0
zpět
 

diskuze k tématu: Nová Fabia Combi - v čem je lepší? (nové fotografie + informace)

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 05:23, Nelíbí
Když se představila Fábie II, tak jsem teprve jakžtakž ocenil design Fábie I. Nový nástupce je zoufale nudných tvarů, už jako nově se i jeví jako okoukaná, opticky méně robustní a celková tak nějak drobnější, menší...Bohužel, za tímto autem se neohlédnu, je takové nijaké. Je to škoda, neboť studií Joysteru a Yeti v Boleslavi ukázali, že kreativní jsou a nebojí se neotřelých řešení, nicméně stuie jsou jedna věc a vlastní výroba věc druhá. Dodnes se směju, když si vzpomenu třeba na představení studie Hondy Civic 8G, kdy hlada novinářů poukazovala na detaily, které v sérii určitě nebudou - a hle, jak se podivili, když studie i sériové provedení byli téměř shodné! Takhle by se měli ve Škodě projevit!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 05:28, Konkurence
A další věc - konkurence Fábie je velmi silná - např, Kia Ce´ed (SportyWagon), Hyundai I30.....oproti Fábii s 1,2 HTP jsou to nesrovnatelně svěží auta s výkonnými motory. Rozumný člověk si myslím vybere celkem rychle...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 07:05, RE: Konkurence
Borik2 napsal:
A další věc - konkurence Fábie je velmi silná - např, Kia Ce´ed (SportyWagon), Hyundai I30.....oproti Fábii s 1,2 HTP jsou to nesrovnatelně svěží auta s výkonnými motory. Rozumný člověk si myslím vybere celkem rychle...
Ti zmínění korejci konkurují fabii pouze cenou, jinak jsou o třídu výš. U spousty lidí není auto o rozumu, ani o emocích, ale o "image" a strachu se odlišovat, případně falešném patriotismu. S fabií I i II mám zkušenosti, nechtěl bych je, ale ať si každý koupí, co chce a na co má.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 07:07, RE: Konkurence
Borik2 napsal:
A další věc - konkurence Fábie je velmi silná - např, Kia Ce´ed (SportyWagon), Hyundai I30.....oproti Fábii s 1,2 HTP jsou to nesrovnatelně svěží auta s výkonnými motory. Rozumný člověk si myslím vybere celkem rychle...
Já tedy nevím, ale tyhle vozy se můžou s Fábií rovnat snad jedině cenou. Jinak jsou o třídu větší. Rozměry 4470/1790/1490 (4239/1642/1498), rozvor 2650(2460), rozchod kol 1546/1544(1419/1408), 534 (480) litrů v základu.
Ten kufr by nejspíš stačil, ale je to ještě užší než ta stará a rozvor zůstal... Je tu jen otázka, jak je ten kufr dlouhý, protože např. na kočárek je dost úzký, tak jestli by se tam vešel na délku nebo naštorc. Na druhou stranu kvalita asi slušná, takže pro dva lidi (a maximálně dva menší dozadu) by to asi stačilo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 07:11, RE: Nelíbí
Borik2 napsal:
Když se představila Fábie II, tak jsem teprve jakžtakž ocenil design Fábie I. Nový nástupce je zoufale nudných tvarů, už jako nově se i jeví jako okoukaná, opticky méně robustní a celková tak nějak drobnější, menší...Bohužel, za tímto autem se neohlédnu, je takové nijaké. Je to škoda, neboť studií Joysteru a Yeti v Boleslavi ukázali, že kreativní jsou a nebojí se neotřelých řešení, nicméně stuie jsou jedna věc a vlastní výroba věc druhá. Dodnes se směju, když si vzpomenu třeba na představení stu...
Náhodou mně nová Fabia nenudí. Zatím jsem se pokaždé polekal, když ji uvidím. Je taková moc krabicoidní a předek strašně připomíná Mazdu před 15 lety.Nový Swift je trochu podobně ošklivý, ale ten je aspoň rozměrově úměrný do všech stran. Jo a ještě tenhle kombík vypadá líp než ta krátká, jenom u něj ještě víc vynikne, jak je to úzké.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 07:41, Šířka
V článku se píše, že je o 4cm šiřší staší typ než nový, ale z tabulky vyplývá, že jen o 4mm. Dušan
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 07:52, Netuším
jak tady může někdo vydávat korejce za konkurenci takřka jakékoli automobilce. Mohu tedy hodnotit hlavně Sorento a Santa Fe, ale vzhledem k tomu, že patří mezi ty dražší korejce tak u levnějších to bude ještě horší. Ovladače na úrovni mezi Favoritem a Felicií ( bez nadsázky ), zpracování děs, plechy že je zmuchlá i průvan, světla jak Jawa 21 Pionýr atd. Škodovka má daleko do dokonalosti, ale neurážejte ji srovnáváním s korejci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 07:57, RE: Konkurence
Borik2 napsal:
A další věc - konkurence Fábie je velmi silná - např, Kia Ce´ed (SportyWagon), Hyundai I30.....oproti Fábii s 1,2 HTP jsou to nesrovnatelně svěží auta s výkonnými motory. Rozumný člověk si myslím vybere celkem rychle...
