0
zpět
 

diskuze k tématu: Velké kombi s co nejspolehlivějším benzínovým motorem

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, japonská vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Pátek 29.01.2016 13:00, RE: auto z Německa
PavelKeprt napsal:
Máte někdo zkušenosti s dovozem aut z Německa? Nějaká solidní firma, kterou můžete doporučit, nebo spíše na vlastní pěst?


www.rakar.cz
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Pátek 29.01.2016 13:04, RE: auto z Německa
A4 napsal:
PavelKeprt napsal:
Máte někdo zkušenosti s dovozem aut z Německa? Nějaká solidní firma, kterou můžete doporučit, nebo spíše na vlastní pěst?
www.rakar.cz


Ti mi podle informací na jejich stránkách 7 let starou Mazdu nejspíš nepřivezou ale můžu zkusit zavolat.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pátek 29.01.2016 15:18, hnijou i ty soucasne
Hnijou. Mazda ma obecne jedno z nejhorsich antikoroznich osetreni. To plati jak pro predesle tak pro soucasne generace.
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Pátek 29.01.2016 19:48, RE: spaní
PavelKeprt napsal:
Co se týče toho spaní, tak teď mám 4 roky Mondeo MK3 a za tu dobu jsme tam naspali určitě takových 200 nocí, ne-li víc, a spí se v tom úplně v pohodě, není to nic nepohodlného, problém je jen s věcma, že je musíš furt přendávat zepředu dozadu, ale to se dá řešit např. rakví. V dodávce je super, že máš zavazadlový prostor rozdělený horizontálně a i když tam máš permanentně rozloženou ložnici, máš pořád dost úložného prostoru. Ale v tom spatřuju jedinou výhodu. Takhle stejně se dá kufr rozdělit i v MPV, Galaxy nebo třeba ta C8 a podobné auta jsou na to super. Většina mých parťáků-horolezců má právě Galaxy. Jenže tímto se dostáváme k dalšímu požadavku, který na auto mám a který ty MPV a dodávky v žádném případě nesplňují. Ježdění mě baví, řídím rád a chci mít auto, které je na jednu stranu praktické, ale zároveň je i trochu zábava a radost s ním jezdit. No a co si budeme povídat - každý kdo někdy řídil něco většího mi dá za pravdu - že řídit třeba VW Transporter zrovna moc radosti z řízení neposkytuje. Stejně tak třeba to Galaxy, s tím jezdím poměrně často, a z hlediska jízdních vlastností je to hrůza - těžiště někde v předu na palubovce, v zatáčkách se to naklání jak kačena, odpor vzduchu, atd. Ten vysoký posed, který lidi u těchto aut tolik chválí, možná ocením, až budu v důchodu. Takže pořád mi z toho velké kombi vychází jako nejlepší volba - kompromis. A nebo potom mít auta dvě - malou krysu do města - a dodávku na víkendy. Ale 2x auto = 2x pojistka, 2x servisy, 2x dálnička. Nevim no...



bych si dovolil nesouhlasit že řídit dodávku není zábava.Samozřejmě vysoká dodávka na tom nebude tak jak mondeo, ale Naprosto běžně na okrskách dojíždím různá klasická auta kterým to nějak nezatáči nebo co nevím kde je chyba .A je jedno jestli jedu v malém partnerovi nebo trafiku -dukatu nebo transitu.Samozřejmě na to má zásadní vliv co vezu
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pátek 29.01.2016 22:41, RE: hnijou i ty soucasne
Valnoha napsal:
Hnijou. Mazda ma obecne jedno z nejhorsich antikoroznich osetreni. To plati jak pro predesle tak pro soucasne generace.


