0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.4 TSI prošla testem spotřeby

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 11:13, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Pepe napsal:
Jo, tak nějak to funguje v Autoojetinách, jen se na místo RZ flákne název toho karbanickýho bazaru. Každej (normální) uživatel ví, že si spotřeba "sedne" - u naší C5 po roce a cca 30tkm téměř o litr na přijatelných 6.5 (1,6 Hdi). Nová auta sem spíš přitáhnou puberťáky, co píšou perly typu "je mi 21 a toto je moje 12. auto...možná tak na poličce nad postýlkou... Nejvíc lidí zajímají auta 3-5 let stará (mladá) s nájezdem 100-200 tkm...
přesně tak...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 11:14, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Kylie napsal:
(NAPROSTO!) - s bubu - SOUHLASím!
Skoro NEsmyslně až - v některých chvílích spotřeba působí ...
NEjezdím "economy run" (NEvím jestli přímo "okruh 2"), ale s autem o třídu výš a "setkilo" víc a automatem a šesti válci a třílitrem a JEN "o trochu" vyšší průměrnou spotřebu mám (dlouhodobě 10.9 - při rychlostech o nichž si 1.4 může "nechat zdát") - takže 1.4 TSi v octavii ROZHODNĚ NE ten NEdoporučím vám! To octavia 1.8 TSi - to je (evidentně) ROZUMNĚJŠí a možná i "NEJ-lepší" variant...
1. pletete si prumernou a maximalni spotrebu (7,5 neni vasich 10,9)
2. zajedte testovaci okruh s tim ze na to budete slapat, jsem zvedav jestli to bude za 10.x :o)
3. 1.4TSi, prip. se sedmikvaltem DSG povazuju za dobrou volbu (pro zajimavost - takova automobilka Citroen ktera je v konstrukci vozidel udajne svetelne roky napred nabizi ve svem aktualnim modelu stredni tridy C5 k benzinovemu motoru pouze 4 rychlostní automat :o)
4. Moudrejsi a zkusenejsi si voli predevsim podle potreb, ne podle znacky. Mazda 3 je fajn auto (hlavne pro toho kdo baziruje na tom, aby projel zatacku az o 2kmh za hodinu rychleji), ale proc nabizite k benzinu naftu? Doporucte nejakou hezkou vykonnou benzinovou 1.4 nebo 1.6 kterou mazda dela. Jo ze takove neexistuji? Aha....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 11:15, RE: VZKAZ REDAKCI
cruise napsal:
To absolutně nesouhlasím. Je samozřejmé, že více lidí sleduje osobní vozy, ale pokud se jen podíváme na vaší nabídku tady na tipcarsu, tak odsobních vozů je tu v nabídce 1179 stránek a užitkových (ne nákladní, ale pick-upy a dodávky) 124 stránek. Je to POUZE 9,5 krát méně.... nevidím jediný důvod, proč by tu nemohla být recenze na nejpoužívanější dodávku v čr-Ford transit, nebo na VW-Transporter, jeho os.verzi Caravelle(spoustu lidí třeba neví, čím se liší 9-ti místný transporter od taky 9-ti mí...
oprava:nepřesvědčil jste, že nešidíte.. :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 11:20, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
mikes napsal:
1. pletete si prumernou a maximalni spotrebu (7,5 neni vasich 10,9)
2. zajedte testovaci okruh s tim ze na to budete slapat, jsem zvedav jestli to bude za 10.x :o)
3. 1.4TSi, prip. se sedmikvaltem DSG povazuju za dobrou volbu (pro zajimavost - takova automobilka Citroen ktera je v konstrukci vozidel udajne svetelne roky napred nabizi ve svem aktualnim modelu stredni tridy C5 k benzinovemu motoru pouze 4 rychlostní automat :o)
