0
zpět
 

diskuze k tématu: Superb, Mazda 6, nebo Vectra C - co vybrat?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 00:03, mazda
Podle toho co čtu, různé testy, hodnocení atd., tak asi jedině mazdu. Řekl bych že je skoro už na úrovni toyoty.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 00:23, mazda
anonym napsal:
Podle toho co čtu, různé testy, hodnocení atd., tak asi jedině mazdu. Řekl bych že je skoro už na úrovni toyoty.
Zdravim vsechny!! No z Vami vybranych konkurentu bych jednoznacne volil Mazdu 6. Kolega ji ma aje super a zatim bez poruchy... jezdi cca 2500km mesicne a ma ji dva roky a zatim absolutne bez poruchy... Takze volba je jasna....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 03:58, Mpje volba
Mazda. Na "staré" (Mazdě ) mám najeto 80 000 bez jediné poruchy a moc bych se divil, kdyby 6 byla horší. Ale nemám na ni chechtáky...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 05:46, Mazda 6
Zde bych šel jednoznačně do Mazdy 6. Sám o ní velmi uvažuju poté, co jsem měl možnost ji mít na nějaký čas zapůjčenou od kamaráda. Byla to motorizace sd tím 100 kW dieslem a v pohodě. Jinak dle zkušeností vím, že nějaké závady se vyskytly, např. již z výroby po cca 3 měsících provozu začalo zlobit řízení vozu, kdy bylo zjištěno (v rámci reklamace), že není od výroby nijjak namazaná převodka řízení - vyřešeno v rámci záruky s omluvou. Od té doby je klid.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 07:46, RE: mazda
anonym napsal:
Zdravim vsechny!! No z Vami vybranych konkurentu bych jednoznacne volil Mazdu 6. Kolega ji ma aje super a zatim bez poruchy... jezdi cca 2500km mesicne a ma ji dva roky a zatim absolutne bez poruchy... Takze volba je jasna....
při 10.000 km/rok bych šel jednoznačně do benzinu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 07:49, Mazda 6
Z vašeho výběru bych byl také pro Mazdu 6, ale zkusil bych mrknout ještě jedním očkem třeba po hondě Accord 2.2 i-CDTi, dají se už koupit lehce nad 300t ( možná i pod ), ale tento motor je výborný a má za sebou řadu ocenění, navíc Accord je celkové povedený.

Superb ani Vectru C bych také nebral ( i když pořád mám Astru, pro ty co si mě pamatují ), ale i tak myslím, že motor 2.2DTi je od Opla jeden z těch povedenějších, co ještě nepoužívá vstřikování common-rail ( i když tyto motory jsou už od Fiatu ), tak tento motor nemívá problémy s čerpadlem, nepoužívá totiž Bosh VP 44 jako 2.0DTi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 08:14, RE: Mazda 6
zigi napsal:
Z vašeho výběru bych byl také pro Mazdu 6, ale zkusil bych mrknout ještě jedním očkem třeba po hondě Accord 2.2 i-CDTi, dají se už koupit lehce nad 300t ( možná i pod ), ale tento motor je výborný a má za sebou řadu ocenění, navíc Accord je celkové povedený.

