0
zpět
 

diskuze k tématu: Seat Toledo 1,9 Tdi 110 PS

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 00:03, Sweden
Rád bych se už konečně dozvěděl něco pořádnýho o nějakým autě. Tak proč si píšete takový dřysty? Nikdo vás k tomu nenutí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 06:36, hmmm
Hmmmm, tak z této recenze mám tyto poznatky: 1,9 TDI - je ten nej motor pod sluncem a Toledo má jedinou chybu - malou shránku před spolujezdcem. A nejlepší je ten konec - napsat něco, hlavě abych něco napsal. Proboha, když neumím psát recenze tak je nepíšu!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 08:01, výkon téměř nadlidský
teda pánové to je fakt něco, je jsem taky toho názoru ře takovýdle hodnoty sem vůbec nepatří napsat tři věty a říkat tomu recenze je hodné žáka prvního stupně ZŠ. Tady máme řešit auta, radost z nich a problémy s nimi a ne to povinně vyplnovat blábolem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 08:23,
Pokud tímto blábolem autor vyjádřil recenzi tak to bylo asi opravdu z dlouhé chvíle..ikdyž co také čekat od Seata. Kromě malého kastlu nenapsal vůbec nic. Tento příspěvek by se hodil spíš do sekce "bláboly a to ostatní".Nezvažuje redakce něco podobného pro takové pisálky zřídit?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 08:24, RE: výkon téměř nadlidský
Jent napsal:
teda pánové to je fakt něco, je jsem taky toho názoru ře takovýdle hodnoty sem vůbec nepatří napsat tři věty a říkat tomu recenze je hodné žáka prvního stupně ZŠ. Tady máme řešit auta, radost z nich a problémy s nimi a ne to povinně vyplnovat blábolem.
uf...tak už nevím co si o tom mám myslet jestli tip cars vypnout, nebo se začít smát... víte co, nevím co psát, tak napíšu 1000 znaků .........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 16:19,
co by mel psat? je to naprosto spolehlive a bezproblemove auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 21:30, Cena auta a servis
Jen by mě zajímalo, kolik takový zázrak stál a jak náročný je na servis (pojistku si spočítám). Jinak - malá schránka před spolujezdcem - holt nechám doma Magnum 0,45 a vezmu třeba berettu 0,22, ta se tam vejde a ještě 2 zásobníky k tomu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 21:52, oktávka
"když to zkrátím, tak tenhle model je v podstatě hranatá oktávka". Opravdu vtipné, technicky staré toledo vychází z Golfu 2.(!!!) generace a s oktávkou má společný tak leda skvělý motor. Až další generace Toleda je "v podstatě oktávka".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.03.2006 22:22,
"hranatá octavia" - tak tomu se musím smát, ncěo ti poradím, zkus se projet octavii a uvidíš a hlavně pocítíš rozdíl mezi toledem a octavíí, měl jsem možnost se s Toledem projet a bylo to děsné (slabé brzdy, nepřesné řízení a řazení, a ty ruzné pazvuky - uplná symfonie..)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.03.2006 07:58, RE: bez předmětu
martan napsal:
"hranatá octavia" - tak tomu se musím smát, ncěo ti poradím, zkus se projet octavii a uvidíš a hlavně pocítíš rozdíl mezi toledem a octavíí, měl jsem možnost se s Toledem projet a bylo to děsné (slabé brzdy, nepřesné řízení a řazení, a ty ruzné pazvuky - uplná symfonie..)
symfonie je ze ty ses curak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.03.2006 12:24,
Toledo sice ma podvozek z golfa 2 ale zbytek je shodny s golfem 3, passatem starym, ventem, octavii, brzdy mi nikd yneprisly oproti stare octavii slabsi, prijdou mi stejne. Mam stejny auto, stejny motor a taky 98 a sic eje to stary auto designem, hlavne zevnitr, ale spotreb je opravdu uzsna. KDyz jezdim v toledu sam neni probelm jezdit za 4,5 litru. A pritom mit kdykoliv pripraveny vyoky vykon na predjizdeni. Motor je hlucny, o tom neni pochyb, podvozek taky neni nejmodernejsi, naklani se, ale zase pro rodinu (pro kterou toeldo vetsinou slouzi) je podvozek plne dostacujici. Kdo chce jezdit rychle zatacky tak si koupi neco jineho. Kdo chce diesel a nema na to aby zaplatil Toledo 2000, nebo HDI motory atd, tak ma jedinou sanci motor TDI ktery byl v passatu, toledu, ventu a golfu. Golf neni pro rodinu dostatecne velky (kufrem), passat ne drazsi a vent neni moc a s dobrou vybavou uz vubec ne. Zkuste mi najit jinej diesel s podobonou spotrebou a vykonem a v plne vybave jako mam ja (klima, abs, 2xairbag, pal. pc, 4xel. okna) za 120 tis. Sice stary TDS