0
zpět
 

diskuze k tématu: Umíte jezdit s TDI motory?

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 20.01.2008 15:44, RE: tdi a "porizovaci cena"
anonym napsal:
reagujem na posledny odstavec "kdy se tdi vyplati" >Ak si clovek zakupi nove auto s benzinovym motorom,v danej vykonnostnej triede,jporizovaci cena takmer totozna,rozdiel je mozno 20tsk,co sa na palive vrati za par mesiacov.A rozvody po 90tkm snad treba menit aj na benzinovych motoroch:)...
mno, rozhodně na "setření" rozdílu mezi benzinem a naftou všeobecně nestačí pár měsíců (i když záleží kolik toho najezdíte) - mluvím z vlastní zkušenosti - 1.8 benzin proti 2.0 naftě - ať počítám jak počítám, tak se mi ten rozdíl ceny srovnal až tak zhruba při 45tkm (cca rok provozu)... a rozvody - ta 1.8 má už 140t km a rozvody jsou pořád tak jak je tam výrobce namontoval .... a průměrná spotřeba nepřesahuje 9l/100 (zatím) - podotýkám, že auto je provozované z 99% v městském provozu ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.03.2011 23:22, jak tedy jezdit?
anonym napsal:
mno, rozhodně na "setření" rozdílu mezi benzinem a naftou všeobecně nestačí pár měsíců (i když záleží kolik toho najezdíte) - mluvím z vlastní zkušenosti - 1.8 benzin proti 2.0 naftě - ať počítám jak počítám, tak se mi ten rozdíl ceny srovnal až tak zhruba při 45tkm (cca rok provozu)... a rozvody - ta 1.8 má už 140t km a rozvody jsou pořád tak jak je tam výrobce namontoval .... a průměrná spotřeba nepřesahuje 9l/100 (zatím) - podotýkám, že auto je provozované z 99% v městském provozu ...
Muze mi teda nekdo poradit? Mam tedy nechavat turbodieselovy motor po nastartováni chvilku prohrat na volnobeh, nebo hned vyrazit? Setkal jsem se s mnoha nazory a sam uz jsem se v tom trochu stratil. Jinak mam Kiu CRDI (2005). Velmi dekuji za objektivni odpovedi
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.