0
zpět
 

diskuze k tématu: Firemní Škoda Fabia 1,4 TDI a prvních 40 tis. km.

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 01:07, Mám stejný názor
Občas jezdím s 59kW variantou motoru a krom zvuku motoru a vibracím do šaltpáky nemám co vytknout. Zatím teda najeto jen 25tis. km
Spotřeba výborná, do 5l/100km. Pružnost motoru na daný obsah perfektní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 07:12, RE: Mám stejný názor
Sprint napsal:
Občas jezdím s 59kW variantou motoru a krom zvuku motoru a vibracím do šaltpáky nemám co vytknout. Zatím teda najeto jen 25tis. km
Spotřeba výborná, do 5l/100km. Pružnost motoru na daný obsah perfektní.
Zajímavé. Už asi rok jezdím za obdobnou spotřebu. S pětiválcovým motorem 2401cm, 120kW/340Nm. Zvukový projev nesrovnatelný, kultivovanost nesrovnatelná. Pořizovací náklady nesrovnatelné. Fabia je určitě dražší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 07:18, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Zajímavé. Už asi rok jezdím za obdobnou spotřebu. S pětiválcovým motorem 2401cm, 120kW/340Nm. Zvukový projev nesrovnatelný, kultivovanost nesrovnatelná. Pořizovací náklady nesrovnatelné. Fabia je určitě dražší.
Super, máš u mně bod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 07:21, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Zajímavé. Už asi rok jezdím za obdobnou spotřebu. S pětiválcovým motorem 2401cm, 120kW/340Nm. Zvukový projev nesrovnatelný, kultivovanost nesrovnatelná. Pořizovací náklady nesrovnatelné. Fabia je určitě dražší.
To T.J. : Dobrý postřeh, to je šupa. Jen tak dál.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 07:39, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Zajímavé. Už asi rok jezdím za obdobnou spotřebu. S pětiválcovým motorem 2401cm, 120kW/340Nm. Zvukový projev nesrovnatelný, kultivovanost nesrovnatelná. Pořizovací náklady nesrovnatelné. Fabia je určitě dražší.
To T.J: Další vtipálek, co srovnává jabka s hruškama. Ale hlavně jsi zapomněl napsat, že nesrovnatelný budou zejména náklady na servis a příp. poruchy.
Je zajímvavý, že když tady někdo napíše, že jezdí s oktávkou 1,9 tdi za 4,5 litru, je místními diskutéry napadán, že si vymejšlí a že to není možný. A tady pan mistr T.J. jezdí s pětiválcem 120 kw do pěti litrů. Jak to děláš, že by nějaká magie?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 07:56, stahovani okna
To s tim okenkem je zajimave, mam tez Fabii 2 a chystam se to pri dalsi prohlidce uplatnit jako reklamaci, kdyz je okenko v 1/4, proste automat ho nahoru nepošle, ani u spolujezdce, má to ještě někdo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 08:05, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Zajímavé. Už asi rok jezdím za obdobnou spotřebu. S pětiválcovým motorem 2401cm, 120kW/340Nm. Zvukový projev nesrovnatelný, kultivovanost nesrovnatelná. Pořizovací náklady nesrovnatelné. Fabia je určitě dražší.
T.J. To bude asi petivalec od D5 Volva, ze? Proc to sem tahas? Tve auto melo nizsi porizovaci naklady jen proto, ze uz je opotrebovanejsi.
Jinak za vsechno platis vic.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 09:07, RE: Mám stejný názor
Krkovicka napsal:
T.J. To bude asi petivalec od D5 Volva, ze? Proc to sem tahas? Tve auto melo nizsi porizovaci naklady jen proto, ze uz je opotrebovanejsi.
Jinak za vsechno platis vic.