Podle čeho tak soudíš? Jelikož jsem měl 2 Mazdy, tak si jich pořád všímám a současné Mazdy jsem rezaté neviděl. Ono je možná lepší místo papouškování klišé vyjít od stolu do ulic a všímat si trochu světa okolo sebe Jestli je auto rezaté pozná totiž i lajk.
reagovat
míra
počet příspěvků12
datum registrace28.01.2016
Pátek 29.01.2016 22:58, RE: Mazda 6,2,5 benzín
PavelKeprt napsal:
míra napsal:
Ten motor Mazda 2,5 benzín je tichý,má vždy nepřímý vstřik(verze GH),olej už nebere,ten motor je silně návykový,tahá lineárně odspodu,na 6-ku se dá jet 70,verze po FL(2010) má už stupně delší a spotřeba kolem 7l,ověřená dotankováním.Myslím rozumná jízda,do 3500ot.,pak se přesouvá vačka a pak si to sebere více.Ale jede zase úžasně.Na tom motoru se nic nekazí,žádné vířivé klapky.Benzín stačí 95 okt,oleje je tam 5 l a filtr je vložka.Interval výměny 20000 km,vzduchový 60000 km a svíčky NGK 120 000km(iridium.
Hmm, tak to vypadá, že mám asi nového favorita, díky moc za informace. Na ten facelift bohužel nemám peníze, za 300 000 Kč to bude spíše rok 2008-09, ale i ty vypadají dobře. A spotřeba okolo 8,5l je pro mě OK. Ta 2.0i v Mondeu je hrozně líná, věřím tomu, že tahle Mazda pojede o světelný rok líp se stejnou spotřebou. Co třeba výměna rozvodů, jaký je interval a na kolik to tak přijde, nevíte?

Rozvody se nemění,je tam řetěz a neznám nikoho,co ho na 2,5 měnil
reagovat
míra
počet příspěvků12
datum registrace28.01.2016
Pátek 29.01.2016 23:02, RE: hnijou i ty soucasne
Petr S napsal:
Valnoha napsal:
Hnijou. Mazda ma obecne jedno z nejhorsich antikoroznich osetreni. To plati jak pro predesle tak pro soucasne generace.
Podle čeho tak soudíš? Jelikož jsem měl 2 Mazdy, tak si jich pořád všímám a současné Mazdy jsem rezaté neviděl. Ono je možná lepší místo papouškování klišé vyjít od stolu do ulic a všímat si trochu světa okolo sebe Jestli je auto rezaté pozná totiž i lajk.

Mazdy 6 GH jsou s antikorozkou dobře,jen nápravy a ramena je třeba ošetřit at vypadají dobře.A dutiny bych udělal u každého vozu
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Sobota 30.01.2016 06:24, RE: hnijou i ty soucasne
Petr S napsal:
Valnoha napsal:
Hnijou. Mazda ma obecne jedno z nejhorsich antikoroznich osetreni. To plati jak pro predesle tak pro soucasne generace.
Podle čeho tak soudíš? Jelikož jsem měl 2 Mazdy, tak si jich pořád všímám a současné Mazdy jsem rezaté neviděl. Ono je možná lepší místo papouškování klišé vyjít od stolu do ulic a všímat si trochu světa okolo sebe Jestli je auto rezaté pozná totiž i lajk.


Nemusím chodit do ulic. Stačí, když ráno na parkovišti před fabrikou mrknu, kde stojí kluk, co ji má. Má 2010 (M6) a řeší: bubliny nad lemem čelního skla, bubliny na levém zadním podběhu a k tomu jako bonus trvale a soustavně - kdejaký ďubanec od kamínku, okamžitě to chytá lišku.. Takhle se moderní vozy nechovají. Podvozek tu neřešíme, ale kastli a to je tragedie. Mazda hnije furt a trvale. protože jsem Mazdu měl - viz nick - přečetl jsem o tom všechno a proto vím, že mazdaclubu se řeší hniloba napříč modelovou řadou včetně posledních, josu lidi, co řeší hnolobu na střeše a nejen zde, ale i ve světě. POkud vládneš angličtinou, tak si to najdi, není toho na netu zorvna málo. A nikod - NIKDO - takhle neblbe s nástřiky spodkua dutin, jak mazdaři. Asi vědí proč.

