírat jen mezi auty, které něco menšího potřebují opravit hned nebo něco mnohem většího později.
Pokud jste nebyla spokojená, pak odstoupení od smlouvy to sice řeší, ale spíš bych řekl, že to odsouváte na další vůz. Vezměte si s sebou někoho, kdo bude s to posoudit, zda auto 2 roky (10-20 tkm) vydrží se zaměřením na (motor - převodovku - spojku - stav karoserie (na to většina aut na technické dojede, takže bude asi strašný, ale nesmí z něj nic trčet) - stav podvozku (ramena, čepy, atp) - brzdovou soustavu (destičky a kotouče ještě OK, ale měnit válec s posilovačem už je naprd) a jiné).
Vybírejte nejjednodušší modely s minimem výbavy, ale vězte, že rozhodující je stav exempláře a pak musíte mít štěstí - to je v této cenové relaci to nejdůležitější.
reagovat
hannycka
počet příspěvků5
datum registrace19.05.2017
Pondělí 22.05.2017 14:58, Spojka.
Ano Davide, rozhodně máte pravdu s tím odsunutím.....i s tím, že potřebuji poradce. Zatím jsem se rozhodla další koupi o nějaký čas odložit a nějaké peníze dodat, abych se mohla pohybovat o kousek výš..... ale i přesto si poradce obstarám a snad budu mít i to štěstí.
Moc Vám děkuji za rady a rozumný přístup k mému problému a přeji hezký den. H.
reagovat
Rotas
počet příspěvků1
datum registrace16.06.2017
Pátek 16.06.2017 17:26, Chladič
Dobrý den, na konci dubna jsem koupil ojeté auto Dacia Logan v autobazaru, s plnou mocí původního majitele, byl jsem informován a upozorněn na běžné poškození souvicející s normálním provozem. Po příjezdu jsem nechal vyměnit, co je třeba a udělat geometrii, která nevyšla zrovna růžově, ale zatím bylo vše v pořádku. Před 14 dny jsem ale přijel domů a praskl mi chladič, tak jsem se vrhl do provizorní opravy, abych mohl alespoň dojet do servisu. Při demontáži masky jsem zjistil, že bylo auto bourané na levé přední světlo, je poškozený nárazník a původní chladič byl neodborně ,,opraven" a právě v tom místě praskl. Dále pak bylo zjištěno, že je hnuté zavěšení levé přední poloosy. Prodejci jsem do bazaru několikrát psal a na poslední email již neodpověděl. Ani na jednu ze zjištěných vad jsem nebyl upozorněn, respektive mi byly zamlčeny. Na koho se mám obrátit s reklamací? Na bazar a nebo na původního majitele? Oprava nebyla zrovna levná a nejspíš to ještě další peníze spolkne. Děkuji
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pátek 16.06.2017 18:31, RE: Chladič
Rotas napsal:
Dobrý den, na konci dubna jsem koupil ojeté auto Dacia Logan v autobazaru, s plnou mocí původního majitele, byl jsem informován a upozorněn na běžné poškození souvicející s normálním provozem. Po příjezdu jsem nechal vyměnit, co je třeba a udělat geometrii, která nevyšla zrovna růžově, ale zatím bylo vše v pořádku. Před 14 dny jsem ale přijel domů a praskl mi chladič, tak jsem se vrhl do provizorní opravy, abych mohl alespoň dojet do servisu. Při demontáži masky jsem zjistil, že bylo auto bourané na levé přední světlo, je poškozený nárazník a původní chladič byl neodborně ,,opraven" a právě v tom místě praskl. Dále pak bylo zjištěno, že je hnuté zavěšení levé přední poloosy. Prodejci jsem do bazaru několikrát psal a na poslední email již neodpověděl. Ani na jednu ze zjištěných vad jsem nebyl upozorněn, respektive mi byly zamlčeny. Na koho se mám obrátit s reklamací? Na bazar a nebo na původního majitele? Oprava nebyla zrovna levná a nejspíš to ještě další peníze spolkne. Děkuji


