0
zpět
 

diskuze k tématu: Nový Volkswagen Jetta - vyhněte se 1.6 TDI s automatem DSG

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.02.2011 13:35, RE: Průběh Mk
Koloss napsal:
Mít pochybnosti o životnosti znamená předpokládat, že konstruktéři jsou idioti. Nepředpokládám, že by vzali běžnou atmosférickou dvanáctistovku a bez jakýchkoli úprav k ní přidali turbo a tvářili se, že je to hotové.
Jo, v podstatě v podobném duchu jsem chtěl odpovědět. Něco ve smyslu, že dělání závěrů v této chvíli se hodí tak akorát do hospody k 5-tému pivu.
Vzpomínám si, když začaly motory TDi, každý tím byl nadšen, jak to oproti atmosféře jede. Pak přišly váhy vzduchu, první ceny byly kolem 11 tisíc za výměnu. Tehdy to byla pálka, ale dneska se tomu všichni smějí a 1.9 TDi patří k nejspolehlivějším.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.02.2011 21:50, RE: Průběh Mk
Koloss napsal:
Mít pochybnosti o životnosti znamená předpokládat, že konstruktéři jsou idioti. Nepředpokládám, že by vzali běžnou atmosférickou dvanáctistovku a bez jakýchkoli úprav k ní přidali turbo a tvářili se, že je to hotové.
Po konstruktérském "úspěchu" ve formě motoru HTP je jasné, že u VW (potažmo škoda auto) několik idiotů pracovalo a možná stále pracuje. Nikdo mi tudíž nevymluví nedůvěru k jejich produktům. Motor je kompletně nově vyvinutý a tudíž neprověřený - bohužel dnes se výdrž testuje až u zákazníka. Nemusí být špatný do fabie nebo roomstera, kde nebude stále pod velkou zátěží, ale do octavie nebo golfa bych si jej tedy osobně nedal.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.