Superb ani Vectru C bych také nebral ( i když pořád mám Astru, pro ty co si mě pamatují ), ale i tak myslím, že motor 2.2DTi je od Opla jeden z těch povedenějších, co ještě nepoužívá vstřikování common-rail ( i když tyto motory jsou už od F...
A jaké používá čerpadlo???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 08:32, RE: Mpje volba
anonym napsal:
Mazda. Na "staré" (Mazdě ) mám najeto 80 000 bez jediné poruchy a moc bych se divil, kdyby 6 byla horší. Ale nemám na ni chechtáky...
Taky Mazdu, protoze ve vyberu neni mondeo ani audi. Akorat bych se chtel pana pisatele zeptat, jestli si dela legraci z kvalitnich plastu uvnitr mazdy6.....na to, jak je na japonce tohle auto vyvazene, je interier jedine slabe misto + výplně dveří.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 09:35, Mazda 6
Mam dotaz na majitele Mazdy 6. Od pohledu do interieru Mazdy 6 me prislo, ze radio nikdy nepujde vymenit za jine. Nekde jsem se docetl, ze je to i nemozne. Rad bych se zeptal, jak to je s radiem? Protoze do Modernizace 2005 neumeli cist MP3 a tahat sebou milion CD ve formatu audio se me zrovna nechce. Je moznost do toho radia pripojit nejak kabelem napriklad MP3 prehravac? Ma to radio zezadu nejaky externi vstup na dalsi zarizeni? Nebo jedina moznost je jehnat radio z Mazdy 2005 ktera MP3 umi a vymenit ho? Dekuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 09:48, RE: Mazda 6
anonym napsal:
A jaké používá čerpadlo???
Jej omlouvám se, s něčím jsem si to spletl, 2.2DTi používá VP 44, ale typ PSG16 a ten by měl být spolehlivější než starší PSG15, který se dával do 2.0DTi do roku 2002, teoreticky řečeno, že 2.0DTi a 2.2DTi od roku 2003 s modelem PSG16 by měli být spolehlivější...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 09:59, přední náprava u mazdy 6
mufik.martin napsal:
Mam dotaz na majitele Mazdy 6. Od pohledu do interieru Mazdy 6 me prislo, ze radio nikdy nepujde vymenit za jine. Nekde jsem se docetl, ze je to i nemozne. Rad bych se zeptal, jak to je s radiem? Protoze do Modernizace 2005 neumeli cist MP3 a tahat sebou milion CD ve formatu audio se me zrovna nechce. Je moznost do toho radia pripojit nejak kabelem napriklad MP3 prehravac? Ma to radio zezadu nejaky externi vstup na dalsi zarizeni? Nebo jedina moznost je jehnat radio z Mazdy 2005 ktera MP3 umi a vymenit ho? Dekuji
To je zajímavý, že pan Hrdlička tady vyzdvihuje spolehlivost náprav u mazdy 6. Přitom Martin Vaculík při recenzi na mazdu 6 upozorňuje na choulostivou přední nápravu, která je podobné konstrukce jako ta u superbu, a varuje, že zejména při použití kol s nižším ET z ní uděláte šrot po pár tisících km. Takže výsledek: jedna náprava - dva zcela odlišné názory redaktorů na ni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 10:33, RE: Mazda 6
zigi napsal:
Z vašeho výběru bych byl také pro Mazdu 6, ale zkusil bych mrknout ještě jedním očkem třeba po hondě Accord 2.2 i-CDTi, dají se už koupit lehce nad 300t ( možná i pod ), ale tento motor je výborný a má za sebou řadu ocenění, navíc Accord je celkové povedený.