Ale abych byl objektivníé, protože MAzdy se mi olíbí vzhledem, tak po nich taky koukám a pravda j, že občas narazím na 2008, která na povrch nevykazuje známky koroze (pokud už nebyla na výměně lemů)
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Neděle 31.01.2016 00:16, RE: hnijou i ty soucasne
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Valnoha napsal:
Hnijou. Mazda ma obecne jedno z nejhorsich antikoroznich osetreni. To plati jak pro predesle tak pro soucasne generace.
Podle čeho tak soudíš? Jelikož jsem měl 2 Mazdy, tak si jich pořád všímám a současné Mazdy jsem rezaté neviděl. Ono je možná lepší místo papouškování klišé vyjít od stolu do ulic a všímat si trochu světa okolo sebe Jestli je auto rezaté pozná totiž i lajk.
Nemusím chodit do ulic. Stačí, když ráno na parkovišti před fabrikou mrknu, kde stojí kluk, co ji má. Má 2010 (M6) a řeší: bubliny nad lemem čelního skla, bubliny na levém zadním podběhu a k tomu jako bonus trvale a soustavně - kdejaký ďubanec od kamínku, okamžitě to chytá lišku.. Takhle se moderní vozy nechovají. Podvozek tu neřešíme, ale kastli a to je tragedie. Mazda hnije furt a trvale. protože jsem Mazdu měl - viz nick - přečetl jsem o tom všechno a proto vím, že mazdaclubu se řeší hniloba napříč modelovou řadou včetně posledních, josu lidi, co řeší hnolobu na střeše a nejen zde, ale i ve světě. POkud vládneš angličtinou, tak si to najdi, není toho na netu zorvna málo. A nikod - NIKDO - takhle neblbe s nástřiky spodkua dutin, jak mazdaři. Asi vědí proč.Ale abych byl objektivníé, protože MAzdy se mi olíbí vzhledem, tak po nich taky koukám a pravda j, že občas narazím na 2008, která na povrch nevykazuje známky koroze (pokud už nebyla na výměně lemů)


Se podívej sám na diskusi k modelu GH: http://www.mazdaclub.cz/forum-kategorie/6-gh-42 2008-13. Řeší se tam jiné věci než koroze. Nevím co má tvůj kolega z fabriky za kus, možná šlo auto přes střechu. Kdyby ty auta rezly po 4 letech tak je kolem toho daleko větší humbuk. Já jsem nikdy dutiny ani spodek stříkat nenechal. Po 9-10 letech jsem nechal opravit oba zadní lemy ovšem to byl problémový model z roku 2002. Jinak jsem na autě nic ohledně koroze neřešil.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Neděle 31.01.2016 07:59, RE: hnijou i ty soucasne
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Valnoha napsal:
Hnijou. Mazda ma obecne jedno z nejhorsich antikoroznich osetreni. To plati jak pro predesle tak pro soucasne generace.
Podle čeho tak soudíš? Jelikož jsem měl 2 Mazdy, tak si jich pořád všímám a současné Mazdy jsem rezaté neviděl. Ono je možná lepší místo papouškování klišé vyjít od stolu do ulic a všímat si trochu světa okolo sebe Jestli je auto rezaté pozná totiž i lajk.
Nemusím chodit do ulic. Stačí, když ráno na parkovišti před fabrikou mrknu, kde stojí kluk, co ji má. Má 2010 (M6) a řeší: bubliny nad lemem čelního skla, bubliny na levém zadním podběhu a k tomu jako bonus trvale a soustavně - kdejaký ďubanec od kamínku, okamžitě to chytá lišku.. Takhle se moderní vozy nechovají. Podvozek tu neřešíme, ale kastli a to je tragedie. Mazda hnije furt a trvale. protože jsem Mazdu měl - viz nick - přečetl jsem o tom všechno a proto vím, že mazdaclubu se řeší hniloba napříč modelovou řadou včetně posledních, josu lidi, co řeší hnolobu na střeše a nejen zde, ale i ve světě. POkud vládneš angličtinou, tak si to najdi, není toho na netu zorvna málo. A nikod - NIKDO - takhle neblbe s nástřiky spodkua dutin, jak mazdaři. Asi vědí proč.Ale abych byl objektivníé, protože MAzdy se mi olíbí vzhledem, tak po nich taky koukám a pravda j, že občas narazím na 2008, která na povrch nevykazuje známky koroze (pokud už nebyla na výměně lemů)
Se podívej sám na diskusi k modelu GH: http://www.mazdaclub.cz/forum-kategorie/6-gh-42 2008-13. Řeší se tam jiné věci než koroze. Nevím co má tvůj kolega z fabriky za kus, možná šlo auto přes střechu. Kdyby ty auta rezly po 4 letech tak je kolem toho daleko větší humbuk. Já jsem nikdy dutiny ani spodek stříkat nenechal. Po 9-10 letech jsem nechal opravit oba zadní lemy ovšem to byl problémový model z roku 2002. Jinak jsem na autě nic ohledně koroze neřešil.


