0
zpět
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy - první dieselový Boxer v testu spotřeby

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.04.2008 20:22, RE: Subaru v naftě?
anonym napsal:
Pane Šikl,
hladiny hluku prosím v číslech, jak jsem Vás již jinde prosil. Jinak jsou to bláboly. Od rychlosti 100 po 10 km/h při ustálené rychlosti a na betonové dálnici. Zelí
Zatím uvádím údaje prezentované automobilkou. První číslo je hluk jedoucího a druhé stojící Legacy Kombi:
2.0D - 70 vs. 74 dB (A)
2.0R - 71 vs. 79 dB (A)
3.0R - 71 vs 78 dB (A)
2.5i - 72 vs. 79 dB (A)
To jen pro začátek. V pondělí vložím ještě graf znázorňují úroveň hluku v interiéru při určitých rychlostech a otáčkách.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.04.2008 20:54, RE: Subaru v naftě?
anonym napsal:
Já mám sice Lega v benzínu, ale do dieselu bych klidně šel. Jeho dynamické parametry jsou lepší než u benzínu, akcelerace dokonce lepší než u 2,5i, kultivovanost ukázková. Jinak staré bláboly o žravosti motorů Subaru už jsem dávno pustil z hlavy, spotřeba udávaná výrobem sedí, dokonce ve městě auto žere méně než výrobce udává a to nemám auto ještě pořádně zajeté. A rozhodně nejezdím s cihlou pod plynem. Rakousko ve čtyřech lidech se střešním boxem a průměrem skoro 100 km/h za 8 litrů.
věři mti, u nás mi impreza žere 10 a na dálnici v rakousku 8,5, takže u silnějšího motoru je možný že pojede za 8
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.04.2008 21:23, RE: subaru lepší bmw
anonym napsal:
no když už se oháníš mobile.de, tak můžem počítat spolu. Rok výroby 2004, BMW, řada 5, diesel = celkový počet nabízených aut 12185, z toho 564 aut má najeto 150-200tkm. Rok výroby 2005, BMW, řada 5, diesel = celkový počet 7278, z toho 162 aut má najeto 150-200tkm.
tak kde je ta většina?? jen kecy
Pětkových diesel bavoráků z roku 2004 tam je ted 4980,rok 2005- 2939ks. Nesmíš si tam započítávat i ty mladší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 19.04.2008 08:34, RE: Subaru v naftě?
anonym napsal:
Nafta je pro lidi, co chtěj škudlit. Subaru pro mě bylo vždy synonymem pro zážitek z jízdy a to bez ohledu na spotřebu paliva. Raději budu platit vyšší daň v podobě hladovějšího benzínového motoru, než abych byl nucen poslouchat protivný a falešný zvuk úsporného dieselu.
Například pro mně nafta není o škudlení, ale o tom se hezky svézt. Mám D4D a je tichý a celkem pružný, tak proč ne. A na ten NM, ketrým disponují diesely bych musel mít minimálně 2,5 benzín, takže asi tak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 19.04.2008 12:33, svět už nikdy nebude jako dřív
ten motor jsme projeli a je FENOMENÁLNÍ jak zátahem, tak kultivovaností chodu, spotřebou, a to auto ... nemá chybu

to je přesně to co potřebujeme, silný úsporný bezpečný auto s trvalým náhonem na 4 kola, vynikající vnitřní výbavou a spolehlivostí

nádherně sedí, výborně vypadá, hlavně model legacy s xenonama a volitelnou tuningovou maskou STi atd atd atd

svět už nikdy nebude takovej jako před projížďkou tímhle nafťákem

Subarista (t.č. ještě benzíňák)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 19.04.2008 14:32, RE: Hoooodně zajímavý motor,
anonym napsal:
hele, japonec = japonskej konzervativní pomalej vývoj a zdokonalování každého detailu do zblbnutí
francouz = nádherný karoserie, každý rok nový kastle, dobrej diesel, ale jinak ... prostě bych to nechtěl

