0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II 1,9 TDI - závady během 180 tis. km

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 17:57, RE: vážený pane
bladecek napsal:
Přesně tak. Myslím že spíš, je odpůrce Škodovky a chce jí co nejvíce shodit - jinak jak jsem psal výše. Ty ceny a ta poruchovost to není možný. Jedině by bylo možné že kápl na pořádně vadný kus - ale ty ceny? To je naprostá hloupost! Tak drahé nejsou ani na BMW
Ta poruchovost vzhledem k nájezdu až tak tragická není. Kdyby to najel za 6 let, takl mu to ani nepřijde (jak se zde už psalo). S cenama to je jako kdyby si koupil gatě od nějakého od výrobce (který jinak patří do střední cenové relace) v předraženém butiku za 5000 Kč a vykládal všem, jak je ta značka drahá. Dost je možné, že autora voyebawal servis - měnil mu altiky, turba, řízení atd. aniž to bylo nutné a účtoval mu za to tyhle astronomické cifry.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 18:22,
Musím říci, že jsem slyšel o nějakých "muškách" kolem Octávií II, ale že by to měla být takováto tragédie .... Je to hodně o servisu ... Vámi popisovaný přístup je dost tragický. Sám najezdím cca 50 tis. ročně a zatím po dvou letech jezdím jen na garančky ... na voze stejného výrobce. I když ... třeba to přijde -)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 18:28, RE: nejen smůla
Alkantpan napsal:
Zapomnel jsem dodat, ze pan mel spis smulu na kvalitu a sluzby servisu, coz si myslim, ze zanechalo vetsi negativum na znacce, nez auto samotne. A o cenach dilu nemluve, ceny mi prijdou velmi nadsazene.
LPG každých 10tkm revize a údržba?
to máš asi jiné zkušenosti.Jestli si teda někdy provozoval auto na LPG.
malá osvěta:
revize LPG je povinná POUZE 1 za rok a stojí od 100kč do řekněmě 300kč u "zlodějů".
To je jako problém?
údržba?takže údržba dieselu v servise je ok,ale údržba LPG je problém navíc?nechápu.
Jediné s čím se dá souhlasit,nádrž vydrží cca na 400km jízdy takže časté tankování,to beru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 19:00, Kvalita
Pán je asi ze slovenska a přeci jen byl kurz koruny 100:80 a proto jsou ceny za díly na slovensku trochu jiný než v čechách.Říká se,že do jedný řeky 2x nevlezeš,ale já to udělal 3x: Fab1některé závady jsem začal přehlížet,Okt2 elektrika,a zase elektrika,vrzání palubky,Su1oprava motoru,brzd. kotouče,reznutí dveří a to vše v záruce-nezáruce!Servis je asi všude stejný,jen mění díly systém pokus-omyl.Ceny dílů jsou naprosto cenově nastejno.Vše opravdu otázka štěstí,ale proč mě mynulo hnedle 3x to nevím.Škodu již NIKDY!Dnes jsem měl možnost vyzkoušet Fab2 1,4 tdi a opravdu to je koza co nejede, řve jak pominutá a pohodlí v ní nenajdeš.Jezdit s ní kolem komína ,ještě tak pro ženskou co jen jezdí nakupovat.Možná to pro někoho bude znít blbě,ale 1,2 htp je asi lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 19:08, Jak to asi bylo
Na základě příspěvků diskuse se mnozí z nás shodnou na tom, že potíž byla spíše na straně servisu. Dám vám příklad. Houká mi startér. Motor při studeném startu napoprvé naskočí, ale ozve se takové huííí, jak se startér ještě protočí. Prý to stačí vyčistit. Časem si to někdy večer nebo o sobotním dopoledni nechám za pár stovek udělat. Nebo taky můžu zajet do věhlasného značkového servisu, kde mi startér nepochybně vymění, k tomu ještě žhaviče (protože se to musí) a na faktuře se objeví pětimístná částka. Z mazlíka s levným provozem, který si občas zaslouží preventivní údržbu, se stane poruchový šmejd, který mě zruinuje. A tak to možná v případě pana recenzenta bylo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 19:25, RE: Jak to asi bylo
Muroň napsal:
Na základě příspěvků diskuse se mnozí z nás shodnou na tom, že potíž byla spíše na straně servisu. Dám vám příklad. Houká mi startér. Motor při studeném startu napoprvé naskočí, ale ozve se takové huííí, jak se startér ještě protočí. Prý to stačí vyčistit. Časem si to někdy večer nebo o sobotním dopoledni nechám za pár stovek udělat. Nebo taky můžu zajet do věhlasného značkového servisu, kde mi startér nepochybně vymění, k tomu ještě žhaviče (protože se to musí) a na faktuře se objeví pětimístn...
je to možný.