Pánové, pánové! Kroťte emoce! Vždyť já Vám na ty Vaše koncernové vozy nijak neplivu! I když jsou to totální sračky (tedy proti skutečným vozům). Se spotřebou jsem to trošinečku přehnal, jezdím tak 5,2-6,2. Do pěti určitě ne. Je to samozřejmě odvislé od mnoha faktorů. Co se týče nákladů, tak nejen že pochybuji, ale jsem přesvědčen, že udržovat malinkaté chatrné Das auto se spoustou titěrných prvků podvozku je náročnější. No a stran nákladů na pořízení - kolik stojí taková fabie? Moje auto stálo asi 520.000,-, bylo 6 měsíců staré, ojeté, opotřebované až hrůza že? A mělo najeto už hrozně moc kilometrů... (tuším 12.5tkm). Výbava? No to už by bylo opravdu směšné porovnávat. A teď mě někdo prosím zkuste vysvětlit, proč bych si měl koupit i třeba novou fabii? Pominu-lu, že je totálně hnusná, pořád nenacházím jedinou výhodu. Je to podobné, jako s vozem paní Kylie. Taky jí to moc lidí nevěří, a přitom jsou to zcela jasná a doložitelná fakta. Na druhou stranu, je dobře, že se tu najde spousta hlupáků, kteří svým nákupem Šdovky podpoří skomírající německou ekonomicku. Jen tak dál.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 09:45, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Pánové, pánové! Kroťte emoce! Vždyť já Vám na ty Vaše koncernové vozy nijak neplivu! I když jsou to totální sračky (tedy proti skutečným vozům). Se spotřebou jsem to trošinečku přehnal, jezdím tak 5,2-6,2. Do pěti určitě ne. Je to samozřejmě odvislé od mnoha faktorů. Co se týče nákladů, tak nejen že pochybuji, ale jsem přesvědčen, že udržovat malinkaté chatrné Das auto se spoustou titěrných prvků podvozku je náročnější. No a stran nákladů na pořízení - kolik stojí taková fabie? Moje auto stálo ...
T.J. To není o emocích. Mně to jen prostě nedalo nezareagovat na tvůj příspěvek, kde porovnáváš neporovnatelný. To by sem klidně mohl napsat někdo, kdo má v autě jednou tak velkej motor s jednou tak velkým výkonem, než máš ty, a nazvat tvoje auto sračkou. Článek se původně týká fabie 1,4 TDI, ale jak už to bývá ve většině diskuzí, vždycky se najde nějakej inteligent, co daný auto začne porovnávat se svým o několik tříd větším, silnějším a vybavenějším autem. Jsou mraky lidí, co mají x-krát lepší auto než ty a xxx-krát lepší auto než je fabie, a nepotřebujou s tím machrovat na dizkuzích. A porovnávat lidi podle toho, co si koupí za auto (např. škodovka = hlupáci atd.), tak to už nemá ani cenu komentovat....
P.S. Co je to "skutečný vůz"?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 09:51, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Pánové, pánové! Kroťte emoce! Vždyť já Vám na ty Vaše koncernové vozy nijak neplivu! I když jsou to totální sračky (tedy proti skutečným vozům). Se spotřebou jsem to trošinečku přehnal, jezdím tak 5,2-6,2. Do pěti určitě ne. Je to samozřejmě odvislé od mnoha faktorů. Co se týče nákladů, tak nejen že pochybuji, ale jsem přesvědčen, že udržovat malinkaté chatrné Das auto se spoustou titěrných prvků podvozku je náročnější. No a stran nákladů na pořízení - kolik stojí taková fabie? Moje auto stálo ...
Haha, to jsem se nasmál.
Právě jsem se dověděl že "věci" z koncernu nejsou auta. Že by to byl třeba magnetofon?
Nech si tu svoji krásnou limuzínu a užívej si ji.
Náklady na provoz, jako jsou pojistky, servis, údržba máš asi taky nižší, takže jsi vlastně koupil nejlepší auto na světě!

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 10:16, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Pánové, pánové! Kroťte emoce! Vždyť já Vám na ty Vaše koncernové vozy nijak neplivu! I když jsou to totální sračky (tedy proti skutečným vozům). Se spotřebou jsem to trošinečku přehnal, jezdím tak 5,2-6,2. Do pěti určitě ne. Je to samozřejmě odvislé od mnoha faktorů. Co se týče nákladů, tak nejen že pochybuji, ale jsem přesvědčen, že udržovat malinkaté chatrné Das auto se spoustou titěrných prvků podvozku je náročnější. No a stran nákladů na pořízení - kolik stojí taková fabie? Moje auto stálo ...