od bmw jsou kvalitni ale spotreba je nekde jinde, i kdzy i jizdni vlastnosti. Ja bych zadny auto neurazel, kazdy si kupuje auto podle toho jak mu vyhovuje. Nekdo chce sportovni, nekdo rodinen, nekdo MPV, nekdo chce motorku. Recenze to sice nebyla to co autor napsal, mohl se o spotrebe rozepsat vice, ale i tak nam chtel neco sdelit a je jen na kazdem z nas jestli si to precteme nebo ne, nikdo nas nenuti to cist nebo si koupit auto ktere ma autor clanku. Kazdy napise co si mysli a tak bych si vzdycky udelal vlastni nazor a tim bych to ukoncil. Jinak na TDI motoru se hrozne dobre da naucit jezdit s nizkou spotrebou. V rodine mame TOLEDO TDI 110 koni a kdyz se s tim clovek nauci opravdu odbre jezdit tak neni prolem jet pri klidne jizde po okreskach za 4 litry i ve 3 lidech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.03.2006 12:27,
A myslim si, ze urazet muze jen nevzdelany clovek, jsem rad ze pisete komentare, ale proc nekdy pisete komentare jen proto aby jste jak je to auto na hovno atd? vzdyt se staci vyjadrit a trosku se treba rozepsat, ale ne napsat jendu vetu jako ze "toeldo je spanelskej srac " takovy komentar muze napsat jen nekdo kdo je bohaty a ma lepsi (takovych nas moc neni) nebo to muze napsat nekdo kdo zavidi a chce urazet ostatni aby si zvysil svoje EGO
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.03.2006 16:58, spolehlivost
Nevím čím to je ,ale zatím tady nikdo nenapsal, že by měl nějakou poruchu. A při tom je servis na každém rohu.
Pokud se kouknu na statistku spolehlivosti TÜV najdu Toleda až někde úplně dole. Horší jsou jen Škoda Favorit, Felicia, Chrysler Voyager a nějaký ten Renault.
PS: A recenze ze které bych se něco dozvěděl bych spočítal na prstech jedné ruky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.03.2006 19:42, RE: spolehlivost
Toran@ga napsal:
Nevím čím to je ,ale zatím tady nikdo nenapsal, že by měl nějakou poruchu. A při tom je servis na každém rohu.
Pokud se kouknu na statistku spolehlivosti TÜV najdu Toleda až někde úplně dole. Horší jsou jen Škoda Favorit, Felicia, Chrysler Voyager a nějaký ten Renault.
PS: A recenze ze které bych se něco dozvěděl bych spočítal na prstech jedné ruky
Ja jsem psal recenzi na toledo hned zezacatku kdy vznikla tahle sekce, napsal sjem tam vse co zlobilo, ale tim ze jsme zatim najeli jen 20 tis tak se toho zase tolik nestalo. Jinka toledo klasicky trpi jako kazdy TDI na vahu vzduchu, ale jinak niz zasadniho. v tabulce TUV je toledo sice uplne dole, ale zavady jsou vetsinou snadno a levne resitelne. Stejne jako favorit, toledo i ostatni auta plati heslo jaky pan, takovy kram. Pokud se o auto clovek stara tak spolehlivost je obrovska. Staci kvalitni olej, kvalitni palivo, zavcasu vse menit, a pak se kazde auto odmeni spolehlivosti. Si vemte ze toleda bylo hodne casto drive pouzivany taxikari, takze meli velke mnozstvi kilometru a z toho taky plnye opotrebovanost. a pokud koupite auto jako byvaly taxik tak je jasne ze auto bude zlobit. Pokud koupite toeldo s dorbou minulosti neni problem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.03.2006 20:46, Zkušenosti s Toledem
Jezdím už s druhým Toledem (nejdřív rv. 97), teď rv. 96, dohromady jsem za 6 let najel s oběma asi 250tkm.
Dojmy z jizdních vlastností: pohodlné a prostorné auto (a hlavně kufr), plná výbava za skvělou cenu, vnější design na tak staré auto v leččems aktuální, ale interiér je už hodně starý. Hlučné auto (motor, skřípání, aerodynamický svist nebo netěsné okna?), v zatáčkách se naklání, je z toho nepříjemný pocit, ale drží (což se nedá říci o Meganech, Feliciích...). Netáhne odspodu jako benzin, ale až se spožděním (po zapnutí turba). Dlouhodobá spotřeba kolem 5l. (v zimě 5,5l), na dálnicích 6-7l (při 150km/h), mimo obec jezdím často pod 4l, ale to když jedu s kamiony, pár krát i pod 3l !!! (při úseku 30km).
Nutné výměny: rozvodový řemen (á 60tkm), napínací kladka (á 120tkm), tlumiče (á 150tkm), naftový filtr - neljépe min. 1x ročně.
Časté závady: otevírání zadních dveří (sloupky měním každý rok), v zimě stálé problémy se spodním plastovým spoi¨lerem, už 3x jsem urval plíšek, který spojuje dveře s karosérií, 3x vyměněné ovládání větrání, 1x výměna alternátoru.
Doporučuji pro jízdy mimo město, i dlouhodobé, nejlépe samému (protože si pustíte rádio a zvýšená hlučnost Vám až tak nevadí - zní to srandovně, ale je to tak).