Superb ani Vectru C bych také nebral ( i když pořád mám Astru, pro ty co si mě pamatují ), ale i tak myslím, že motor 2.2DTi je od Opla jeden z těch povedenějších, co ještě nepoužívá vstřikování common-rail ( i když tyto motory jsou už od F...
Jo jo, pamatujeme si zigiho i mufču.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 10:35, superb
svezl jsem se v Superbu 2,5 TDI V6 (120 kW) a připadlo mi to jako pohodlný svezení a motor krásně táhnul. Nebyla to žádná divočina, protože jsem motor vůbec nevytáčel, ale sílu ten motor má.. Mísla vzadu je až nepřirozeně moc -paráda. Nevíte proč se přestal do Superbu dávat ??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 11:13, RE: přední náprava u mazdy 6
A4 napsal:
To je zajímavý, že pan Hrdlička tady vyzdvihuje spolehlivost náprav u mazdy 6. Přitom Martin Vaculík při recenzi na mazdu 6 upozorňuje na choulostivou přední nápravu, která je podobné konstrukce jako ta u superbu, a varuje, že zejména při použití kol s nižším ET z ní uděláte šrot po pár tisících km. Takže výsledek: jedna náprava - dva zcela odlišné názory redaktorů na ni.
Můj komentář k servisní nenáročnosti měl směřovat zejména k nápravě zadní, ale z textu to tak bohužel nevyznělo. Přesto si troufám tvrdit, že přední náprava je na tom s trvanlivostí rozhodně lépe, než např.tolik zmiňovaná koncernová náprava u A4, Superbu, Passatu (před modernizací).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 11:36, RE: Mazda 6
mufik.martin napsal:
Mam dotaz na majitele Mazdy 6. Od pohledu do interieru Mazdy 6 me prislo, ze radio nikdy nepujde vymenit za jine. Nekde jsem se docetl, ze je to i nemozne. Rad bych se zeptal, jak to je s radiem? Protoze do Modernizace 2005 neumeli cist MP3 a tahat sebou milion CD ve formatu audio se me zrovna nechce. Je moznost do toho radia pripojit nejak kabelem napriklad MP3 prehravac? Ma to radio zezadu nejaky externi vstup na dalsi zarizeni? Nebo jedina moznost je jehnat radio z Mazdy 2005 ktera MP3 umi a vymenit ho? Dekuji
A no je to bohužel tak Mazda 6 má rádia jen origo vestavěné a i do modelu před faceliftem je možno MP3 ale jen v případě že vyměníte celý modul rádia což obnáší částu cca 12 tis,od roku 2005 je už rádio jiné hezčí v klavírní černé a většina verzí MP3 má,osobně doporučuji lepší výbavu s aparaturou BOSE,není to pro žádné Hifisty,ale už to hraje velmi slušně a čistě a má MP3.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 11:48, Můj subjektivní názor...
Mám Mazdu (108.000 najeto), za celou dobu je výčet oprav tento: Výměna rozvodového řetězu, výměna autobaterie, výměna obrysových světel, výměna koncové části výfuku). Ostatní vypsaná auta z osobní zkušenosti neznám ale pokud další, pak opět Mazdu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 11:59, RE: Mazda 6
anonym napsal:
A no je to bohužel tak Mazda 6 má rádia jen origo vestavěné a i do modelu před faceliftem je možno MP3 ale jen v případě že vyměníte celý modul rádia což obnáší částu cca 12 tis,od roku 2005 je už rádio jiné hezčí v klavírní černé a většina verzí MP3 má,osobně doporučuji lepší výbavu s aparaturou BOSE,není to pro žádné Hifisty,ale už to hraje velmi slušně a čistě a má MP3.
A je tedy nejaka moznost jak propojit MP3 prehravac s timto original radiem? Ma zezadu nejake vstupy na externi pripojeni? Ze bych nechal zavest kabel nekam k radici pace a pripijil nejaky eterni zdroj?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 12:09, RE: Mazda 6
anonym napsal:
Jo jo, pamatujeme si zigiho i mufču.
:o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 14:20, RE: Mazda 6
zigi napsal:
Z vašeho výběru bych byl také pro Mazdu 6, ale zkusil bych mrknout ještě jedním očkem třeba po hondě Accord 2.2 i-CDTi, dají se už koupit lehce nad 300t ( možná i pod ), ale tento motor je výborný a má za sebou řadu ocenění, navíc Accord je celkové povedený.

Superb ani Vectru C bych také nebral ( i když pořád mám Astru, pro ty co si mě pamatují ), ale i tak myslím, že motor 2.2DTi je od Opla jeden z těch povedenějších, co ještě nepoužívá vstřikování common-rail ( i když tyto motory jsou už od F...
Mam ve vyberu pro rozhodovani take tato auta a navic Hondu Accord CTDI. Mate nekdo zkusenosti se spolehlivosti tohoto vozu a dieseloveho motoru? Muzeme se tesit na nejakou recenzi?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.02.2008 14:49, RE: Mazda 6
mufik.martin napsal:
A je tedy nejaka moznost jak propojit MP3 prehravac s timto original radiem? Ma zezadu nejake vstupy na externi pripojeni? Ze bych nechal zavest kabel nekam k radici pace a pripijil nejaky eterni zdroj?
Shodou okolností jsem přesně tohle rádio měl vykuchané v ruce o víkendu. Přesně tento problém řešil majitel vozidla, na kterém jsme pracovali. Vyřešil to tak, že do přihrádky nad výdechy ventilace nabastlil klasické rádio a vzadu si vytáhl některé vodiče z originálního rádia. Rozhodně to není systémové řešení, ale spíše bastlení, navíc druhé rádio je v přihrádce a lze ho sice schovat zavřením dvířek, ale zase jezdit s otevřenýma dvířkama horní přihrádky není estetické a navíc už to je trochu mimo dosah řidiče. No nic moc.

Vzadu na originálním rádiu bylo několik konektorů a myslím si, že žádný z nich nebyl standarní ISO. To rádio je v jednom bloku s ovládáním klimatizace, takže bez popisu se nedalo ani pořádně určit, kterej konektor je k čemu. Jediné co vzadu zbylo volné byl konektor tak 25x8 mm ve kterém bylo 16 nožiček ve dvou řadách po osmi. Nicméně tam nebyl žádnej popis, tak jen odhaduju, že to mohlo být připojení na changer. Kdybych tušil takovýto dotaz, tak bych to prozkoumal blíže .
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.