0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké doporučíte benzínové kombi za 130.000 Kč?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pátek 08.03.2013 01:03, RE: Co takhle Mazda 6?
Cannibal napsal:
Už jsem to tu nedávno taky jednomu doporučil a dovolil bych si Mazdu 6 2,0i doporučit i nyní. My doma sice máme 2008 těsně před faceliftem, ale ani starších bych se rozhodně nebál.. Je to skvělé a spolehlivé auto, které je radost řídit, spotřeba je mezi 7-8 litry. Otázkou jen zůstává ten cenový limit 130 000 kč, ale myslím, že solidní kus by se za to měl dát sehnat..


Přesně tak. Zajdi do solidního autosalonu. Budeš mít roční záruku a garančku udělanou už při koupi. Neřešíš preventivně 20 tisíc do rozvodů a podobných věcí. Takhle jsem koupil Mazdu 6 (z Autopalace) osobní nákup bez automechanika. Auto bylo se serviskou po prvním majiteli. Investice minimální, 2x jsem záruku využil na drobnosti. Původní cena auta cca 800 tisíc. Koupil jsem ho za 255 tisíc 6 leté a spokojenost. M6 mi bude bez velkých investic sloužit dalších 5 let. O tom jsem přesvědčený po zkušennosti s předchozí 626 a dosavadní 5 letou zkušenností s Mazdou 6.
reagovat
zeneva
počet příspěvků75
datum registrace24.08.2009
Pondělí 11.03.2013 08:26, Mazda 6
Ja mam take dobrou zkusenost s Mazdou 6, navic mam znameho primo v Mazde, takze dily a servis jsou za rozumne penize. Zatim jsem menil jen desticky, olej a filtry. Dlouhodobe (45 tis km) jezdim za 7,6 benzinu. 2,0 je akorat motor, vyhnul bych se 2,3 - zere olej a malokdo ho hlida - hodne aut je pak se zadrenym nebo menenym motorem. Ceny jsou pomerne nizko, navic ted je novy model, takze starsi pujdou dolu. U Mazd bacha na korozi - hlavne zadni lemy.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pondělí 11.03.2013 22:24, RE: Mazda 6
zeneva napsal:
Ja mam take dobrou zkusenost s Mazdou 6, navic mam znameho primo v Mazde, takze dily a servis jsou za rozumne penize. Zatim jsem menil jen desticky, olej a filtry. Dlouhodobe (45 tis km) jezdim za 7,6 benzinu. 2,0 je akorat motor, vyhnul bych se 2,3 - zere olej a malokdo ho hlida - hodne aut je pak se zadrenym nebo menenym motorem. Ceny jsou pomerne nizko, navic ted je novy model, takze starsi pujdou dolu. U Mazd bacha na korozi - hlavne zadni lemy.


Ty lemy si naštěstí může zkontrolovat i lajk. Kam jezdíš do servisu?
reagovat
arlagentura
počet příspěvků2
datum registrace24.10.2006
Úterý 12.03.2013 15:45, Japonce bych nebral.....
Mazdu 6 GH jsem měl. Nevím jak v benzínu, ale ceny OEM náhradních dílů na diesel jsou naprosto šílené:

Setrvačník: cca 40000,-
Vakuová pumpa: cca 16000,-

Ostatní díly (nejen diesel):

Senzor výšky vozu pro aut. nivelaci světel: cca 20000,-
Pření světo: cca 35000,-
atd, atd....

To jsou několikanásobné ceny ekvivalentních dílů pro normální auta včetně aut prémiových značek. Měl jsem z toho pocit, že se u Mazdy asi zbláznili. Navíc předchzí model (GE?) strašně rezne. Jinak se s autem jezdilo pěkně - to uznávám. Ale Mazdu jedině novou a po záruce se toho okamžitě zbavit. Jinak hrozí velké investice.

A Toyota Avensis?

Motory se sypou jeden za druhým (diesely také), zejména 1.8
Sypou se převodovky
Sypou se řízení
Sypou se katalyzátory a FAP
atd...

Takže platí to samé, co pro Mazdu - konec záruky a pryč s tím. Zkrátka Japonská auta už dlouho nejsou etalonem spolehlivosti. Ceny dílů jsou skandální a nabídka aftermarketu je omezená. Škoda - měl jsem několik japonských aut a měl jsem je rád. Dnes bych ale do japonské ojetiny nešel. Tolik můj názor.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 12.03.2013 16:08, RE: Mazdu nebrat!
arlagentura napsal:
Mazdu 6 GH Jsem měl. Nevím jak v benzínu, ale ceny OEM náhradních dílů na diesel jsou naprosto šílené: Setrvačník: cca 40000,- Vakuová pumpa: cca 16000,- Ostatní díly (nejen diesel): Senzor výšky vozu pro aut. nivelaci světel: cca 20000,- Pření světo: cca 35000,- atd, atd.... To jsou několikanásobné ceny ekvivalentních dílů pro normální auta včetně aut prémiových značek. Měl jsem z toho pocit, že se u Mazdy asi zbláznili. Navíc předchzí model (GE?) strašně rezne. Jinak se s autem jezdilo pěkně - to uznávám. Ale Mazdu jedině novou a po záruce se toho okamžitě zbavit. Jinak se z toho poserete....


