0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia - koroze je největším nepřítelem

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 01:07,
Raději nic neříkám.Škoda peněz.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 01:15, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Raději nic neříkám.Škoda peněz.
ještě dodám, felicie koroduje i na plastovým nárazníku :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 06:33, RE: bez předmětu
anonym napsal:
ještě dodám, felicie koroduje i na plastovým nárazníku :)
asi tak...je to škoda...proč to lidi tolik kupujou......Kupujte auta a ne škodovky...kupujte japonce...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 07:02,
Docela slušná recenze běžného uživatele, konečně někdo napíše, že jezdí za deset litrů v zimě po městě, kdy ž není brzda provozu. A proč to lidi kupujou? Protože auto který má najeto 200 tis. daj do kupy za pár tisíc Kč (brzdy, čepy, rozvody který se nemění, atd.). Např. na "slavný japonce" komplet věci na "zadek" - pakny, válečky, pružiny do brzd, ložiska celkem 8 000 Kč- originál, jen materiál. A ložiska např. v druhovýrobě nejsou. Uvedený příklad z vlastní zkušenosti na Suzuki Wagon R+. Na felicii totéž, když to hodně přeženu tak 2 000 Kč (originál, což ani není třeba). dále např. výfuk na felicii díl 600,- na japonce tak min. 2000,- (obojí druhovýroba). Samozřejmě, že felicie už je přežitá, ale pro lidi který berou 10-15 000 měsíčně to není špatná volba a opravy je nepoloží.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 07:22, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Docela slušná recenze běžného uživatele, konečně někdo napíše, že jezdí za deset litrů v zimě po městě, kdy ž není brzda provozu. A proč to lidi kupujou? Protože auto který má najeto 200 tis. daj do kupy za pár tisíc Kč (brzdy, čepy, rozvody který se nemění, atd.). Např. na "slavný japonce" komplet věci na "zadek" - pakny, válečky, pružiny do brzd, ložiska celkem 8 000 Kč- originál, jen materiál. A ložiska např. v druhovýrobě nejsou. Uvedený příklad z vlastní zkušenosti na Suzuki Wagon R+. N...
Pro převoz hnoje bomba fáro, pro lidi už dneska nebrat
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 08:08, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Pro převoz hnoje bomba fáro, pro lidi už dneska nebrat
Dobrý článek, já jsem jako první auto měl taky feldu a myslím že do začátku úplně stačí. Felda je jednoduchý a nenáročný auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 08:12, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Pro převoz hnoje bomba fáro, pro lidi už dneska nebrat
Pracuji u nejmenované "firmy" a v práci máme taky Felicii, která má už přes 250 tis. a pořád jezdí, sice max 90km/h (nejsem sebevrah abych s tím jezdil rychleji), ale jezdí ))) A pro zajímavost máme průměrnou spotřebu 9,5l, takže taky velmi ekonomický vůz na obsah 1,3. Nevím jestli je to pravda, ale doslechl jsem se, že výrobní cena nové Octávie v plné výbavě je asi 120 tis. korun a tuto Octávku nám pak nabízejí za 800 tis, tak nevím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 08:15, Mr. Attitude
Na začátek pro mladého kluka, co nemá peníze, nebo pro rodiny na venkově, co nemají peníze je to dobré auto. Bezpečnost je slabá, koroze hlavně páté dveře, komfort taky, ale má relativně dobré jízdní vlastnosti, je prostorná s velkým kufrem, spolehlivá a ceny náhradních dílů jsou za hubičku a opraví to kdekdo na každém rohu. Lepší, než nějakej super 15 let starej Japonec, do kterýho se akorát budou cpát peníze a lítat po vrakovištích a shánět náhradní díly. Ale, já vím Japonci se nekazí)))), ani po 15 letech....)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 08:34, ten mechanik
radenie rychlosti je ako miesanie cesta ...ale mechanik ziadne chyby nenasiel.to auto nemalo hodnotu 50.000!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 08:53, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Pracuji u nejmenované "firmy" a v práci máme taky Felicii, která má už přes 250 tis. a pořád jezdí, sice max 90km/h (nejsem sebevrah abych s tím jezdil rychleji), ale jezdí ))) A pro zajímavost máme průměrnou spotřebu 9,5l, takže taky velmi ekonomický vůz na obsah 1,3. Nevím jestli je to pravda, ale doslechl jsem se, že výrobní cena nové Octávie v plné výbavě je asi 120 tis. korun a tuto Octávku nám pak nabízejí za 800 tis, tak nevím.
