0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké auto vybrat do 100 tis. ? - Superb, Passat, A4, nebo A8?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
Daniel 1995
počet příspěvků15
datum registrace10.07.2017
Pondělí 23.10.2017 14:41, Servisně není tak náročná.
Vím že když odejde specifická součástka tak zbytek koupit jen originál. Octavii v naftě a benzinkovej tuningař
reagovat
azerty
počet příspěvků63
datum registrace23.06.2016
Pondělí 23.10.2017 14:56, YouTube
Ja na YouTube sleduju videa typku vetsinou z USA, co si koupi luxusni starou karu a pak tam ukazuji co vsechno museli opravit, napr. https://www.youtube.com/watch?v=5J7-W6tDXl0 Nekdy se nakup povede a auto drzi, nekdy je treba nasypat nekolikanasobek porizovaci ceny. Kdybych nemel rodinu a nepotreboval, at auto jezdi, asi bych si nejake takove dobrodruzstvi taky strihnul :) Nechces to taky dat na YouTube?
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Pondělí 23.10.2017 18:51, A8 - můj pohled na věc
Neřeknu nic nového, než už tu zaznělo. Teoreticky A8 s 4,2 nemusí být špatná volba, ale musí se spln it řada "ale". Tzn. musí jít o auto, které mělo pravidelný servis. nevadí ani tak zásadně vyšší nájezd (což tyto vozy mají vždy se 100% jistotou, byly to manažerské vozy, které prostě musely vydělat majiteli a ješt se zapltatit), ale vadí ošizený servis. Pokud prodejce prokáže, že auto emělo deset tuzerů před ním a že dělal pravidelné výměny náplní a samosebou dalších provozních věcí, bude asi klid. Technika pohonného ústrojí nebývá ten zásadní problém. Čeho já bych se bál - elektorniky- I socka A8 je plná řídících jednotek, navíc komunikujících po prastaré sběrnici A ŘJ nejsou nikde po vrakáčách a pod - nezbývá, než buď pracně shánět (=nepjídzné auto) a nebo zaplatit pálku. Ono i pro 16 let starou A8 platí jistý cenník v hierarchii značky Audi. Dále - hliníková kastle - nakonec to jis psal sám - ťukanec a je asi konečná. U nás hliník neopraví a nové díly budou extrémně drahé. Tzn. řešením je havarijní pojištění. Ale má smysl? To tě táhne z kůže, aniž se svezeš. Dále pak velká kola=drahá. Dále těžký motor v předku = trpí přední náprava=je asi hliníková = mění se asi celá ramena=pálka. K tomu tisíc tyček a stabilizátorů - je to komfortní limuzína a náprava nebude jednoduchá. (Jestli je jako na SUperbu I, tak bys byl ješt rád a tam to nebyla žádná láce - Superba s V6 2,5 jsem asi 3 romy měl a vím, co tam všechno bylo). Je to o tom, zdali toto auto stojí za to, pokud máš jen omezené zdroje. A8 je německý vůz a ti si za to nechají řádně zaplatit i po těch letech. Jinak jak tu psal někdo - 16 let už se projeví na strukturálních změnách materiálu-tu něco praskne a td...