vyrábí to přece jen lidi, a vemte si kolikrát se dočtete o stávce ve francii a zda vůbec o nějaké v japonsku

jinak nic proti FR, leurs baguettes sont tres bonne
:) tolik si ještě pamatuji ze svého pracovního působení v tomto socialistickém ráji
Jako zaměstnavatel bych poměry Japonska milerád přenesl sem, ale zajímal by mě, jak by jste se jako zaměstnanec tvářil na 60 prac. hod/týden a nárok na dovolenou až po odpracování 6 let u 1 zaměstnavatele - bič na fluktuanty. Takže ta japonská kvalita a preciznost je docela drsně vykoupena. Ale když se nás to netýká, tak je to jedno, ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 20.04.2008 18:09, RE: subaru lepší bmw
anonym napsal:
Pětkových diesel bavoráků z roku 2004 tam je ted 4980,rok 2005- 2939ks. Nesmíš si tam započítávat i ty mladší.
říkáš rok 2005. dobře, je jich 2979. no a kolik z nich má najeto 150-200tkm? 154kusů, ferdo
pro rok 2004 platí, že z celkových 4915 ks jich má 150-200tkm najeto 400. pořád nevidím tu většinu. ale možná sis vybral špatný server :))
a stejný údaj bys pro rok 2004 získal, kdybys moje čísla prostě od sebe odečetl, ale to je asi moc náročný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 20.04.2008 18:46, honzik
Docela se těším, jak se bude tenhle motor chovat ve Foresteru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.04.2008 16:22, RE: subaru lepší bmw
anonym napsal:
říkáš rok 2005. dobře, je jich 2979. no a kolik z nich má najeto 150-200tkm? 154kusů, ferdo
pro rok 2004 platí, že z celkových 4915 ks jich má 150-200tkm najeto 400. pořád nevidím tu většinu. ale možná sis vybral špatný server :))
a stejný údaj bys pro rok 2004 získal, kdybys moje čísla prostě od sebe odečetl, ale to je asi moc náročný
Ok,není to většina ve smyslu vic než 50 procent,ale rozhodně bych tam započítal i ty co mají víc než 200tis(ikdyž těch samozřejmě už tolik není),ale z důvodu jak tahle diskuze vznikla bych tam dal i ty co mají 149tis km a možná i ty se 148tis. To tě nanepadlo? Já chtěl jen říct,že tyhle auta ze začátku jezdí hodně-nad 130 tis jich je cca pětina ,nad 100tis cca třetina a pokud vezmu pár kousků těsne pod sto jsme na polovině. Takže fajn,přesvedčil jsi mě-slovo většina bylo špatně použito,mělo tam být hodně z nich se po třech až čtyřech letech blíží ke 150 000 km. A že by existoval velký počet tří až čtyřletých bavoráků co musejí dělat drahé opravy na motoru,o tom moc nevím. Ty jo? A jaké a za kolik?
Napsal jsem to proto,že to co někdo vidí na osmiletých bmw,že se musí opravovat může znamenat,že ty auta jedou už čtvrtou stovku tisíc km. Chápeš?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 27.04.2008 22:36, RE: Subaru v naftě?
Petr - TipCars.com napsal:
Zatím uvádím údaje prezentované automobilkou. První číslo je hluk jedoucího a druhé stojící Legacy Kombi:
2.0D - 70 vs. 74 dB (A)
2.0R - 71 vs. 79 dB (A)
3.0R - 71 vs 78 dB (A)
2.5i - 72 vs. 79 dB (A)
To jen pro začátek. V pondělí vložím ještě graf znázorňují úroveň hluku v interiéru při určitých rychlostech a otáčkách.
Pane Šikl. čtu Vaši reakci s malým zpožděním. Překvapivé je, že hladiny hluku jsou z výrobního portfolia nejnižší právě u dieslu. Pro informaci uvedu, že pokles hladiny hluku o 5dBa znamená fyziologicky pokles na polovinu. Kde lze najít měření v interiéru za jízdy? Zelí
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.