Ona je to nejspis vyrobni cena, do ktere se zapocita material, energie, popr. mzdy delniku. Dale je potreba nekde vydelat nemale penize treba na vyvoj novych modelu nebo na vystavbu novych zavodu. Odmeny managementu (prestoze jsou vzhledem k prumernym mzdam zavratne), se v techto polozkach zcela rozplynou ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 09:20, RE: ten mechanik
anonym napsal:
radenie rychlosti je ako miesanie cesta ...ale mechanik ziadne chyby nenasiel.to auto nemalo hodnotu 50.000!
..a sakra, to je slovo do pranice. toto auto hodnotu 50 tis mělo, bratře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 09:21, octavie
octavie byla v pozinku? od kdy ? az snad Octavia2 byla?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 10:30, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Ona je to nejspis vyrobni cena, do ktere se zapocita material, energie, popr. mzdy delniku. Dale je potreba nekde vydelat nemale penize treba na vyvoj novych modelu nebo na vystavbu novych zavodu. Odmeny managementu (prestoze jsou vzhledem k prumernym mzdam zavratne), se v techto polozkach zcela rozplynou ...
no ty jsi chytroušek..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 10:41, RE: octavie
anonym napsal:
octavie byla v pozinku? od kdy ? az snad Octavia2 byla?
Je pravda,že felicie je přežitá,ale!!!je potřeba se zamyslet nač jí bude člověk využívat!!!Koupit hezký kus je opravdu umění,spíše jsou předražené,ale nenáročnost servisu je fakt daná!!Koupit si japonce z r.v.1995 vyjetýho na smrt tak to fakt radši pěknou feldu!!!U ojetiny je stav na prvním místě!!!Lidi radši ušetří při nákupu pár tisíc a koupí si mrdku,kterou těžko dávají do stavu a pak brečí!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 10:43, rozvody
Rozvod je řetězem???? Tahle Felicie má ventilový rozvod OHV !!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 10:47, Pro automechanika
Tohle auto je tak akorát dobrý pro mladýho kluka,který se chce vyučit automechanikem.Aspoň pozná kde co je,jak se co opravuje,jak co funguje a ještě se vyučí autolakýrníkem. Na ježdění to ale fakt není. Na to existujou desítky aut lepších.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 11:08, RE: Pro automechanika
anonym napsal:
Tohle auto je tak akorát dobrý pro mladýho kluka,který se chce vyučit automechanikem.Aspoň pozná kde co je,jak se co opravuje,jak co funguje a ještě se vyučí autolakýrníkem. Na ježdění to ale fakt není. Na to existujou desítky aut lepších.
jistě, třeba tvoje M5 že?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 11:12, RE: octavie
anonym napsal:
Je pravda,že felicie je přežitá,ale!!!je potřeba se zamyslet nač jí bude člověk využívat!!!Koupit hezký kus je opravdu umění,spíše jsou předražené,ale nenáročnost servisu je fakt daná!!Koupit si japonce z r.v.1995 vyjetýho na smrt tak to fakt radši pěknou feldu!!!U ojetiny je stav na prvním místě!!!Lidi radši ušetří při nákupu pár tisíc a koupí si mrdku,kterou těžko dávají do stavu a pak brečí!!!
A neni náhodou ještě lepší si koupit pěknýho japonce? Přece každý neni ještě odjetý na smrt.Když můžou podle tebe existovat zachovalý Felicie,proč by nemohla existovat zachovalá i jiná auta?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 11:12, what the hell
Felicie tady svý místo ještě stále má, jen do ní nesmí nějakej pi*us (to je narážka) nabombit. Fakt se proberte a zkuste se podívat ještě dál, než leží ten váš malý soukromý svět. Jste akorát zaujatí proti autu, který na silnicích stejně moc rádi vidíte, protože si mnete ruce, jak ste tu blbou felicii i když si to sere svých 90km/h, pěkně rychle předjeli s vaším fárem. Na silnici nepatříte spíš vy debilové! pzn.: nechci NIKOHO urážet!!! ale každýmu dojde pro koho je vzkaz určen...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.03.2008 11:14, není pro lidi??
Felicia po faceliftu měla některé díly karoserie pozinkované, s korozí je na tom o hodně líp než předfaceliftové provedení, ale i tak je to sotva průměr tehdejších aut.
Pomlouvat Felicii je snadné pokud mám na lepší. Je spousta lidí kteří na lepší auto nemají a to že dají za olej 500je pro ně velmi důležité. Jinak jim zbyde už jen autobus nebo vlak.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.