0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.4 TDI a zkušenosti po 22 tis.km.

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.03.2010 15:37, Nadčasový design?
Ten měla Fabia I. Hurvínek se za pár let okouká...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.03.2010 22:11, fobie zwei
Taky jsem ji dostal od zaměstnavatele - kombík. Mám za rok a půl najeto 70 000km. Jen lehce nadhodím kvalitu....
- výměna světlometů - byly všude praskliny, chtěli to v servisu hodit na mě, že používám neznačkovou kapalinu ostřikovačů světel - k jejich smůle na mé fabii ostřikovače nejsou :)))
- již 3x, slovy třikrát, měněny motorky přednich el. oken - a stále se stahují. Při pootevřeném okně cca 5-10 cm, které chci zavřít tak sjede téměř až dolů, jak u řidiče tak u spolujezdce. Servis neví a řeší jen výměnou motorků, která nepomáhá :)
- podívné zvuky z palubky, občas i z motoru moc neřeším
- dlohodobá spotřeba 6,5 l - je fakt že na dálnicích trávím dost času.
- drnčení do repráků jsem zaznamenal taky, ale to už je rádio hodně nahlas - mám tam nějakej Panasonic a hraje celkem slušně
- ABS je neskutečně citlivý - trocha štěrku nebo hrbolů na křižovatce a zastavíte až za ní :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.03.2010 09:00, RE: fobie zwei
TwinT napsal:
Taky jsem ji dostal od zaměstnavatele - kombík. Mám za rok a půl najeto 70 000km. Jen lehce nadhodím kvalitu....
- výměna světlometů - byly všude praskliny, chtěli to v servisu hodit na mě, že používám neznačkovou kapalinu ostřikovačů světel - k jejich smůle na mé fabii ostřikovače nejsou :)))
- již 3x, slovy třikrát, měněny motorky přednich el. oken - a stále se stahují. Při pootevřeném okně cca 5-10 cm, které chci zavřít tak sjede téměř až dolů, jak u řidiče tak u spolujezdce. Servis neví a ř...
Já bych ještě něco přidal,několikrát profláknutá voda stékající z prostoru motoru do nosníků karoserie (všechna auta koncernu VW s touto platformou,takže nové Polo taky).Fabia 2 a vůbec všechna auta na této podvozkové plošině mají po několika letech totálně shnilé nosníky karoserie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.03.2010 15:02, RE: fobie zwei
TwinT napsal:
Taky jsem ji dostal od zaměstnavatele - kombík. Mám za rok a půl najeto 70 000km. Jen lehce nadhodím kvalitu....
- výměna světlometů - byly všude praskliny, chtěli to v servisu hodit na mě, že používám neznačkovou kapalinu ostřikovačů světel - k jejich smůle na mé fabii ostřikovače nejsou :)))
- již 3x, slovy třikrát, měněny motorky přednich el. oken - a stále se stahují. Při pootevřeném okně cca 5-10 cm, které chci zavřít tak sjede téměř až dolů, jak u řidiče tak u spolujezdce. Servis neví a ř...
chtěl bych zareagovat na ty světlomety. Není to ojedinělý případ kdy se autorizovaný servis snaží až absurdně vykroutit ze záruční opravy. To mi přijde jako silně neprofesionální a měli by se zamyslet jestli se chtějí chovat stylem kup si to a táhni hlavně po nás už nic nechtěj nebo chtějí budovat mezi zákazníky dobrou pověst. To že byly všude praskliny se nedivím asi levnější materiál :) Ty pazvuky z podpalubní desky jsou taky způsobený úsporou materiálu. Vyrábíme díly co jsou v útrobách palubní desky, takže to mám z první ruky a pánové Facelift fabie zwei prošel další vlnou úspor (rozuměj ještě mizernější materiál) takže jsem zvědav co se v tom autě bude po pár kilometrech dít teď :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.03.2010 16:46, RE: fobie zwei
TwinT napsal:
Taky jsem ji dostal od zaměstnavatele - kombík. Mám za rok a půl najeto 70 000km. Jen lehce nadhodím kvalitu....