A8 bude hodně o štěstí. Najdeš vůz, který bude mít 400 tisíc najeto, ale dostal vždy vše, co bylo třeba a najedeš dalších x set tisíc km. Ale budeš platiti - katalyzátor nevydrží věčně, tlumiče, gumy, oleje, filtry, brzdovky, brzdy,. atd... představu sis udělal sám. Nejhorší ale na tom všem je, že pro mladýho kluka nevidím smysl pořízení manažerské vlajkové lodi. SPotřeba enormní = starý V8 4,2 litru, navíc s obsarožním tiptronicem. Jídzní vlastnosti mizerné-zěžký přdek, dlouhý rozvor, váha. Co od toho čekáš? Kočkolap? Ne-to není ta pravá cesta. Sportovní požitek? To taky ne. Tak co? Máš závistivé sousedy? Tak to už vůbec, i stará Blažková vidí, která bije. Imidžové auto? Kdeže-tuctové audi. Nechápu. Jedině, žy b to byla silná emoční záležitost...Ale dovedu s v rukách mladého klučiny představit tisíc lepších aut, navíc stejně blbě ale spíše lépe servisovatelných, které poskytnou jistý pocit sportovního svezení. A nyvíc budou stylová. Nenapadá mě moc vozů z Audi/VW, které by byly nějak výtŕazně stylové. Pokud jis odvážný, kup si něco, co má koule.
reagovat
Daniel 1995
počet příspěvků15
datum registrace10.07.2017
Pondělí 23.10.2017 19:16, Mám rád značku Audi.
Tak konečně někdo píše něco normálního.je my 22 a měl jsem 4 auta. Vw Multivan T5,Audi A4, Opel Astra bertone. Ford cougar. Přítelkyně mě pořád tlačí ať si koupím auto pro mlade, to už nechci. Splnil jsem si vše co jsem chtěl. Mám dobrou práci a malou firmu. Nevydělává moc ale stačí to. Nechci ukazovat že na to mám ale chci se pohodlně svést, 4.2 nemusím točit a podrazovat abych někoho předjel, prostě jede, není tak těžká cca 1800. Mám rád velkou haupnu před sebou. Vždy jsem autu dál to nejlepší a a i když bylo vše v pořádku raději jsem vyměnil. Olej jsem vždy měnil po 8 tisících. Jakýkoliv zasramoceni a auto hned jelo do servisu. Těch aut už není moc a když vidím jak většina skončila v rukou mladých tuzeru tak my to rve srdce. Možná by byl lepší dovoz. Tady nejsou v pěkném stavu.a6 allroad není špatnej ale má vzduchovej podvozek, a bez něj je to jen A6.
reagovat
gravestone
počet příspěvků105
datum registrace14.02.2016
Pondělí 23.10.2017 19:54, Audi, Audi, Audi.....................................
Pokud hodlá tazatel ohromovat děvenky před diskotékou Audinou nebo Supem, tak doporučuji rychlé dostudování pravopisu, zejména používání měkkých a tvrdých "I/Y". I na hrubky v psaném projevu jsou ženy háklivé.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Pondělí 23.10.2017 20:02, RE: A8 ... . . . . . ......
Neni to ani kockolap, ani zavist budici auto, ale to svezeni je i po 16 letech luxusni. Maloktery auto tohle nabidne. Spolehlivost je taky slusna, pokud - jak jsi psal - probihal pravidelny servis. Jediny, z ceho bych mel strach je tiptronic, jestli byl meneny olej alespon po 100k, idelane po 60k km.
U me co se elektroniky tyce nic neodeslo, dokonce jsem nemel ani rozsypany displeje v palubce (casto je vidam u starych BMW napr.). Spotreba je vyssi, ale nic hroznyho, ja mel necelych 14l/100km prumer.
Dily naprav jsou celkem robustni, a vydrzi. Pri vymene se da koupit komplet sada napr. od Meyle, vyjde na cca 7000 na predek.

A s quattrem je na snehu celkem sranda
reagovat
Daniel 1995
počet příspěvků15
datum registrace10.07.2017
Pondělí 23.10.2017 20:02, Pokud nemáš nic k autu tak nekomentuj
Nehodlám se tady chytrakum omlouvat za to že telefon opravuje špatně slova. A jsem dislektik . Neřeším i,y kdo chce ten to dokáže přečíst. Holky ohromovat nemusím. To bych si koupil bramborák
reagovat
Daniel 1995
počet příspěvků15
datum registrace10.07.2017
Pondělí 23.10.2017 20:06, Aspoň pár lidí normálních.
Jak píšeš díly jsou docela levné a když víš kde hledat najdeš hodně levné. Spotřeba 14 je luxus. S oplem jsem jezdil i za 17. Ty řídící jednotky jsou horsi ale většina se dá opravit.
reagovat
azerty
počet příspěvků63
datum registrace23.06.2016
Pondělí 23.10.2017 20:17, A4
Jake je to svezeni ve srovnani treba s novou A4 ? Smaze 16 let rozdil dvou trid nebo ne?
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Pondělí 23.10.2017 20:34, RE: A4
azerty napsal:
Jake je to svezeni ve srovnani treba s novou A4 ? Smaze 16 let rozdil dvou trid nebo ne?


