0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak se jezdí s CNG?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 18:10, RE: Nádrž
Alda napsal:
Měl jsem Multiplu s originální vestavbou s nádržemi pod podlahou a dojezd se pohyboval přes 500km při jízdě po dálnicích.
Ale Multipla už se neprodává, nebo ano?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 21:09, RE: LPG vs Benzin
tomaskrtek napsal:
přesně tak, výhoda vyšší výhřevnosti je degradována zplynováním kapalného LPG. pouze u tzv. LPi systémů kde dochází ke vstřikování kapalného stádia LPG je výkon vyšší při zachování stejné spotřeby jako u benzínu. jenže to u nás lze pouze servisovat-a bůh ví jak, montáží se v ČR nikdo nezabývá. jediná šance je ojetina z NL.
LPi se běžně montují, například:
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1708&lid=cs&oid=179489
Jsou ale dražší než klasika a dle mého názoru se nevyplatí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2012 22:29, RE: Nádrž
Michal napsal:
Ale Multipla už se neprodává, nebo ano?
Myslím že už ne, možná někde nějaký doprodej, ale to už těžko. Tehdy to byla ta I. generace, tak hnusná až byla pěkná (záleželo na úhlu pohledu). Tolik místa kolik měli vzadu děti jsem v jiném autě už nezažil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 06:30, RE: Nádrž
Alda napsal:
Myslím že už ne, možná někde nějaký doprodej, ale to už těžko. Tehdy to byla ta I. generace, tak hnusná až byla pěkná (záleželo na úhlu pohledu). Tolik místa kolik měli vzadu děti jsem v jiném autě už nezažil.
Neprodává, proto jsem psal, že žádné auto s větší nádrží na CNG se neprodává tedy upřímně přiznávám, že o Multiple jsem nevěděl /MPV zatím nepotřebuju/. Každopádně 400-500 najetých km na nádrž už je dobrých.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 09:21, RE: LPG vs Benzin
Pavlik napsal:
LPi se běžně montují, například:
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1708&lid=cs&oid=179489
Jsou ale dražší než klasika a dle mého názoru se nevyplatí.
u Fedora bych si nenechal namontovat ani rádio. a LPi má pouze napsané že montuje, v reálu nenamontoval žádné. je to prase hrubého zrna, při vrtání do sání kvůli montáži vstřikovačů ho nedemontuje, piliny a špony nechá napadat do motoru atd...skutečně neznám v Prostějově člověka který by byl s Fedorem spokojený. ale jinde to montovat můžou, zajímal jsem se o to někdy pře čtyřmi lety a to dokázali jen na Harfě udělat servis, jinak nic. Fedor mi tehdy ani neodepsal na mejl a když jsem tam volal tak slíbil že zavolá zpět a taky nic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 09:34, RE: Otrava propan-butanem?
tomaskrtek napsal:
otrava je samozřejmě nesmysl, ale exploze je teoreticky reálná
teoreticky. Ale šance je velmi malá. Podzmení garáže mají společnou tu věc, že jsou velké. Takže je tam celý den velký pohyb a díky tomu tam je větrání zaručeno. Druhá věc je, že LPG je hodně cítit. Kdyby byl nějaký únik, který by stál za zmínku a možné riziko, všiml by si toho někdo. A pokud tam mají čidla na detekci lpg, tak to hned začne pískat. Vlastní zkušenost, přepnul jsem na benzín a hned to přestalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 09:57, RE: LPG vs Benzin
tomaskrtek napsal:
u Fedora bych si nenechal namontovat ani rádio. a LPi má pouze napsané že montuje, v reálu nenamontoval žádné. je to prase hrubého zrna, při vrtání do sání kvůli montáži vstřikovačů ho nedemontuje, piliny a špony nechá napadat do motoru atd...skutečně neznám v Prostějově člověka který by byl s Fedorem spokojený. ale jinde to montovat můžou, zajímal jsem se o to někdy pře čtyřmi lety a to dokázali jen na Harfě udělat servis, jinak nic. Fedor mi tehdy ani neodepsal na mejl a když jsem tam volal ta...
U Fedora mi tehdy měnili koncovku na tankování z "italské" na "evropskou". Zvládli to, ale asi na tom není moc co zkazit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2012 21:10, LPG
Chci přidat také příspšvek ohledně auta na plyn. Měl jsem favorita benzín - plyn, to bylo velice spolehlivý auto a ten úbytek výkonu na LPG tam byl znát. Ale byl zcela minimální, pokud byl natankován N 98, tak jsem ten rozdíl poznal, jinak ne. Prostě na LPG to jelo 130, na benzín 135(samozřejmě dle tacho). Jinak jsmem měl taky auto 2.0i 16 V a to auto jelo na LPG mnohem lépe, než na benzin. Ale čím víc systémů, tém víc problémů ( to pak začlo u 2,0i) .Nyní mám starou naftu a ta mě asi přežije i s cenou na km, která je skoro srovnatená jako plyn u favorita. Jinak ten auťák na CNG, pokud je v cajku, proč ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.07.2012 10:32, RE: Otrava propan-butanem?
Koloss napsal:
Já mám obavy, že naše současná legislativa nerozlišuje, jestli je auto poháněné CNG nebo LPG, do podzemních garáží nesmí žádné z nich. Kdyžtak mě opravte.
Nedávno došlo k legislativní úpravě (bylo o tom psáno i zde na TipCars) a konečně se rozlišuje LPG a CNG. Vozidla na CNG tak už do podzemních garáží mohou.
PeMa
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.