0
zpět
 

diskuze k tématu: Primeru nebo Avensis?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, japonská vozidla, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 00:19, T.K.
Radši Avensis,protože jen člověk bez vkusu by si koupil takové hnusné auto jako Primera...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 06:52, RE: T.K.
anonym napsal:
Radši Avensis,protože jen člověk bez vkusu by si koupil takové hnusné auto jako Primera...
Primera může být svým vzhledem pro někoho atraktivní, přesto Avensis poskytuje nenápadně-hezký design pod kterým se skrývá odolnější technika
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 08:29,
pane Šikl, mužete mi prosím říct v čem je nová primera méně spolehlivá??, pokud vím tak naftové motory 1,9 dci nissan skutečně nakupuje u Renaultu avšak benzinové motory 1,8 a 2,0 jsou vlastní konstrukce Nissan vycházející z předchozí generace, dokonce 2,0 je prakticky beze změn, naftový motor 2,2 di v původní verzi 81Kw je opravdu šunt, do primer se dával ve verzi s 93Kw ale poté došlo k jeho modifikaci, a v poslední verzi 102Kw je již bezpoblémový........................prosím pane Šikl, pokud o těch autech nic nevíte, nebo jen to co si někde přečtete v časopisu, tak raději jic nepiště, děláte ostudu akorát sám sobě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 09:48, RE: T.K.
anonym napsal:
Radši Avensis,protože jen člověk bez vkusu by si koupil takové hnusné auto jako Primera...
Jasně, jasně hlavně že Primera získala nekolik cen za zdařilý design. Ja vkus mám a velice se mi hlavně jako kombi líbi. Ani o několik let nebude okoukaná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 10:20,
Primera je pěknej hnus, takové auto bych si nikdy nekoupil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 11:00, RE: bez předmětu
Pola napsal:
Primera je pěknej hnus, takové auto bych si nikdy nekoupil.
Jsi negramot a buran, pokud tohle myslíš vážně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 12:10, RE: bez předmětu
Jiří napsal:
Jsi negramot a buran, pokud tohle myslíš vážně.
Myslí, jezdí (nebo jezdil) totiž ve formanovi, to je designérský skvost....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 12:39, Skoda
A co takhle mirne jetou octavii druhe generace?
Starsi primery byly hezci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 15:36, RE: Skoda
Skoda rulez,,simply clever napsal:
A co takhle mirne jetou octavii druhe generace?
Starsi primery byly hezci.
Zase PR manager - ten bude vnucovat ochcavku i zemědělcům kteří se budou rozhodovat mezi J. Deerem a Zetorem. Jo a zrovna O1 byla podle mě hezčí (zvenku) než O2. V kombajnu určitě....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 16:38, RE: bez předmětu
Pola napsal:
Primera je pěknej hnus, takové auto bych si nikdy nekoupil.
Pěknej hnus je slabý slovo, to ještě primeře lichotíte. Logan vypadá líp!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 17:41, RE: Skoda
Pepe napsal:
Zase PR manager - ten bude vnucovat ochcavku i zemědělcům kteří se budou rozhodovat mezi J. Deerem a Zetorem. Jo a zrovna O1 byla podle mě hezčí (zvenku) než O2. V kombajnu určitě....
Mou volbou je John Deere.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 18:13, design primery
Zdá se, že design primery osloví pouze menšinu lidí, a to je dobře
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 19:03, RE: Skoda
Skoda rulez,,simply clever napsal:
Mou volbou je John Deere.
New Holland, FIAT RULEZZZ!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 19:10, poradna
Tak toto bola poradňa "jak hovado", tolko informacií-a hlavne vecných asi ani nestrávim....Kde je pán vaculík?
Inak mne sa paci jak Primerka kombik tak Avensis (teda ten najnovsi).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 20:33, RE: poradna
A.K.Alex napsal:
Tak toto bola poradňa "jak hovado", tolko informacií-a hlavne vecných asi ani nestrávim....Kde je pán vaculík?
Inak mne sa paci jak Primerka kombik tak Avensis (teda ten najnovsi).