Pokud to bude udržovaný kus, tak se rozdíl 2 tříd hravě smaže, tedy pokud jde o jízdu a pohodlí. Technologicky toho moderní A4 asi bude umět víc, ale někdo o velký patlací display nestojí a rád vše ovládá tlačítky, stejně jako jsou mu lhostejné "bar charts" ukazatele ekonomičnosti jízdy. V tomto jsem i já ze staré školy a rád ovládám věci kolečkem a tlačítkem.
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Úterý 24.10.2017 07:47, Je rozhodnuto
Nakonec nevim, k cemu ta diskuze je. Na zacatku chce tazatel poradia preferuje naftu. Nakonec z nej vypadne, ze je rozhodnuty na A8 v benzinu. Takze není co resit. Tazatel se rozhodl. Muj názor je ten, ze rozhodne servis A8 nebude srovnatelny s A4 nebo Superbem. rozhodne bude nekolikanasobne drazsi. Pokud ovšem ma pripraveno 150tis rocne do auta dat, tak bych v tom zas zadny problém nevidel. Pokud vybere funkcni kus a udela prvotni servis tak by auto mohlo vcelku slouzit. Ekonomicky to smysl moc nedava, koupit premiovku za 100 Tis a pak do ni davat vic nez je cena auta, ale pokud je to srdcova zalezitost tak proc ne? Nerozumim jedine věci, tazatel nechce allroad nebo novejsi A8 protože se boji vzduchového perovani, ale starsi generace, kde muzou byt naklady podobne se neboji :) Muj názor je ten, ze bych vzal tu novejsi generaci, která dodnes vypada opravdu hezky a udrzoval si tu. Tam by me ty investice do servisu davali o trosku vetsi smysl, nez do první generace. Jinak servis beznych spotřebních dilu typu rozvody, brzdy, podvozek atd nebude tak strasny. Tam ty castky nejsou rozhodne likvidační. Jestli date za materiál na rozvody 6 tis nebo 10 tis nehraje tak zasadni roli. To same brzdy, jestli vyjdou na 10 nebo 16 tis je taky asi jedno. Horsi jsou třeba pneumatiky a pak veskere specificke dily elektroniky a ridicich jednotek, které se spatne shani a jsou drahe. Autoamt se da taky zrepasovat za tech 40 tis a pak uz to podruhe delat nemusíte. Me to u citrouse bude cekat taky casem a rozpocet na muj aisin je + - podobny. Myslim, ze i ty hlinikove dily se daji na vrakaci sehnat, ale nesmí byt skoda na kastli jako takove, ale jen na blatnikach nebo dveřích. Je pak skoda koupit auto za 100 tis, narvat do nej dalších x desitek tisisc a pak ho sešrotovat jen proto, ze jste nekde trošku ťukli auto. To samé, když vám auto ukradnou nebo vám z něj někdo udělá "totálku" na což by stačilo vám odřít bok a je to totálka hned. Pojiˇštovnu nebude zajímat, kolik jste do auta narval do servisu, zaplatí vám dle tabulkové hodnoty auta, a tabulková hodnota nebude ani těch 100 tis a ještě vám odečtou část za aukci vraku. Takže budete těžce v minusu v případě nehody. Leda byste měl od všeho faktury (které pojišťovnu moc nezajímají) a pak se s nimi soudil, že škoda díky investicím je vyšší než těch 100 tis. Mě ukradli mondeo po 3 měsících od koupě, doložil jsem veškerý servis a investice fakturama a bylo mi to k ničemu. Auto jsem koupil za 145 tis, faktury jsem měl na 25tis kč, takže celkem 170 tisíc, pojistnou částku jsem si dal 160 tis a hádejte kolik mi dala pojišťovna za 3 měsíce? Dostal jsem 109 tis minus 5 tis spoluúčast, protože vzali tabulkovou hodnotu stejného auta a roku výroby a nezohledňují stav, investice ani výbavu a řekli mi, že pokud nesouhlasím mohu se soudit. Tak jen abyste nedopadl podobně, protože i totálku vám vypočítají z tabulkové ceny bez ohledu na investice. Mít o něco více peněz tak by se mi taky líbílo mít jako druhé auto třeba starší A8 nebo BMW 7 jako víkendovku, takže částečně vás chápu, je to sen, koníček a pokud jste smíření s investicemi tak do toho jděte. Ale opravdu nepřemýšlejte nad tím, že A8 budete servisovat za podobné peníze jako A4.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Úterý 24.10.2017 08:42, RE: Pokud nemáš nic k autu tak nekomentuj
Daniel 1995 napsal:
Nehodlám se tady chytrakum omlouvat za to že telefon opravuje špatně slova. A jsem dislektik . Neřeším i,y kdo chce ten to dokáže přečíst. Holky ohromovat nemusím. To bych si koupil bramborák; myslíš že ženský letí na 20 let starý auta ? Možná na ofci v čipu stejně si jeden z těch co mají bmw. Nechci nikoho urážet. Mám trošku jiné priority než většina mladých. Mám rodinu a plno práce. Mám odvahu si koupit auto a riskovat ale po tom ti nic není. Moje rozhodnutí, moje peníze,můj život