Že se vkládám do diskuze.. příspěvek inteligenta TJ je přesně o stavu myšlení časkýho joudy co dal dohromady pět korun a koupil si AUTO jakožto symbol.. Jsem si naprosto jistý že auto je to jediný co má a že bydlí u rodičů v paneláku..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 10:29, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Pánové, pánové! Kroťte emoce! Vždyť já Vám na ty Vaše koncernové vozy nijak neplivu! I když jsou to totální sračky (tedy proti skutečným vozům). Se spotřebou jsem to trošinečku přehnal, jezdím tak 5,2-6,2. Do pěti určitě ne. Je to samozřejmě odvislé od mnoha faktorů. Co se týče nákladů, tak nejen že pochybuji, ale jsem přesvědčen, že udržovat malinkaté chatrné Das auto se spoustou titěrných prvků podvozku je náročnější. No a stran nákladů na pořízení - kolik stojí taková fabie? Moje auto stálo ...
Já vám na ty vaše koncernové vozy neplivu i když to jsou totální sračky..Co to je za logiku? Jinak nálkady jsou samozřejmě nnesrovnatelně větší(myslím u D5 120kW),počínaje povinným,přes havarijní,náhradními díly konče(náprava u Fábie je možná titěrná,ale taky si musíš uvědomit,že je o 400kg lehčí než tvoje fáro)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 10:31, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Pánové, pánové! Kroťte emoce! Vždyť já Vám na ty Vaše koncernové vozy nijak neplivu! I když jsou to totální sračky (tedy proti skutečným vozům). Se spotřebou jsem to trošinečku přehnal, jezdím tak 5,2-6,2. Do pěti určitě ne. Je to samozřejmě odvislé od mnoha faktorů. Co se týče nákladů, tak nejen že pochybuji, ale jsem přesvědčen, že udržovat malinkaté chatrné Das auto se spoustou titěrných prvků podvozku je náročnější. No a stran nákladů na pořízení - kolik stojí taková fabie? Moje auto stálo ...
Ach jo, zas jeden, co nas krmi bláboly!
Tak zaprvé, sice nevím, které auto to je, ale 2401 ccm,120kW/340Nm - tipuji to na volvo V/S70, nebo V/S50. Můžete mi ukázat na jeden inzerát, kde je aktuaálně v nabídce Volvo teto kategorie pul roku stari s timto motorem za 520 tisic? Docela rad bych ho videl. Porizovaci cenu te fabie tipuji na cca 400 tisic, prvni rozdil.
Za druhe. auta nizsich trid se delaji hlavne proto, ze maji nizsi provozni naklady. Kdyby tomu bylo opacne a porizeni, provoz, udrzba byla levnejsi u aut stredni a vyssi tridy, nemyslite, ze by je vsichni kupovali a male auta se nevyrabely vubec? Neverim, ze vsechny firmy jsou tak hloupe, aby si to neumely spocitat. Tak nas tim nekrmte.
Zrovna pred tydnem jsem se dival na V70, krasne to auto, svagr si ho chce poridit jako rodinne shoudou okolnosti s dieselovym motorem 120kW/340Nm. A naklady na provoz mi teda nevysly zrovna male... beru to ale jako dan za prostor a pohodli.
Kdyz si udelam tabulku, kde porovnam nasledujici: Porizovaci cena, rocni pojisteni vcetne havarijniho. Jedna sada letnich penumatik, jedna sada zimnich penumatik, cena za koncovy dil vyfuku, cena za brzdove kotouce, desky, cena tlumicu a uz nevim ceho jeste. Tak mi vzdy vyjde levnejsi ta fabie.
Co se tyce spotreby, staci se kouknout na www.spritmonitor.de a zjistite, ze volvo s timto motorem za 5.,5 litru jezdi jen malokomu, spise za 7 litru. Kdezto fabii 1.4 se spotrebou 5,5 provozuje mnohem vice lidi. Rekl bych vetsina.
