0
zpět
 

diskuze k tématu: Nová Škoda Praktik – první seznámení

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 06:26, Skoro 400 000,-
Dát skoro 400 000Kč za 1.4TDI je dost k smíchu, ani jeden motor nemá nárok na tažení plně naloženého vozu.
Do užitkáčů patří jen a jen nafta a tak to má být i tady, měli být v nabítce 1.4TDI ( obě výkonové varianty) a 1.9TDI!! Možná ještě motor 1.4 16V jako benzínový kompromis, ale koupit v tomhle autě HTP je ubohost, plně naložený vůz se ani nerozjede!!
Tohle má fakt logiku!
Co ta škodovka poslední dobou vymýšlí, to je hrůza a děs běs
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 07:38, Motor-cena
Za ty peníze,ne děkuji a s motorem 1,2, to tam naloží zámečníci, brusku, ohybačku a trochu materiálu a potom to budou do kopce tlačit !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 08:00, RE: Skoro 400 000,-
zigi napsal:
Dát skoro 400 000Kč za 1.4TDI je dost k smíchu, ani jeden motor nemá nárok na tažení plně naloženého vozu.
Do užitkáčů patří jen a jen nafta a tak to má být i tady, měli být v nabítce 1.4TDI ( obě výkonové varianty) a 1.9TDI!! Možná ještě motor 1.4 16V jako benzínový kompromis, ale koupit v tomhle autě HTP je ubohost, plně naložený vůz se ani nerozjede!!
Tohle má fakt logiku!
Co ta škodovka poslední dobou vymýšlí, to je hrůza a děs běs
Hele zigi my tě berem budeš nám vymýšlet nové vozy a motory a co máme vlastně prodávat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 08:37, RE: Skoro 400 000,-
zigi napsal:
Dát skoro 400 000Kč za 1.4TDI je dost k smíchu, ani jeden motor nemá nárok na tažení plně naloženého vozu.
Do užitkáčů patří jen a jen nafta a tak to má být i tady, měli být v nabítce 1.4TDI ( obě výkonové varianty) a 1.9TDI!! Možná ještě motor 1.4 16V jako benzínový kompromis, ale koupit v tomhle autě HTP je ubohost, plně naložený vůz se ani nerozjede!!
Tohle má fakt logiku!
Co ta škodovka poslední dobou vymýšlí, to je hrůza a děs běs
Zigi chapu te, ale HTP 51kW i prez to ze je to trivalec mdleho vykonu to auto uveze. Nekoukal bych se na obsah ale na vykon. Kolik meli pickupy ve felicii a favoritu?? 40kW, nektere 50. Nafta ve felicii jen 47kW. Ä to byly vykony skutecne. Kdyz si hodil felicii na stolici, mela mit 50kW a mela 50,8 napriklad. Kdyz das tento motor na meric, nebude mit 51 ale 57kW. Takze bych se vubec niceho nebal. A na vozeni baliku na postu popr. rozvazku zbozi je to akorat. Mesta a okresky vpohode, dalnice taky, protoze vic jak 130 stejne jet nemuzes:) - zatim.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 09:44, RE: Skoro 400 000,-
David_Logins napsal:
Zigi chapu te, ale HTP 51kW i prez to ze je to trivalec mdleho vykonu to auto uveze. Nekoukal bych se na obsah ale na vykon. Kolik meli pickupy ve felicii a favoritu?? 40kW, nektere 50. Nafta ve felicii jen 47kW. Ä to byly vykony skutecne. Kdyz si hodil felicii na stolici, mela mit 50kW a mela 50,8 napriklad. Kdyz das tento motor na meric, nebude mit 51 ale 57kW. Takze bych se vubec niceho nebal. A na vozeni baliku na postu popr. rozvazku zbozi je to akorat. Mesta a okresky vpohode, dalnice taky...
No, měl jsem feldu 1,9D, kombík, prtože tenkrát se to ještě vyplatilo. Když pominu servis (hlavně př. nápravu) a zaměřím se na motor - tímhle, bych neargumentoval.... Stačili 2- 3 lidi, nějaké nářadí nebo materiál v kufru a děs a bída... Jinak srovnání (nejen cenové) s Berlingem mě taky pobavilo. 1,6 HDi (75 nebo 90 k - 110 k se do užitkových u C nedává), nosnost až 800 kg, 3 m3 nákl. prostoru... Tady (ani v ceně) mi Praktik jako vítěz nepřipadá. Ale určitě se najde dost "fandů" Škody, kteří do toho půjdou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 10:45, Nárazník a blatník
Když se podíváte na fotku vlevo úplně dole, tak to vypadá jako kdyby měla lakovaný pravý blatník, nebo přední nárazník. Odstín nesedí. Takhle vypadají auta po havárkách :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 10:55, RE: Nárazník a blatník
Aleš napsal:
Když se podíváte na fotku vlevo úplně dole, tak to vypadá jako kdyby měla lakovaný pravý blatník, nebo přední nárazník. Odstín nesedí. Takhle vypadají auta po havárkách :o)
jj, nesedí to :o)))
Dobrý postřeh
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 12:11, RE: Nárazník a blatník
zigi napsal:
jj, nesedí to :o)))
Dobrý postřeh
To je nejaky opticky klam...na jinych fotkach je to OK, kdyz porovnate blatnik s kapotou na te "nesedici" fotce, je to stejny a naraznik s kapotou v miste kolem masky taky sedi....asi nejaka paranormalni aktivita:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 13:46, Pro koho ?
pro koho furt germánci tohle vymysli ? opravdu nechapu kdo si to muze koupit ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 14:00, RE: Nárazník a blatník
David_Logins napsal:
To je nejaky opticky klam...na jinych fotkach je to OK, kdyz porovnate blatnik s kapotou na te "nesedici" fotce, je to stejny a naraznik s kapotou v miste kolem masky taky sedi....asi nejaka paranormalni aktivita:)
Davide, taky to hned nemusíš brát vážně!
