0
zpět
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza 2.0D - nejúspornější diesel?

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 16:06, Fantastický motor ...
... a skvělý (podvozek) vůz - opravdu asi nikdy NEpochopím, proč si 1000násobně více lidí raději koupí starý "dojíždějící" 1.9 či 2.0 TDi - BEZ urážky - naprosto se NEvyrovná motorové "nirváně" boxer subaru 2.0 D - v NIČEM ... přesto je (a asi i BUDE) mnohem a mnohem PRODÁVANĚJŠí - škoda (všech kdo "prohloupí" ,-(
PS: Já vím subaru má menší zuvazadelník (na lepším - dokonce "excelentním" - podvozku a motoru vlastně NEzáleží, zavazadelník je holt zavazadelník)
Pěkný den (se subaru boxer 2.0 D ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 16:45, RE: Fantastický motor ...
Kylie napsal:
... a skvělý (podvozek) vůz - opravdu asi nikdy NEpochopím, proč si 1000násobně více lidí raději koupí starý "dojíždějící" 1.9 či 2.0 TDi - BEZ urážky - naprosto se NEvyrovná motorové "nirváně" boxer subaru 2.0 D - v NIČEM ... přesto je (a asi i BUDE) mnohem a mnohem PRODÁVANĚJŠí - škoda (všech kdo "prohloupí" ,-(
PS: Já vím subaru má menší zuvazadelník (na lepším - dokonce "excelentním" - podvozku a motoru vlastně NEzáleží, zavazadelník je holt zavazadelník)
Pěkný den (se subaru boxer 2.0 D ,-)
ach jo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 18:28, Převodovky
Tu politiku s převodovkami jsem fakt nepochopil - Legacy a Outback (kteří se budou spíš pohybovat po dálnici než Forester), mají 5kvalt, Forester 6... Možná daň za "rychlejší" uvedení do výroby. Ale když už to Subaru vydrželo tolik set let, tak by se to už taky nepokakalo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 19:35, RE: Fantastický motor ...
Kylie napsal:
... a skvělý (podvozek) vůz - opravdu asi nikdy NEpochopím, proč si 1000násobně více lidí raději koupí starý "dojíždějící" 1.9 či 2.0 TDi - BEZ urážky - naprosto se NEvyrovná motorové "nirváně" boxer subaru 2.0 D - v NIČEM ... přesto je (a asi i BUDE) mnohem a mnohem PRODÁVANĚJŠí - škoda (všech kdo "prohloupí" ,-(
PS: Já vím subaru má menší zuvazadelník (na lepším - dokonce "excelentním" - podvozku a motoru vlastně NEzáleží, zavazadelník je holt zavazadelník)
Pěkný den (se subaru boxer 2.0 D ,-)
ze by to bolo cenou :)
ak O2 s 1,9Tdi stoji nico cez 500 tis a Impreza 2.0D 750tis, tak co si asi vacsina vyberie?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 19:49, RE: Fantastický motor ...
Kylie napsal:
... a skvělý (podvozek) vůz - opravdu asi nikdy NEpochopím, proč si 1000násobně více lidí raději koupí starý "dojíždějící" 1.9 či 2.0 TDi - BEZ urážky - naprosto se NEvyrovná motorové "nirváně" boxer subaru 2.0 D - v NIČEM ... přesto je (a asi i BUDE) mnohem a mnohem PRODÁVANĚJŠí - škoda (všech kdo "prohloupí" ,-(
PS: Já vím subaru má menší zuvazadelník (na lepším - dokonce "excelentním" - podvozku a motoru vlastně NEzáleží, zavazadelník je holt zavazadelník)
Pěkný den (se subaru boxer 2.0 D ,-)
Zdravím, souhlasím, tenhle motor je fakt bájo a podvozek také.
To co nechápete může mít spoustu důvodů, cena, strach ze Subaru jako takového (kolik tady bude autorizovaných servisů) firemní politika která prostě nic než koncern VW nepřipouští nakupovat atp, každopádně na tento vůz za podobnou cenu s podobnými parametry (Motor, podvozek) neexistuje z kokurenčního koncernu žádná adekvátní odpověď, ten motor je o generaci dál, jediné konkurence schopné vozidlo je Audi S3 pokud se nějaké dělá s TDiCR motorem, v minulosti takové naftové "sportovní" zrůdičky myslím byly nyní nevím...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 20:42, RE: Fantastický motor ...
Projectigi napsal:
Zdravím, souhlasím, tenhle motor je fakt bájo a podvozek také.
To co nechápete může mít spoustu důvodů, cena, strach ze Subaru jako takového (kolik tady bude autorizovaných servisů) firemní politika která prostě nic než koncern VW nepřipouští nakupovat atp, každopádně na tento vůz za podobnou cenu s podobnými parametry (Motor, podvozek) neexistuje z kokurenčního koncernu žádná adekvátní odpověď, ten motor je o generaci dál, jediné konkurence schopné vozidlo je Audi S3 pokud se nějaké dělá s TDi...
Impreza i Legacy jsou podle mně o dost menší vevnitř... a jak jsem viděl Imprezu zevnitř tak je to dost otřesné...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 20:43, RE: Převodovky
Pepe napsal:
Tu politiku s převodovkami jsem fakt nepochopil - Legacy a Outback (kteří se budou spíš pohybovat po dálnici než Forester), mají 5kvalt, Forester 6... Možná daň za "rychlejší" uvedení do výroby. Ale když už to Subaru vydrželo tolik set let, tak by se to už taky nepokakalo...
Legacy a Outback je dojíždějící modelová řada. Již brzy se začne v USA a posléze v Evropě prodávat nová generace, která bude mít 6 rychlostní převodku. Subaru zvolilo postupnou zástavbu dvoulitrového dieselu do jednotlivých modelů (s ohledem na logistiku aj.).