4. Moudrejsi a zkusenejsi si voli predevsim podle potreb, ne podle zna...
:o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 12:05,
Já myslím, že pořád platí "Objem ničím nenahradíš". Pro váhu OII je objem 1,4 i s turbem malý, proto ta spotřeba u ostřejšího stylu jízdy. Nemusím ani překračovat limity rychlosti, stačí naložit kufr a rodinu na dovolenou a motor musím točit, takže jsem výše jako v atmosferickém 2 litru. Pokud rozdíl v pořízení 40 tis. tak jednoznačně 1,8. Při pozdějších prodejech za 1,8 dostante více peněz a bude žádanější jako to je dnes např. 1,9 TDI 66 kW vs. 81 kW (při pořízení rozdíl byl 50 tis. Kč.) Maloobjemové motory do tak velkých aut je myslím jenom snaha automobilek dosáhnout průměrné emisní limity za celou modelovou paletu svých výrobků. Pokud se nemýlím tak se ty emise pro sledování používájí pouze vypočzené podle nějaké metodiky, ale skutečnost je vždy vyšší tak o litr a to nemluvím o maloobjemech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 14:01, RE: bez předmětu
Pavel 01 napsal:
Já myslím, že pořád platí "Objem ničím nenahradíš". Pro váhu OII je objem 1,4 i s turbem malý, proto ta spotřeba u ostřejšího stylu jízdy. Nemusím ani překračovat limity rychlosti, stačí naložit kufr a rodinu na dovolenou a motor musím točit, takže jsem výše jako v atmosferickém 2 litru. Pokud rozdíl v pořízení 40 tis. tak jednoznačně 1,8. Při pozdějších prodejech za 1,8 dostante více peněz a bude žádanější jako to je dnes např. 1,9 TDI 66 kW vs. 81 kW (při pořízení rozdíl byl 50 tis. Kč.) Maloo...
prvně se projeďte s 1.4 a potom dělejte závěry tento motor doopravdy na OII je dostačující je samozřejmé že 1,8 je lepší ale jinak na normální ježdění 1.4 bohatě stačí.Je pravda že 40 000 může znamenat pro někoho hodně ale když vezmu v úvahu že nové s 1.4 stojí 485 000 a s 1.8 525 000 nezdá se mi to zas tolik.Samozřejmě souhlasím pro někoho to může být hodně . (To že objem ničím nenahradíš je docela zavádějící.Pokud vezmeme třeba EVO FQ 400 4 válce obsah 2L to má zrychlení 0-100 za 3,5 a ferrari enzo válců 12 a objem6L z 0-100 za 3,65)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 15:03, RE: bez předmětu
Pavel 01 napsal:
Já myslím, že pořád platí "Objem ničím nenahradíš". Pro váhu OII je objem 1,4 i s turbem malý, proto ta spotřeba u ostřejšího stylu jízdy. Nemusím ani překračovat limity rychlosti, stačí naložit kufr a rodinu na dovolenou a motor musím točit, takže jsem výše jako v atmosferickém 2 litru. Pokud rozdíl v pořízení 40 tis. tak jednoznačně 1,8. Při pozdějších prodejech za 1,8 dostante více peněz a bude žádanější jako to je dnes např. 1,9 TDI 66 kW vs. 81 kW (při pořízení rozdíl byl 50 tis. Kč.) Maloo...
Faktem byva, ze maloobjemove motory mivaji tendenci pri vetsim zatizeni zvedat spotrebu o neco vic nez vetsi objemy, ale pokud se nejedna zrovna o pripad nalozena Fabia 1.2 HTP vs. 2litr TD v aute stredni tridy pak ten rozdil nebude zdaleka tak markantni. Faktem taky je, ze kdyz se nalozi jakekoliv auto na dovolenou tak to sezere vic, i ten atmosfericky dvoulitr. Vzhledem k tomu ze se jedna o preplnovany motor, i kdyz jen 1.4, ma slusny zatah uz od nizkych otacek, v tech klasicky dvoulitr moc nepojede a musi se taky tocit. Ale souhlasim ze pro radost z jizdy by byla 1.8 lepsi.
Priklad s 66 a 81kw neni moc stastny, co bylo drazsi nove bude drazsi i ojete, nebo se snad 66 a 81kw motory prodavaji za stejnou cenu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 15:14, Milý hubby ..
hubby napsal:
prvně se projeďte s 1.4 a potom dělejte závěry tento motor doopravdy na OII je dostačující je samozřejmé že 1,8 je lepší ale jinak na normální ježdění 1.4 bohatě stačí.Je pravda že 40 000 může znamenat pro někoho hodně ale když vezmu v úvahu že nové s 1.4 stojí 485 000 a s 1.8 525 000 nezdá se mi to zas tolik.Samozřejmě souhlasím pro někoho to může být hodně . (To že objem ničím nenahradíš je docela zavádějící.Pokud vezmeme třeba EVO FQ 400 4 válce obsah 2L to má zrychlení 0-100 za 3,5 a ferrari...