Konečně zmínka o dyslexii, čekám na ni od tvého prvního příspěvku... Myslím, že trochu pokory by ti neuškodilo, ale o tom tohle fórum není... Holky na starý bramboráky letí, stejně jako na starý audiny a mergly. Ženský to nezajímá, to je fakt. Stará německá prémie má pověst kolotočářskejch aut. Manažerský sedany obzvlášť. Pokud se tomu chceš aspoň trochu vyhnout, musíš mít auto v TOP stavu - na první pohled.
Přišel si sem s tím, že už sis vlastně vybral A8 a chceš od nás schválení - to tady upřímně nečekej... Ale pokud si věříš, že to utáhneš, jdi do toho. Jestli máš rád auta, nemá smysl jezdit v něčem, co se ti nelíbí. A pokud do toho skočíč, tak se za rok, za dva vrať a napiš nám, jak to dopadlo...
První generace už má trochu youngtimerovej potenciál, takže ceny asi už moc padat nebudou. Top kousky začínaj v Německu na cca 10000€, za polovinu by snad šel koupit slušnej kus

reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Úterý 24.10.2017 10:17, RE: Je rozhodnuto
mufik.martin napsal:
.... Muj názor je ten, ze rozhodne servis A8 nebude srovnatelny s A4 nebo Superbem. rozhodne bude nekolikanasobne drazsi. ....


nazor nebo zkusenost? Ja mel to auto pres 2 roky, a krome karoserie na nem nic "nekolikanasobne" drazsiho nebylo. Jo potrebujes 8 svicek misto 4, a jednou za 100-120kkm udelat rozvody, ktery stoji o neco vic, nez na beznou konfekci (cca 11-13kCZK).. To je ale asi tak cely. Jasne ze to bude vyzadovat nejakou peci po tech letech, ale to kazdy auto. Co slysim v praci od majitelu ruznych "ekonomickych" vozu (prevazne na naftu), tak zlata A8 4.2i...
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Úterý 24.10.2017 11:08, RE: Je rozhodnuto
sheogorath napsal:
mufik.martin napsal:
.... Muj názor je ten, ze rozhodne servis A8 nebude srovnatelny s A4 nebo Superbem. rozhodne bude nekolikanasobne drazsi. ....
nazor nebo zkusenost? Ja mel to auto pres 2 roky, a krome karoserie na nem nic "nekolikanasobne" drazsiho nebylo. Jo potrebujes 8 svicek misto 4, a jednou za 100-120kkm udelat rozvody, ktery stoji o neco vic, nez na beznou konfekci (cca 11-13kCZK).. To je ale asi tak cely. Jasne ze to bude vyzadovat nejakou peci po tech letech, ale to kazdy auto. Co slysim v praci od majitelu ruznych "ekonomickych" vozu (prevazne na naftu), tak zlata A8 4.2i...