Na odkaz se dívat nebudu, protože nějake j píč*s zablokoval strányk, pokud máš zapnutej addblock.
Ale k té kolegově 2010: přes střenu ani přes nic jiního to nikdy nešlo, auto kupoval jeho táta tady v ČT, takže původ i servis je jasnej, v rodině. Auto nebylo nikdy ani škráblý, ale jezdí se s ním denodenně a stojí venku a to je ten kámen úrazu. PO 6 letech prostě začíná hnít. Málo platný. A skutečně není toje věci jeho kusu, o korozi střechy a jiných dílů kastle najdeš na gůglu dost.
Další věcí je, že Mazdy mají extrémně choulostiové a slabé laky, to se na vašem fóru dočteš taky a mohu to potvrdit i já ze zkušeností se svojí bývalou MPS. A to je další káměn úrazu. Prostě, nic proti Mazdě nemám, kromě mizerné ochrany proti korozi. To byl taky jediný důvod, proč mi nepřístála doma, když jsem heldal náhradou za současný služebák.
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Neděle 31.01.2016 08:13, RE: hnijou i ty soucasne
míra napsal:
Petr S napsal:
Valnoha napsal:
Hnijou. Mazda ma obecne jedno z nejhorsich antikoroznich osetreni. To plati jak pro predesle tak pro soucasne generace.
Podle čeho tak soudíš? Jelikož jsem měl 2 Mazdy, tak si jich pořád všímám a současné Mazdy jsem rezaté neviděl. Ono je možná lepší místo papouškování klišé vyjít od stolu do ulic a všímat si trochu světa okolo sebe Jestli je auto rezaté pozná totiž i lajk.
Mazdy 6 GH jsou s antikorozkou dobře,jen nápravy a ramena je třeba ošetřit at vypadají dobře.A dutiny bych udělal u každého vozu


Hele, Míro, nejsi náhodou někde z Ostravska? Viděl jsem tvůj příspěvek na foru Mazda a psal's tam něco o Autopalkovice. Já jsem z Frýdku-Místku. Jestli bydlíš někde poblíž, rád bych za tebou někdy zajel a ten motor si projel, ať nejedu do Německa pro zajíce v pytli.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Neděle 31.01.2016 18:48, dacia
A co třeba dacia Lodgy s klasickou 1,6 .
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Neděle 31.01.2016 19:06, RE: dacia
Fanda napsal:
A co třeba dacia Lodgy s klasickou 1,6 .


Přečtěte si předchozích 50 příspěvků a najdete minimálně 3 důvody, proč toto auto určitě NE
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Neděle 31.01.2016 20:55, RE: hnijou i ty soucasne
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Valnoha napsal:
Hnijou. Mazda ma obecne jedno z nejhorsich antikoroznich osetreni. To plati jak pro predesle tak pro soucasne generace.
Podle čeho tak soudíš? Jelikož jsem měl 2 Mazdy, tak si jich pořád všímám a současné Mazdy jsem rezaté neviděl. Ono je možná lepší místo papouškování klišé vyjít od stolu do ulic a všímat si trochu světa okolo sebe Jestli je auto rezaté pozná totiž i lajk.
Nemusím chodit do ulic. Stačí, když ráno na parkovišti před fabrikou mrknu, kde stojí kluk, co ji má. Má 2010 (M6) a řeší: bubliny nad lemem čelního skla, bubliny na levém zadním podběhu a k tomu jako bonus trvale a soustavně - kdejaký ďubanec od kamínku, okamžitě to chytá lišku.. Takhle se moderní vozy nechovají. Podvozek tu neřešíme, ale kastli a to je tragedie. Mazda hnije furt a trvale. protože jsem Mazdu měl - viz nick - přečetl jsem o tom všechno a proto vím, že mazdaclubu se řeší hniloba napříč modelovou řadou včetně posledních, josu lidi, co řeší hnolobu na střeše a nejen zde, ale i ve světě. POkud vládneš angličtinou, tak si to najdi, není toho na netu zorvna málo. A nikod - NIKDO - takhle neblbe s nástřiky spodkua dutin, jak mazdaři. Asi vědí proč.Ale abych byl objektivníé, protože MAzdy se mi olíbí vzhledem, tak po nich taky koukám a pravda j, že občas narazím na 2008, která na povrch nevykazuje známky koroze (pokud už nebyla na výměně lemů)
Se podívej sám na diskusi k modelu GH: http://www.mazdaclub.cz/forum-kategorie/6-gh-42 2008-13. Řeší se tam jiné věci než koroze. Nevím co má tvůj kolega z fabriky za kus, možná šlo auto přes střechu. Kdyby ty auta rezly po 4 letech tak je kolem toho daleko větší humbuk. Já jsem nikdy dutiny ani spodek stříkat nenechal. Po 9-10 letech jsem nechal opravit oba zadní lemy ovšem to byl problémový model z roku 2002. Jinak jsem na autě nic ohledně koroze neřešil.
Na odkaz se dívat nebudu, protože nějake j píč*s zablokoval strányk, pokud máš zapnutej addblock.Ale k té kolegově 2010: přes střenu ani přes nic jiního to nikdy nešlo, auto kupoval jeho táta tady v ČT, takže původ i servis je jasnej, v rodině. Auto nebylo nikdy ani škráblý, ale jezdí se s ním denodenně a stojí venku a to je ten kámen úrazu. PO 6 letech prostě začíná hnít. Málo platný. A skutečně není toje věci jeho kusu, o korozi střechy a jiných dílů kastle najdeš na gůglu dost.Další věcí je, že Mazdy mají extrémně choulostiové a slabé laky, to se na vašem fóru dočteš taky a mohu to potvrdit i já ze zkušeností se svojí bývalou MPS. A to je další káměn úrazu. Prostě, nic proti Mazdě nemám, kromě mizerné ochrany proti korozi. To byl taky jediný důvod, proč mi nepřístála doma, když jsem heldal náhradou za současný služebák.


