0
zpět
 

diskuze k tématu: Jakou spolehlivou ojetinu?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, japonská vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.03.2007 20:05, RE: Wartburg
mufik.martin napsal:
A hlavne se nemusite bat, ze vam ho sezere koroze :)
No, pro vaši informaci, Wartburg je z plechu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.03.2007 20:06, RE: Wartburg
pmaus napsal:
No, pro vaši informaci, Wartburg je z plechu
Tak pardon..jsem si nevsim toho Trabanta...beru zpet
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.03.2007 21:33,
S tou 3. volbou naprosto souhlasím.Na naše tankodromy nejlepší volba.Já sám jsem před 2 lety rezignoval na stav a údržbu našich cest a koupil jeepa,předělal na LPG a spokojenost,což může být pro ostatní volba 4
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.03.2007 09:36, Úsporný Jeep 4,6 l
Jirka napsal:
S tou 3. volbou naprosto souhlasím.Na naše tankodromy nejlepší volba.Já sám jsem před 2 lety rezignoval na stav a údržbu našich cest a koupil jeepa,předělal na LPG a spokojenost,což může být pro ostatní volba 4
je fantasmagorie. Po 99% silnic, po kterých takový vůz jezdí, jsou nanejvýš dekly kanálů o několik centimetrů níže nebo výše, než vozovka, občas dlažba po vykopání kanalizace propadne také o pár centimetrů. Na taková místa stačí zpomalit a hledat mezi překážkami trochu lepší kousek.
Pohybovat ale 3,5 tuny jenom s řidičem, který jede do ouřadu nebo kšeftu a večer s nákupem domů je dost nesmyslné. Tuhle hromadu železa někde zaparkovat je vždy na úkor ostatních, zabere 1 a půl běžného místa, protože z té bedny není venku skoro nic vidět, otlouká svými trubkami a stupačkami ostatní vozy.
Já mám příjezd ke své hájence 800 m lesem, kudy dřevaži stahují stromy a každoročně kazí moji cestu, kterou pak zjara musím opravovat. Také jsem o čtyřkolce uvažoval, ale na dálnici jezdím 160 -180 (ne v Česku) a s Jeepem bych musel vytrvale hledat LPG-stanice. Takže den práce na opravu cesty je menší náklad, než na to auto, nehledě na to, že ten jízdní komfort u čtyřkolky nenajdu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.03.2007 10:16, RE: Úsporný Jeep 4,6 l
Magor Milda Dr.Sc. napsal:
je fantasmagorie. Po 99% silnic, po kterých takový vůz jezdí, jsou nanejvýš dekly kanálů o několik centimetrů níže nebo výše, než vozovka, občas dlažba po vykopání kanalizace propadne také o pár centimetrů. Na taková místa stačí zpomalit a hledat mezi překážkami trochu lepší kousek.
Pohybovat ale 3,5 tuny jenom s řidičem, který jede do ouřadu nebo kšeftu a večer s nákupem domů je dost nesmyslné. Tuhle hromadu železa někde zaparkovat je vždy na úkor ostatních, zabere 1 a půl běžného místa, protož...
Nemyslím si, že by 4kolka nenabídla dobrý jízdní komfort. Je to spíše o modelu, než o tom, jestli je to čtyřkolka. Osobně nejsem taky zastáncem toho, tahat s sebou tolik zbytečných kilgramů, když nemusím, takže bych volil něco menšího. (RAV, VITARA, ,X-TRAIL) Někdo si koupí off road, protože ho opravdu potřebuje z hlediska terénní dostupnosti, ale spíš znám lidi, kteří si ho koupí, jen tak a jezdí s ním po "upravených" vozovkách. Kdybych na to měl, tak to udělám taky, protože ty naše silnice jsou fakt strašný. Bohužel na to nemám, tak si dál budu vytloukat to svoje auto a měnit neustále čepy, stabilizátory, silentbloky a td.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.03.2007 11:46, RE: bez předmětu
Jirka napsal:
S tou 3. volbou naprosto souhlasím.Na naše tankodromy nejlepší volba.Já sám jsem před 2 lety rezignoval na stav a údržbu našich cest a koupil jeepa,předělal na LPG a spokojenost,což může být pro ostatní volba 4
Nechápu co na mém článku někomu vadilo,že zasáhla CENZURA.Dříve cenzurovali komunisti a jejich přisluhovači a včerejší článek asi fanatický příznivec škodovek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.03.2007 11:51, RE: Pěkný článek!