- výměna světlometů - byly všude praskliny, chtěli to v servisu hodit na mě, že používám neznačkovou kapalinu ostřikovačů světel - k jejich smůle na mé fabii ostřikovače nejsou :)))
- již 3x, slovy třikrát, měněny motorky přednich el. oken - a stále se stahují. Při pootevřeném okně cca 5-10 cm, které chci zavřít tak sjede téměř až dolů, jak u řidiče tak u spolujezdce. Servis neví a ř...
na prohlášení servisu :"používáte neznačkovou nápln do ostřikovačů světel" bych nejspíš nejdřív zalapal po dechu a hned na to po "technikovi",který by mě něco podobného sdělil!!!...)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 26.03.2010 13:57, RE: fobie zwei
Rover623 napsal:
Já bych ještě něco přidal,několikrát profláknutá voda stékající z prostoru motoru do nosníků karoserie (všechna auta koncernu VW s touto platformou,takže nové Polo taky).Fabia 2 a vůbec všechna auta na této podvozkové plošině mají po několika letech totálně shnilé nosníky karoserie
Takže stejně řešený odvod vody měla mít řešena již Fabia 1. Tu koroze podle mě trochu trápí, ale na zcela jiném místě (spoj předních blatníků a prahu). Ale s korozí nosníků problémy dle mých informací rozhodně nemá.
Navíc stejně řešený odvod vody je dle mých info např. i u Peugeotů (a tím pádem zřejmě i u Citrónů...) a dost pravděpodobně i u jiných vozů mnohem zvučnějších jmen.
Čili můj dotaz zní - kdes na tom byl a z čeho tvé tvrzení pramení???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.03.2010 20:25, nové auta jsou obecně naprd
Pánové, nové auta jsou naprd !!! V Hyundai/Kia v Nošovicích má povrchovou korozi ZN + kostra přístrojovky ještě dřív, než to sjede z pásu !!!!!!!!!! Kolik věcí tam nepasuje nebo zaměstnanci zašulí, šrouby mají křivé závity atd atd. AZNP je naprd, ale ostatní taky, člověk aby se styděl že spolupracuje s automobilovým průmyslem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.06.2011 20:00, RE: nové auta jsou obecně naprd
Fénix56 napsal:
Pánové, nové auta jsou naprd !!! V Hyundai/Kia v Nošovicích má povrchovou korozi ZN + kostra přístrojovky ještě dřív, než to sjede z pásu !!!!!!!!!! Kolik věcí tam nepasuje nebo zaměstnanci zašulí, šrouby mají křivé závity atd atd. AZNP je naprd, ale ostatní taky, člověk aby se styděl že spolupracuje s automobilovým průmyslem.
Výše zmíněný model jsem taky "fásnul" jako služebák. Doma mám fabii jedničku a je fakt, že spousta věcí, kt. v I byly už ve dvojce nejsou, a to ani ve vyšších výbavách. A když, tak jen za příplatek, a některé ani za to ne. Stará fabka např.měla klasický palivoměr (v nové digitál) a teploměr (nová oboje jen za přípl.), zapalovač cigaret, reostat osvětlení přístrojů, vnitřní světla i vzadu, "šuplík" v přístrojovce, výplně dveří s látkou, víc měkčených plastů a nejvíc mě baví příplatek za rezervu. Svého času chtěli za kompresor a lepící sadu přes 3 000, zatímco dnes za rezervu chtějí 1000. Že by nějaký výrobce dával do auta něco dražšího je podezřelé..... Úroveň šla proti jedničce dolů.
Čtvrtý (!!!!!) den po asi 1000km se auto zastavilo a přestalo jet. Odtah do servisu, kde zjistili, že prasklo plynové lanko. Od té doby je auto mechanicky v pohodě a natočilo dalších 40tkm.
Co je ale totální průser je vnitřní hlučnost a zvuk motoru. Kolem motoru nejsou žádné tlumící hmoty ani kryt a hluk uvnitř je děsný. Před 15-ti lety jsem jezdil již tehdy dost ojetým Oplem Rekord 2,3 D a ten byl na tom líp.... Když se motor zahřeje, tak to je lepší. Do nějakých 1800 ot.je auto mrtvé, pak chvíli zabere, aby po 3000 přestalo jet. Co by člověk chtěl s 51kW.... Navíc pod 2000 má motor nepříjemný zvuk. Myslím si, že v dnešní době neměli takový motor ani vypustit ven. Jediná pozitivní věc je spotřeba. Jezdím spíš po městě a okreskách, takové lítání kolem komínu, a dlouhodobá je 5,0-5,2. Když "splývám s davem", dá se jet v klidu za 4,5.
Osobně bych si auto s takovým motorem jako soukromé asi nikdy nekoupil.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.