no to tedy rozhodně ano. Vybere si rychle. Osobně jsem vybíral v cenách kolem 700tis Kč, a když jsem viděl, jakou kvalitu nabízí korejci tam, živě si dokážu představit tu na poloviční ceně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 08:09, RE: Konkurence
edmund napsal:
no to tedy rozhodně ano. Vybere si rychle. Osobně jsem vybíral v cenách kolem 700tis Kč, a když jsem viděl, jakou kvalitu nabízí korejci tam, živě si dokážu představit tu na poloviční ceně.
nejdřjív si něco o Ceedu zjistěte....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 08:21, RE: Konkurence
anonym napsal:
nejdřjív si něco o Ceedu zjistěte....
Neznám, pravda, ale opravdu po tom, co jsem si zkusil korejce o třídu jinde, bych byl opravdu překvapen, kdyby tam byl takový kvalitativní skok, aby se jen přiblížil i obyčejné Škodovce. Ceed bude mít své kupce. Budou to ti, co chtějí za cenu Fábie velikost o třídu vyšší, ale rozhodně nezaměňujme velikost s kvalitou. Prostě to bude klasické: něco za něco.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 08:24, RE: Šířka
anonym napsal:
V článku se píše, že je o 4cm šiřší staší typ než nový, ale z tabulky vyplývá, že jen o 4mm. Dušan
Děkuji za upozornění. Chybička opravena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 09:07, RE: Konkurence
edmund napsal:
Neznám, pravda, ale opravdu po tom, co jsem si zkusil korejce o třídu jinde, bych byl opravdu překvapen, kdyby tam byl takový kvalitativní skok, aby se jen přiblížil i obyčejné Škodovce. Ceed bude mít své kupce. Budou to ti, co chtějí za cenu Fábie velikost o třídu vyšší, ale rozhodně nezaměňujme velikost s kvalitou. Prostě to bude klasické: něco za něco.
Jiste neco za neco. Nebudes prispivat duchodcum v nemecku na pekny duchody (skrz brutalni zisky VW Skoda divize) a dostanes za to o tridu vetsi, stejne kvalitne zpracovany vuz s mnohem delsi zarukou.

Rozhodnuti je na tobe. Treba milujes nemecke duchodce
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 09:15, RE: Konkurence
anonym napsal:
Jiste neco za neco. Nebudes prispivat duchodcum v nemecku na pekny duchody (skrz brutalni zisky VW Skoda divize) a dostanes za to o tridu vetsi, stejne kvalitne zpracovany vuz s mnohem delsi zarukou.

Rozhodnuti je na tobe. Treba milujes nemecke duchodce
Vždy někoho podporuješ. Němce nebo Korejce. Mě je to poměrně jedno. Ale iluzi o zpracování korejských aut tedy nemám. Chápu, že je přitažlivé mít větší za stejné peníze, ale to zpracování je prostě jinde. Kvalita plastů a vůbec materiálů, ochota a chod spínačů prakticky čehokoli, kvalita a síla plechů karoserie atd. To jsou věci které musíme obětovat velikosti. Je pak už na každém, čemu dá přednost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 09:16, Zkušenosti s carensem...
Petr napsal:
Děkuji za upozornění. Chybička opravena.
Zkušenost s carensem(pozor ná má vlastní, ale kamarádky): Nový vůz r.v 2004, motor 2,0 Crdi během 4 let najeto přes 50 tisíc km a cca 8-10krát na raklamaci v podstatě s čímkoliv, od spojky přes hlučné řemeny a podobně...