Co s ním jezdím, tak kdybych se měl vrátit zpátky (do r. 2000), tak bych zase vybral Toledo (s plnou výbavou), a to jsem vybíral z a pokud jsem měl možnost, tak jsem v průběhu těch 6 let srovnával s tehdy cenově srovnatelnými: Opel Vectra, Ford Mondeo, VW Vento, Passat B4, Audi 100 - vše s motory TD nebo TDI.
Chce to sice si zvyknout na některé věci (průběh výkonu, hlučnost, naklánění), ale pokud motor šetříte (nepřetáčet za studena, nechat na volnoběhu po delší větší zátěži), tak je to skvělé auto za skvělé provozní náklady. Turbo jsem neměnil ani jednou a ani váhu vzduchu.
Někde jsem četl srovnání s Oktávkou, něco jsem s ní taky najezdil, i s benziny, ale můj názor je, že oktávka je pěknější balení podobných jízdních vlastností s o něco dražším provozem.
Takže doufám, že jsem někomu alespoň trochu pomohl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 25.03.2006 16:43, RE: Zkušenosti s Toledem
Jožinek napsal:
Jezdím už s druhým Toledem (nejdřív rv. 97), teď rv. 96, dohromady jsem za 6 let najel s oběma asi 250tkm.
Dojmy z jizdních vlastností: pohodlné a prostorné auto (a hlavně kufr), plná výbava za skvělou cenu, vnější design na tak staré auto v leččems aktuální, ale interiér je už hodně starý. Hlučné auto (motor, skřípání, aerodynamický svist nebo netěsné okna?), v zatáčkách se naklání, je z toho nepříjemný pocit, ale drží (což se nedá říci o Meganech, Feliciích...). Netáhne odspodu jako benzin, al...
No vida, už jsem myslel, že se lidi, co se připojují na Tipcars nic nedozví, takže jsem příjemně překvapen. Rozhodně leší než příspěvek pisálka, který nás chtěl ohromit termíny, o kterých asi ani neví, co znamenají, jinak by je veřejně nepoužíval (divím se, že takovej člověk vůbec umí číst a psát)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 25.03.2006 21:57, RE: Zkušenosti s Toledem
Jožinek napsal:
Jezdím už s druhým Toledem (nejdřív rv. 97), teď rv. 96, dohromady jsem za 6 let najel s oběma asi 250tkm.
Dojmy z jizdních vlastností: pohodlné a prostorné auto (a hlavně kufr), plná výbava za skvělou cenu, vnější design na tak staré auto v leččems aktuální, ale interiér je už hodně starý. Hlučné auto (motor, skřípání, aerodynamický svist nebo netěsné okna?), v zatáčkách se naklání, je z toho nepříjemný pocit, ale drží (což se nedá říci o Meganech, Feliciích...). Netáhne odspodu jako benzin, al...
Myslím, že jste svou vyčerpávající skororecenzí pomohl více lidem, nejenom mě, při výběru vozu. O Toledu jsem dost uvažoval a celkem se zdá, že nějaké větší problémy s ním nejsou. Nevíte náhodou jaké je Toledo ve srovnání s VW Ventem ? Jsem docela rozvážný řidič, který nespěchá, tak by mi stačil obyčejný dýzl bez přeplňovaní a zjistil jsem, že u Venta je výkon 47 Kw a u Toleda je výkon 50 kW, rád bych tedy věděl jaký je mezi těmi motory rozdíl. Poradí někdo? Předem děkuji.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 26.03.2006 13:09,
zadny rozdil. 50kw je novejsi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.03.2006 19:55, RE: Zkušenosti s Toledem
Mirek napsal:
Myslím, že jste svou vyčerpávající skororecenzí pomohl více lidem, nejenom mě, při výběru vozu. O Toledu jsem dost uvažoval a celkem se zdá, že nějaké větší problémy s ním nejsou. Nevíte náhodou jaké je Toledo ve srovnání s VW Ventem ? Jsem docela rozvážný řidič, který nespěchá, tak by mi stačil obyčejný dýzl bez přeplňovaní a zjistil jsem, že u Venta je výkon 47 Kw a u Toleda je výkon 50 kW, rád bych tedy věděl jaký je mezi těmi motory rozdíl. Poradí někdo? Předem děkuji.....
Bral bych TDI oproti obycejnemu dieselu, TDI ma vstrikovani, vyborny zatah a mylsim ze i nizsi spotrebu a jezdi opravdu skvele a co se tyce spolehlivosti motoru hodnotim ho jako prumerny. Nic zavazneho by vas nemelo prekvapit krome vahy vzduchu ktera se meni asi po 100 tis km a je to na pockani :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.04.2006 13:28, RE: hmmm
milan napsal:
Hmmmm, tak z této recenze mám tyto poznatky: 1,9 TDI - je ten nej motor pod sluncem a Toledo má jedinou chybu - malou shránku před spolujezdcem. A nejlepší je ten konec - napsat něco, hlavě abych něco napsal. Proboha, když neumím psát recenze tak je nepíšu!
Milane, ty neumíš psát vůbec.Nejsi schopen napsat ani větu bez chyby!
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.