Taky jsem se toho hodně dozvěděl, na webu si zjístím spotřebu a motory snad taky Primera se mi líbí, jak uvnitř tak zvenku, Avensis je zvenčí taky docela hezký, ale vevnitř je jako o 2 roky starší auto ( 1998-->1996 )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 16.10.2006 21:55, RE: bez předmětu
lexus napsal:
pane Šikl, mužete mi prosím říct v čem je nová primera méně spolehlivá??, pokud vím tak naftové motory 1,9 dci nissan skutečně nakupuje u Renaultu avšak benzinové motory 1,8 a 2,0 jsou vlastní konstrukce Nissan vycházející z předchozí generace, dokonce 2,0 je prakticky beze změn, naftový motor 2,2 di v původní verzi 81Kw je opravdu šunt, do primer se dával ve verzi s 93Kw ale poté došlo k jeho modifikaci, a v poslední verzi 102Kw je již bezpoblémový........................prosím pane Šikl, poku...
Mám za to, že Primera P12 nemá s předchozí verzí po faceliftu (čili P11.144) žádné motory společné. 1.8 v P11.144 označovaná QG18DE má krouťák 158 Nm při 2800rpm, výkon 84kW při 5600 rpm. 2 litr (SR20DE) se montoval už i do P11. Ten má krouťák 181Nm/4800 a výkon 103kW/5800. S novou P12 to nemá nic společného. Viz. tabulka v článku. A to silně pochybuji, že by u P12 Nissan vycházel ze SR20DE, motoru skoro 11 let starého!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.10.2006 07:51, RE: bez předmětu
Tommy napsal:
Mám za to, že Primera P12 nemá s předchozí verzí po faceliftu (čili P11.144) žádné motory společné. 1.8 v P11.144 označovaná QG18DE má krouťák 158 Nm při 2800rpm, výkon 84kW při 5600 rpm. 2 litr (SR20DE) se montoval už i do P11. Ten má krouťák 181Nm/4800 a výkon 103kW/5800. S novou P12 to nemá nic společného. Viz. tabulka v článku. A to silně pochybuji, že by u P12 Nissan vycházel ze SR20DE, motoru skoro 11 let starého!
a ty si myslíš že když má motor jinej výkon a krouťák tak je jiný??, já jsem psal že motory VYCHAZEJI z předchozí generace - tzn. že prošli modifikací ale konstrukce motoru je stejná - nebo snad 1,9 tdi 66 a 81 Kw je jiný motor??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.10.2006 11:47, RE: Skoda
Skoda rulez,,simply clever napsal:
Mou volbou je John Deere.
Ale nemá tam napsáno TDI.... Nevadí?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.10.2006 15:13, RE: bez předmětu
lexus napsal:
a ty si myslíš že když má motor jinej výkon a krouťák tak je jiný??, já jsem psal že motory VYCHAZEJI z předchozí generace - tzn. že prošli modifikací ale konstrukce motoru je stejná - nebo snad 1,9 tdi 66 a 81 Kw je jiný motor??
P12 má některé mortory stejné, jako P11/144. Ta měla ještě starou 1,6 GA16DE, ale nová Primera má již motory řady QG a ty jsou úplně jiné (najdete je třeba na Almeře N16-od roku 2000). Vznětová 2,2 je vlastní konstrukce Nissanu. V Primeře již používá common rail, ale původně měla jen rotační čerpadlo (Jako staré TDI, nebo 2,5 V6 TDI). 1,9 dCi je převzata od Renaultu, s nímž je společná a také velmi dobrá. (dle některých je mnohem lepší než 2,2 Di (později dCi)-Ty se liší akorát výkonem, ale jinak je to úplně stejný motor (Tvrdí to lidé z Nissanu). Jinak článek hroznej. P12 se mi možná nelíbí, ale rozhodně není nespolehlivá-je to přece Nissan . Je fakt, že stará P10 a P11 patří k mým nejmilejším autům a P12 si to Nissan u mě trochu pokazil, stejně mám tuhle značku rád.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.10.2006 15:53, Zkušenost
Primeru vlastním něco přes 2 roky ( kombi, 1,9 diesel ) k naprosté spokojenosti. Ročně jezdím cca 35000km. Otázka vkusu je silně individuální, chápu, že se někomu nemusí líbit, mě a dost lidem okolo se líbí, rozhodně to není tuctové auto - tento fakt oceňuji. Ergonomie vynikající. Především se jedná o úsorné ( spotřeba 6,5l) a spolehlivé auto. Náklady pouze nafta a voda do ostřikovačů. Cena servisu vyhovující po 30tis 5 tis po 60 tis 9 tis. Samozřejmě má i určiné drobné neduhy jako každé auto- absence otěrových lišt a pro mě možná loketní opěrku příliš vzadu. S primerou jsem spokojen a pokud se zájemci líbí mohu ji jen doporučit.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.