0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia 1,9 D

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 11:58, RE: Felda
anonym napsal:
Presne totez me zaujalo. Nevim kde a jakym zpusobem autor jezdi, ale ja s felicii 1.3l 50kW jezdim prumerne za 6.6 l/100km, povinne ruceni mensi, motor o desitky kil lehci a oproti dieselu temer bezudrzbovy. Tedy zatim
To Vás obdivuju. Já se pohybuji okolo 8l na sto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 12:58, RE: Felda
Jirka K. napsal:
Díky autorovi za kvalitní recenzi, početl jsem si. Množství závad - to je dost síla. Jen mě to utvrzuje v názoru, že Felicii nebrat, za stejné prachy dnes můžeš mít o třídu lepší Astru nebo Escorta. Mám 13 let starou Astru a servis mě vidí tak 2x do roka.
Mam 10 let starou feldu a jezdit 2x rocne do servisu, tak se zblaznim, ty dve drobne opravy do roka si udelam sam... Jste blbci, vy se starejma Astrama a podobne...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 12:58, RE: Felda
Jirka K. napsal:
Díky autorovi za kvalitní recenzi, početl jsem si. Množství závad - to je dost síla. Jen mě to utvrzuje v názoru, že Felicii nebrat, za stejné prachy dnes můžeš mít o třídu lepší Astru nebo Escorta. Mám 13 let starou Astru a servis mě vidí tak 2x do roka.
Mam 10 let starou feldu a jezdit 2x rocne do servisu, tak se zblaznim, ty dve drobne opravy do roka si udelam sam... Jste blbci, vy se starejma Astrama a podobne...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 12:59, RE: Felda
anonym napsal:
To Vás obdivuju. Já se pohybuji okolo 8l na sto.
Já mám Octavii s motorem SDI, a během posledních dvou dní jsem najel 900km. Spotřebu jsem měřil dolitím po hrdlo, dolil jsem 37,7 litrů. To je asi 4,2l/100 km ( cesta do Bratislavy a zpět). To je snad dobré ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 13:10, RE: Pro Jirku - astra
anonym napsal:
Taky mam astru a je v poho. Ale musim priznat jednu vec. U astry F se meni rozvody po 60tis km (benzin). i bezny spotrebni material je drazsi nez na feldu (vyfuk, loziska kol, ...). Takze otazkou je, o kolik je ta astra lepsi, nez felda ? Pokud budu posuzovaz svezeni (jizdni vlastnosti, komfort, silu motoru atd), tak astra prevazuje nad feldou. Pokud bych posuzoval celkove naklady na servis (beru v uvahu bezne vymeny spotr. materialu u ojetin), tak zvitezi felda. Sice nejsou dily na opela predra...
Ja mam Skodu Feliciu tiez od roku 2003, je to rok 1998 1.6 a urcite by som nevolil ani 1.9D ani retazovu 1.3 lebo retaz je velmi pocut.

Nakolko mam len 19 rokov dal som feliciu na 15 palcove kola a chip motoru. Mam teraz 60kw a 145Nm... Felicia dosiahne 100km/h za 10 sekund. Ale rychlo dokaze jadzit iba rovno nie do zatacky.

Nabehal som na nej 60.000km ten motor od VW je super... ziadne problemi. Iba v zime nechce drzat otacky ale skrtiacu klapku som este nemenil...

