0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Citigo a první dojmy majitele

kategorie zařazení tématu: automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 15:34, RE: DoDo
typek napsal:
Koncept Citigo mi je sympatický, finální fáze a produkt jako tradičně u Škodovky v duchu "pro Českej xindl všechno dobrý" + Český naturel domácích kutilů zajišťuje prvotní úspěch Citiga na trhu. Vyzkoušel jsem. Prostor je asi nejlepší ve třídě, motor má uspokojivý chod a zřejmě bude mít i nízkou spotřebu (životnost neřeším, to vyřeší čas) vypadá to jako skutečně dobrá volba na hrkání do města. Ze všeho v tom autě ale dejchá úspornost provedení a nahý plech mlátí do očí v každém záhybu karoserie,...
Proč by to za tu cenu neprodávali, když 70% tohoto národa je ochotno takovou přemrštěnou cenu zaplatit. Je tedy fakt, že co země to nejrozšířenější domácí značky aut, ale ani němci nejsou ochotni za ten VW zaplatit tolik. Pro mě to má jedinou výhodu, předražené Škodovky u nás táhnou cenu jiných značek dolů, takže ten přemalovaný VW se šípem na kapotě nechám těm 70% co jsou ochotni to za něj dát a sám si koupím něco pořádnějšího za stejné peníze
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 16:30, RE: Dotaz
Pavlik napsal:
Š 120 to sice není, ale i moderní motory potřebují nějaký čas k záběhu. Vzhledem k tomu, že nejsem pohodlný a čtu sdělení výrobce obsažená v manuálu, vím že minimálně prvních 1500 km se nedoporučuje překračovat 3000 rpm u benzínu, 2500 rpm u nafty. Stejně tak by se měl majitel při záběhu vyvarovat plného zatěžování motoru. Sice chápu, že průměrný čech ví všechno lépe než sám výrobce, ale já tato doporučení respektuji. Osobně svá auta zajíždím cca 3-3500 km a vždy se mi odměnila nulovou spotřebou...
To je sice hezký. Na druhou stranuje to sichrování výrobce - určité procento "reklamačních závad" může být způsobeno nesprávným zacházením, že. Nevím, do jaké míry to u citygo lze vyčíst. Ale jsou motory, kterým k nulové spotřebě oleje nepomůže ani svěcená voda...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 18:07, RE: DoDo
Rover623 napsal:
Proč by to za tu cenu neprodávali, když 70% tohoto národa je ochotno takovou přemrštěnou cenu zaplatit. Je tedy fakt, že co země to nejrozšířenější domácí značky aut, ale ani němci nejsou ochotni za ten VW zaplatit tolik. Pro mě to má jedinou výhodu, předražené Škodovky u nás táhnou cenu jiných značek dolů, takže ten přemalovaný VW se šípem na kapotě nechám těm 70% co jsou ochotni to za něj dát a sám si koupím něco pořádnějšího za stejné peníze
Nebudu tady bránit Škodovku ani jiná koncernová vozidla. Všichni dobře víme, že by mohly být o několik desítek tisíc levnější, ale zajímalo by mě, jakou značku nového auta by jste si koupil, aby byla za stejné peníze a lepší?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 18:26, RE: Dotaz
nicco napsal:
Jo ale proc prave Citigo? Hned jak Skoda vypusti nejake auto, vrhne se na to halda lidi, jako by to bylo jedine auto v kategorii, nebo nejlepsi, nebo nejlevnejsi.
Treba se auto proste libi, vice nez treba auta z TPCA nebo od konkurence. Neni to dostatecny duvod? To zde vyresime...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 19:09, RE: DoDo
Marthas napsal:
Nebudu tady bránit Škodovku ani jiná koncernová vozidla. Všichni dobře víme, že by mohly být o několik desítek tisíc levnější, ale zajímalo by mě, jakou značku nového auta by jste si koupil, aby byla za stejné peníze a lepší?
