0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti 1,2 TSI - jak zvládla prvních 50 tis. km?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 18:29, RE: Sám Škodou jezdím
rojack napsal:
ale že by kvůli ND?????????? Tak to určitě ne. V čem se liší ND na Forda, Opla či Škodu? Cenou? Ne. Dostupností? Ne.
Když se člověk podívá na statistiku krádeží je jasné, že komunita simply clefa má mnohé společného: nikdo neví ze kterého auta byl náhradní díl ukraden, ale všichni jsou šťastní, že mají levné náhradní díly
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 18:53, RE: Sám Škodou jezdím
rojack napsal:
ale že by kvůli ND?????????? Tak to určitě ne. V čem se liší ND na Forda, Opla či Škodu? Cenou? Ne. Dostupností? Ne.
Princip dostupnosti ND Škody tkví v tom, že zaparkuješ na parkovišti a je plné náhradních dílů ;) stačí jen vybrat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 18:56, fake
jestli si někdo myslí, že tohle je založeno na skutečnosti, tak asi dostal úpal ;)
Autora nechápu, není to ani vtipné, ani poučné. Prostě nic. Možná test toho, co všechno jsou schopni zde zveřejnit...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 19:21, RE: Sám Škodou jezdím
rohYpnol napsal:
Princip dostupnosti ND Škody tkví v tom, že zaparkuješ na parkovišti a je plné náhradních dílů ;) stačí jen vybrat.
Aha, tak to jsem břídil. Když se mi kdysi ztratily z Oktávie ozdobné poklice, ani jsem je nedokázal na parkovišti ukrást z jiné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 20:41, RE: vtip?
Muroň napsal:
Ten "řemen" mu měnili v 32tkm, takže asi opravdu hooodně jezdí. Jarda je z České Lípy, třeba se dostal na polytechniku v Kunovicích a denně dojíždí. Plus víkendy u moře a máte to.
Jak psal tomaskrtek, nejí, nespí, nestuduje, jen jezdí. Zmáknout 58tis. km za 3 měsíce neni možný, to by musel dát denně 600km soboty i neděle, to je nesmysl. Auto je r.v.2012, i kdyby jezdil s autem od ledna, tzn. 100tis.km za rok, taky nesmysl, celý je to divný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 21:31, RE: Sám Škodou jezdím
rojack napsal:
Aha, tak to jsem břídil. Když se mi kdysi ztratily z Oktávie ozdobné poklice, ani jsem je nedokázal na parkovišti ukrást z jiné.
výhodu Škody nevyužiješ - není pro tebe ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 22:31, RE: Diskuze na úrovni
pavel26 napsal:
Pokud dobře čtu tak se jedná o závadu „nějakého těsnění u turba“ a ne turbo jako celek, tak nevím proč repas turba? Škoda, že se nezapojí autor do diskuse, mohl nám objasnit spoustu nesrovnalostí , jako upřesnění konkrétních závady, skutečný stav km atd. Podotýkám, že nejsem zastánce vozů Škoda(jsem z jiného tábora ), potažmo VW produkce, ale myslím si, že závady se mohou stát u jiných značek.
Skutečný problém je všeobecně známý - jedná se konstrukční, nikoli náhodnou chybu (řeší se svolávací akcí podložkou turba). Je normální, aby auto od Simply Clever NEFUNGOVALO PO 3 MĚSÍCÍCH PROVOZU TAK, JAK MÁ? Tohle není případ v řádu promile, ani procent, to je ppst blížící se limitně ke 100%!!! Totéž s řetězem (autor recenze ani neví, že tam má "doživotní" zařízení, které bude měnit každých 35-50 tkm).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 22:34, RE: fake
rohYpnol napsal:
jestli si někdo myslí, že tohle je založeno na skutečnosti, tak asi dostal úpal ;)
Autora nechápu, není to ani vtipné, ani poučné. Prostě nic. Možná test toho, co všechno jsou schopni zde zveřejnit...
Takovej "příspěvek" bych čekal v pátek, aby to tu o víkendu žilo....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 22:43, RE: dotazy
Muroň napsal:
Pozor, nejsem předkomůrkový naftomil, nýbrž přímovstřikový (s rotačním čerpadlem) s turbem, protože takové TDi je z hlediska životnosti a spolehlivosti mezi vznětovými přímovstřikovými přeplňovanými čtyřválcovými motory nikdy nepřekonané. A to je bez diskuze.
Z hlediska kraválu a vibrací taky. Ale tam je to o prsa asijské závodnice možná ještě lepší než PD
