0
zpět
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza WRX STi v testu spotřeby

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.05.2009 18:10, To Kylie:
1) jsi chlap nebo zenska?
2) co vis o novem 6V dieselu u Subaru?
3) vis ze ma byt diesel s bezstupnovym automatem?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.05.2009 18:31, Impreza v STi je na fotce plochá, naživo je nádherná
mnohem hezčí než její chudé sestřičky 2.0R nebo diesel. I samotné WRX je takové nijaké. Sranda začíná s STi a taky podle toho vypadá. Navíc se s tím dá, narozdíl od Lancer EVO jezdit i po českých tankodromech (odlehčené závěsy kol z hliníkové lsitiny to ale schytají tak jako tak, takže pořád je ve hře samotné WRX)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.05.2009 18:53, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
rohYpnol napsal:
Jenže to, že se někdo nedokáže krotit, néni problém motoru, žejo ;)
Navíc 1.4TSi přeci není základní motorizací pro Octavii, takže tady to koncern zvládl podle tvých představ. 1.6 MPi to jistí. Ta bude asi základem i v příštím století (u Škody). Před 10-15 lety tonebyl špatný motor, ale technika (někde) pokročila.
Co se spolehlivosti týká, pak to opět zopakuji - jaké servisní náklady? 1.8Turbo žádný chronický problém neměl. Ani u 1.4TSi zatím o žádném nevím. To, že se hypoteticky může něco porou...
Ta ženská je děsná. Nechápu vůbec smyls toho proč tam je. To jako chcou tento pořad udělat i pro ženy? No je pravda, že Prima je hodně orientovaná na ženy. Jinak 1,4 TSI je opravdu skoro základní motorizací, když pomineme onu letitou 1,6. Škoda, že se nějaká evoluce nekonala u ní. Jinak heslem co v autě není se nepokazí se řídím. Toto je totiž jistota. V to, že komplikovaný vůz bude spolehlivý můžu jen věřit, nebo doufat. Samozřejmě ale i to málo se může podělat. Ale není toho tolik. Toť alespoň nějaká jistota.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.05.2009 19:09, Příšerná ženská...
Kačud napsal:
Ta ženská je děsná. Nechápu vůbec smyls toho proč tam je. To jako chcou tento pořad udělat i pro ženy? No je pravda, že Prima je hodně orientovaná na ženy. Jinak 1,4 TSI je opravdu skoro základní motorizací, když pomineme onu letitou 1,6. Škoda, že se nějaká evoluce nekonala u ní. Jinak heslem co v autě není se nepokazí se řídím. Toto je totiž jistota. V to, že komplikovaný vůz bude spolehlivý můžu jen věřit, nebo doufat. Samozřejmě ale i to málo se může podělat. Ale není toho tolik. Toť alespoň nějaká jistota.
Ta ženská je děsná? Děkuji za pochvalu ta ženská má 182cm a míry vám raději psát nebudu, mohla by to být příčina vašeho infarktu a to si opravdu na triko vzít nemůžu... a btw. ta ženská testuje tohle šestihvězdicková žihadlo.
Příště myslete mozkem ... co třeba úložný prostor....aso.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.05.2009 19:44, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
Kačud napsal:
Mě se tento motor v roli "základní" motorizace pro rodiné auto nižší střední třídy prostě nehodí. Proto na něj nadávám. Víc mi sem pasuje například Focus s 1,6. Spotřeba při normální jízdě stejná neli menší a mám klasickej jednoduchej motor s postačujícím výkonem. Tento motor jak jsem již psal by se mi líbil v nějaké ostré verzi pola. Prostě pro pobavení. Tam nemusím hledět na případné servisní náklady a ani mi nevadí vyšší spotřeba, ke které prostě takto naladěný motor svádí. Já bych se roz...
Svět "autíček" se MĚNí (někdy "bohužel" ,-(
takže příští passat bude mít "základní" MOTORizaci 1.2 TSi ,-)
PS: Já bych řekla, že přes všechny "úspěchy" DOWNSIZINGu stále PLATí: "Objem ničím NEnahradíš ..." ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.05.2009 21:04, RE: Příšerná ženská...
gamaray napsal:
Ta ženská je děsná? Děkuji za pochvalu ta ženská má 182cm a míry vám raději psát nebudu, mohla by to být příčina vašeho infarktu a to si opravdu na triko vzít nemůžu... a btw. ta ženská testuje tohle šestihvězdicková žihadlo.
Příště myslete mozkem ... co třeba úložný prostor....aso.