Driver napsal:
Pane Vaculíku,
to, že skáčete s Loganem čtyřmetrové skoky, to bych ještě pochopil, Logan je třeba řádně otestovat, tváří se přeci jako robustní lidovka.... :o)

Ale že ty Oktávky nenávidíte kvůli (de)mentalitě jejich řidičů tak, že budete hopsat a krosit i s nima - tak to je mazec. Protože Oktávia je na předek nízká a ve spojení s TDI vepředu je lízátko jen kousek od země.

Ale jinak Vás plně chápu, najezdím toho hodně a když vidím Octaviu, nejhůře s TDI, tak podvědomě čekám nějakou prasárnu...a...
Tak v tomhle s clankem souhlasim. Kdyz za sebou vidim oktavku, tak davam mnohem vetsi pozor a mnohokrat se mi to vyplatilo. A kdyz ma jeste prazskou znacku, tak je to temer jistota pruseru...

A na tom dokazovanim lepsiho auta koncernovemu predchudci asi taky neco bude. Na moji felicii si troufaji delat svinarny prakticky jen majitele fabii. A jelikoz ta felicia ma o 10 kW vykonejsi motor a je o 100 kg lehci, tak nakonec tito chudaci vali oci
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.03.2007 12:26, almera
vyborny clanok,robim s autami uz niekolko rokov,kazdy tyzden jazdim do nemecka po auta a prave nedavno som doviezol znamej almeru 1.4 n15,pretoze chcele nieco lacne a spolahlive a aj ked si predstavovala nieco ako opel tigra,ford escort atd.tak ked som nasiel peknu povodnu almeru tak nebolo nad cim rozmyslat.keby bola cena za najvdacnejsie auto za malo penazi tak myslim ze nenapadna almera asi vyhra.aj ked obecne asi vsetky mensie japonske benziny su vyborne.vyborne skusenosti mam aj s hondou tiez aj s motorkami.akurat honda byva drahsia.autorovi fandim a nech tak pise dalej a nech sa nenecha odradit kritikou ked napise nieco o mladikoch s tdi.cita sa to dobre a je to omnoho lepsie ako suche a nezazivne clanky niektorych novinarov.a tym co to najviac vadi tak asi preto lebo sa v tom nasli.osobne mam rad motory tdi aj ked su hlucnejsie,nemal som s nimi ziadne problemy na rozdiel od niektorych common railov.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.03.2007 12:28, RE: Ale jo
Tomáš napsal:
Tomu docela věřím, že to tak je. Já Primeeru sice emám, ale jak už tady asi každý ví, je to jedno z mých budocích aut. myslím samozřejmě P11. Fabia RS jede, ale na verzi GT podle mě stejně nestačí.
vykonove asi fabia RS Nisanu P11 nestaci, ale stjne si myslim ze bych s RS tomu nissanu ujel..je kratsi, bude agilnejsia v serpentinach bych si vsadil spis na fabii (jeste poku by byl kopcovitej teren, TDi je lepsi)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 25.03.2007 15:40, RE: Ale jo
anonym napsal:
vykonove asi fabia RS Nisanu P11 nestaci, ale stjne si myslim ze bych s RS tomu nissanu ujel..je kratsi, bude agilnejsia v serpentinach bych si vsadil spis na fabii (jeste poku by byl kopcovitej teren, TDi je lepsi)
Myslim si ze FAbia RS je hodne rychla, ale prece jen ty zatacky z tezkym cumakem nevim nevim, myslim ze primera GT 150 koni by asi fabii ujela jak v zatackch tak na sprintu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.03.2007 11:48, HYUNDAI
David_Ghia napsal:
Kup si Wartburga, dodnes s ním jezdím. Spolehlivý a úsporný.