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.07.2012 23:31, RE: Sám Škodou jezdím
rohYpnol napsal:
výhodu Škody nevyužiješ - není pro tebe ;)
No když mi kdysi ze služební Octavie ukradli před domem zadní kola na originál škodováckých ráfcích z lehkých slitin. Taky jsem si říkal, že bych si mohl 2 kola půjčit od souseda, jenže tenkrát to u nás před barákem byla samá Fabie. Asi to chtělo obejít sídliště. Ale už jsem pochopil proč tolik lidí od nás jezdí do Chorvatska, jezdí se tam podívat na svá auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.08.2012 06:56, RE: ND
rime napsal:
nemusi to byt chaina a stejne usetrite treba pulku oproti konkurenci, to uz neni zanedbatelny:)
nesmysl... druhovýrobní díly stojej na všechny běžný značky v podstatě stejně
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.08.2012 06:59, RE: A je to tady...
Pepe napsal:
... zase.
Nebudu polemizovat, jestli se "majitel" seknul o nulu, nebo ne, ale problémy s řemenem (nemá tam bejt řetěz?) bych zas tak brzo (5 tkm) nečekal. Spíš to bude těch 50. A dále. Klasické řešení dodo podložkou pod turbo...
Nečekal, že u spolujezdce bude málo místa, že motor bude ve městě žrát... On snad dneska někdo vybírá auto podle prospektů???
Argument "kvůli ND", to je takové milionkrát omílané klišé... Nač potřebujete, milí vlastníci/uživatelé Simply Clever, levné ND a servis na ...
přesně
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.08.2012 09:25, RE: vtip?
ivan2 napsal:
Jak psal tomaskrtek, nejí, nespí, nestuduje, jen jezdí. Zmáknout 58tis. km za 3 měsíce neni možný, to by musel dát denně 600km soboty i neděle, to je nesmysl. Auto je r.v.2012, i kdyby jezdil s autem od ledna, tzn. 100tis.km za rok, taky nesmysl, celý je to divný
Mozno kupil jedno s tych aut, ktore skusaju novinari a uz malo najazdenych nejakych 30k..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.08.2012 11:14, RE: huee
0007 napsal:
za 3 mesice najel 50 000 Km. To mame za rok 200 000. To aby mu fotrik uz setril na novy
Ubozak...
To jo, a nehledě na to, že ten motor bude za rok v kopru...200.000 na 1,2 TSi je uř docela dost :)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.08.2012 11:17, RE: Diskuze na úrovni
Pepe napsal:
Skutečný problém je všeobecně známý - jedná se konstrukční, nikoli náhodnou chybu (řeší se svolávací akcí podložkou turba). Je normální, aby auto od Simply Clever NEFUNGOVALO PO 3 MĚSÍCÍCH PROVOZU TAK, JAK MÁ? Tohle není případ v řádu promile, ani procent, to je ppst blížící se limitně ke 100%!!! Totéž s řetězem (autor recenze ani neví, že tam má "doživotní" zařízení, které bude měnit každých 35-50 tkm).
Pravda, tyto závady jsou u nejspolehlivějšího koncernu na světě přinejmenším podezřelé...a není to jen tak jedno auto z milionu, ale prakticky každé druhé.
reagovat
ginger
počet příspěvků1
datum registrace22.01.2014
Středa 22.01.2014 10:35, Me postrehy s Yeti
Kdyz opomenu jiste pochybnosti recenze, tak prikladam sve zkusenosti: Yeti, r.v. 2010, 1.2 TSI 77 kW, najeto 72 tkm

- rozvody (řetěz) měněny v rámci záruky při cca. 20 tkm
- 2x jsem musel dolévat olej (1x v servise - takže za plnou cenu :)
- rovněž měněno zadní logo
- mírně poškozený lak na zadních blatnících od provozu
- 2x prokousané kabely zapalování

Žádné další závažné závady. Motor má velmi slušný zátah už od cca. 1400 ot., ve městě skvělá spotřeba - okolo 7 l/100 km. Naopak na dálnici se dostávám k 8 l/100 km. Přes 9 l/100 km jsem nikdy nejel a těch 180 km/h jak píše autor, jsem rovněž z toho auta nevytáhl. Dlouhodobá spotřeba se pohybuje mezi 6,9 - 7,1 l/100 km. Auto sedí perfektně, ideální jsou okresky (mám 17" kola s 225/50 pneu, v zimě 16" na 215/60 pneu). Řazení excelentní, brzdy tak akorát, velmi dobrá svítivost př.světel (a to mám ty základní).

Celkově velká spokojenost, mám výbavu Ambiente+, vynikající je variabilita sedaček. Velikost kufru nic moc, ale odpovídá stejným autům (ASX apod.) - rozhodně ve 4 lidech na dovolenou v pohodě.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.