Pokud někdo takhle nasype někomu do chřtánu desítky tisíc za nic tak je buď absolutní laik a myslí,že si jinde nepomůže.Nebo jen pohodlnej ve smyslu,nikde nic hledat nebudu a nechám to za barákem značkovému servisu ať to stojí co to stojí.
Nebo kombinace.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 20:06, RE: Kvalita
Kobyla napsal:
Pán je asi ze slovenska a přeci jen byl kurz koruny 100:80 a proto jsou ceny za díly na slovensku trochu jiný než v čechách.Říká se,že do jedný řeky 2x nevlezeš,ale já to udělal 3x: Fab1některé závady jsem začal přehlížet,Okt2 elektrika,a zase elektrika,vrzání palubky,Su1oprava motoru,brzd. kotouče,reznutí dveří a to vše v záruce-nezáruce!Servis je asi všude stejný,jen mění díly systém pokus-omyl.Ceny dílů jsou naprosto cenově nastejno.Vše opravdu otázka štěstí,ale proč mě mynulo hnedle 3x to ne...
proč vás minulo štěstí 3x? Holt nemáte štěstí na Škodovky. jinak sy to neumím vysvětlit já měl 120, Favorita, Felicii, v praci OKT II a v pohode!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 20:11, RE: Jak to asi bylo
Tomi napsal:
je to možný.
Pokud někdo takhle nasype někomu do chřtánu desítky tisíc za nic tak je buď absolutní laik a myslí,že si jinde nepomůže.Nebo jen pohodlnej ve smyslu,nikde nic hledat nebudu a nechám to za barákem značkovému servisu ať to stojí co to stojí.
Nebo kombinace.
Asi chce jenom machrovat, že ho to tolik stálo Ale je to právě naopak, neplatí že kde to je drahé jak...co si,,,tak nemusí být dobré jak cosi....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 21:22, RE: To je v tip?
bladecek napsal:
Nevím kde jste jako nechal servisovat váš vůz, ale pěkně vás odrbali na cenách - možná i na dílech! Jinak si to nedokážu představit že se vám to tak kazilo! U nás v práci taky byly koupeny funglovky O II. 1.9 TDi PD - a Absolutně bez problému už mají najeto c.c 179 000Tis a jenom měněny spotřební věci!!!! U jedné jenom byl repasován Altík+ čistěno TURBO jinak no… PROBLÉM!!! A kde jste vzal panebože ceny těch dílů??? Altík 21 000??? Nový BOSCH stojí 11 000,- A kompresor 18 000 ?? To si děláte sra...
Alternátor za 11.000kč to je ješte v poho na S-CLASSE 33.000kč (vodou chlazení)+ práce 6.000kč a rázem jseš tam čtyřipětky. Tomáš S320
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 21:46, RE: To je v tip?
bladecek napsal:
Nevím kde jste jako nechal servisovat váš vůz, ale pěkně vás odrbali na cenách - možná i na dílech! Jinak si to nedokážu představit že se vám to tak kazilo! U nás v práci taky byly koupeny funglovky O II. 1.9 TDi PD - a Absolutně bez problému už mají najeto c.c 179 000Tis a jenom měněny spotřební věci!!!! U jedné jenom byl repasován Altík+ čistěno TURBO jinak no… PROBLÉM!!! A kde jste vzal panebože ceny těch dílů??? Altík 21 000??? Nový BOSCH stojí 11 000,- A kompresor 18 000 ?? To si děláte sra...