... to jste sice "dobře" vybral (docela VÝJÍMEČNÝ) příklad, ale tak to (většinou) NEní (ono do Mini se vejdou TAKÉ STEJNí 4 pasažeři jako do bmw X6 - např...., že?).
Slogan "OBJEM ničím NEnahradíš" v reálném (běžném) provozu stále smysl má. Myslím, že diskuze NENí až tak "boj" o to zda 1.4 či 1.8 - což je jistě (částečně) i individuální. Já rozhodně NEjsem nějaký "silniční drak" (na většině rychlostních "omezení" jezdím "nudně" na tempomat a i stařičké škoda 120/favorit/felicia/octavia/superb ... ach to už jsem asi už MOC v "současnosti" ... mne předjíždějí ,-)
Já "preferuji" větší/silnější motor ne kvůli "závodění" (jak jeden český režisér řekl: "Koupil jsem si třílitr, abych nemusel nikomu nic dokazovat"), ale kvůli "rezervě" a "pocitu" z jízdy/podávání výkonu (a SOUHLASím s tím "citátem" - TAK to totiž opravdu je). Navíc "podání" výkonu je u "jinakobjemových" motorů ZCELA jiné a já raději ten "poklid" již mám ...
Tím jsem chtěla ŘÍCi a ZDŮRAZNiT, že "o objem(u)" to (stále ještě) ROZHODNĚ "je"! Trošičku to "řeší" twin- a bi-turbo (tady asi stále trochu "chybí" jasné "názvosloví", které by třeba "odlišovalo" - dvě turba stejná, dvě turba za sebou, každé turbo jiné ...) motory, ale ani ty NEpodají výkon TAKovým, resp. STEJNÝM způsobem jako "velkoobjemový xyválec" - ale ta jejich "linearita" křivky točivého momentu - jak my blondýnky říkáme; KDYKOLIV když šlápneme na plyn motor zabere "na plný koule" - jak říkají "chapečci" (zlobím? já vím ,-) prostě MÁ "smysl" (a něco "do sebe").
Vzhledem k tomu, že já v nižší střední třídě mívala 123 kW dvoulitr a i v Clio 1.8 16 V (bože já už si NEjsem jistá - 90něco kw?) tak mi tak nějak "logicky" příjde do auta velikosti a váhy Octavia "vhodný" 1.8 (a rozdíl ve spotřebě asi NEbude velký a rozdíl cenový - nevím jel-li úplně stejná výbava - 40 t. ... to mi vcelku MOTIVAČNí pro "vyšší" motorizaci příjde - a povinné ručení asi STEJNÉ bude, ne?)
Prostě já (skorovždy) pro "vyšší" objemy (počet válců) jsem a NEznám Evo (tedy NEjezdila jsem), ale byť "rychlostně" byl před pár lety rozdíl mezi Subaru Impreza WRC a Ferrari "maličký" - tak JÍZDNĚ ne(jen) OBROVSKÝ, ale přímo GIGANTICKÝ - to je tedy MŮJ názor)
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 15:26, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
hubby napsal:
Myslím že Octavia a Mazda 3 je úplně něco jiného,neříkám co je kvalitnější to je každému jasné že trojka i Impreza je velikostně taky jinde.Ten co si jde koupit Octavii pro její kufr nekoupí auto jako je 3 ani Imprezu i když má snad jeden z jen Dieslů. Jinak 1.4 je dobrej motor je jasné že taková Kylie která jezdí s třílitrem nekoupí 1.4 ani já kterej jezdím s accordem 2.4 bych to nechtěl ale určitě si najde tato jednotka mnoho spokojených zákazníku už jen proto že 1.8 je ve výbavě ambite dražší...