Když se tam nechceš dívat a nejsi schopný pausnout Adblock, tak ti to shrnu :)

Je tam cca 100 příspěvků, z toho ve dvou tam kdosi řeší tu korozi střechy a je to ten samý člověk. Nejspíš to bude ten tvůj kolega z fabriky. Nebo je možnost žes to tam sám četl a teď to vydáváš za příběh kolegy

Sorry, kdyby tenhle model reznul, tak se to tam bude řešit.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Neděle 31.01.2016 21:21, to psal asi ten kolega z fabriky.......
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/18-aut-ktera-porad-reznou-koroze-neni-minulosti/
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Pondělí 01.02.2016 09:24, RE: spaní
PavelKeprt napsal:
Co se týče toho spaní, tak teď mám 4 roky Mondeo MK3 a za tu dobu jsme tam naspali určitě takových 200 nocí, ne-li víc, a spí se v tom úplně v pohodě, není to nic nepohodlného, problém je jen s věcma, že je musíš furt přendávat zepředu dozadu, ale to se dá řešit např. rakví. V dodávce je super, že máš zavazadlový prostor rozdělený horizontálně a i když tam máš permanentně rozloženou ložnici, máš pořád dost úložného prostoru. Ale v tom spatřuju jedinou výhodu. Takhle stejně se dá kufr rozdělit i v MPV, Galaxy nebo třeba ta C8 a podobné auta jsou na to super. Většina mých parťáků-horolezců má právě Galaxy. Jenže tímto se dostáváme k dalšímu požadavku, který na auto mám a který ty MPV a dodávky v žádném případě nesplňují. Ježdění mě baví, řídím rád a chci mít auto, které je na jednu stranu praktické, ale zároveň je i trochu zábava a radost s ním jezdit. No a co si budeme povídat - každý kdo někdy řídil něco většího mi dá za pravdu - že řídit třeba VW Transporter zrovna moc radosti z řízení neposkytuje. Stejně tak třeba to Galaxy, s tím jezdím poměrně často, a z hlediska jízdních vlastností je to hrůza - těžiště někde v předu na palubovce, v zatáčkách se to naklání jak kačena, odpor vzduchu, atd. Ten vysoký posed, který lidi u těchto aut tolik chválí, možná ocením, až budu v důchodu. Takže pořád mi z toho velké kombi vychází jako nejlepší volba - kompromis. A nebo potom mít auta dvě - malou krysu do města - a dodávku na víkendy. Ale 2x auto = 2x pojistka, 2x servisy, 2x dálnička. Nevim no...



