0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI DSG a zkušenost uživatele po dvou letech

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.08.2010 01:50, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Rider.23 napsal:
Já zase znám spoustu lidí, kteří se s DPF již VELMI natrápili a ceny oprav jdou do desítek tisíc Kč... A nevidím jediný rozumný důvod, proč si kupovat auto s DPF pokud existuje i verze bez něj, vy snad ano? Riziko nákladných oprav, lehce přidušený motor, servisní úkon navíc.... Až nebude vyhnutí, a auto, které budu chtít, bude k dostání pouze s DPF, tak si ho asi koupím taky (ikdyž už dnes koukám spíš po benzínech), ale dokud je ještě možnost výběru (dnes už tedy spíše při nákupu ojetiny), tak s...
S DPF se v naprosté většině trápí lidé, kteří si diesel koupili do města. V režimu "studeného" motoru a "poskakování" na semaforech se DPF nadměrně zanáší a navíc nemá možnost regenerace. Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by měl s DPF problémy - ale všichni známí nejméně jednou týdně využívají dálnice a tak dávají filtru možnost "vypálit" nahromaděné saze. Dokonce ani u Octy II RS TDI nemá kamarád problémy s DPF a přitom ta je tímto docela vyhlášná - ale jezdí denně po dálnici cca 50 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.08.2010 12:36, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Pavlik napsal:
S DPF se v naprosté většině trápí lidé, kteří si diesel koupili do města. V režimu "studeného" motoru a "poskakování" na semaforech se DPF nadměrně zanáší a navíc nemá možnost regenerace. Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by měl s DPF problémy - ale všichni známí nejméně jednou týdně využívají dálnice a tak dávají filtru možnost "vypálit" nahromaděné saze. Dokonce ani u Octy II RS TDI nemá kamarád problémy s DPF a přitom ta je tímto docela vyhlášná - ale jezdí denně po dálnici cca 50 km.
Ano, tak v tomhle s vámi souhlasím, že hlavní příčinou zanášení filtru pevných částí je častá jízda po městě a podtáčení motoru, kdy je filtr nadměrně zanášen a nemá možnost se regenerovat, ale nadruhou stranu, spousta lidí, co si chce jen koupit novější auto a jezdit s naftou v domění úspory za palivo, prostě jězdí po městě pořád a kolikrát ani nejsou schopni pochopit, že je potřeba ten motor občas pořádně prohnat po dálnici (to koneckonců platí i pro diesely bez DPF) a melou si stále to své, že diesel nepotřebuje více než 2t ot. a že žere 4l/100km, a osobně si myslím, že těch je bohužel stále více, než těch rozumných, kteří se dokážou o nafotvé auto starat a dávat mu co potřebuje...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 31.08.2010 22:44, RE: spotřeba :-)
Radek napsal:
Se čtením jsem skončil jakmile jsem došel ke spotřebě 4,2. Na pohádky už jsem trochu starý...
No, za jistých okolností a s řidičem, který umí jezdit defenzivně, údaji 4,2 litru věřím. S kamarádem jsem jel O 1., 1.9 TDi 66kW, delší štreku, řídký provoz, ve voze 2 lidi, mimo město 3,8. Po příjezdu do města 3,9. Jednalo se ale o ojedinělý úkaz, dlouhodobě se tak samozřejmě jezdit nedá. Já jezdím se svou benzinovou 1.6, 110 PS tak kolem 5.8, když se zadaří tak i 5.5. Ale jsou to jízdy mimo město a ve většině případů nad 100 km. Takže údaj 4.2 nemusí být nereálný, ale jako dlouhodobá spotřeba...to už jsem trochu skeptický.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 01.09.2010 00:11, RE: bez předmětu
marcus1206 napsal:
Musím teda uznať,že pán nedá dopustiť na "český mercedes",ale že jazdí za 4,2 litra na 100 Km ,auto nemá sebamenšiu chybu a ak už sa niečo poserie,tak za to može jedine majitel auta . . .,normálne ma to dojalo k slzičkám :,,,,( respektíve som sa skor splakal,ale zo smiechu,že niekto može napísať takú hovadinu.Sám som bol vlastníkom octavie II,za dva roky som mal najazdeno 200 000 Km,od nova večný problém a po 150 000 tisícoch nebolo týždňa aby auto nestálo v servise,takže to bol skvelý recept ak...