Hele, sám víš, že psát těch 10 aut, která jsou srovnatelně dobrá, lehce horší, ale i lepší ale vždy mají lepší cenovku je zbytečné. Vždyť nemají to správné logo. Každý pivař vyjmenuje deset důvodů proč Škodovku a zakončí to rejží, italským šmejdem, korejskejma sračkama hnijícíma oplama a nejlevnějšími díly. No a to povědomí i u relativně racionálních bytostí se prostě jen šíří dál a zakořeňuje. Škoda na tom vystavěla základy politiky své nabídky a je v tom úspěšná. Mě zase baví ty hrozící pěstičky když člověk lehce naťukne do té neochvějné jistoty a bezmezné důvěry v naprosto dokonalou nabídku dokonalých strojů tohoto výrobce....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 19:14, RE: DoDo
typek napsal:
Hele, sám víš, že psát těch 10 aut, která jsou srovnatelně dobrá, lehce horší, ale i lepší ale vždy mají lepší cenovku je zbytečné. Vždyť nemají to správné logo. Každý pivař vyjmenuje deset důvodů proč Škodovku a zakončí to rejží, italským šmejdem, korejskejma sračkama hnijícíma oplama a nejlevnějšími díly. No a to povědomí i u relativně racionálních bytostí se prostě jen šíří dál a zakořeňuje. Škoda na tom vystavěla základy politiky své nabídky a je v tom úspěšná. Mě zase baví ty hrozící pěstič...
nejlepsi by asi bylo kdyby takovy odbornik na vsechno jako ty, urcoval lidem co si maji koupit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 19:37, RE: Dotaz
Pepe napsal:
To je sice hezký. Na druhou stranuje to sichrování výrobce - určité procento "reklamačních závad" může být způsobeno nesprávným zacházením, že. Nevím, do jaké míry to u citygo lze vyčíst. Ale jsou motory, kterým k nulové spotřebě oleje nepomůže ani svěcená voda...
Jak říkám - čech ví všechno líp......a potom se diví neuznané reklamaci.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 19:40, RE: DoDo
jmenonick napsal:
nejlepsi by asi bylo kdyby takovy odbornik na vsechno jako ty, urcoval lidem co si maji koupit
Ať je odborník nebo není, jeho názor je z velké části pravdivý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 20:04, RE: Dotaz
Pavlik napsal:
Š 120 to sice není, ale i moderní motory potřebují nějaký čas k záběhu. Vzhledem k tomu, že nejsem pohodlný a čtu sdělení výrobce obsažená v manuálu, vím že minimálně prvních 1500 km se nedoporučuje překračovat 3000 rpm u benzínu, 2500 rpm u nafty. Stejně tak by se měl majitel při záběhu vyvarovat plného zatěžování motoru. Sice chápu, že průměrný čech ví všechno lépe než sám výrobce, ale já tato doporučení respektuji. Osobně svá auta zajíždím cca 3-3500 km a vždy se mi odměnila nulovou spotřebou...
Na ty 3 700 to může v pohodě točit.Konkrétně výrobce škoda uvádí v návodu k obsluze prvních 1000km jezdit maximálně 3/4 maximální rychlosti zařazeného převodového stupně,t.j.3/4nejvyšších přístupnýc otáček motoru.Následujících 1000-1500 km zvyšovat postupně otáčky ,až na maximum.Mě osobně prodejce doporučoval,ať to klidně hned od nového vytáčímm až na 4 000otáček.Ono jde také o to neudělat z auta lenocha.Nejdůležitější je nevytáčet motor za studena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 20:05, RE: DoDo
typek napsal:
Hele, sám víš, že psát těch 10 aut, která jsou srovnatelně dobrá, lehce horší, ale i lepší ale vždy mají lepší cenovku je zbytečné. Vždyť nemají to správné logo. Každý pivař vyjmenuje deset důvodů proč Škodovku a zakončí to rejží, italským šmejdem, korejskejma sračkama hnijícíma oplama a nejlevnějšími díly. No a to povědomí i u relativně racionálních bytostí se prostě jen šíří dál a zakořeňuje. Škoda na tom vystavěla základy politiky své nabídky a je v tom úspěšná. Mě zase baví ty hrozící pěstič...