NEPOUČILA SE a už půl roku má zbrusu nový Carens(druhá větší generace), rovněž 2,0 Crdi.. Najeto 8000 km, ZATÍM dvakrát na reklamaci, největší problém s PP, který neukazuje všechny funkce a v KIE nevědí co s tím... už se ozývají svojí "šustivostí" i řemeny.... Nikdo tady nepopírá, že Korejci udělali obrovský skok v kvalitě i v designu automobilů, ale když tady někdo plácá, jak je Kia lepší volba než Škoda, tak se mi otevírá nůž v kapse, když vidím ten jejich zázrak MPV za 650 tisíc !!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 09:44, Tiskové centrum Škoda Auto a.s
Borik2 napsal:
Když se představila Fábie II, tak jsem teprve jakžtakž ocenil design Fábie I. Nový nástupce je zoufale nudných tvarů, už jako nově se i jeví jako okoukaná, opticky méně robustní a celková tak nějak drobnější, menší...Bohužel, za tímto autem se neohlédnu, je takové nijaké. Je to škoda, neboť studií Joysteru a Yeti v Boleslavi ukázali, že kreativní jsou a nebojí se neotřelých řešení, nicméně stuie jsou jedna věc a vlastní výroba věc druhá. Dodnes se směju, když si vzpomenu třeba na představení stu...
Škoda Fabia Combi je super radím navštvte jednoho s prodejců Škoda a objednejte si zkušební jízdu a budete nadmíru spoojení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 10:03, RE: Netuším
edmund napsal:
jak tady může někdo vydávat korejce za konkurenci takřka jakékoli automobilce. Mohu tedy hodnotit hlavně Sorento a Santa Fe, ale vzhledem k tomu, že patří mezi ty dražší korejce tak u levnějších to bude ještě horší. Ovladače na úrovni mezi Favoritem a Felicií ( bez nadsázky ), zpracování děs, plechy že je zmuchlá i průvan, světla jak Jawa 21 Pionýr atd. Škodovka má daleko do dokonalosti, ale neurážejte ji srovnáváním s korejci.
...a teď tu o Grunhildě a Jürgensovi... prosím )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 10:12, RE: Netuším
anonym napsal:
...a teď tu o Grunhildě a Jürgensovi... prosím )
Spoustě tady by spíše prospěla ta o kyselých hroznech. ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 10:51, RE: Zkušenosti s carensem...
cruise napsal:
Zkušenost s carensem(pozor ná má vlastní, ale kamarádky): Nový vůz r.v 2004, motor 2,0 Crdi během 4 let najeto přes 50 tisíc km a cca 8-10krát na raklamaci v podstatě s čímkoliv, od spojky přes hlučné řemeny a podobně...
NEPOUČILA SE a už půl roku má zbrusu nový Carens(druhá větší generace), rovněž 2,0 Crdi.. Najeto 8000 km, ZATÍM dvakrát na reklamaci, největší problém s PP, který neukazuje všechny funkce a v KIE nevědí co s tím... už se ozývají svojí "šustivostí" i řemeny.... Nikdo tady nep...
V zarucni dobe treti uznana reklamace stejne zavady nebo ctvrta uznana reklamace cehokoli na vyrobku, vracim penize prodejci, inkasuji plnou kupni cenu zpet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 11:09, Korea
Ono je trosku neco jineho srovnavat starsi korejce typu Carens, Santa Fe atd s ted nvoou Kiou Ceed vyrabenou v Evrope. Kvalita, i presto, ze je auto o tridu i vice nize nez treba Santa Fe je na tom s kvalitou materialu dobre. Spolehlivost se prokaze casem, tu je bro hodnotit, ale asi by nedali zadarmo zaruku 5 + 2 roky, kdyby vedeli, ze na tom prodelaji co myslite?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.08.2007 11:11, na vysvětlenou
edmund napsal:
Vždy někoho podporuješ. Němce nebo Korejce. Mě je to poměrně jedno. Ale iluzi o zpracování korejských aut tedy nemám. Chápu, že je přitažlivé mít větší za stejné peníze, ale to zpracování je prostě jinde. Kvalita plastů a vůbec materiálů, ochota a chod spínačů prakticky čehokoli, kvalita a síla plechů karoserie atd. To jsou věci které musíme obětovat velikosti. Je pak už na každém, čemu dá přednost.
Protože už mám druhého korejce, musím se jich trochu zastat. Na elantře CRDi jsem si nevšiml lacinosti provedení jak co se týče použitých materiálů tak dílenského zpracování. Nic nerezne, nedrnčí, vše lícuje jak má. Na dvou motorech CRDi (2 l a 1,5 l Acennt 3V) je skoro sto tisíc km dohromady a fungují bez poruchy. Jediná závada - 2 žhaviče japonské zn. NGK odešly. Pokud chcete znát profesionální názor, na tomto webu si přečtete poradnu M. Vaculíka. Elantra je poctivě udělané auto se slušnými parametry (s ohledem na cenu), v mnoha ohledech je lepší než octavia I a kdo nehledí na image, bude spokojen.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.