0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Favorit 135LS

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 18:12, RE: favorit
Max napsal:
I ty Pininfarino, jediné s čím Italové pomohli byl design od fi Bertone.
Píše se "fy", jako od FirmY (zdůrazněno velikostí písma). Kdo mi nevěří, hajdy do škamen!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 18:25, FAVORIT GLXi HLEDÁM !!!
Já osobně zháním Favorit r.v. 1994, 50Kw,1 bodové vstřikovaní monotronick (BOSCH). Neberu zásdně žadnou omlazovací kůru jak je přestavba nebo převařený VIN, Uvítám srervisku a prního majitele a koupi v CZ. Preferuji modrou metalizu ( ale neni to podmínkou) hlavně aby bylo vozidlo bez koroze a bouračky, Na tachometru by se ručička mohla ustálit na 130tis. I kdž dneska se to protáčí jak na kolotoči.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 19:50, RE: 140km/h na 1/2 plynu? yjaaa
Ráďa napsal:
140 km/h na 1/2 plynu? ...Jak vidím, tak ty Škodovácké motory nepopírají fyziku jen ve Fabii. To má hlubší kořeny Njn, pak se budou všichni zas hrozně divit, co proti těm autům mám. ... Jinak by to čtení šlo.
Ráďa
Jednou jsem jel s W202 na pohodu (160 Km/h) a světe div se předběhlo mě fáčko a v něm čtyři týpci.
Takže je to jak u jakýho koliv jinýho auta, když se rozjede tak....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 20:02, RE: 140km/h na 1/2 plynu? yjaaa
Pouchaz napsal:
Ráďa
Jednou jsem jel s W202 na pohodu (160 Km/h) a světe div se předběhlo mě fáčko a v něm čtyři týpci.
Takže je to jak u jakýho koliv jinýho auta, když se rozjede tak....
No tak na "FÁČKU" obvykle je rozvoďák po smrti kolem 100 - 120 tis km. Strasne rachta. Dokonce jsem slysel od automechanika, ze byl tak vytahaný, že něco prodřel v bloku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.10.2007 20:31, RE: 140km/h na 1/2 plynu? yjaaa
Pouchaz napsal:
Ráďa
Jednou jsem jel s W202 na pohodu (160 Km/h) a světe div se předběhlo mě fáčko a v něm čtyři týpci.
Takže je to jak u jakýho koliv jinýho auta, když se rozjede tak....
Předkatalyzátorové mutace F dokázaly lítat i přes 170, podle tachometru, nebo co to tam v tý Bolehlavi dávali.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2007 14:07, RE: favorit
anonym napsal:
Také jsem měl pár let favorita,a každý kdo se pro toto auto v dnešní době rozhoduje b si měl uvědomit,že to bylo první auto škodovky po 30 letech s návratem motoru dopředu.A za výrazné podpory italského Pinifaryny.To co z něho naši technici udělali je věc jiná,Ale vše co se dělá nově se neobejde bez problémů.doufejme,že v dnešní době se toto díky kamarádu VW nestane.Ale jinak pro nenáročné moc nemajetné pracující je toto auto lepší než 120.
Taky jsem měl fagorita a řeknu Ti že zlatá 120ka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2007 16:11, RE: FAVORIT GLXi HLEDÁM !!!
anonym napsal:
Já osobně zháním Favorit r.v. 1994, 50Kw,1 bodové vstřikovaní monotronick (BOSCH). Neberu zásdně žadnou omlazovací kůru jak je přestavba nebo převařený VIN, Uvítám srervisku a prního majitele a koupi v CZ. Preferuji modrou metalizu ( ale neni to podmínkou) hlavně aby bylo vozidlo bez koroze a bouračky, Na tachometru by se ručička mohla ustálit na 130tis. I kdž dneska se to protáčí jak na kolotoči.
Tak to hledáte poklad a né auto.....bez koroze a se serviskou?!!??
Kdybych měl dodat servisku tak je to blok A4 plně popsaný.Né že by se kazil,jen ho dost opotřebovávám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2007 16:16, 4x4
Používám Formana ve firmě,jakožto geodet a asi by výrobci tohoto auta čuměli,co všechno jsem s ním vyjel a kam jsem se sním dostal. Když vidím některé testy vozů SUV a 4x4,tak si říkám,že jsou to fakt čajíčci.Zastaví mne až fakt extrémní terén.... na druhou stranu jsem na tom autě snad všechno vyměnil,jelikož podmínky ve kterých je provozován,jsou opravdu drsné. Někdy by se hodila uzávěrka diferáku na nápravě. Ale nikdy mne nenechal ve štychu !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2007 19:37, RE: 4x4
Marcus napsal:
Používám Formana ve firmě,jakožto geodet a asi by výrobci tohoto auta čuměli,co všechno jsem s ním vyjel a kam jsem se sním dostal. Když vidím některé testy vozů SUV a 4x4,tak si říkám,že jsou to fakt čajíčci.Zastaví mne až fakt extrémní terén.... na druhou stranu jsem na tom autě snad všechno vyměnil,jelikož podmínky ve kterých je provozován,jsou opravdu drsné. Někdy by se hodila uzávěrka diferáku na nápravě. Ale nikdy mne nenechal ve štychu !
no nevím, z favorita se stačí podívat na kámen na cestě, a už je díra v olejové vaně
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.10.2007 20:28, RE: FAVORIT GLXi HLEDÁM !!!