Ak dobre viem tak 1.9D ma krutak 124Nm co je vysmech oproti benzinovej 1.6
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 13:17, RE: Výměna rozvodového řemenu
anonym napsal:
Opravdu by mně zajímalo, zda autor byl první kdo měnil rozvodový řemen a topo ujetých 120 tis. km a po cca více než 7 letech jeho stáří v motoru (vůz vyroben v r. 1996)
Děkuji za odpověď a reakce k tématu výdrže rozvodového řemenu
Výměna na 1,9D byla doporučena po 80 tkm, tenhle motor je opravdu něco jiného než SDI. Už proto, že k SDI se montovala VW převodovka, 1,9D musela vystačit s Š
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 13:38, TY RECENZE ROZHODNE NEPISOU UZIVATELE
ale pise je ctivym zpusobem nejakej bazarista .. rozhodne je skoro vsechny pise jeden clovek sty je nezamenitelnej. Proc v clanku tvrdi ze kdo jezdi felicii musi si vsechno na ni udelat sam? Jezdim s ni myslim 4 roky krome prehozeni letnich a zimnich sem na tom nikdy sam nic nedelal, felicii dokaze spravit kazdy servis a jde to rychle takze to vubec neni drahy, kdyz mi v autorizovanym servise davali jakousi fakturu s praci za 233 Kc musel jsem se smat pod vousy
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 13:58, To je oprav jak na běžícím páse
Autor, pořád opravoval vozidlo.
Takže se nedivím, že více jak 20 000 nenajel.
Jinak co je dobré, že díly jsou levné, když nemáte možnost si to levně nebo sám opravit. Každý šikovný na práci není.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 14:13, KSČM
michalcj napsal:
Autor, pořád opravoval vozidlo.
Takže se nedivím, že více jak 20 000 nenajel.
Jinak co je dobré, že díly jsou levné, když nemáte možnost si to levně nebo sám opravit. Každý šikovný na práci není.
Cenzura je svinstvo :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 14:37, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Měnit u Felicie 1.9 D olej klidně až po 15000 tisících ujetých kilometrech je dost hloupí nápad. Olej se u koncernového motoru 1.9 D code AEF mění po 7500 kilometrech !! Stejně tak rozvodoví řemen má výměnu po 90000 km.
Ty troubo, prolezl jsi alespoň základní školu??? - hloup - í - .......rozvodov - í - ......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 14:46, RE: Felda David V
anonym napsal:
Mam 10 let starou feldu a jezdit 2x rocne do servisu, tak se zblaznim, ty dve drobne opravy do roka si udelam sam... Jste blbci, vy se starejma Astrama a podobne...
Podle mě je mezi 13 let starou Astrou a 10 let starou Felicí generační skok ve prospěch Astry. Mám 12 let starou Vectru a servis mě viděl za 4 roky 3x a z toho 1x rozvody, 1x tlumiče a 1x nějaká ptákovina, kterou jsem nezvládl sám, a to jediný byla drobná porucha. Jinak olej tam leju stejnej jako víceméně všichni ostatní, filtr stojí 100 Kč, vzduchovej 170 Kč, brzdové desky cca 800 Kč, kotouče oba tak 2500 Kč, zadní díl výfuku 1600 Kč, střední díl 2000 Kč tlumič pérování cca 1500 Kč, což si myslím, že jsou slušné ceny. Navíc patrně nejsou potřeba tak často, takže jsou nakonec s ohledem na čas levnější. Nehledě k tomu, že z nějakého důvodu jsou lidi u nás ochotni dát 80 000 Kč za Felicii než třeba dokonce o něco méně za stejně starou Astru i s výbavou. To mi hlava nebere.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 15:03, aj tak diesel
Myslím že kto má rád pohodovú jazdu a nemusí sa za každú cenu hrať na pretekára bude jedna-devina diesel úplne stačiť.A že treba meniť rozvoďák? No buhúúú...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 16:02, RE: Felda
anonym napsal:
Pokud ja vim, tak motor 1.9D davany do felicii byl ze vstrikem do komurky, zatimco motor 1,9 SDI je s primym vstrikem do spalovaciho prostoru. Proto i to rozdilne oznaceni D a SDI.
A kdyby jeste vedel, ze proti SDI Rusko nic nema
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 16:11, Pohoda
Mně teda nepřijde, že je těch oprav hodně - jsou to samé takové normální věci, co s kazí i na jiných autech. I kdyby s tím vším jezdil do servisu, tak to přijde na zlomek ceny údržby nějakého zahraničního auta ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 17:47, RE: Felda
anonym napsal:
Mam 10 let starou feldu a jezdit 2x rocne do servisu, tak se zblaznim, ty dve drobne opravy do roka si udelam sam... Jste blbci, vy se starejma Astrama a podobne...
Já zas považuju za blbce lidi, co upřednostňujou vehikl, který rezne, nejede, nebrzdí, nemá airbagy ani ABS, před autem moderní konstrukce, ve kterém nehrozí smrt při sebemenší nehodě. I když astra není nic moc, za stejný prachy jako filcka je rozhodně lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 17:47, RE: Felda
anonym napsal:
Mam 10 let starou feldu a jezdit 2x rocne do servisu, tak se zblaznim, ty dve drobne opravy do roka si udelam sam... Jste blbci, vy se starejma Astrama a podobne...
Já zas považuju za blbce lidi, co upřednostňujou vehikl, který rezne, nejede, nebrzdí, nemá airbagy ani ABS, před autem moderní konstrukce, ve kterém nehrozí smrt při sebemenší nehodě. I když astra není nic moc, za stejný prachy jako filcka je rozhodně lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 17:47, RE: Felda
anonym napsal:
Mam 10 let starou feldu a jezdit 2x rocne do servisu, tak se zblaznim, ty dve drobne opravy do roka si udelam sam... Jste blbci, vy se starejma Astrama a podobne...
Já zas považuju za blbce lidi, co upřednostňujou vehikl, který rezne, nejede, nebrzdí, nemá airbagy ani ABS, před autem moderní konstrukce, ve kterém nehrozí smrt při sebemenší nehodě. I když astra není nic moc, za stejný prachy jako filcka je rozhodně lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 17:47, RE: Felda
anonym napsal:
Mam 10 let starou feldu a jezdit 2x rocne do servisu, tak se zblaznim, ty dve drobne opravy do roka si udelam sam... Jste blbci, vy se starejma Astrama a podobne...
Já zas považuju za blbce lidi, co upřednostňujou vehikl, který rezne, nejede, nebrzdí, nemá airbagy ani ABS, před autem moderní konstrukce, ve kterém nehrozí smrt při sebemenší nehodě. I když astra není nic moc, za stejný prachy jako filcka je rozhodně lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 18:40, mám stejnou pořízenou novou a pick-up koupený v 80 tis, taky 1,9
a přijde mi to celkem výstižný. Jen plechařina už potřebovala střední opravu a pick up často honěný po polních cestách má větší spotřebu kloubů. Problém dělají po 160 tis. starty, a to poloteplé, kdy auto již nežhaví. Řešení je čidlo z benzíňáku- řídící jednotka nemá informaci o teplotě a žhaví vždy, okamžitá pomoc je odpojení kabelu od čidla´= stejný výsledek, ale nemáte informace o teplotě ani vy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 11.05.2007 18:45, RE: Felda
zigi napsal:
Dobrá recenze, rád jsem si jí celou pročetl!
Měl bych ale dotaz na spotřebu:
Pokud mě paměť neklame, tak do felicie se dával 1.9D, což je ten samý motor, co se dával do Fabie a O1 pod názvem 1.9SDI, jak je tedy možné, že v lehčí Felicii jezdí za 5,5l a v novějších a těžších vozech jezdí ( dle majitelů těchto motorů ) za 3,5-4l?
Nebude to náhodou už koncernovou politikou v zaměření na vysoké přeměřování tachometrů a lhaní palubního počítače ohledně průměrné spotřeby?
Nesmíš všemu věřit ty joudo. Ty 3,5 - 4l jsou totální nesmysl.
reagovat
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.