Pokud byly tyto věci zjistitelné s "vynaložením přiměřeného úsilí" při prohlídce a zkušební jízda, tak se nejedná o skrytou vadu, i kdyby je bazar explicitně nikde nezmínil sám. A jestliže byl bazar zprostředkovatelem, pak je nutné komunikovat přímo s původním vlastníkem. Ale pozor, nelze auto opravit a pak se domáhat náhrady - nejprve se musí vyřešit reklamace, teprve pak náprava. Auto tak klidně může někde stát několik měsíců pod plachtou. Ojetina je prostě loterie, a pokud s původním majitelem nebude rychlá domluva, je lepší spolknout hořkou slinu, auto si dát do pořádku a jezdit.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pátek 16.06.2017 22:23, RE: Chladič
Giorgio napsal:
Rotas napsal:
Dobrý den, na konci dubna jsem koupil ojeté auto Dacia Logan v autobazaru, s plnou mocí původního majitele, byl jsem informován a upozorněn na běžné poškození souvicející s normálním provozem. Po příjezdu jsem nechal vyměnit, co je třeba a udělat geometrii, která nevyšla zrovna růžově, ale zatím bylo vše v pořádku. Před 14 dny jsem ale přijel domů a praskl mi chladič, tak jsem se vrhl do provizorní opravy, abych mohl alespoň dojet do servisu. Při demontáži masky jsem zjistil, že bylo auto bourané na levé přední světlo, je poškozený nárazník a původní chladič byl neodborně ,,opraven" a právě v tom místě praskl. Dále pak bylo zjištěno, že je hnuté zavěšení levé přední poloosy. Prodejci jsem do bazaru několikrát psal a na poslední email již neodpověděl. Ani na jednu ze zjištěných vad jsem nebyl upozorněn, respektive mi byly zamlčeny. Na koho se mám obrátit s reklamací? Na bazar a nebo na původního majitele? Oprava nebyla zrovna levná a nejspíš to ještě další peníze spolkne. Děkuji
Pokud byly tyto věci zjistitelné s "vynaložením přiměřeného úsilí" při prohlídce a zkušební jízda, tak se nejedná o skrytou vadu, i kdyby je bazar explicitně nikde nezmínil sám. A jestliže byl bazar zprostředkovatelem, pak je nutné komunikovat přímo s původním vlastníkem. Ale pozor, nelze auto opravit a pak se domáhat náhrady - nejprve se musí vyřešit reklamace, teprve pak náprava. Auto tak klidně může někde stát několik měsíců pod plachtou. Ojetina je prostě loterie, a pokud s původním majitelem nebude rychlá domluva, je lepší spolknout hořkou slinu, auto si dát do pořádku a jezdit.


To je na jedné straně pravda, ale na straně druhé, pokud je někde ve smlouvě napsáno, že vůz nebyl havarovaný, pak už by se dalo něco dělat. Nereklamoval bych v tomto případě prasklý chladič, ale fakt, že vůz byl havarovaný (tedy jen v případě, že by ve smlouvě bylo explicitně uvedeno, že nebyl) a domáhal se buď odstoupení od smlouvy (když by poškození bylo vážné) nebo adekvátní slevu, pokud by ses s ním dalo žít (plechy, světlo, rameno a chladič by mohly být přijatelné, pokud se nemusel rovnat rám...).
Na jednu stranu nese ojeté auto riziko neznámého opotřebení, které nezná ani původní majitel (vloni mi po sobě odešly ložiska a palivové čerpadlo - kdybych to v té době prodal, tak to bude vypadat, že jsem o tom věděl, ale nebylo tomu tak, přišlo to během měsíce oboje najednou), ale na druhou stranu to neznamená, že budu při prodeji podvádět.