Je to jen muj názor, jak jsem psal, byl/je to tez i muj sen mit A8 nebo BMW7 těchto generaci. Ale jelikož vim, ze bych to neuzivil na servisu, tak jsem se do toho nepoustel. Vychazim z toho, kolik me stoji servis 206 co ma zena a Vectry B co jsem mel předtím v porovnani se současnou C5 2011 co mam doma. Vymena oleje v automatu s proplachem 6500kč, pneumatiky 225/55/17 (trošku atyp oproti standardu 225/45/17) o dost dražší než s profilem 45 a ještě o hodně dražší, než na Vectru 195/65/15. To samé brzdy, kvalitnější olej, rozvody....ted se mi bohužel stala zavada na motoru a utopil jsem do toho 40 tis :( V mem pripade je i nutnost zkusenejsiho mechanika, protože C5 je slozitejsi, coz ta A8 by nemusela byt takovy strasak. Ale představa jaky skok mezi Vectrou B a 206 k soucasne C5, si nedelam iluze o tom, jaky skok bude z A4 do A8. Obzvlaste v cenove hladine 100 tis, kde se asi o opravdu zachovalem kousku s dobrou historii neda mluvit. A jestli mi někdo rekne, ze servisovat A8 bude stejne narocne jako servisovat moji C5 tak si zacnu rvat vlasy ze jsem si nesplnil sen a nesel do A8. Neberu ted naklady na palivo, to si většina lidi v hlave srovna sama, ale naklady na servis a udrzeni auta v dobre kondici. Taky hraje roli kazdodenni pouziti nebo víkendovka. Pokud vam A8 sloužila bez zavady 2 roky a vydrzel jste jen s klasickym predepsanym servisem tak je to parada, ale spoelhat se na to moc neda. Autu tahne skoro na 20 let starsi, a tam uz se da ocekavat, ze bude vyzadovat hodne velkou peci, aby se udrželo v kondici a je jen otázka casu, nez se rozbije něco dražšího....Vectru jsem mel z roku 1997 takze v podstate stejne stare auto a videl jsem tam ty unavy, a to zdaleka nemela najeto tolik, kolik budou mit v realu ty Audiny. Mel jsem poctivych 300 tis, coz ty A8 mají během prvních 3 let života a pak to projde většinou rukama několika lidi, kteří to auto uz jen udrzuji v provozuschopnem stavu....Ja nemam nic proti tomu koupit A8, me spis zarazilo to, jak tazatel je presvedceny, ze servis bude stejny jako u A4. Kdyby to bylo tak snadne tak dnes všichni jezdi v A8, MB S, BMW 7 protože ty bazarove ceny těchto aut jsou opravdu nizke a lakave, takze by každý vymenil svoji octavii, mondeo, 407 za luxusni premii, protože ty naklady na palivo jsou opravdu to nejmensi, a ještě ke vsemu většina lidi nenajezdi tolik km, ze by je zlikvidlovalo 14l u 4,2 oproti 8l u 1,6. Protože největší naklad daji lidi za ztratu hodnoty, servis, pojisteni...to palivo opravdu uz není tak dulezite, i když většina lidi se zene za spotřebou a nevidi dlouhodobe naklady. Proto ta převaha naftaku podle me. Tankujete každý mesic a tam vidíte naklady ihned. Ale pak se neco rozbije na naftaku a uspora je fuc :) A to rikam jako majitel naftaka. Není to nic proti nicemu, jen muj názor. Ale tazatel se stejne uz rozhodl. Nejdrive chtěl poradit mezi vice auty a v nafte a pak řekl, ze je rozmysleny A8 v 4,2 benzinu a at mu do toho nekecame, ze je stejne rozhodnuty. Takze nezbyva nez mu poprat stesti a doufat, ze bude resit jen bezny servis, který opravdu neni o tolik narocnejsi
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Úterý 24.10.2017 11:56, RE: A8 ... . . . . .. ...
Bez zavady to nebylo, jak jsem zminoval trochu vys, menil jsem hadice podtlaku, byly zterele. Pak jedna brzdova hadice u zadniho trmenu nevydrzela, a menila se kovova trubka u pumpy posilovace rizeni (dil jsem sehnal na aukru a vymenil sam). Mela najeto cca 270kkm.

