0
zpět
 

diskuze k tématu: doporučíte passat cc z hlediska provozních nákladů?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Středa 13.08.2014 11:37, RE: BMW a poruchy?
Petr S napsal:
Spíš to BMV prostě podělalo. Podobně jako koncern s HTP a TSi. Je zbytečné to svádět na vnější faktory. Japonci zatím ještě dělají spolehlivé benzíny. Možná se časem osobně přesvědčím o opaku, ale zatím tomu nic nenasvědčuje.


Jestli ono to nebude tim, ze Japonci maji stale motory z uplynule dekady ci jeste starsi. Porovnavat japonske motory a motory v BMW je uplne mimo. To je proste jiny svet, jina generace. Lexus to resi hybridama, Infiniti hresi na to ze je vyhradne pro Ameriku kde jim nikdo takhle na paty neslape, Mazda dela motory pro nepremiovky s v porovnani s BMW o komickem vykonu.

reagovat
Ma007
počet příspěvků193
datum registrace26.11.2013
Středa 13.08.2014 13:25, RE: BMW a poruchy?
Ne321 napsal:
Jestli ono to nebude tim, ze Japonci maji stale motory z uplynule dekady ci jeste starsi. Porovnavat japonske motory a motory v BMW je uplne mimo. To je proste jiny svet, jina generace. Lexus to resi hybridama, Infiniti hresi na to ze je vyhradne pro Ameriku kde jim nikdo takhle na paty neslape, Mazda dela motory pro nepremiovky s v porovnani s BMW o komickem vykonu.


Počuli ste slovo Božie. Ámen.

Neviem či má cenu reagovať, ale skúsim to.
Japonci sa držia atmosfér pretože ich majú vychytané, sú spoľahlivé, majú nízku spotrebu v záťaži a slušný výkon a vynikajúcu životnosť. Otázka znie takto:
- uprednostníš auto na bežné jazdenie, ktoré ťahá z motora 150kW a je v priebehu roka 2x 3 týždne neplánovane v servise čo stojí samozrejme peniaze,
- alebo auto čo má 100kW, okrem PHM a oleja nič neriešiš, servisákov nepoznáš po mene,... Ja som za to druhé. Máš pravdu, že je to iný svet.




reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Středa 13.08.2014 15:29, RE: BMW a poruchy?
Ne321 napsal:
Petr S napsal:
Spíš to BMV prostě podělalo. Podobně jako koncern s HTP a TSi. Je zbytečné to svádět na vnější faktory. Japonci zatím ještě dělají spolehlivé benzíny. Možná se časem osobně přesvědčím o opaku, ale zatím tomu nic nenasvědčuje.
Jestli ono to nebude tim, ze Japonci maji stale motory z uplynule dekady ci jeste starsi. Porovnavat japonske motory a motory v BMW je uplne mimo. To je proste jiny svet, jina generace. Lexus to resi hybridama, Infiniti hresi na to ze je vyhradne pro Ameriku kde jim nikdo takhle na paty neslape, Mazda dela motory pro nepremiovky s v porovnani s BMW o komickem vykonu.


Ad moderní technologie, např. současné Toyota motory mají variabilní časování ventilů, proměnnou výšku zdvihu sacích ventilů a variabilní délku sání. Současný motor v Yarisu umí podle potřeby pracovat v Ottově i Atkinsonově cyklu kvůli úspoře paliva pokud není zrovna potřeba výkon.

Osobně jsem s 108 kW motorem ve Versu spokojený. S 1,5 T autem si ve vyšších otáčkách poradí a přitom je dost úsporný http://www.spritmonitor.de/en/detail/638966.html Poslední 2 tankování byly Praha Mnichov a zpět. Tam kde byla neomezená rychlost jsem jel na tempomat 135-145 měřené navigací. Tam kde bylo omezení na 120 nebo 80 jsem ty limity dodržoval. Celkový průměr 6,8L na nové nezajeté auto mě překvapil ve srovnání s předchozí Mazdou 6, která brala o 1L víc.
reagovat
dk1844
počet příspěvků12
datum registrace09.08.2013
Středa 13.08.2014 21:18, cc
Ted se zrovna jedno pekny CC objevilo k mani:
http://goo.gl/kbVtAh

Tak treba bude autor vlakna rad.
reagovat
bitner
počet příspěvků216
datum registrace19.06.2012
Středa 13.08.2014 21:30, RE: BMW a poruchy?
Ma007 napsal:
Ne321 napsal:
Jestli ono to nebude tim, ze Japonci maji stale motory z uplynule dekady ci jeste starsi. Porovnavat japonske motory a motory v BMW je uplne mimo. To je proste jiny svet, jina generace. Lexus to resi hybridama, Infiniti hresi na to ze je vyhradne pro Ameriku kde jim nikdo takhle na paty neslape, Mazda dela motory pro nepremiovky s v porovnani s BMW o komickem vykonu.
Počuli ste slovo Božie. Ámen. Neviem či má cenu reagovať, ale skúsim to. Japonci sa držia atmosfér pretože ich majú vychytané, sú spoľahlivé, majú nízku spotrebu v záťaži a slušný výkon a vynikajúcu životnosť. Otázka znie takto: - uprednostníš auto na bežné jazdenie, ktoré ťahá z motora 150kW a je v priebehu roka 2x 3 týždne neplánovane v servise čo stojí samozrejme peniaze, - alebo auto čo má 100kW, okrem PHM a oleja nič neriešiš, servisákov nepoznáš po mene,... Ja som za to druhé. Máš pravdu, že je to iný svet.