Myslela jsem, že mazda 3 či impreza ÚPLNĚ NĚCO STEJNÉHO (stejná třída/kategorie/velikost) jsou?!? KDY se to "změnilo"? ,-)
NIC proti "zavazadelníku" octavia, ale ten "vtip" s dopředu posunutou zadní lavicí (a vytvořením VĚTŠÍHO prostoru v zavazadelníku - na úkor prostoru ve voze) - ten "znám" .... a ten o "větším množství železa" ZA zadní nápravou - ten TAKÉ (asi NE náhodou se v Deutschland octavii "golf s batohem" říká ...), ostatně tyto "praktiky" se "odedávna" dělají u renault(u) třeba THALIA nazývají (clio s batohem) - že v česku je ta "baťůžkářská" verze snad ještě "lépe" než originál brána ... tak to prostě JE!
Ale NE všichni POTŘEBUJí "obří" zavazadelník (když už, tak snad možná raději kombi - to je ještě ....), a třeba i něco JINÉHO na autě hledají ...
Co se počtu km týče - myslím že "redakce" si NEvybírá - to co jim dovozce (a s kolika km na tachometru) půjčí - to má (znám "prodejce" - co vůz PŘED půjčením do "dokonalého" stavu přivede VŠE zkontroluje, "ohlídá", pneu nafoukne (na test spotřeby jemně "pře-founkne" .-) aditivované palivo do nádrže dodá - NE snad že "podvádí" ale "nadoraz" na 101% vůz připraví ... než ho předá
A pak znám ČESKÉ zastoupení firmy Citroën - a teď LEGRACi si NEdělám - NEchápu (jejich "přístup", jejich "politiku" kdy spoustu výbavy motorů variant pro čechy vůbec NEnabízí - snad POCHOPILA bych že "prohrávají" ve srovnání s Deutschland, ale NE že ani to co na Slovensku "standard" zde NE"zvládají" či NE"chtějí" - prostě NErozumím - české "politice" zastoupení ....
SOUHLASím, že motor se (samozřejmě jak/který) "dousadí" až někdy PO 20.000 (možná i 30ti t.) km
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 15:29, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
Reno napsal:
letenka - 7500 korun
pokoj od Kylie aspoň na půl roku - k nezaplacení
Půl roku "někde/kdekoliv" DALEKO od vás - BEZVA!!!
PS: Ale na to 7.500 věru NEstačí (ani v librách ne ,-)
PPS: Víte že minulý týden jsem TISÍCE km daleko (od zimy) byla? Víte - vy to tedy asi NEvíte - ale už i v Africe/Asii ... na ostrůvcích v Indickém oceánu připojení MAJí ,-)

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 15:30, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
hubby napsal:
omlouvám se za chybu rozdíl je v 1.4 a 1.8 jen 40 000 Kč což je docela zarážející
Rozdíl 40 t. mi příjde VELICE motivační ... ve prospěch LEPŠÍHO (asi by šlo říci = MÉNĚ namáhaného) motoru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 15:39, RE: VZKAZ REDAKCI
cruise napsal:
Všem se MOC OMLOUVÁM, že sem koupíruju mojí reakci a vzkaz pro redakci, kterou jsem psal pod článek o spotřebě Audi A6, ale tam na ní nikdo z redakce bohužel nereagoval, doufám, že tady se někdo vyjádří...Díky.
"No je to pravda...jako já už si fakt nepamatuju, kdy naposledy tady redakce otiskla SVOJÍ recenzi na ojetý vůz a ne jen , to co sem pošlou uživatelé(zaplaťpánbúh za ně).
To už jsou všechny ojeté vozy vyčerpány na recenze? Nebo milá redakce s ostatními modely chybějí zkušenosti ? :o) Bez ...
Milý cruise! Proč "pardooon"? Já SOUHLASím - já tedy zprávy o spotřebě Brumly (po místních "zpochybněních") DODALA a k dispozici na stránkách fotky výpisů počítače k shlédnutí nechala (od 8,4 při "poklidné jízdě" a několika stovkách kilometrů, po 16,5 při vynulování u Tankstelle a jízdě následných 75 km téměř "naplno" tedy někde mezi 200-220 km/h - ale při provozu, tzn. opakované zpomalení a znovu zrychlování do "nad200kilometrových" rychlostí (což mělo na spotřebu asi VĚTŠí vliv, než rychlost samotná) a údajem 9,7 l/100 km při "normální dálkové necelých 900 km dlouhé trase.