V Česku se nové Legacy/Outback objeví na přelomu října/listopadu pravděpodobně s 2.5 litrovým boxerem (atmosférickým - 170k i přeplňovaným -265k) s 6-ti rychlostní manuální převodovkou a zřejmě i s novou bezestupňovou převodovkou Lineartronic se šesti stupňi. Volit bude možné i 5°automat. Pro USA bude k dispozici boxer 3,6R (256k), zda se objeví v ČR zatím nevím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 20:46, RE: Převodovky
Pepe napsal:
Tu politiku s převodovkami jsem fakt nepochopil - Legacy a Outback (kteří se budou spíš pohybovat po dálnici než Forester), mají 5kvalt, Forester 6... Možná daň za "rychlejší" uvedení do výroby. Ale když už to Subaru vydrželo tolik set let, tak by se to už taky nepokakalo...
U současného dieselového Legacy/Outbacku je zvolen u pátého rychlostního stupně dostatečně těžký převod, takže problém v absenci šestky nevidím. Samozřejmě, že by šestka přispěla k kratšímu poskládání prvních pěti rychlostí a tím pádem lepší dynamice, ale vynahrazuje to otevřený filtr pevný částic, který motor tolik "nedusí" jako uzavřený ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 20:55, RE: Fantastický motor ...
Kylie napsal:
... a skvělý (podvozek) vůz - opravdu asi nikdy NEpochopím, proč si 1000násobně více lidí raději koupí starý "dojíždějící" 1.9 či 2.0 TDi - BEZ urážky - naprosto se NEvyrovná motorové "nirváně" boxer subaru 2.0 D - v NIČEM ... přesto je (a asi i BUDE) mnohem a mnohem PRODÁVANĚJŠí - škoda (všech kdo "prohloupí" ,-(
PS: Já vím subaru má menší zuvazadelník (na lepším - dokonce "excelentním" - podvozku a motoru vlastně NEzáleží, zavazadelník je holt zavazadelník)
Pěkný den (se subaru boxer 2.0 D ,-)
Faktorů bude hned několik. Plno motoristů má představu, že Subaru patří k drahým vozům a jejich majitelé patří do skupiny výstředních. Na jednu stranu jsem tomu rád, na druhou stranu bych Subaru přál lepší prodeje, protože se jedná o velmi povedené vozy. Bohužel jejich jízdní kvality dovede ocenit jen zlomek řidičů, kteří si za volantem chtějí (stejně jako já) užívat řízení. A těch je menšina.

Dovolím si tvrdit, že 90% řidičů je naprosto jedno čím jedou, když to má hezkou karoserii, pěknou barvu, velký kufr a útulný interiér prošpykovaný nejmodernější technikou. Takovýto automobil je relativně bezpečně přepraví z bodu A do bodu B a víc nežádají. Na vodě či na sněhu se pak diví, že přes všechny elektronické pomocníky nemohou vyjet namrzlý kopec, přesto na svůj vůz nedají dopustit.

moment


reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 20.04.2009 21:28, RE: Fantastický motor ...
Petr - TipCars.com napsal:
Faktorů bude hned několik. Plno motoristů má představu, že Subaru patří k drahým vozům a jejich majitelé patří do skupiny výstředních. Na jednu stranu jsem tomu rád, na druhou stranu bych Subaru přál lepší prodeje, protože se jedná o velmi povedené vozy. Bohužel jejich jízdní kvality dovede ocenit jen zlomek řidičů, kteří si za volantem chtějí (stejně jako já) užívat řízení. A těch je menšina.

Dovolím si tvrdit, že 90% řidičů je naprosto jedno čím jedou, když to má hezkou karoserii, pěknou bar...
každopádně nesrovnával bych obyčejnou octávii s tímhle, ale určitě bych srovnával octavii scout s např. subaru legacy a tam bych viděl jednoznačně vítěze v subaru... škoda jen, že se oba dva vozy nedají koupit s automatickou převodovkou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 20.09.2009 22:22, diesel
mam naftoveho forestera a dlouhodoba spotreba je 8,4l.jeste mam benzinoveho forestera s plynem 90kw a spotreba benzinu je 9,5l a plynu 12l.spotrebe 5l u nafty se mi nechce verit, mame s nim najeto 28 000km a spotreba je porad stejna.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.