Spousta lidí kupuje Škodovky, protože jim lidi důvěřují. Za totáče tady auta jiných značek téměř nejezdily (nepočítám-li žigulíky). Někdy v letech 90-91 naši Škodovku koupil VW a vypustili Felicii. Ano, spousta lidí řekne, že je to jen ocumlaný favorit a krám. Přesto to lidé hromadně kupovali a sami všichni víte, kolik jich po našich slinicích jezdilo. Většině z nich se tato auta osvědčila a proto, když někdy v roce 96 přišla Octávka, si ji lidé nakopili a zjistili, že je to ještě mnohme lepší než Felicie. Spolehlivé a nehnijící auto. Většina ostatních značek prostě v té době neprodukovala takto kvalitní a spolehlivé vozy. Takže ztratily důveru lidí dřívě, než ji stačily získat. No a to, že je to domácí značka (ačkoli patří pod VW), tomu všemu jenom nahrává. Proto lidé neustálé hromadně nakpují Škodovky. Jinak jen tak pro zajímavost: Známý pracuje v Hyundai v Nošovicích. Říkal, že jakmile vyjede auto z linky, tak se samozřejmě testuje. A stačí jeden ne úplně dokonalý tlumič nebo nějaká drobná vada a zbrusunový vůz, u kterého by oprava stála automobilku pár korun, jde do lisu. Takže veřím tomu, že i ostatní značky začínají dosahovat kvality koncernu nebo i vyšší, ale hold předsudky jsou předsudky. Ovšem přiznávám, že taky nemám důvěru ve francouzské, italské či korejské vozy a zatím uběhla moc krátká doba na to, aby mě nalákali jen na nižší cenu a s ní často spojenou lepší výbavu. Zvláště potom, co jsme byli na STK a ptali jsme se, o nás starajicího se pracovníka, jak jsou na tom jiné značky. Prohlásil, že konkrétně francouzské auta mívají často rpoblémy s elektronikou. Jinak korejské, když k nim přijdou poprvé (tzn. 4 roky staré auta), tak na první pohled to jsou krásné lesklé vozy. Ale jakmile vejdou pod auto, tak se na to nedá dívat. Prý je to samá rez. Tohle údajně u německých a koncernových auto neexistuje. Takže asi tak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 20:37, RE: DoDo
Marthas napsal:
Spousta lidí kupuje Škodovky, protože jim lidi důvěřují. Za totáče tady auta jiných značek téměř nejezdily (nepočítám-li žigulíky). Někdy v letech 90-91 naši Škodovku koupil VW a vypustili Felicii. Ano, spousta lidí řekne, že je to jen ocumlaný favorit a krám. Přesto to lidé hromadně kupovali a sami všichni víte, kolik jich po našich slinicích jezdilo. Většině z nich se tato auta osvědčila a proto, když někdy v roce 96 přišla Octávka, si ji lidé nakopili a zjistili, že je to ještě mnohme lepší ...
Do lisu, to znamena ze auto ktere ma jeden vadny tlumic se sesrotuje? Tomu se da tezko uverit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 20:41, RE: DoDo
Marthas napsal:
Nebudu tady bránit Škodovku ani jiná koncernová vozidla. Všichni dobře víme, že by mohly být o několik desítek tisíc levnější, ale zajímalo by mě, jakou značku nového auta by jste si koupil, aby byla za stejné peníze a lepší?
Když budu srovnávat jenom segment malých aut jako je Citigo a Fabia, tak je to skoro vše co se na našem trhu nabízí. Fabia i Citigo ve srovnatelné výbavě vycházejí téměř pokaždé nejdráž. Škodovka má jen tu výhodu, že nabízí výbavu kterou bych asi nazval "homeless edition". kde může být možná o pár stokorun levnější než konkurence, ale upřímně, díru v palubce místo přihrádky před spolujezdcem neměla ani Škoda 100
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 20:43, RE: DoDo
jmenonick napsal:
Do lisu, to znamena ze auto ktere ma jeden vadny tlumic se sesrotuje? Tomu se da tezko uverit.
Jestli je to pravda nebo ne netuším. Ale tvrdil mi to dosti důvěryhodný člověk a nevím, proč by si to vymýšlel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 20:49, RE: DoDo
Rover623 napsal:
Když budu srovnávat jenom segment malých aut jako je Citigo a Fabia, tak je to skoro vše co se na našem trhu nabízí. Fabia i Citigo ve srovnatelné výbavě vycházejí téměř pokaždé nejdráž. Škodovka má jen tu výhodu, že nabízí výbavu kterou bych asi nazval "homeless edition". kde může být možná o pár stokorun levnější než konkurence, ale upřímně, díru v palubce místo přihrádky před spolujezdcem neměla ani Škoda 100
1. Fabie má přihrádku :)
2. Když jsem viděl Citigo na živo, tak jsem pochyboval, že se do toho může člověk vůbec vejít, takže zde ani jiné řešení pro odklad věcí asi konstruktéři nenašli. Nevím, kde by se ta přihrádka otevírala, když tam má spolujezdec kolena
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 20:56, RE: DoDo
Marthas napsal:
Spousta lidí kupuje Škodovky, protože jim lidi důvěřují. Za totáče tady auta jiných značek téměř nejezdily (nepočítám-li žigulíky). Někdy v letech 90-91 naši Škodovku koupil VW a vypustili Felicii. Ano, spousta lidí řekne, že je to jen ocumlaný favorit a krám. Přesto to lidé hromadně kupovali a sami všichni víte, kolik jich po našich slinicích jezdilo. Většině z nich se tato auta osvědčila a proto, když někdy v roce 96 přišla Octávka, si ji lidé nakopili a zjistili, že je to ještě mnohme lepší ...