TAkže TENTO motor máte relativně "zdokumentovaný", ale VÍCE podobných testů - jistě ANO (mne by třeba ZAJÍMAL motor V6 2.7 HDi) a můj "malý-VELKÝ" favorit 2.2 HDi Biturbo a "asiještělepší" bmw 23d (a další bi-/twin-turbo motory .... ale to jsem maličko "napřed", těch v bazarech zatím moc NEbude - prostě JAKÉKOLIV "zajímavé" motorizace).
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 15:42, RE: Milý hubby ..
Kylie napsal:
... to jste sice "dobře" vybral (docela VÝJÍMEČNÝ) příklad, ale tak to (většinou) NEní (ono do Mini se vejdou TAKÉ STEJNí 4 pasažeři jako do bmw X6 - např...., že?).
Slogan "OBJEM ničím NEnahradíš" v reálném (běžném) provozu stále smysl má. Myslím, že diskuze NENí až tak "boj" o to zda 1.4 či 1.8 - což je jistě (částečně) i individuální. Já rozhodně NEjsem nějaký "silniční drak" (na většině rychlostních "omezení" jezdím "nudně" na tempomat a i stařičké škoda 120/favorit/felicia/oct...
je mi naprosto jasné že je daleko lepší větší objem už jen pro plynulé zrychlení a také proto mám accorda 2.4 vím není to moc ale mě to stačí a není tam turbo což mě vyhovuje.Já jen chtěl říci že objem se dá v jistém směru kompenzovat turbem popřípadně kompresorem.Kdybych si já osobně kupoval octávii volím motor 1.8 protože nevidím zas tak velký rozdíl v ceně já jen chtěl říci že i 1.4 jede dobře.Máte také pravdu v tom že do mini se vejdou 4 lidi a i do EVA FQse vejde 5 kdežto do enza ne a kdo bude rychlej na stovce ???:o) Nevím jak jste myslela že je obrovský rozdíl jízdně ale pokud jste to myslela tak že Evo FQ rozdrtí Enzo i na silničním okruhu máte pravdu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 15:48, RE: hmm-downsizing .... hmm asi neee
cruise napsal:
Přesně tak a pokud má auto takhle málo najeto, má to tan edakce v rámci objektivity napsat !!!!!!!!!!!! Přesto mi výsledek vůbec nepřipadá špatný a jen musím souhlasit, že přirovnání k Mazdě 3 a Subaru impreza je asi tak hodnotné, jako kdybych si chtěl koupit Craftera a Kylie mi tu nabízela Caddy-long :o)) Kdo chce Octavii určitě nebude z důvodů prostoru pokukovat po těchto autech, ještě bych to pochopil, kdyby byla Impreza combi, což je už minulostí...
To je ZAJÍMAVÉ to "braní/chápání" octavie versus její "třídní" konkurenti!!
To OPRAVDU rozhoduje JEN ten zavazadelník? Ona ta "hra" má TAKová pravidla, že auto co "dozadu" VĚTŠí převis/množství plechu má je bráno spíše jako .... (no prostě clio a Thalia)
Jinak BEZ legrace a ZCELA vážně Mazda 3 a Octavia vozy STEJNÉ třídy jsou - a NEvěřím, že 99% lidí si octavii JEN kvůli o trošku většímu zavazadelníku vybere (těch pár litrů pro NORMÁLNí život/provoz přeci NEhraje roli! Na autě jsou MNOHEM důležitější věci. Nebo? ...)
