0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Superb - žádný klon

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.11.2008 14:16, RE: 1.4
briketomet napsal:
Docela by mě zajímaly zkušenosti někoho se Superbem s motorem 1.4/92kW, jak si dokáže poradit s jednou a půl tunou...
jel jsem s tím na předváděcí jízdě (syrový motor) a dostalo mě, že když mám zařazenou 5tku, tak v obci na 50km/h přišlápneš a je tam 100km - bez řazení. Spotřeba byla po 150km 7,5l (kombinace sportovní a běžná jízda). podle mě ten motor stačí běžnému uživateli, který už nepotřebuje "lítat". A zároveň umožnuje výborně zrychlit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.11.2008 14:35, RE: 1.4
G. napsal:
jel jsem s tím na předváděcí jízdě (syrový motor) a dostalo mě, že když mám zařazenou 5tku, tak v obci na 50km/h přišlápneš a je tam 100km - bez řazení. Spotřeba byla po 150km 7,5l (kombinace sportovní a běžná jízda). podle mě ten motor stačí běžnému uživateli, který už nepotřebuje "lítat". A zároveň umožnuje výborně zrychlit.
V reálu má spotřebu malinko vyšší (v golf a scirocco 7,9 litru - takže v superb to méně spíše nebude), ale k "okoušení" doporučuji tu "plnou" verzi se 118 kW, která v reálu "funguje" stejně jako 1.8 TFSi (golf versus audi 3) - spotřeba je vyšší jen nepatrně (cca 8,5 litru) a výkonově, i reálným zrychlením jsou to (doslova!) STEJNÉ motory (a 1.4 je celkově o "fous" lepší, má i o decku-dvě nižší spotřebu).
PS: Jsem "stará" škola a turba apod mne nikdy moc "nebraly", ale "dvouturba" či "turbo-kompresor" (a nejvíce patentovaný kompresor Alpina ,-) mne, přiznávám se, "berou" ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.11.2008 14:41, RE: Milý Mikeš(i)!
Kylie napsal:
Už jsem to tu psala vícekrát, design mne moc "nebere" až "nezajímá", tedy vůz se mi musí alespoň trochu "líbít", resp. nesmí se "NElíbit", ale vybírám dle jiných kritérií.
Proces "udělat" auto je docela "složitý" a má mnoho podob, a tak jako se "nedivíme", že vůz se zadním pohonem má "rozložení" karoserie, převisů atd takový jaký má (vše je "dozadu posunuté", aby zadní kola dostatečnou trakci měla); stejné je to u předokolek, jen "obráceně"
Použijeme-li vpředu "obyčejnou" prostorově "nenár...
Ještě k těm "převisům":
Zadní pohon = vzadu "větší" převis
Přední pohon = vpředu "větší" převis
Když to "nedodržíte", není to "ono". Ano samozřejmě (a octavia je dobrý příklad), NENí problém udělat vůz s přední pohonem a "naopak" velkým ZADNÍM převisem a "jezdí to" - ale ... (maličké "ale" v "pocitu" z řízení tam vždy bude .. stejně "chybně" je udělaná nová RS6, má geniální tlumiče a "jakoby" je vše v dokonalém pořádku, ale PROČ nejdříve udělat "protifyzikální" konstrukci a POTÉ jí "řešit"? - byť skvěle?)
PS: Tak jako se "vytratil" můj "diskutující" partner před časem pod článkem o "Xantii" a pod "Golf" - doufám, že se nějaké vaší reakce ještě dočkám ..
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.11.2008 14:43, O tři "šuplíky" výše 20.11. 14:41
.. se na vás těším, mikeši ..
reagovat
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.