Pane bože, jak si člověk s Vaším pravopisom môže zarobiť na octávku alebo dokonca superba? Resp. jak je možné, že Vám také auto vôbec pridelili? Bulhari, ktorÝ; to by som chcel vYdieť... Navyše za čiarkou sa necháva medzera, aby bol text čítateľný. Ale k veci: za 2 roky jazdenia nabehať 200 000 km, z toho ten druhý rok bolo auto každý týždeň v servise? Aj keby nebolo a jazdíte cez víkendy, sviatky, prázdniny a Vianoce, tak je to cca 270/deň. Takže blbosť. Ďalšia vec, spotreba 4,2 je reálna (nehovorím, že dlhodobo), pokiaľ to človek vie (to neznamená, že sa šuchce, chce to mať len trochu šoférskeho citu). Inak aj Vám prajem veľa šťastných kilometrov na cestách!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.11.2011 18:50, RE: spotřeba :-)
Koloss napsal:
Tomu říkám pádná odpověď na nesmysly typu "spotřeba 4,2".
Moje žena jela do chorvatska za 3,8l. Myslím, že je kouzelná a ta spotřeba taky. mějte se žabaři.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.11.2011 18:54, RE: Spotreba
mufik.martin napsal:
Ta sptreba na automat a 2.0 TDI me prijde moc nizka. Mam mondeo 2.0 TDCI 96 kw manual, motor mam tedy o chloupek slabsi, auto6 o par kilo tezsi ale i tak si myslim ze by spotreba mela byt podobna. nejmene jsem se dostal pri eco jizde na 4.9 PC(5.8 dotankovani) maximalni spotrebu jsem mel 6.1 PC(7 skutecnost) pri dalnicnim provozu bez klimy 140 - 200 podle provozu. A prumerne mam 5.7 PC (cca6.5 real) jezdim vetsinou klidne, bez klimy, mix Praha, okresky a dalnice.
Ty si hlavně hlídej brzdy a fukar (klimatizace).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.11.2011 18:57, RE: 4,2 l/100km
JARDA3 napsal:
Jezdím toledem 81kw denodeně do práce 120-140km. spotřebu mám 4litry. měřeno bez pal. poč. jezdím tak tři roky. proč by on nemohl jezdit za 4,2. Hoši to nejsou benzínáky to jsou TDI.
Díky mladej !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.11.2011 19:18, RE: úrověň recenze
Rider.23 napsal:
Bohužel tato recenze, nebo spíše zkušenost majitele, vůbec o ničem nevypovídá... To, že je DSG super převodovka víme ze všech testů a hodně z nás, čtenářů i z vlstních zkušeností... Ano, opravdu je jízda s ní super, řádi rychle a při dodržování výměny oleje každých 60t km vydrží opravdu hodně. Ale sám autor se zmiňoval o nekvalitě dvouhmotnostního setrvačníku LUK, což znamená, že již ho pravděpodobně měnil, o čemž se ale nezmínil, a to už je odcela nákladná oprava, ikdyž se netýká přímo převodov...
Dobrý den, já jsem ten, co psal tuto recenzi. Jsem velmi potěšen, co jsem rozpoutal za diskusi Za spotřebou 4.2 si stojim (pneu Continental 195/65/15). Měl jsem to obuto ještě na alu kolech Zenith z RS (Bridgestone 245/55/18) a žralo to jak vzteklý, cca 7.5 litru, takže ty šly rychle dolu. To recenzované auto má teď najeto 175.000km. Bylo brané od kamaráda z Německa, kterému skončil leasing, tak mi ho přenechal. Setrvačník je původní, trochu už o sobě dává vědět, ale zatím to není ještě žádná hrůza. Turbo v pohodě a taky původní. Co jsem na autě vyměnil, byl prasklý třmen zadní brzdy, jinak vše původní a nevypadá to, že by to nějak mělo zlobit. Pak šly pryč ty příšerný sedačky a teď tam jsou ty z RS a je to super. Jinak se mění jen udržovací věci jako destičky a náplně, filtry atd. V rodině mám mechanika od Škodovky, který se o auto stará. Olej se v motoru mění po 1O.OOOkm, v DSG po 6O.OOOkm, velký servis ve 115.OOOkm a auto šlape jak švýcarský hodinky, takže možná mám fakt dobrej kus z výroby. Tankuju pouze Vervu od Benziny.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.