0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jaká je životnost a funkčnost dvouhmotového setrvačníku?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, česká vozidla
joshua69
počet příspěvků6
datum registrace16.01.2010
Pondělí 17.03.2014 20:15, RE: Asi hloupy dotaz
Pavlik napsal:
mufik.martin napsal:
Mozna se ptam spatne, ale je to opravdu tak velky problem s zivotnostni toho dvouhmotaku? Nikdy jsem neslysel, ze by passati TDI PD 96kw meli nejak extra s timto problemy....nerikam, ze jsem o tom neslysel, ale ze by odchazeli kazdych 80 tis km ci potazmo neco okolo kazdych 100 tis? Ani chapu, ze nekdo odrovna i normalni spojku po 40 tis km, ale bezny ridic, treba taxikar ci auto provozovane rodinnym zpusobem ma jakou zivotnost priblizne? A Jaka je tedy nahrada teto spojky na passata/superba? Ne...
Myslím si, že vámi zmiňovaný motor dvouhmoťák nemá. Jedná se až o motory 2,0 TDI a 1,9 TDI (77 kw). Tyto motory jsou natolik špatně vyvážené, že se bez dvouhmoťáku neobejdou a ten tam zároveň velmi trpí. Standartní životnost dvouhmoty u těchto motorů je opravdu okolo 100 tisíc km. Pokud navíc člověk jezdí stylem "za 4 litry" nevydrží ani těch 80 tisíc.


Mám 77kW a k dnešnímu dni najeto 312.000km..bez výměny setrvačníku. Je pravda, že se již ozývá, tedy při volnoběžných otáčkách lehce rachotí, ale jinak je spojka plně funkční.

reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.