Ja myslim ze tady je rec o aute ktery je spolehlivy, tak nevim co kazdyho zajima jestli to jede 250 nebo 280 a nebo jestli je zrychleni dostatecne ostre... Podle me je JAKEKOLIV JEDNODUCHE AUTO spolehlive pokud se s nim jezdi slusne! Ja mam Hyundai Pony r.91 a mam ho od roku 93 a jediny co sem menil byli zadni tlumice protoze jeden tekl a predni brzdove oblozeni a jednou cepy v ramenech za 800 i s praci. Motor japonske konstrukce z Miciny. Vse jednoduche primitivni... Jede to normalne na 1.5 62kw do mesta idealni nebo presun z mista A do mista B. Samozrejme na sportovni vyziti to neni nebo na machrovinu ale kdyz to po dalnici rozpalite silou vule to jede i 170 )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.03.2007 13:09, RE: HYUNDAI
Jarin napsal:
Ja myslim ze tady je rec o aute ktery je spolehlivy, tak nevim co kazdyho zajima jestli to jede 250 nebo 280 a nebo jestli je zrychleni dostatecne ostre... Podle me je JAKEKOLIV JEDNODUCHE AUTO spolehlive pokud se s nim jezdi slusne! Ja mam Hyundai Pony r.91 a mam ho od roku 93 a jediny co sem menil byli zadni tlumice protoze jeden tekl a predni brzdove oblozeni a jednou cepy v ramenech za 800 i s praci. Motor japonske konstrukce z Miciny. Vse jednoduche primitivni... Jede to normalne na 1.5 62k...
Presne tak,bud chce clovke neco kvalitniho a spolelhivyho a levnyho, nebo je ochoten si priplatiti za vykon, ale musi pocitat s drazsim servisem, vetsim opotrebenim a slozitejsi konstrukci. Jestli to jede 180 nebo 220 me je jedno me zajima hlavne udaj otacek pri rychlosti 120 a 140 aby to zbytecne moc netocilo a to me tak nejak staci. Jinak jestli udelam 100 za 8 neob 11 vterin me je taky jedno, jen trosku aby to dokazalo predjet trabanta na okresce nebo obcast ten kamion a to staci
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.03.2007 13:37, RE: Merde!
mufik.martin napsal:
Nevim, ten clovek by nemel chodit menit auto, ale psychologa, tne co ho ted ma (nema) mu asi moc nepomaha. Samozrejmne, ze je zde pousta slusnych ridicu i v octaviich TDI v nejsilnejsi verzi. Nikdo nerekl, ze jsou takovy vsichni, jen jich je proste hodne, ale jak bylo uz napsano vyse, je ot i tim, ze octavii je u nas nejvice a jako sluzebni auto je velmi casto kupovane zamestnancum. Jinak prasata se najdou v kazdym aute, ale v octaviich jich je orpavdu hodne, ale neberte me za slovo, jsou samozr...
Mám možnost jezdit s Škodou Favorit a i se Škodou Octavia tdI 66 kW. Nikdy jsem nebyl zastánce Škodovek, vyrostl jsem na Wartburgu "kulaťáku" a Ladě 1500. je úžasné sledovat jak se po několika desetiletí vrací věci. Ale to jen na okraj. Nikdy jsem neměl závodní ambice, ať jedu čímkoliv. Ale, když jedete 95 v 90 a někdo má ambice předjíždět, tak to je opravdu na mně silné kafe. Skvělý případ z poslední doby, 100 metrový úsek mezi obcemi do kopce. Plynule zrychluju s oktávkou a tlačí se přede mně 120. Tady šlo o pocit přejet mně. Nepovedlo se. A věřte, že bych se zachoval v jakémkoliv autě stejně. Tady nešlo o klasické překračování pravidel ale o nepřemýšlení při jízdě. Ona totiž 100 m za cedulí města byla křižovatka. O tom kdo je hovado za volantem, nerozhoduje auto, ale sám řidič. Hlavně jde o to za volantem přemýšlet. Nechápu k čemu mi je divoká nebezpečná jízda na úsecích mezi obcemi, když si pak stejně stojíme na křižovatkách na kufrech. Stojí to za to riziko, spálené pohonné hmoty, ad. .... A nedivte se chování něktrých řidičů ať už jedou v čemkoliv. V případě, že jedete podle předpisů jste nejpomalejší auto na cestě, dalo by se říct brzda provozu. A ono se pak není co divit, když jednou přeteče pohár trplěivosti ( zvlášť, když Vás někdo začne předjíždět bez blinkru)...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.03.2007 16:28, RE: for Bruno...