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Pondělí 03.07.2017 22:33, RE: Chladič
David V napsal:
Giorgio napsal:
Rotas napsal:
Dobrý den, na konci dubna jsem koupil ojeté auto Dacia Logan v autobazaru, s plnou mocí původního majitele, byl jsem informován a upozorněn na běžné poškození souvicející s normálním provozem. Po příjezdu jsem nechal vyměnit, co je třeba a udělat geometrii, která nevyšla zrovna růžově, ale zatím bylo vše v pořádku. Před 14 dny jsem ale přijel domů a praskl mi chladič, tak jsem se vrhl do provizorní opravy, abych mohl alespoň dojet do servisu. Při demontáži masky jsem zjistil, že bylo auto bourané na levé přední světlo, je poškozený nárazník a původní chladič byl neodborně ,,opraven" a právě v tom místě praskl. Dále pak bylo zjištěno, že je hnuté zavěšení levé přední poloosy. Prodejci jsem do bazaru několikrát psal a na poslední email již neodpověděl. Ani na jednu ze zjištěných vad jsem nebyl upozorněn, respektive mi byly zamlčeny. Na koho se mám obrátit s reklamací? Na bazar a nebo na původního majitele? Oprava nebyla zrovna levná a nejspíš to ještě další peníze spolkne. Děkuji
Pokud byly tyto věci zjistitelné s "vynaložením přiměřeného úsilí" při prohlídce a zkušební jízda, tak se nejedná o skrytou vadu, i kdyby je bazar explicitně nikde nezmínil sám. A jestliže byl bazar zprostředkovatelem, pak je nutné komunikovat přímo s původním vlastníkem. Ale pozor, nelze auto opravit a pak se domáhat náhrady - nejprve se musí vyřešit reklamace, teprve pak náprava. Auto tak klidně může někde stát několik měsíců pod plachtou. Ojetina je prostě loterie, a pokud s původním majitelem nebude rychlá domluva, je lepší spolknout hořkou slinu, auto si dát do pořádku a jezdit.
To je na jedné straně pravda, ale na straně druhé, pokud je někde ve smlouvě napsáno, že vůz nebyl havarovaný, pak už by se dalo něco dělat. Nereklamoval bych v tomto případě prasklý chladič, ale fakt, že vůz byl havarovaný (tedy jen v případě, že by ve smlouvě bylo explicitně uvedeno, že nebyl) a domáhal se buď odstoupení od smlouvy (když by poškození bylo vážné) nebo adekvátní slevu, pokud by ses s ním dalo žít (plechy, světlo, rameno a chladič by mohly být přijatelné, pokud se nemusel rovnat rám...).Na jednu stranu nese ojeté auto riziko neznámého opotřebení, které nezná ani původní majitel (vloni mi po sobě odešly ložiska a palivové čerpadlo - kdybych to v té době prodal, tak to bude vypadat, že jsem o tom věděl, ale nebylo tomu tak, přišlo to během měsíce oboje najednou), ale na druhou stranu to neznamená, že budu při prodeji podvádět.


ahoj,s tím "havarovaný" bych byl velmi opatrný...V praxi jsem se setkal s tím,že klient reklamoval u prodejce vozidlo s tím,že bylo opravované (cca rána na předek za 100 000kč) a nikdo mu to neoznámil,že koupil auto po bouračce.Prodejce argumentoval tím,že vozidlo v době prodeje NEBYLO HAVAROVANÉ = rozuměj - v době prodeje nebylo v stavu,že by bylo nabourané.Prasárna,slovičákaření,bohužel i taková je praxe z prodeje autobazarů.
reagovat
JERREMY
počet příspěvků3
datum registrace27.09.2018
Čtvrtek 27.09.2018 13:35, Chyba v motoru
Dobry den,
Pred cca. tydnem jsem si koupil u soukromnika vozidlo. Testovaci jizda, vse probehlo v poradku, oznamil mi i ze auto bylo tuknute na svetle a nasledne probehla oprava, ale na funkcnost to nema vliv, ve smlouve vse napsano.
Po tydnu pouzivani auto najednou spadlo do nouzoveho rezimu, tudiz jsem ho odvezl do autorizovaneho servisu, kde mi bylo receno, ze na vine jsou nejspise vstrikovace paliva. Oprava a vymena je dosti nakladna vice jak 35000,-. Je moznost tuto zavadu u prodejce reklamovat, nebo kompenzovat nejak nahradu za takto drahy servis? V aute se jedna o soucast, ktera se najezdem opotrebovava, ale po ujeti 350km od koupe, najednou prestane fungovat, mi prijde divne. Podotykam ze auto se jiz chovalo trochu divne vzdy pri rannim startu, ale jezdilo po zahrati bez problemu a do servisu sem auto nestihl uz dat na kontrolu. Pri projizdce s prodejcem auto toto nevykazovalo, bylo jiz zajete prodejcem pred jizdou, tudiz vada se nedala nikterak rozpoznat. Dekuji vam za odpoved.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.