anonym napsal:
Já osobně zháním Favorit r.v. 1994, 50Kw,1 bodové vstřikovaní monotronick (BOSCH). Neberu zásdně žadnou omlazovací kůru jak je přestavba nebo převařený VIN, Uvítám srervisku a prního majitele a koupi v CZ. Preferuji modrou metalizu ( ale neni to podmínkou) hlavně aby bylo vozidlo bez koroze a bouračky, Na tachometru by se ručička mohla ustálit na 130tis. I kdž dneska se to protáčí jak na kolotoči.
tak na takovýho exota bych chtěl narazit. Hledá Favorita se 130 najeto, se serviskou, bez koroze, paráda.... Tak hodně štěstí pane
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 12.10.2007 17:12, RE: FAVORIT GLXi HLEDÁM !!!
anonym napsal:
tak na takovýho exota bych chtěl narazit. Hledá Favorita se 130 najeto, se serviskou, bez koroze, paráda.... Tak hodně štěstí pane
Ty vole a ty si myslíš že ho najdu? Když se kolem sebe bodívám jaký tady žijou hovada co za účelem vydělku jsou schopni ze Škody 1000 udělat Porsche a tvrdit vám do očí že je to opravdove Porsche z 70 let. Vole už dávno nejsem zdejší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.11.2007 17:26, škoda gillotina
jo jo, Fa-Klasse to je věc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.11.2007 14:45, RE: FAVORIT GLXi HLEDÁM !!!
anonym napsal:
Já osobně zháním Favorit r.v. 1994, 50Kw,1 bodové vstřikovaní monotronick (BOSCH). Neberu zásdně žadnou omlazovací kůru jak je přestavba nebo převařený VIN, Uvítám srervisku a prního majitele a koupi v CZ. Preferuji modrou metalizu ( ale neni to podmínkou) hlavně aby bylo vozidlo bez koroze a bouračky, Na tachometru by se ručička mohla ustálit na 130tis. I kdž dneska se to protáčí jak na kolotoči.
takového mám ,bez koroze,modrý- neprodám
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 20:07, RE: Forman
Pepe napsal:
To máš sice pravdu, že 600 je jako nic - nedá se ale předpokládat, že bude el. stavitelný a vyhřívaný, že jo....
Ty jsi někdy viděl u favorita elektricky stavitelný a vyhřívaný zrcátka ???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 20.11.2007 20:09, RE: 140km/h na 1/2 plynu? yjaaa
anonym napsal:
Předkatalyzátorové mutace F dokázaly lítat i přes 170, podle tachometru, nebo co to tam v tý Bolehlavi dávali.
160 je maximálka vyzkoušeno, ale potom už se mnou nikdo nechtěl jezdit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.11.2007 19:19, RE: škoda gillotina
anonym napsal:
jo jo, Fa-Klasse to je věc
Najezdil jsem na Favotiru z roku 1990 300t. km. Kromě spotř. materiálu mě měnili jen spojkové ložisko v 250t. - spojka byla stále jak nová, mechanik byl dost udiven, rozdělovač, brzdový válec a vodní pumpu. To je vše!!! Řetěz, alternátor, startér apod. původní a auto stále táhlo jak nové. A to jsem s ním nikdy nejezdil jako prďola - naopak a polovina najetých km byla po Praze..Akorát začaly reznout přední blatníky. O auto jsem se nikdy nestaral, myl jsem ho jednou! ročně, akorát po koupi mě vystříkali dutiny ještě Rezistinem ML. Ze škodovek jsem měl ještě 110LS, l20GLS a 120L M, ale ty vydržely proti F135 prd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.12.2007 01:15, RE: LUDĚK
anonym napsal:
auto bez závad,ale jinak tam vyměnil snad všechno co jde
Jo, ale měnit to nemusel. jak řetěz tak naklápění světel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 13.06.2008 13:19, RE: FAVORIT GLXi HLEDÁM !!!
anonym napsal:
Já osobně zháním Favorit r.v. 1994, 50Kw,1 bodové vstřikovaní monotronick (BOSCH). Neberu zásdně žadnou omlazovací kůru jak je přestavba nebo převařený VIN, Uvítám srervisku a prního majitele a koupi v CZ. Preferuji modrou metalizu ( ale neni to podmínkou) hlavně aby bylo vozidlo bez koroze a bouračky, Na tachometru by se ručička mohla ustálit na 130tis. I kdž dneska se to protáčí jak na kolotoči.
Mám Fávo popsané výše. Koupil jsem ho před necelými dvěma léty v Německu za směšných 600 Euro - po prvním majiteli, důchodci, se serviskou. Najeto 62.000. Nyní má natočeno 91.000. Jediné, co jsem měnil - kromě běžných věcí (klíňák, různá těsnění a gumičky) - byla vodní pumpa. Je bez koroze a velmi spolehlivé. Jezdí bez problému 150 km/h, z kopce s větrem v zádech po dálnici 170, ale to jsem už myslel, že se vznesu )) A taky si to při tom polkne. Auto je to nadmíru spolehlivé a velmi živé. Akorát má jednu obrovskou nevýhodu: Fávo obecně je rakev na 4 kolech. Nerad, ale přesedlávám asi na oktávku, v každém případě na Škodovku. Autorovi článku: naprostý souhlas, že kdo chce levné a spolehlivé auto, lze Fáčko jedině doporučit.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.