Ano, sem tam tady čtu, jak někdo vlastnil Toyotu a úplně se mu rozsypala Jasně, stát se může všechno, nevíte, co se dělo s autem před vámi a tak.... Nicméně jsem vlastnil Toyoty 3ks a vím, kde je asi pravda! No a když někdo srovnává Toyotu se Škodovkou, tak hned vím, že Toyotu nikdy neměl. Nezlobte se, ale prostě to vím. V rodině slouží Corolla z roku 1990 a až na korozi dveří a na dnešní dobu slabší brzdy, bych přál o 10 let mladším Fábiím, aby se dožily tolika km bez problémů, co zažila tahle Toyota))))
Nebudu tady uř víc b´vysvětlovat, zasvěcení vědí a asi se jen pousmějí nad podobnými zprávami, jak se ty Toyoty sypou))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 22:36, RE: vážený pane
bangladezo napsal:
Nechápu kde jste vzal ceny náhradních dílu o kterých píšete,bud nás tu pěkně krmíte a nebo vás v servise někdo parádně natáhl.alternátor bosch na váše auto nestojí 21 ale 12i s prací,kompresor stojí necelých 9 vy jestli jste dal 18 tak klobouk dolu,o turbu raději ani psát nebudu.Ceny které jsem uvedl já si mužete ověřit např. u auto kelly,ale při troše hledání se dostanete ještě o pár tisícovek níž.Nezlobte se ale vaše recenze nemuže být brána jako objektivní.Naschledanou
Nepozerajte sa na ceny v auto kelly,ale na orginálne diely,ktoré vám možem doložit faktúrami,takže potom sa budeme rozprávat o objektivite,inak to fakt nemá význam.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 22:52, RE: To je v tip?
bladecek napsal:
Nevím kde jste jako nechal servisovat váš vůz, ale pěkně vás odrbali na cenách - možná i na dílech! Jinak si to nedokážu představit že se vám to tak kazilo! U nás v práci taky byly koupeny funglovky O II. 1.9 TDi PD - a Absolutně bez problému už mají najeto c.c 179 000Tis a jenom měněny spotřební věci!!!! U jedné jenom byl repasován Altík+ čistěno TURBO jinak no… PROBLÉM!!! A kde jste vzal panebože ceny těch dílů??? Altík 21 000??? Nový BOSCH stojí 11 000,- A kompresor 18 000 ?? To si děláte sra...
Čo sa týka ceny náhradných dielov,tak sa bavíme o orginál škodováckých dieloch a cenách v Škodovke a nie o žiadnom Lojzovi,ktorý mi to zoženie a vymení doma na kolene . . .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 23:13, Záruka
Neměli ty opravy být na záruku vždyť to auto podle ročního nájezdu má teprve dva roky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 23:21, Zaruka?
Chtel bych se zeptat majitele na ceny tech dilu, to jste je hradil ze sveho nebo to bylo v ramci zaruky? Jinak aby odeslo turbo kdyz s motorem zachazite jak se ma je dosti divne. Pokud jste jiz platil nad ramec zaruky, v kolika km nebo po jake dobe vam zaruka vyprsela? Dekuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 13.01.2009 23:45, RE: vážený pane
mareq333 napsal:
Nepozerajte sa na ceny v auto kelly,ale na orginálne diely,ktoré vám možem doložit faktúrami,takže potom sa budeme rozprávat o objektivite,inak to fakt nemá význam.
Presne tak, je dobre si uvedomit, ze auto ktere nema jeste ani 2 roky tak je v zaruce (dost znacek ma zaruku i 3 roky) a melo by jezdit do znackoveho servisu. A autorizovany servis vam tam nebude davat laciny dily z Auto Kelly puvodem nekde z Rumunska ci Polska. Ale uznavam ze ty ceny za opravy jsou asi vysoke, mozna i na znackovy servis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 00:24, RE: Zaruka?
mufik.martin napsal:
Chtel bych se zeptat majitele na ceny tech dilu, to jste je hradil ze sveho nebo to bylo v ramci zaruky? Jinak aby odeslo turbo kdyz s motorem zachazite jak se ma je dosti divne. Pokud jste jiz platil nad ramec zaruky, v kolika km nebo po jake dobe vam zaruka vyprsela? Dekuji
hele vy se tu chytáte za hlavy z těch cen a nebylo to náhodou ve Slovenských korunách ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 08:39, RE: nejen smůla
Alkantpan napsal:
Taky bych rekl, ze tahle octavie neni zrovna svym najezdem prumerna octavie na ceskych/slovenskych silnicich. Prumerny cesky motorista najezdi do 30 tisic rocne. S benzinovym motorem jeste mene. Takze kdyby si clovek rozpocital jeho poruchy na 30 tisicovy kilometrovy prubeh rocne, tak si myslim, ze by byly roky, kdy by do auta nad ramec beznych veci neinvestoval nic. Po sesti letech zivota by asi do znackoveho servisu nesel a oprava by byla cenou urcit enekde jinde. takze auto hodnotim jako prum...