Dobrý den, napište prosím o Vašem Mondeu recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Pondělí 01.02.2016 09:41, RE: spaní
danet - redakce TipCars napsal:
PavelKeprt napsal:
Co se týče toho spaní, tak teď mám 4 roky Mondeo MK3 a za tu dobu jsme tam naspali určitě takových 200 nocí, ne-li víc, a spí se v tom úplně v pohodě, není to nic nepohodlného, problém je jen s věcma, že je musíš furt přendávat zepředu dozadu, ale to se dá řešit např. rakví. V dodávce je super, že máš zavazadlový prostor rozdělený horizontálně a i když tam máš permanentně rozloženou ložnici, máš pořád dost úložného prostoru. Ale v tom spatřuju jedinou výhodu. Takhle stejně se dá kufr rozdělit i v MPV, Galaxy nebo třeba ta C8 a podobné auta jsou na to super. Většina mých parťáků-horolezců má právě Galaxy. Jenže tímto se dostáváme k dalšímu požadavku, který na auto mám a který ty MPV a dodávky v žádném případě nesplňují. Ježdění mě baví, řídím rád a chci mít auto, které je na jednu stranu praktické, ale zároveň je i trochu zábava a radost s ním jezdit. No a co si budeme povídat - každý kdo někdy řídil něco většího mi dá za pravdu - že řídit třeba VW Transporter zrovna moc radosti z řízení neposkytuje. Stejně tak třeba to Galaxy, s tím jezdím poměrně často, a z hlediska jízdních vlastností je to hrůza - těžiště někde v předu na palubovce, v zatáčkách se to naklání jak kačena, odpor vzduchu, atd. Ten vysoký posed, který lidi u těchto aut tolik chválí, možná ocením, až budu v důchodu. Takže pořád mi z toho velké kombi vychází jako nejlepší volba - kompromis. A nebo potom mít auta dvě - malou krysu do města - a dodávku na víkendy. Ale 2x auto = 2x pojistka, 2x servisy, 2x dálnička. Nevim no...
Dobrý den, napište prosím o Vašem Mondeu recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme


Napíšu, chystám se na to už dlouho. Budu s ním jezdit počítám ještě tak měsíc, tak potom to naše 4 leté soužití nějak sepíšu.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Pondělí 01.02.2016 10:36, RE: spaní
PavelKeprt napsal:
danet - redakce TipCars napsal:
PavelKeprt napsal:
Co se týče toho spaní, tak teď mám 4 roky Mondeo MK3 a za tu dobu jsme tam naspali určitě takových 200 nocí, ne-li víc, a spí se v tom úplně v pohodě, není to nic nepohodlného, problém je jen s věcma, že je musíš furt přendávat zepředu dozadu, ale to se dá řešit např. rakví. V dodávce je super, že máš zavazadlový prostor rozdělený horizontálně a i když tam máš permanentně rozloženou ložnici, máš pořád dost úložného prostoru. Ale v tom spatřuju jedinou výhodu. Takhle stejně se dá kufr rozdělit i v MPV, Galaxy nebo třeba ta C8 a podobné auta jsou na to super. Většina mých parťáků-horolezců má právě Galaxy. Jenže tímto se dostáváme k dalšímu požadavku, který na auto mám a který ty MPV a dodávky v žádném případě nesplňují. Ježdění mě baví, řídím rád a chci mít auto, které je na jednu stranu praktické, ale zároveň je i trochu zábava a radost s ním jezdit. No a co si budeme povídat - každý kdo někdy řídil něco většího mi dá za pravdu - že řídit třeba VW Transporter zrovna moc radosti z řízení neposkytuje. Stejně tak třeba to Galaxy, s tím jezdím poměrně často, a z hlediska jízdních vlastností je to hrůza - těžiště někde v předu na palubovce, v zatáčkách se to naklání jak kačena, odpor vzduchu, atd. Ten vysoký posed, který lidi u těchto aut tolik chválí, možná ocením, až budu v důchodu. Takže pořád mi z toho velké kombi vychází jako nejlepší volba - kompromis. A nebo potom mít auta dvě - malou krysu do města - a dodávku na víkendy. Ale 2x auto = 2x pojistka, 2x servisy, 2x dálnička. Nevim no...
Dobrý den, napište prosím o Vašem Mondeu recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
Napíšu, chystám se na to už dlouho. Budu s ním jezdit počítám ještě tak měsíc, tak potom to naše 4 leté soužití nějak sepíšu.


Budeme se těšit!
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Sobota 19.03.2016 10:54, zvítězilo Mondeo
Jen pro informaci, jak to dopadlo - kdyby to někoho zajímalo.

Po dlouhém vybírání a zvažování nakonec stejně zvítězilo Mondeo - koupil jsem r.v. 2010, 2.0i 107 kW Flexifuel a půjde do plynu. Nakonec mě přesvědčila momentální cena LPG (u nás 10.9 Kč).
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Sobota 19.03.2016 14:47, .
nechci tě strašit, ale Fordí 2.0 107 kw není uplně nejvhodnější pro LPG
reagovat
1 2 3 4


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.