0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II RS – benzín, nebo diesel?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, česká vozidla
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Pondělí 24.02.2014 14:28, Re: jiné auto
Ano, to je správná připomínka. za sebe mohu potvrdit, že touto cestou jsem se dal a zatím po 3 letech nelituji. Pořídil jsem si tenkrát legacy SpecB s H6 3litrem a od té doby jen leju benzín a olej a nc mě netankuje. relativní jednoduchst koncepce, výborný a splehlivý motor, prověřený pohon 4x4, co si lze více přát? A že to žere 10/100? OK, ale mám v noci klid a nemusím se bát, kdy se rozsype turbo, odejdou vstřiky, filtr pevných částic, kdy se to bude regenerovat, aby mi nepřibýval olej v motoru díky průnikům nafty, kdy odejde dvouhmotový strvačník a nedej bože, kdy mi to ukradnou.-)
Sednu a užívám si 250HP s pořádným pohonem a jsem v klidu.
A že rozhodnutí bylo správné, tak jsem si pořídil ještě navrch benzínovou 3,7 V6 s 330HP a jen poslouchám krásný zvuk japonského motoru. ŠKodě zdar!
reagovat
pepezima
počet příspěvků2
datum registrace26.06.2012
Úterý 25.02.2014 15:00, RE: jiné auto
BMW528i napsal:
Klasický dotaz, co mám dělat když chci silné auto, ale chci aby nežralo a nemělo poruchy. diesel pravdepodobně spolkne za servis o pár desítek tisíc víc běhe pár let provozu a reálně bude jezdit za 6-8l, u benzínu zase bude spotřeba 10+ (při normálním ježdění, při závodění bude nafta 15 benzín 25-30),ale ze strašáků bude hlavní jen turbo a cívky. Když tazatel chce octavku RS tak bych mu to nevymlouval, ale osobně to považuju za vyhozené peníze. optický paket, tvrdší pružiny a lepší přední sedačky za ty peníze co se přeplácí fakt asi nestojí. Jinak bych doporučik mrknout po něčem s benzínovým šestiválcem a jezdit v klidu za 10l a nebát se žádných strašáká v podobě nepředopkládaného servisu. Pokud najedete přes cca 30tis ročně, tak bych pak zvážil LPG



Ohledně benzinu a přestavby na LPG jsem slyšel pozitivní recenze na holandský systém Vialle na kapalné fázi.
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Úterý 25.02.2014 21:53, RE: jiné auto
Pánové, to je hezké že každému druhému tazateli doporučujete benzinový motor a nejlíp šestiválec 3L, realita je ovšem taková že slušný výběr benzinových ojetin je u malých aut a nižší střední třídy, ve střední třídě je to bída, sportovní auta ted nechme stranou. I u tak rozšířené OII je největší výber u základních benzinů a pokud někdo chce 1.8TSI tak je výběr mnohem menší, jako nová byla prostě hodně drahá a většina kupců se rozhodla pro diesel. U střední třídy je to z benzínem ještě horší a mnohdy jsou dražší než diesly kterých jsou plné bazary.
I tolik tady vychvalované BMW u nás dělají prodeje dieslů snad 75% a rozhodně je nekupují lidé co mají hluboko do kapsy, akorát nechtějí dát na každých 100km o 50kč víc.
Diesel není zase takový strašák, vstřikovače obvykle odejdou jednou za životnost auta a pokud je musí zrovna měnit nový majitel vyvoněného auta z bararu, tak má prostě peška, turbo má dneska už každý druhý benzín a dvouhmotný setrvačník při normálním ježdění vydrží i přes 200tis, pro DPF už jsou dneska vymyšlené metody čištění suchou cestou za cca 7tis a ostatní komponenty mají diesly a benzíny stejné.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Čtvrtek 06.03.2014 09:30, RE: jiné auto
ctverak napsal:
Pánové, to je hezké že každému druhému tazateli doporučujete benzinový motor a nejlíp šestiválec 3L, realita je ovšem taková že slušný výběr benzinových ojetin je u malých aut a nižší střední třídy, ve střední třídě je to bída, sportovní auta ted nechme stranou. I u tak rozšířené OII je největší výber u základních benzinů a pokud někdo chce 1.8TSI tak je výběr mnohem menší, jako nová byla prostě hodně drahá a většina kupců se rozhodla pro diesel. U střední třídy je to z benzínem ještě horší a mnohdy jsou dražší než diesly kterých jsou plné bazary. I tolik tady vychvalované BMW u nás dělají prodeje dieslů snad 75% a rozhodně je nekupují lidé co mají hluboko do kapsy, akorát nechtějí dát na každých 100km o 50kč víc. Diesel není zase takový strašák, vstřikovače obvykle odejdou jednou za životnost auta a pokud je musí zrovna měnit nový majitel vyvoněného auta z bararu, tak má prostě peška, turbo má dneska už každý druhý benzín a dvouhmotný setrvačník při normálním ježdění vydrží i přes 200tis, pro DPF už jsou dneska vymyšlené metody čištění suchou cestou za cca 7tis a ostatní komponenty mají diesly a benzíny stejné.


Ale tahle diskuse neni az tak obecne mezi diesel a benzin jako konkretne u RS, ktera pokud uz se ji nekdo rozhodne koupit, coz za ty penize nepochopim, tak dostane podstatne lepsi auto v benzinu nez v dieselu. OII RS TDI nebyla nijak presvedciva ani za nova, natoz ted jako ojetina.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.