Jaká údržba navíc u LPG? Právě proto že jezdím ročně 40 t. Km mám auto na plyn. Nečekají mne žádné turbo a vstřiky (nejdéle po 200t Km) a používám standartní olej. Nádrž je na 77l v rezervě. Pri spotřebě cca 10l/100 Km (dálnice a velmi ,velmi těžká noha) rozhodně nemám pocit, že bych měl menši dojezd než běžná auta. A revize? Ano s částku cca 200 Kč ročne je třeba při celkových nákladech jistě započitat.
Ale k tématu: Octavie a žádná nižšší střední třída není vhodná na takový roční nájezd. I kdyby to auto vydrželo, proč trávit tolik hodin života v tak "relativne nepohodlném" autě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 09:36, RE: vážený pane
mareq333 napsal:
Nepozerajte sa na ceny v auto kelly,ale na orginálne diely,ktoré vám možem doložit faktúrami,takže potom sa budeme rozprávat o objektivite,inak to fakt nemá význam.
Auto Kelly bylo výše zmiňpváno proto, že má online ceník. Jejich alternátro starline stojís snad 3tis. Řeč tu byla o originálních dílech za 10tis. Autorizovaný servis vám to samozřejmě vyfakturuje - něco na tom trhne on, něco dodavatel dílů a bit jste na tom vy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 09:38, RE: vážený pane
Petr S napsal:
Presne tak, je dobre si uvedomit, ze auto ktere nema jeste ani 2 roky tak je v zaruce (dost znacek ma zaruku i 3 roky) a melo by jezdit do znackoveho servisu. A autorizovany servis vam tam nebude davat laciny dily z Auto Kelly puvodem nekde z Rumunska ci Polska. Ale uznavam ze ty ceny za opravy jsou asi vysoke, mozna i na znackovy servis.
Některé značky mají i 7 let . Jistě, ale pak by to měly být záruční opravy a majitel by za to neměl platit. Ale taky bývá záruka do určitého počtu km. A pan recenzent najel dost. A k těm šizuňkům jezdil dál.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 14.01.2009 09:47, RE: To je v tip?
mareq333 napsal:
Čo sa týka ceny náhradných dielov,tak sa bavíme o orginál škodováckých dieloch a cenách v Škodovke a nie o žiadnom Lojzovi,ktorý mi to zoženie a vymení doma na kolene . . .
A proč tam jezdíte, když vás tak berou na hůl? Jste tak bohatý nebo tak naivní? V zimě jsem si nechal dát nové tlumiče zn. Sachs. Jen tak pro legraci jsem si zavolal do autorizovaného servisu, kolik to bude stát. Pak jsem si je objednal přes šváru a nechal vyměnit mechanikem, který jich měnil x-krát více než nějaký cucák ve značkovém servisu. Oproti ceně udávané autorizovaným mě výměna těch samých tlumičů vyšla na čtvrtinu.
Víte, jak je to s těmi mechaniky (pro vás Lojzy)? Když jsou ve značkovém servisu a jsou šikovní, zákaznící začnou za nimi jezdit, oni si časem otevřou vlastní dílnu a spokojení pozáruční zákazníci k nim přejdou, protože jsou o polovinu levnější a pracují lépe. Věřte si svému autorizovanému servisu a plaťe jim několikanásobně více za tytéž originální díly, které jsou u běžných dodavatelů výrazně levnější. O ceně práce ani nemluvě.
V nejmenovaném pražském autorizovaném servisu nejmenované značky si prý za sundání hlavy minulý týden účtovali 12 tisíc. Jezděte si k takovýmhle expertům, když na to máte a věříte jim ...
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.