Mě je úplně jedno jak ona dáma vypadá, ani mě nezajímají její míry. Mě jen vadí v onom pořadu na Primě. Příjde mi to ujetý. Spolu stím pánem jsou tam jak parodie na moderátorskou dvojici ze zpráv. Navíc pekelně nudnou. Zato paráda je auto moto styl. Tam ty holky jsou super a celá koncepce toho pořadu je zábavná a přináší něco co tu nebylo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.05.2009 23:28, RE: To Kylie:
impa napsal:
1) jsi chlap nebo zenska?
2) co vis o novem 6V dieselu u Subaru?
3) vis ze ma byt diesel s bezstupnovym automatem?
1) hloupá otázka
2) jako že subaru připravuje B6 diesel? NEvím, NEslyšela jsem, NEčetla jsem ...
3) viz 2)
To impa:
1) jste chlapec nebo chlap
2) co o B6 dieslu Subaru víte vy?
3) a ODKUD to víte?
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.05.2009 08:06, RE: To Kylie:
Kylie napsal:
1) hloupá otázka
2) jako že subaru připravuje B6 diesel? NEvím, NEslyšela jsem, NEčetla jsem ...
3) viz 2)
To impa:
1) jste chlapec nebo chlap
2) co o B6 dieslu Subaru víte vy?
3) a ODKUD to víte?
Pěkný den ,-)
3) - ano, Subaru doopravdy připravuje bezestupňovovou převodovku Lineartronic. Podle Subaru je to první řetězová převodovka s podélným uložením určená pro stálý pohon všech kol. Převodovka využívá speciální lamelové řetězy vykazující nižší míru tření a vyšší dimenzování k přenosu toč. momentu díky čemuž dosahuje nižší spotřeby paliva než převodovky s řemenovým náhonem. Lineartronic používá řemenice o menším průměru, což se odráží v kompaktnějších rozměrech celé jednotky. Díky výrazným rozdílům v průměru nejmenší a největší řemenice pak tato bezestupňová převodovka nabízí nekonečný počet virtuálních převodových „stupňů“, aby motor mohl pracovat vždy v nejúčinnějším pásmu otáček. K dispozici bude i ruční režim řazení při kterém se používá šestice přednastavených virtuálních stupňů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.05.2009 08:13, RE: To Kylie:
Petr - TipCars.com napsal:
3) - ano, Subaru doopravdy připravuje bezestupňovovou převodovku Lineartronic. Podle Subaru je to první řetězová převodovka s podélným uložením určená pro stálý pohon všech kol. Převodovka využívá speciální lamelové řetězy vykazující nižší míru tření a vyšší dimenzování k přenosu toč. momentu díky čemuž dosahuje nižší spotřeby paliva než převodovky s řemenovým náhonem. Lineartronic používá řemenice o menším průměru, což se odráží v kompaktnějších rozměrech celé jednotky. Díky výrazným rozdílům ...
Ještě bych dodal, že se Lineartronic (CVT) objeví např. v novém Outbacku ve spojení s atmosférickým 2,5 litrem. Myslím, že s přeplňovanou variantou 2,5 litru nebude k dispozici, stejně jako s 3,6.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.05.2009 13:43, RE: To Kylie:
Petr - TipCars.com napsal:
3) - ano, Subaru doopravdy připravuje bezestupňovovou převodovku Lineartronic. Podle Subaru je to první řetězová převodovka s podélným uložením určená pro stálý pohon všech kol. Převodovka využívá speciální lamelové řetězy vykazující nižší míru tření a vyšší dimenzování k přenosu toč. momentu díky čemuž dosahuje nižší spotřeby paliva než převodovky s řemenovým náhonem. Lineartronic používá řemenice o menším průměru, což se odráží v kompaktnějších rozměrech celé jednotky. Díky výrazným rozdílům ...
To Petr:
DĚKUJi(-eme ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 27.05.2009 15:00, RE: Příšerná ženská...
Kačud napsal:
Mě je úplně jedno jak ona dáma vypadá, ani mě nezajímají její míry. Mě jen vadí v onom pořadu na Primě. Příjde mi to ujetý. Spolu stím pánem jsou tam jak parodie na moderátorskou dvojici ze zpráv. Navíc pekelně nudnou. Zato paráda je auto moto styl. Tam ty holky jsou super a celá koncepce toho pořadu je zábavná a přináší něco co tu nebylo.
Mám na to názor úplně stejný. Je mi šumák, jaké má ta paní v Autosalonu míry. Nebo se podle měr ženy pozná erudovanost na cokoliv? Je vidět, že někomu stačí ke štěstí jen 90-60-90.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.