A o tom to je! jsme u firemnich aut, kde ekonomika hraje nejdulezitejsi roli. Takze volba fabie jako sluzebni pro jednoho neni nerozumna.
No a co se tyce opravy nejakych veci. I na volvo foru jsem nasel, ze majitele resi nejake prkotinky, ktere bych u aut tohoto charakteru vubec necekal. Hold kazda technika ma sve mouchy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 10:59, RE: Mám stejný názor
Alkantpan napsal:
Ach jo, zas jeden, co nas krmi bláboly!
Tak zaprvé, sice nevím, které auto to je, ale 2401 ccm,120kW/340Nm - tipuji to na volvo V/S70, nebo V/S50. Můžete mi ukázat na jeden inzerát, kde je aktuaálně v nabídce Volvo teto kategorie pul roku stari s timto motorem za 520 tisic? Docela rad bych ho videl. Porizovaci cenu te fabie tipuji na cca 400 tisic, prvni rozdil.
Za druhe. auta nizsich trid se delaji hlavne proto, ze maji nizsi provozni naklady. Kdyby tomu bylo opacne a porizeni, provoz, udrzba b...
To Volvo je čórka, to je jasný, ne ;p? Ano, je to opět kydání hnoje, porovnávat Volvo s Fabií, typické pro českou kotlinu. Takže nákupní cena Volva vyšší, pojištění, servis a spotřeba vyšší. Takže vlastněoproti Fabii samé plus :/
Taky přidám porovnání.
Jezdím s Bentley Continental Flying Super. Stálo mě to 5 minut nervů v garáži. Jezdím na sousedovic benál. Nechci tady urážet jiné vozy, ale třeba taková Volva jsou úplné sra*ky. To se fakt nedá porovnat. Kdo někdy jep pořádným vozem, ví, o čem mluvím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 11:07, RE: stahovani okna
Martaslover napsal:
To s tim okenkem je zajimave, mam tez Fabii 2 a chystam se to pri dalsi prohlidce uplatnit jako reklamaci, kdyz je okenko v 1/4, proste automat ho nahoru nepošle, ani u spolujezdce, má to ještě někdo?
Podobně se chovala okénka na Octaviích1 a v mnohých koncernových bratrech. Podle mě se nejedná o elektroinstalaci, ale o vadný mechanismus stahování okna - tzn. chyba podle mě není ani v kabeláži, ani v panelu u řidiče. Cena u O1 byla okolo 2,5tis. Seat okolo 5tis. Je potřeba si při případné výměně pohlídat "zatěsnění" dveř: Když sundáte vnitřní panel, je na dveřích nalepena ochranná fólie. Tu musí pro montáž mechanismu strhnout a servisy často se_rou na to, aby tam daly novou. VW se to stahování asi nikdy nenaučí dělat pořádně, ach jo :(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 11:09, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Pánové, pánové! Kroťte emoce! Vždyť já Vám na ty Vaše koncernové vozy nijak neplivu! I když jsou to totální sračky (tedy proti skutečným vozům). Se spotřebou jsem to trošinečku přehnal, jezdím tak 5,2-6,2. Do pěti určitě ne. Je to samozřejmě odvislé od mnoha faktorů. Co se týče nákladů, tak nejen že pochybuji, ale jsem přesvědčen, že udržovat malinkaté chatrné Das auto se spoustou titěrných prvků podvozku je náročnější. No a stran nákladů na pořízení - kolik stojí taková fabie? Moje auto stálo ...
T.J. chtěl jen zřejmě poukázat na to že za obdobný peníz se dá vozit jinak než v tříhrnkovém kostitřasu. Což je pravda a tímto se ho zastávám.
Na druhou stranu málokdo má možnost si služební auto vybírat a tudíž je trh překrmen těito firemními holoverzemi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 11:48, RE: Mám stejný názor
Valnoha napsal:
T.J. chtěl jen zřejmě poukázat na to že za obdobný peníz se dá vozit jinak než v tříhrnkovém kostitřasu. Což je pravda a tímto se ho zastávám.