Puvodne jsem k tomu chtel napsat, ze tohle je uz nabozenstvi Jedina nevyhoda tech Japoncu je, ze LPG=smrt.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Čtvrtek 14.08.2014 22:27, RE: BMW a poruchy?
Petr S napsal:
Ad moderní technologie, např. současné Toyota motory mají variabilní časování ventilů, proměnnou výšku zdvihu sacích ventilů a variabilní délku sání. Současný motor v Yarisu umí podle potřeby pracovat v Ottově i Atkinsonově cyklu kvůli úspoře paliva pokud není zrovna potřeba výkon. Osobně jsem s 108 kW motorem ve Versu spokojený. S 1,5 T autem si ve vyšších otáčkách poradí a přitom je dost úsporný


Sorry, tohle je uplne mimo misu. Bavime se o autech a ne vozitkach s motorem ze sedacky na travu. Ano, BMW motory maji problemy, ale jsou to motory o vykonech nekde na dvoj i vicenasobku toho co dosahuji zminovane Toyotacke motory. Stokilowattova prditka funguji i u BWM, problem je kdyz je tam najednou nejake biturbu s 200+kW, to uz je malinko jina technologie.

reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Pátek 15.08.2014 00:19, RE: BMW a poruchy?
Ne321 napsal:
Petr S napsal:
Ad moderní technologie, např. současné Toyota motory mají variabilní časování ventilů, proměnnou výšku zdvihu sacích ventilů a variabilní délku sání. Současný motor v Yarisu umí podle potřeby pracovat v Ottově i Atkinsonově cyklu kvůli úspoře paliva pokud není zrovna potřeba výkon. Osobně jsem s 108 kW motorem ve Versu spokojený. S 1,5 T autem si ve vyšších otáčkách poradí a přitom je dost úsporný
Sorry, tohle je uplne mimo misu. Bavime se o autech a ne vozitkach s motorem ze sedacky na travu. Ano, BMW motory maji problemy, ale jsou to motory o vykonech nekde na dvoj i vicenasobku toho co dosahuji zminovane Toyotacke motory. Stokilowattova prditka funguji i u BWM, problem je kdyz je tam najednou nejake biturbu s 200+kW, to uz je malinko jina technologie.


Sekačka na trávu, to je skoro lichotka, ještě že si nezmínil šicí stroj

Bavili sme se o přímovstřikovývh motorech. Kdo BMW brání vyrobit spolehlivý atmosférický 3-4L s 200+ kW? Snad ne EU, tu zajímají jen emise ne objem... Prostě to tentokrát asi nezvládli. Přejme jim ať to napraví v příští generaci.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pátek 15.08.2014 08:57, RE: BMW a poruchy?
Petr S napsal:
Sekačka na trávu, to je skoro lichotka, ještě že si nezmínil šicí stroj Bavili sme se o přímovstřikovývh motorech. Kdo BMW brání vyrobit spolehlivý atmosférický 3-4L s 200+ kW? Snad ne EU, tu zajímají jen emise ne objem... Prostě to tentokrát asi nezvládli. Přejme jim ať to napraví v příští generaci.


Ano, brani jim v tom Evropska unie. Mereni spotreby je normovano tim zpusobem, ze masivne uprednostnuje mensi objemy pred vetsimi. Neni proste mozne vyrobit osmivalec s mensi teoretickou spotrebou (jaka bude prakticka je vec jina) nez jakou ma oturbeny sestivalec nebo dokonce ctyrvalec. Vsechny ty nove technologie typu dvojita turba, prime vstrikovani, double VANOS a podobne hracicky se nedavaji do tech motoru jen tak pro srandu, ale proto ze v teoretickem testu opravdu funguji. Staci se podivat na normovane spotreby treba u tech N54 nebo treba N63. To jsou v pomeru k vykonum naprosto neuveritelne hodnoty spotreby, stara N54 ma 210kW a spotrebu mimo mesto 7.1 litru, posledni verze N63 ma 331kW a spotrebu mimo mesto 6.6 litru!!! To jsou spotreby takrka na urovni dieselu o polovicnim vykonu. Jenom pro porovnani s temi Japonci, nejsilnejsi motor v sedanu co ma Toyota je Lexus LS600, vykon ma 290kW, osm valcu a spotrebu 8 litru na sto (skoro o tretinu vyssi) a to je to pritom hybrid. Srovnavat japonske a nemecke motory je jako srovnavat autobus s raketoplanem a divit se ze ten druhy ma nizsi spolehlivost.
Inzenyri z BMW delali co mohli, ale byli vnejsimi vlivy dotlaceni k pohybovani se v oblastech, ktere jsou zcela mimo dnesni technicky mainstream a s tim souviseji i problemy. Otazkou je jaka bude situace do budoucna, protoze ten tlak nepolevuje a predpokladam ze u dalsi generace uz budou chtit eurobyrokrati sedmicku se spotrebou pod pet litru. Na druhou stranu blizi se zavedeni nove realnejsi normy, ktera by snad mela ty nejvetsi excesy zrusit.
reagovat
Jarocz
počet příspěvků1
datum registrace05.09.2019
Čtvrtek 05.09.2019 21:15, RE: RE: CC ano ale
citace:
reakce na: enki74, 07.08.2014 21:28 (Vysvětlete mi prosím, proč v d ...)


Pardon. Ale dobrej blábol, to se stává max těm co se o auto neumí starat, mám 266 ***km v dieslu a i v zimě jsem stim spokojen a denne jezdím 12km do práce, tohle jsou jen starý řeči.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pátek 06.09.2019 09:58, RE: Dodatek k dotazu
citace:
reakce na: jan.pham, 07.08.2014 08:49 (Omlouvám se zapoměl jsem jsem ...)

Dobrý den, diesel 2.0 TDI 103kw CR patří mezi velmi spolehlivé, doporučil bych určitě. Prakticky jde o nejspolehlivější motor VW v současně době.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.