PS: Nikdy jsem NEpochopila, CO je na tom zavazadelníku TAK důležité - no tak AŤ se tam kufry (či cokoliv) "mačkají", hlavně že ZBYTEK auta (a já v něm) bude "v pohodě" a MOTOR bude povedený atd - kufry/tašky mne NEzajímají - nechť se klidně "tísní")
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 16:04, RE: Milý hubby ..
hubby napsal:
je mi naprosto jasné že je daleko lepší větší objem už jen pro plynulé zrychlení a také proto mám accorda 2.4 vím není to moc ale mě to stačí a není tam turbo což mě vyhovuje.Já jen chtěl říci že objem se dá v jistém směru kompenzovat turbem popřípadně kompresorem.Kdybych si já osobně kupoval octávii volím motor 1.8 protože nevidím zas tak velký rozdíl v ceně já jen chtěl říci že i 1.4 jede dobře.Máte také pravdu v tom že do mini se vejdou 4 lidi a i do EVA FQse vejde 5 kdežto do enza ne a kdo b...
Accord 2.4 mi skoro VELMi sympatický byl a MOTOR je to rozhodně VELMi "příjemný/povedený" ...
Objem se POCHOPITELNĚ (do jisté míry) "dá/lze" kompenzovat ... ale "pocitově" (myšleno NE při ZÁVODECH, ale při "normální" - včetně RYCHLÉ! - jízdě) to NIKDY "není ono"
S tím ježděním to myslím čistě "prakticky" (proto klidně i to "klišé" 0-100 km/h občas "zpochybňuji") - já většinou NEjezdím ZÁVODy a NEjezdím většinou po OKRUHU, ale někdy rychleji někdy pomaleji po BĚŽNÝCH silnicích/dálnicích .... a TAM je OBROVSKÝ rozdíl (NEjde mi o "naměřené" časy - popravdě ty TAKÉ nejsou až tak "důležité") mezi auty a motory (dle objemu .. a třídy). Nedávno jsem do Říma jela - tedy "jiným" vozem, ale vezměme si příklad mého C5 V6 3.0 a klidně (daleko rychlejší/"čilejší") Evo 2.0 Turbo. V reálném životě (i při kusu cesty přes Deutschland a část jízdy po dálnicích s NEomezenou rychlostí) - dojedem do cíle zhruba STEJNĚ - s TíM rozdílem, že já vystoupím MÉNĚ unavena - TO je HLAVNí (a kupodivu "máločasto") zmiňovaný ROZDíL mezi vozem vyšší/nižší třídy, mezi vozem s "nadopovaným/naturbovaným" motorem a "velkobojemovým/víceválcem" ...
Když už jsem "v tom" dodám že PROTO jsou vlastně testy zrychlení a elasticity apod trochu NEsmysl, neb VĚTŠINOU (vlastně NIKDY) NEjezdíme PLNĚ "nadoraz" a ÚPLNĚ "naplno" ....
To DŮLEŽITÉ je, JAK se motor "chová" při "běžném" zatížení .... a TAM je "větší/objemnější" či "víceválcový" motor z principu lepší/příjemnější společník - tohle jistě NEnadchne "mladé muže" (což chápu - také jsem NEbývala až tak "jiná"), ale TAK to prostě je - tolik alespoň MÁ "zkušenost" (ale ZKUŠENOSTi j sou - prý - NEpřenosné, tak "nevím" ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 16:06, RE: Nejlepší motorizace octávie
donald napsal:
Podívejte se na článek M. Vaculíka v Autoojetinách. Octávii s tímto motorem a DSG považuje za to njelpeší nejen pro tento model, ale vůbec za to nejlepší ve své třídě.
Na Martin(a) Vaculík(a) dám a tomu (v česku jednomu z mála) VĚŘÍM a toto NEčetla jsem, ale BEZ dalších informací/znalostí (třeba něco NEvím/NEtuším) já spíše pro motor 1.8 do octavie jsem ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 16:18, RE: Milý hubby ..
Kylie napsal:
Accord 2.4 mi skoro VELMi sympatický byl a MOTOR je to rozhodně VELMi "příjemný/povedený" ...