David_Logins napsal:
Tak i plecka kombik z bazaru muze jezdit rychle
David_Logins:Jenže moje auto není z bazaru haha.A jakéholi fabii ukážu své kombi zezadu.HaHa.A nejezdím z kopce na plný plyn jako někteří...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.03.2007 17:20, záleží spíš na daném kousku
Problém je v tom, že kvalitní auta se dnes už moc nevyrábějí. Mercedes W124, BMW e34 či SAAB 9000 to byly absolutní držáky. Dnešní auta se při 300 tkm rozpadají a do té doby během života taky nic moc. Jinak je to spíš konkrétním kusem. Jestli Vectra nebo Octavia je už myslím celkem fuk. Záleží jaký chytneš kousek a čemu všemu uvěříš. A auta v bazarech jsou bohužel v 80-90% zamaskované větší či menší problémovky. Já třeba ojetinu aktivně vybíral rok a půl a to jsem si pro ní jel až do Rosenheimu. Ale našel jsem a absolutní spokojenost, kdo u mě viděl tak chválí že to až není možné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.03.2007 23:57, RE: Ale jo
mufik.martin napsal:
Myslim si ze FAbia RS je hodne rychla, ale prece jen ty zatacky z tezkym cumakem nevim nevim, myslim ze primera GT 150 koni by asi fabii ujela jak v zatackch tak na sprintu
Fabia RS je mírně vyměklá. Jel jsem jak s ní, tak už s několika ostrými Hatchy (staré Clio Sport, Almera GTI, 206 S16, Swift Sport aj.) a všechny mají podvozek sice asi méně komfortní, ale o to u těhle aut moc nejde. Po stránce konstrukce podvozku je Primera naprosto skvělá. (Fabia opravdu nemá víceprvkové náprava vpředu a vzadu-ona je nemá vůbec). V táhlýchzatáčkách by na Primeru určitě neměla. v krátkých, ale možná ano.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2007 23:06, RE: pre Davida
Tomáš napsal:
Srovnávat Almeru a Felicii beru jako špatný vtip. Moc jsem se pobavil. Nezlobte se, ale to je naprosto nesrovnatelné. Jel jste někdy v Almeře? Já jsem řídil většinu Almer (včetně GTI) a všechny Felicie a i moje máma, která neřídí ví, že je Almera nesrovnatelně lepší.Stačí se na ní podívat.
A neřídil jsi i všechna ostatní auta? Že bys ses mohl podělit o zkušenosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.04.2007 19:30, RE: Ale jo
Ryšár napsal:
Při přečtení nadpisu jsem si hned zatipoval a trefil jsem se do prvních dvou Nissan a Octavia. Co se týče Nissanu, přesně tento typ si koupil na začátek podnikání náš hospodský jako ojetinu. Jezdil skutečně cestou necestou, choval se k tomu s vědomím, že to jen na začátek a po roce si koupí něco lepšího a nového. A ejhle! I když se "vypracoval" (manželce koupil novou Lagunu, sám má ještě dodávku) s Nissanem se loučil po neuvěřitelných šesti letech náročné služby. Nové je opět Nissan.
Octávka...
Dneska jsem jel po Strakonicke a mohu doplnit tvou statistiku, 3x se na me lepila zazadu Octavia a jednou Passat (vzdalenost 1-2m). Jen pro doplneni jezdim stabilne rychlosti mezi 130-140 km/hod a levy pruh neblokuji ! VW groupa je hodne rozsirena a tezko vsechny ridice hazet do jednoho pytle. Je mezi nima ale hodne nevyzralych debilu.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2007 00:10, RE: Ale jo
David_Logins napsal:
ja kdyz jedu Fabii na chalupu a to 1.2 12V a jedu sam, tak to smazim 170 a nepredjede me ani jedno auto....jinak zalezi na fabii kterou si tou 1.6 davas, mozna MPi a HTP, jinak od 1.4 16V, prez 1.4TDi a 1.9TDi by si se nechytal, ta felda 1.6 vic jak tachometrovych 180 proste neda....a uz ve 160 se klepe jak osyka
Osika se vole většinou klepe s měkkým i......
reagovat
  1 ... 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.