Jasně že to tak bývá, že lak je stejnej, ale při různých pohledech se může zdát jiný :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 14:57, RE: Pro koho ?
Joe napsal:
pro koho furt germánci tohle vymysli ? opravdu nechapu kdo si to muze koupit ?
Je fakt ze skodovka me prestala zajimat od vznikuroomstera. Octavia 1 - pecka, Fabia 1 taky. Superb byl dobrej a Octavia 2 se taky povedla...tim to haslo.....roomster a Fabia 2 me nezajimaji, protoze stratily pozice etalonu. Jaky auto bylo v roce 2001 lepsi v segmentu malych aut nez Fabie??? Odpoved - zadny. Dneska kdyz se zeptam znova....odpoved vsechny krome getze a fiesty, protoze jsou na zenitu vyroby. Fabia 2 ¨neni spatna, ale rozmeramasi to u me maximalne posrala a taky vyberem motoru.....nemam nic proti HTP, ale stacil by jeden silnejsi v nabidce a jedna 1.4 FSi...tyhle dva motory + jeden naftak TDi 1.9...kdyby tyhle 3 motory bylo by to lepsi jak soucasnych 6 k hovnu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 15:09, nic moc
Motory tradičně na velké prd. Ložná délka nic moc. Nákladová hrana nad úrovní kufru nic extra, mříž implantovaná takovým způsobem jak bych to dělal já doma ....suma sumárum nic moc - auto šité horkou jehlou jde vidět že Žkoda dělá ze zákazníků zas a opět neplacené testovací jezdce. ...Snad vzhled, ten celkem ujde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 15:19, RE: Skoro 400 000,-
zigi napsal:
Dát skoro 400 000Kč za 1.4TDI je dost k smíchu, ani jeden motor nemá nárok na tažení plně naloženého vozu.
Do užitkáčů patří jen a jen nafta a tak to má být i tady, měli být v nabítce 1.4TDI ( obě výkonové varianty) a 1.9TDI!! Možná ještě motor 1.4 16V jako benzínový kompromis, ale koupit v tomhle autě HTP je ubohost, plně naložený vůz se ani nerozjede!!
Tohle má fakt logiku!
Co ta škodovka poslední dobou vymýšlí, to je hrůza a děs běs
Htp-čka by som nebral až tak z ostra, veď nie každý bude na tom voziť tehly alebo čo, napríklad takému kvetinárstvu na rozvoz po meste stačí aj Htp, nemyslíš?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 15:26, RE: nic moc
Ráďa napsal:
Motory tradičně na velké prd. Ložná délka nic moc. Nákladová hrana nad úrovní kufru nic extra, mříž implantovaná takovým způsobem jak bych to dělal já doma ....suma sumárum nic moc - auto šité horkou jehlou jde vidět že Žkoda dělá ze zákazníků zas a opět neplacené testovací jezdce. ...Snad vzhled, ten celkem ujde.
Musím říct že s těma zalepenýma oknama vypadá mnohem lépe, než když je tam sklo a je vidět ta rozhozená boční linie oken. Dávám 99,9% (ale mínus).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 18:14, Praktik
To je HNUS, velebnosti!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 20:00, škoda
to je ale krasne auto. je to nejlepsi skodovka, co kdy spatrila svet!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 20:53, "neprakticky" slepenec
...ze se pri vyvoji setrilo uz vime z Roomstru, ale nechat u "pickupu" tu hrozne vysokou nakladaci hranu se schodem skoro 10cm??? europaleta se tam taky koukam nevejde...a uzitecna hmotnost nic moc proti konkurenci - tak mozna na ty kytky a pro postaky(coz je asi hlavni cilova skupina-))...............takze bude skoda "konkurovat cenou"-((( coz v posledni dobe znamena ze po "dovybaveni" a se srovnatelnym motoru bude opet nejdrazsi-(((
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.04.2007 21:32, fujtajbl...
co viac dodat....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 06:26, RE: Skoro 400 000,-
gld napsal:
Htp-čka by som nebral až tak z ostra, veď nie každý bude na tom voziť tehly alebo čo, napríklad takému kvetinárstvu na rozvoz po meste stačí aj Htp, nemyslíš?
Než koupit HTP za 300 000Kč v základní palbě:o)))
To radši investuju do jiného levnějšího a silnějšího užitkáče.
Toť můj názor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 09:43, Přívěs a 1.2 HTP
Tak to bych chtěl ještě vidět naložené a s přívěsem, jak si to hrne přes Červenohorské sedlo
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.