Abychom to shrnuli. Máš nový model v naftě, který tady nikdo nedoporučuje. Naftu kritizuji dlouhodobě právě kvůli vysokým cenám, které snadno smažou úsporu na palivu. Ale lidé se zatím rozhodují pro lokální úspory a globálním nepřikládájí význam.
Je jasné, že nový model bude mít ceny ND dost našponované, a to i z důvodu, že to většinou zatáhne pojišťovna, což bych u urvané nivelace a rozbitého světla u nového vozu předpokládal, a to ani na záruku nepůjde. Setrvačník s pumpou by na záruku jít měl.
Předchozí model je poměrně rozšířen, takže si nemyslím, že s ND budou zásadní problémy.
reagovat
arlagentura
počet příspěvků2
datum registrace24.10.2006
Úterý 12.03.2013 16:23, Mondeo benzin 1.8 nebo 2.0
U nivelace zarezl kloubek u táhla, takže pojišťovna 0 a auto po záruce, Ostaní věci odešly rovněž po záruce. Benzín bude jistě jako ojetina bezpečnější - s tím souhlasím.

Mimochodem o Mondeu jsem jako o ojetině za levný peníz také uvažoval. Diesel nebo benzin? Když benzin, tak 1.8 nebo 2.0, pokud jde o spolehlivost??

Díky.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 13.03.2013 08:33, RE: Mondeo benzin 1.8 nebo 2.0
arlagentura napsal:
U nivelace zarezl kloubek u táhla, takže pojišťovna 0 a auto po záruce, Ostaní věci odešly rovněž po záruce. Benzín bude jistě jako ojetina bezpečnější - s tím souhlasím. Mimochodem o Mondeu jsem jako o ojetině za levný peníz také uvažoval. Diesel nebo benzin? Když benzin, tak 1.8 nebo 2.0, pokud jde o spolehlivost?? Díky.


Co odešlo u světla, že se musí měnit celé? Integrovaný startér pro xenon? Mondeo to má taky tak aspoň to předchozí. Světlo pak stojí 17 tisíc nebo to chce šikovné ruce , celé to rozdělat/rozlepit a startér nahradit jiným (jsou alternativy). Pak je to jen o ceně startéru.
Mondeo III (vlastně II) z posledních let výroby má spolehlivé oba motory ze skupiny Duratec HE. Já bych se TDCi-čko zdráhal koupit i přes zajímavé ceny a řekněme častečnou znalost potenciálních problémů a jejich řešení. Já raději budu jezdit s vyšší spotřebou. On si totiž každej představuje, že se mu to podělá někde u baráku nebo přímo v garáži a ne třeba na dovolené 500 km od domova.
reagovat
tecto
počet příspěvků1
datum registrace31.03.2013
Středa 10.04.2013 21:37, Mondeo 2.0 benzin - jednoznačná volba
Dobrý den,
Pokud sháníte naprosto spolehlivé benzínové rodinné auto do 130.000,- Kč tak jedině Mondeo. Jestli by Jste měl zájem chystám se prodat to svoje, které má následující specifikaci: Ford Mondeo Turnier 2.0 107kW/145hp r.v. 2001, najeto naprosto poctivých 138.000km původem z Německa (komplet vyplněná serviska + mám origo velký TP z Německa - Heidelberg). Výbava: Xenony, automat, origo park. čidla, origo tažné zařízení (nikdy nepoužité), digi klima, vyhřívaná sedadla, vyhř. zrcátka, vyhř. ostřikovače, vyhř. čelní sklo, digi klima, tempomat, ovl. origo rádia na volantu, 4x el. okna, 8x airbag, atd. Je líp vybavené než stejná auta prodávanáv ČR - lepší tapec, odhlučnění, atd. - doložím. Auto je v naprosto super stavu, nebylo nikdy nikde bouráno, ba ani škrábnuto a má všechny díly naprosto původní a originální - vůbec nic nebylo měněno. Jelikož to je moje vlastní a soukr. auto, tak s ním jezdím jen mimo zimu a to ještě jen pokud možno neprší (např. vzadu origo původní stěrač). Je to v podstatě muzeální kousek, ale potřebuju do práce jezdit denně a je mi jej líto, takže ho raděj prodám do dobrých rukou. Pokud budete chtít bližžší info, všechno sdělím na mailu tecto@volny.cz. + samozřejmě pošlu fotky.
Mondeo každopádně jednoznačně doporučuju, jelikož žádné srovnatelné auto v této kategorii není a už vůbec nemá takové jízdní vlastnosti. Nikdy jsem s ním neměl ani sebemenší problém.
Bez ohledu na moji nabídku toto auto naprosto doporučuju a pokud se budete chtít nezávazně o autě pobavit nebo třeba i jen svézt, tak není nic jednoduššího než se doluvit. Jsem z Brna.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.