Objem se POCHOPITELNĚ (do jisté míry) "dá/lze" kompenzovat ... ale "pocitově" (myšleno NE při ZÁVODECH, ale při "normální" - včetně RYCHLÉ! - jízdě) to NIKDY "není ono"
S tím ježděním to myslím čistě "prakticky" (proto klidně i to "klišé" 0-100 km/h občas "zpochybňuji") - já většinou NEjezdím ZÁVODy a NEjezdím většinou po OKRUHU, ale někdy rychleji někdy pomaleji po BĚŽNÝCH silnicích/dálnicích ......
pokud by jste jela v evu do Říma tak bych vás doopravdy litoval jak auto tak i osoba která by v něm jela by velice trpěla.Auto je stavěno více méně jen na okruhy.Pokud by byla neomezená rychlost tak dle mě by tam bylo Evo daleko rychleji ale to je jedno.V normální životě kolikrát jede člověk naplno? Já jezdím v poklidu po dálnici na tempomat 140 na silnicích první třídy v Česku zhruba 110 a v Rakousku kde toho najezdím nejvíce 120
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 16:41, RE: bez předmětu
mikes napsal:
Faktem byva, ze maloobjemove motory mivaji tendenci pri vetsim zatizeni zvedat spotrebu o neco vic nez vetsi objemy, ale pokud se nejedna zrovna o pripad nalozena Fabia 1.2 HTP vs. 2litr TD v aute stredni tridy pak ten rozdil nebude zdaleka tak markantni. Faktem taky je, ze kdyz se nalozi jakekoliv auto na dovolenou tak to sezere vic, i ten atmosfericky dvoulitr. Vzhledem k tomu ze se jedna o preplnovany motor, i kdyz jen 1.4, ma slusny zatah uz od nizkych otacek, v tech klasicky dvoulitr moc ne...
Právě že ne za stejjnou cenu . 81 kW se prodávájí dráž a a hlavně líp, takže pokud někdo ušetřil při koupi o to dojde u prodeje. Výsledek je tedy nulový, levně koupí levně prodá, draze koupí draze prodá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 17:41, RE: Milý hubby ..
hubby napsal:
pokud by jste jela v evu do Říma tak bych vás doopravdy litoval jak auto tak i osoba která by v něm jela by velice trpěla.Auto je stavěno více méně jen na okruhy.Pokud by byla neomezená rychlost tak dle mě by tam bylo Evo daleko rychleji ale to je jedno.V normální životě kolikrát jede člověk naplno? Já jezdím v poklidu po dálnici na tempomat 140 na silnicích první třídy v Česku zhruba 110 a v Rakousku kde toho najezdím nejvíce 120
Já vím (a to to evo je "extrém" - platí to i u "běžných" vozů)
Já jezdím TAKÉ dálnicemi spíše "v poklidu" (většinou tempomatových "jemně NEpředpisových ... třeba 136 km/h) - na běžných silnicích relativně "dodržuji" (i těch 100 km/h v Deutschland a Österreich)
Já i PROTO pořídila si svůj "třílitřík", neb on při těchto rychlostech opravdu "přede" a zvuková kulisa je skoro "neslyšná" a KDYŽ už (což věru NEní "pravidlem") tak alespoň "příjemná" (a tak ccanOD 5000 ot./min až "sexy" začíná být ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.03.2009 18:02, neviděl bych to tak černě
Náhodou mě 1.4 T mile překvapila. Myslím že většina jejich uživatelů (z řad soukromých majitelů) nebude mít problém jezdit za 7 litrů. Okruh na "spotřebu" dopadl výborně a když srovnáte časy tak ani v tomto okruhu se redaktor moc neloudal.
Podle mě má 1.4T v oktávce opodstatnění. Je to dobrá volba pro ty, kteří nechtějí 1.6 (což se nedivím) ale nepotřebují 1.8T (kterou bych zvolil já). Tento motor si budou kupovat převážně lidé jezdíci pomaleji, kteří ovšem chtějí mít možnost bezpečně předjíždět. Tu jim stará 1.6, zvlášť při větším zatížení neposkytne.
To že si 1.4T při rychlé jízdě "papne" je typické pro každý turbomotor, nevidím důvod v tom "hledat Ameriku". Je to přece dáno konstrukcí. Aby turbo víc foukalo, potřebuje víc výfukových plynů a ty vznikají spalováním paliva.
Ono i se starou 20V 1.8T se dalo jezdit v klidu za 7.5 litru ale našlo se plno jedinců kteří se těžko dostávali pod 12l. No jo, ale ti samí byli schopni jet i s 1.9 TDI za 8 na 100km, tak to pak máte těžké...
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.