Na druhou stranu málokdo má možnost si služební auto vybírat a tudíž je trh překrmen těito firemními holoverzemi.
Pravda to neni. Z podobny peniz muzes pouze koupit, jezdit vsak uz nikoli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 11:52, RE: Mám stejný názor
T.J. napsal:
Pánové, pánové! Kroťte emoce! Vždyť já Vám na ty Vaše koncernové vozy nijak neplivu! I když jsou to totální sračky (tedy proti skutečným vozům). Se spotřebou jsem to trošinečku přehnal, jezdím tak 5,2-6,2. Do pěti určitě ne. Je to samozřejmě odvislé od mnoha faktorů. Co se týče nákladů, tak nejen že pochybuji, ale jsem přesvědčen, že udržovat malinkaté chatrné Das auto se spoustou titěrných prvků podvozku je náročnější. No a stran nákladů na pořízení - kolik stojí taková fabie? Moje auto stálo ...
Kucí maj pravdu. Haníš menší a hlučnější auto jen proto, že sis pořídíl vyšší třídu a exkluzivnější značku? To je jako kdybych tady na každou recenzi Logana reagoval tím, že jsem pořídil ojeté levněji, které méně žere, je silnější, má vyšší prestiž a nerezaví. Všechno by to byla pravda, ale trochu mimo mísu.
Firma nebo rodina s dítětem, která chce nové a úsporné, nebude pátrat po mírně jetém Volvu za bezkonkurenční cenu proto, aby v něm jezdili 1-3 osoby po městě a na chatu.
A provozní náklady na Volva jsou vyšší - cena ND i servis (pokud Ti to neopravuje Jarda a díly nekupuje z druhovýroby na burze v Holandsku). Známej u staré 740 přestala stahovat stahovačka a v servisu jí řekli výměna za 12k. Co? No. Do fabky to máš za 3k komplet (včetně motorku).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 11:59, RE: stahovani okna
rohYpnol napsal:
Podobně se chovala okénka na Octaviích1 a v mnohých koncernových bratrech. Podle mě se nejedná o elektroinstalaci, ale o vadný mechanismus stahování okna - tzn. chyba podle mě není ani v kabeláži, ani v panelu u řidiče. Cena u O1 byla okolo 2,5tis. Seat okolo 5tis. Je potřeba si při případné výměně pohlídat "zatěsnění" dveř: Když sundáte vnitřní panel, je na dveřích nalepena ochranná fólie. Tu musí pro montáž mechanismu strhnout a servisy často se_rou na to, aby tam daly novou. VW se to stahován...
S tím zkušenost samozřejmě mám, protože se to rozbije skoro u všech levnějších koncernových aut. Odchází takový plastový bazmek, ze kterého se vytrhne drát, který okno táhne. Nový mechanismus stojí cca 1500 origo (mám v polu seatovský), včetně toho motorku je to za těch 5 (ale motorek neodchází). To, že okno stahuje úplně dolů, když má nahoru, je podle mě v paměti (ta zařizuje, že na delší zmačknutí se stáhne dolů/nahoru, aniž musíš držet ovládací čudl). Když odpojíš baterku, paměť se vymaže a pak to takhle zmatkuje. Po znovupřipojení baterky se má okno stáhnout/vytáhnout do krajních pozic a v nich držet cca 10 sec., aby se krajní pozice uložily do paměti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.02.2009 12:10, RE: Mám stejný názor
Krkovicka napsal:
Pravda to neni. Z podobny peniz muzes pouze koupit, jezdit vsak uz nikoli.
Jistě, za podobný peníz (resp. o dost nižší) můžeš koupit o dost lepší svezení. Vím o Daimleru XJ 4,2 V8, který je na prodej cca za kilo. Jel sjem v tom a proti nějakému rozhrkanému volvu s ropákem je to úplně jiný svět! Nechápu, proč si ho všichni nekoupí a místo toho se kodrcají ve V70 či nedej bože Fábii TDi
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.