Pneu byly tusim 225/55 R17

Z ceho bych mel hlavne strach je stav automatu, ale vetsi problem jde poznat behem zkusebni jizdy.

reagovat
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Úterý 24.10.2017 12:15, RE: A8 ... . . . . .. ...
sheogorath napsal:
Bez zavady to nebylo, jak jsem zminoval trochu vys, menil jsem hadice podtlaku, byly zterele. Pak jedna brzdova hadice u zadniho trmenu nevydrzela, a menila se kovova trubka u pumpy posilovace rizeni (dil jsem sehnal na aukru a vymenil sam). Mela najeto cca 270kkm.Pneu byly tusim 225/55 R17Z ceho bych mel hlavne strach je stav automatu, ale vetsi problem jde poznat behem zkusebni jizdy.


jestli tam byli 225/55/17 tak to je ještě ten lepsi pripad, ty mam na svém aute taky, spis jsem cekal, jestli tam nejsou 18 nebo 19 palcu, coz asi většina aut mit bude spise tyto vetsi priplatkove. Nastesti se vam rozbili věci, nejsou tak spatne dostupne. Opravdu tam největší strach vidim spise v elektronice nez v mechanice. Automat ceka casem i me a jsem na to psychicky pripraveny ze okolo 35 - 40 tis bude repas. Zase si rikam, nez davat 2x dvouhmotu se spojkou tak to muzu udelat jednou totalni repas automatu a vyjde me to nastejno :) Spis jde o to se pripravit na to, co se muze stat. Ten rozdil mezi A4 a A8 musí byt nekde znat, ze uz v zakladu to bude mit vse mnohem sofistikovanejsi, komplikovanejsi, tolik dilu shodných nebude. Nechce preci nikdo tvrdit, ze A8 je jen natazena a rozsirena A4...JA to vidim jen jako konicek, drahy, ale konicek. Někdo to propije, jiny prokouri, jiny procestuje a někdo to da do auta s plni si sen.
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Úterý 24.10.2017 13:21, RE: A8 ... . . . . .. ...
sheogorath napsal:
Bez zavady to nebylo, jak jsem zminoval trochu vys, menil jsem hadice podtlaku, byly zterele. Pak jedna brzdova hadice u zadniho trmenu nevydrzela, a menila se kovova trubka u pumpy posilovace rizeni (dil jsem sehnal na aukru a vymenil sam). Mela najeto cca 270kkm.Pneu byly tusim 225/55 R17Z ceho bych mel hlavne strach je stav automatu, ale vetsi problem jde poznat behem zkusebni jizdy.


A ještě jedna zajimava věc mi napadla, když jsem hledal C5 tak to byli max 5ti leta auta. Bud mela servisky a najeto přes 200, nebo servisky nemela a mela najeto něco přes 100 Tis. Když jsem hledal mame auto, tak identicky problém. 5ti lety auta najeto přes 200 s dolozenymi km, nebo přes 100 bez historie. Pak kouknu na 10 let stary auta a mají najeto taky 200, tentokrát uz bez servisek, a pak kouknu na ještě starsi C5, které jsou 15 let stare a mají taky najeto 200 tis km :D. Tak jsem se zacal koukat na zanovni ojetiny okolo 3 let, a většinou to mělo beztak okolo 200 tis. A to se nebavim o manazerskych vozech, ale o C5, mondeo atd....takze realne ty A8 budou mit ještě vetsi najezdy nez mondea atd...Takze uz i hodne spoelhlivy motor 4,2 benzin muze mit po 400 - 600 tis km vetsi investice, jen na tachometru bude svitit v horsim pripade 180 tis km a v lepsim 300tis km, ale stejne to bude mit 400 a vice

reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Čtvrtek 26.10.2017 19:12, Průzkum
Tak jsem ze srandy dneska v AUDI pátral po tom kolik stojí servis A8. Čekal jsem na svoje auto a bavil se s technikem o tom, co jsou ochotni lidi koupit, a dobře se bavili. Pro ilustraci píšu pár čísel:

světlomet - 18.600,- druhovýroba
tlumič výfuku. : 31.000,- /cena za oba/
spodní přední 4,2 FSI ramena :14.700,- na jednu stranu, Lömforder
Tlumič bez měchu: 36.500,-
kompresor pérování: 20.000,-
Měch: 40.000,-
vstřik benzínu: 6.000,- /Továrně repasované, nový stojí raketu a nikdo je nekupuje /
kost stabilizátoru : 4.500,-
Výměna rozvodů 4.2 FSI: od 70 000,- podle rozsahu práce, jen pokud někdo nemění olej a karbon sežere v motoru co jde, jinak prý drží
olej na výměnu : 5000,- je ho tam 7.5 litru

no, asi ani 150 000 ročně stačit nebude )))
H.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Pátek 27.10.2017 00:35, Re..... .. .. ... ...
Rec je od A8 D2
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.