Korejci měli jednu obrovskou vadu a každej kdo kdy zvednul kapotu u nějakého staršího korejce to musel pochopit. Všechno to bylo natřené tenkou vrstvou základního laku obvykle černé nebo červené barvy, tenhle nátěr se poměrně rychle ošoupe a pod ním už je pouze plech. Na exponovaných místech to samozřejmě bylo vyřešené buď plastovým krytem nebo nátěrem odpovídající odolnosti, ale to samozřejmě nestačilo. Jenže u korejce vám to aspoň hnilo zvenku dovnitř, takže to snadno opravíte. Některé Škodovky i dnes reznou zevnitř ven, takže rzi si všimnete až když je v autě díra skrz naskrz velikosti desetikoruny, ale to sem nepatří. Ten mizerný nátěr pod kapotou už u nových korejců dávno není pravda, sice je tam pořád základní lak, ale už je o hodně odolnější, to co tam bylo dřív by se dalo přirovnat k přepravnímu nátěru u karosářských dílu (určených k opravám), který byl aplikován jen poroto aby to během skladování nerezlo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 22:02, RE: DoDo
jmenonick napsal:
nejlepsi by asi bylo kdyby takovy odbornik na vsechno jako ty, urcoval lidem co si maji koupit
Přesně jako jsi ty, mě baví nejvíc. Naprosto mimo mísu, důležitý je útok....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 22:06, RE: DoDo
Marthas napsal:
Jestli je to pravda nebo ne netuším. Ale tvrdil mi to dosti důvěryhodný člověk a nevím, proč by si to vymýšlel.
Boží, hospoda už i tady Hele co v Mercedesech, taky lisujou auta když jdou hlasitěji hodinky?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 22:08, RE: Dotaz
Pavlik napsal:
Jak říkám - čech ví všechno líp......a potom se diví neuznané reklamaci.
Máš pravdu. Ty jsi Čech. A víš všechno líp...
Je vidět, že ač uživatel dýzlovejch Renaultů máš načtený manuály k benzínovejm Škodovkám. Takhle dokonalej bych ani bejt nechtěl...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 22:14, RE: Dotaz
Fanda napsal:
Na ty 3 700 to může v pohodě točit.Konkrétně výrobce škoda uvádí v návodu k obsluze prvních 1000km jezdit maximálně 3/4 maximální rychlosti zařazeného převodového stupně,t.j.3/4nejvyšších přístupnýc otáček motoru.Následujících 1000-1500 km zvyšovat postupně otáčky ,až na maximum.Mě osobně prodejce doporučoval,ať to klidně hned od nového vytáčímm až na 4 000otáček.Ono jde také o to neudělat z auta lenocha.Nejdůležitější je nevytáčet motor za studena.
To ale Pavlíkovi nevysvětlíš. Materiály, ze kterých jsou současné (záměrně jsem se vyhnul slovu moderní, páč nevím, zda je namístě) motory vyráběny, už nepotřebují teplotní "natápění" a "žíhání" jako litinové ingoty kdysi. Továrnu opouští (když ne zaběhlé) tak "sedlé", a je možné je prakticky "normálně" používat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.03.2012 23:17, RE: Dotaz
Pepe napsal:
To ale Pavlíkovi nevysvětlíš. Materiály, ze kterých jsou současné (záměrně jsem se vyhnul slovu moderní, páč nevím, zda je namístě) motory vyráběny, už nepotřebují teplotní "natápění" a "žíhání" jako litinové ingoty kdysi. Továrnu opouští (když ne zaběhlé) tak "sedlé", a je možné je prakticky "normálně" používat.
Když jsme kupovali Yarise, tak nám dealer řekl: Olej to nežere. Jezděte s tím tak jak ste zvyklí. Čekal jsem nějaké moudré doporučení na začátek, jak to zajet a jak s tím pak jezdit, tak mě to překvapilo. Každopádně Citigo bych viděl spíš jako 2. auto do bezdětné rodiny. Pro rodinu bych jako 2. auto viděl spíš auto minimálně třídy Fabie.
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.